WAT EEN GEWELDIGE FOTO'S ALLEMAAL! WORDT ER HELEMAAL BLIJ VAN! Nog een vraag: Zijn de kleuren van de ogen van jullie beebs al verandert? Kan tot 6 maanden, maar ben zoooo benieuwd welke kleur Britt straks krijgt. Ze heeft nu nog blauwe (van mij, haha). Kan dit nu nog veranderen in bruin (van hubbie)?
**Shanna..Van Chanelle zijn ook nog blauw..maar Patric en ik hebben blauw-groen-grijs..misschien heeft ze de mooiste kleur uitgezocht Volgens mij kunnen ze van Britt nog wel in bruin veranderen..wanneer?..geen idee..ik hoor wel eens dat het veel later ook nog kan veranderen :S
Wat een schrik met die pap! Vervelend! Dan maar uit de fles, knoeit ook minder En die baby bjorn: daar ben ik ook zooooo'n fan van! Ik ga bijna niet meer met de wagen weg. Bij alles gaat hij zo in de draagzak, evt. rugzak op je rug en je bent zo vrij als een vogel. Laurens vindt het ook heerlijk en slaapt er ook makkelijk in, lekker warm en gezellig @ all: Gaat jullie kindje ook vanzelf minder eten? :-k Laurens neemt al dagen maar 3 flessen per dag + een bord pap. En hij is er heel tevreden mee :-k Hij eet ongeveer om 7 uur, 12 uur, 17.00 uur en dan 's avonds een bordje pap. Ik maak de 3 flessen van 180/6 en de pap van 210/7 en 4 eetlepels Nutrix - daarvan (ver)knoeit hij een klein gedeelte uiteraard, vandaar die 210 ml Thanks overigens van jullie tips van het warmhoudbordje, ik kende het helemaal niet.
Wat een leuke foto's allemaal! Hier ook nog blauwe oogjes (ik heb blauw, m'n man donkerbruin) Ben benieuwd!
Ze zeggen dat bruin overheerst. Ikzelf heb ook bruine ogen. Marciano twijfelt geloof ik nog want hij heeft ze niet echt bruin maar ook niet helderblauw zoals zijn papa.
@Cindy, dat setje kleren (er zit ook een broekje met snoopy bij) heeft ie gekregen van kennissen van mijn ouders. Vind het een beetje meisjesachtig, maar het staat hem wel leuk.
Hoe zien jullie voed en slaap schema's eruit. Dus hoe laat geven jullie eten en van hoe laat tot hoe laat slaapt de kleine dan? Britt
Voedingschema: 8.00, 11.00, 14.00, 17.00 en 20.00 : 180 ml Slaapschema (ongeveer): 9.30 - 11.00 13.00 - 13.30 15.00 - 16.30 19.00 - 19.30 20.30 - 8.00 Dus overal (nu nog) blauwe oogjes? Laten jullie weten wanneer het verandert?
@shanna, mooi schema heb je. Ik zit nog op 5 flessen van 180/6 7.00 11.00 15.00 19.00 22.30 Ik wil na onze vakantie de late fles naarvoren te schuiven, maar ook weer niet te vroeg want eind oktober wordt de klok alweer naar voren gezet. Het mooiste zou zijn 8.00 fles 12.00 fles 15.00 fles 17.00 groentehapje 20.00 pap @hester, dat is mooi op tijd als ie nu al op 4 voedingen zit, hier mag dat pas als ze 5 maand zijn, maar als Femke er eerder op zit is mijn naam haas Wat een leuke foto's weer allemaal.
Niet helemaal een scherpe foto geloof ik, maar wel erg scheetig zo met die duim En eentje met papa.... Euhm... die komt dus in het volgende berichtje....
Schema van Vera is ongeveer zo: 6.00 uur fles 180cc (papa staat op, ben ik dus ook wakker...) 6.30 weer terug in bed slapen tot 10.00 uur 10.30 fles, 180cc (daarna in de box, waar ze ff speelt en dan in slaap valt) 14.00 uur fles 14.30 naar bed 1600 meestal weer wakker, beneden de box in... ene keer blijft ze wat langer wakker dan de andere keer... slaapt dus ook wel weer in de box 1800 fles 180cc 18.30 naar bed en om 22.00 uur de laatste fles... Ook 5 voedingen dus nog...
Wat een leuke foto's zeg! En wat een leuke kleertjes De kleur van de ogen kunnen volgens mij nog een jaar veranderen. Joya heeft bijna zwarte ogen ik ben benieuwd of ze nog lichter bruin worden. Bij wel ik heb donkerbruine ogen en mijn vriend blauwe maar bruin overheerst hier. Hier voor de 3e x ongesteld. 2x na weken en veel en veel rotzooi wat er uitkomt en ik heb vorige week een spiraaltjes laten plaatsen woensdag, donderdag niet meer ongesteld en gisteren werd ik het weer? Zal wel iets van een doorbraakbloeding zijn. Cindy: ze ligt in het trammeland ( lange land) met deze bevalling heb ik voor het eerst een echte goede ervaring daarom trammeland. Maar zij overleggen met LUMC. Hier schema ongeveer: 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur Meestal een uur wakker en daarna slapen 4x 180 cc en groeit goed het cb zei ook ze geeft het zelf aan maar zelf met deze voedingen moet ik d'r af en toe wakker maken. Maar dit komt echt door het inbakeren! Ik ga ook proberen wat foto's te delen
1e voeding: 0700-0730 uur 2e voeding: 1000-1030 3e voeding: 1400 4e voeding: 1800 5e voeding: 2200-2230 Elle krijgt 5 voedingen om de 4 uur en dan 160 of 170 in de fles. Als ze 's ochtends wat eerder of later is schuift het wat op. Tja, wat slapen betreft: 's avonds vanaf laatste voeding tot 's ochtends 1e voeding