Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82 (tsss :rolleyes:)
    Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6 :D
    Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg
    Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81 (zucht..hoe kan dat nou :( )
    Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4
    Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8 (zucht)
    Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4
    Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72
    Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77
    Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9
    Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0
    Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74
    karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4
    Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g
    Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 :oops:/85.5 :D
    Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124

ge = gewicht eerst
    hg = huidig gewicht
    sg = streefgewicht
    wdg = weegdaggewicht

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Britt, gecondoleerd meisje! Dat is toch snel gegaan zeg! Ook je man en verdere familie gecondoleerd! Heel veel sterkte gewenst voor nu en de komende tijd. Deze woorden gaven mij en mijn man destijds veel troost:
    Achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering...

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Velo, beterschap gewenst voor jou en keano. Dikke knuff!

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Pietje en Judy, Die 18,6 waren al een hele poos gereserveerd voor ons hoor! :)

5. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @marlieke: dat is erg mooi gezegd!

@All: hebben jullie een vaste weegdag?

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Britt, gecondoleerd! Fijn dat jullie er allemaal bij konden zijn, geeft wel een gevoel van saamhorigheid denk ik.... Sterkte!

@Judy, k`blijf Mirthe een moppie vinden zeg en wat een heerlijke fotoos! Zo`n lekker lachebekkie zeg! Ennuh als we dan toch voor de Ikea gaan, ga ik ook liever naar Ikea Amersfoort.... Vind autorijden in Utrecht een ramp!

@Lique, spannend hoor om ook al voor een 2e te gaan! Geen idee wat de blaartjes zijn, Ver ahad laatste wel een bultje ofzo in der mond, maar dat is nu bijna weg.

@Ster, wel fijn dat Mira het goed op het KDV deed... Tsja tranen met tuiten huilen kan me wel wat er bij voorstellen, gelukkig hoef ik Vera niet weg te brengen en past papa op.

De 19 e is manlief jarig, nu heb ik een foto van hem met Vera op linnen laten afdrukken, tenminste hij is nog in bestelling, heb het via internet gedaan, ben reuze benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn....
    Hem een mega tas vol met kleertjes voor Vera van een vriendin gehad, zitten best leuke dingen bij dus dat ga ik maar eens even uitzoeken. Verde rgeen nieuws, mja mn wasmachine draait maar daar zitten jullie ook niet op te wachten *LoL*

7.  
  8. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Velobabe..Babymassage is leuk hè?!
    Ik moet eigelijk eerlijk toegeven dat ik voor de rest niet meer bij der gedaan hebt..ik smeer der wel heel vaak in en dan doe ik een beetje van die massage erbij..maar niet zoals ik het geleerd heb :oops:
    Maar volgens mij als ik mijn moeder af en toe hoor..dan doet zij het wel een als ze Chanelle in bad heeft gedaan.

Ben echt blij dat ik mijn moeder heb als oppas..ze neemt heel veel uit handen..zonder dat ik er om vraag..
    Mijn huis is meestal helemaal opgeruimd als ik thuis kom..moet wel af en toe heel erg zoeken naar dingen..want zij heeft een andere logica qua opruimen..ergens anders dan ik zou doen :S
    Nu doet ze Chanelle ook in bad..dus dan hoeven wij dat niet altijd te doen..hebben wij ook iets langer met Chanelle om te knuffelen en te kwebbelen en te spelen :D

O ja ik ga binnenkort in ieder geval minder werken..heb nu een contract van 152 uur in vier weken en wil dan 128 uur en dan misschien één dag extra werken..
    En misschien wil ik wel wat anders in hetzelfde bedrijf gaan doen en ergens anders..iets van receptionist met ook beveiligings-taken.

En hubbie weet ook zeker dat hij in de loop van volgend jaar een nieuwe functie krijgt en ook met zijn salaris omhoog gaat...dus het moet allemaal wel gaan lukkken :D

Ikke = Happy!

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oeh, Marlieke, mooie tekst, die moet ik onthouden...

Enne, Pietje, Marlieke, zullen we anders gewoon vanavond allemaal in ieder geval een miljoen winnen? Kan je ook wel wat leuks voor kopen denk ik....

@ Velo, Candijtje enz enz, lekker is ze hè, mijn vader zegt regelmatig tegen me "je zou d'r toch zo opvreten".....ehm, na het uitkomen van dat boek Woensdag Gehaktdag hoop ik dat ie het niet te letterlijk bedoelt.....haha...

@ Viona, lekker hoor als je wat minder kan gaan werken....enne, ik ga mijn moeder ook maar vragen of ze hier komt oppassen hihi ;)
    Mijn moeder doet Mirthe op vrijdag nu ook in bad, heerlijk, scheelt ons weer een dagje, want inderdaad, het neemt wel veel tijd in beslag, zeker op de dagen dan we werken denken we steeds OH JA, Mirthe zou in bad gaan.......
    Hoewel het straks met onze nieuwe badkamer anders wordt, dan ga ik gewoon MET Mirthe in bad, niet meer dat gedoen met een klein badje vullen enzo....hmmmmm kan niet wachten...

Zo ik ga naar huis, ben die toko hier even helemaal zat! MT leden, zucht, ze verdienen veel, maar voeren nooit uit wat je wilt.....bah! Gelukkig morgen weer even niet nadenken over werk!

Misschien tot vanavond en anders morgen wel weer! (tenzij ik stiekem toch die 18,6 miljoen win, dan zeg ik morgen mijn baan op en ga ik direct naar Turkije, hahahahaha....dan kunnen jullie me in Letoonia vinden!)

10. Hester

Hester Niet meer actief

@ Britt: gecondoleerd! En heel veel sterkte. Ik ken het helaas :(

Voor degenen wiens moeder de beebs baden:
    Laurens gaat tegenwoordig in het grote bad (alleen, haha) en dat gaat eigenlijk wel veel gemakkelijker! Het duurt wat langer voordat het bad vol is, maar dan kan meneer er ook wel heerlijk in "zwemmen" op zijn rug én buik :) Trappelen met de beentjes erbij en nu kan hij spetteren zoveel hij wil, al die liters krijgt hij er niet uit ;) Is best wel een aanrader denk ik.

@ Spijkervrouwtje: balen dat Isa verkouden is! Hier ook nog steeds hoesten hoesten hoesten. Wat duurt dat lang zo'n verkoudheid!

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Hester: vind je dat niet eng? Ik hoop dat je erbij blijft, ik zou dat niet durven..we hebben trouwens ook geen bad.

12. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Marlieke, Pietje, Judy: enne ... iets gewonnen?!?
    Hihihi, ik heb echt al naar dat Letoonia zitten kijken, ik kom uit op 770 euro voor een week, excl vlucht. Echter heb ik deze keer niet meegedaan aan de Staatsloterij, dus ik zal het plan ff in de ijskast moeten zetten, zucht...

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden de weeën zijn weer begonnen, Haar BM is steeds aan het veranderen. Er staat veel druk op haar vliezen. MOrgen dus weer aan de pilletjes!

xxxx sal

14. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    als eerste gecondoleerd Britt met dit grote verlies.
    Ik wens jou en je familie ontzettend veel kracht toe! Hele dikke knuff!

mooi gezegd marlieke!
    ik sluit me er helemaal bij aan!

15. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    judith heb even gekeken weer op je fotoalbum maar wat een lekkere meid zeg!
    Wat een verschil! :O
    En wat een schateroogjes heeft ze zeg!
    Prachtig!:)
    Maar de wij hebben gewoon de mooiste beebs gekregen! ;)

16. Jeetje ik steek weer een kaarsje aan voor Moon, Marco & beeb.

Ik heb nog steed 38,3 ( koorts) waarom gaat het nou niet weg ik heb het druk morgen dus hoop dat het beter gaat morgen. Ik heb helemaal geen tijd uit te zieken alleen na 8 en!
    Maar ja lekker belangrijk bij al die nare berichten

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hahaha... volgende keer wel een lot kopen!?! ;)
    Wij hebben ook geen jackpot, maar wel 25 euro. Kan ik weer een nieuw lot kopen. :D

18. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Kheb nie eens gekeken.....

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    De duimen draaien hier ook weer voor Moon.
    Elke dag langer in dat buikje is beter voor de kleine natuurlijk!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje meiden wat een hoop hebben jullie weer gekletst zeg...

Britt; gecondoleerd en heel erg veel sterkte gewenst voor jou en de familie! Knuff...

Jeetje zeg, wat een naar bericht ook van Moon... hopelijk doen onze kaartjes en positieve gedachten haar goed en blijft die kleine donder nog lekker in haar buik!

Viona; wat een leuke foto zeg!

Marlieke en Lique; spannend hoor dat jullie voor een 2e kindje gaan. Hopelijk zal ook die zwangerschap goed verlopen.

Judy; erg he, die MT leden... hihi bij mij kunnen ze er ook wat van ;)
    En wat een heerlijk boedhaatje heb je toch!

Lailae; Louise krijgt Nutrilon standaard en heeft nog helemaal geen problemen met de ontlasting gehad. Enne een stukje zeep erin gedaan? Is dat niet slecht?

Velobabe; hoe gaat het bij jullie?

Sal; hopelijk voel je je snel beter meid... je kunt altijd bij me terecht he?! Enne echt een stomme ha, ik zou een andere zoeken.

Cim; ik heb ook even gereageerd in dat topic over bijvoeding. Ik wil niemand aanvallen maar ik ben ook van mening dat pas na 6 maanden met bijvoeding gestart moet worden. Maar goed, iedere mama maakt natuurlijk de keuzes die zij voor haar kindje het beste vindt!

Heel veel beterschap voor alle zieke beebjes, mama's en papa's!

Hier gaat alles goed, Louise is net als alle andere kindjes flink verkouden dus luuf, luuf, en een doorgesneden ui brengen wat verlichting. Met mij gaat het erg goed, ik voel me erg happy, op het werk vind ik het heerlijk, en nog heerlijker is het om mijn kleine meisje daarna weer te zien natuurlijk! Gisteren werd ik door een papa aangesproken op het kdv, zoo dus dat is nou die vrolijke, lieve baby die nooit huilt :D *trots* hihi

Wij gaan eind november lekker een weekendje Landal doen, we zijn uitgenodigd door de ouders van Michel, heb er erg veel zin in!

Zo ik ben weer een beetje bij... kan helaas niet op iedereen reageren want ik wil nu wel naar mijn bedje toe ;)

Slaap lekker allemaal en hopelijk tot snel!

Knuff

Deel Deze Pagina