ik las dit nog even snel.....ik hoop echt dat die remmers werken, bij mij werkten ze maar drie dagen......toen was er geen houden meer aan! Dus, ik ga duimen voor 9 dagen, Moon, meid zet m op! Elke dag is meegenomen en die kleine B kan vast goed vechten, zo lang als je het nu al volhoudt!
Goedemorgen meiden, Even kort... Keano en ik zijn nu ook verkouden. Als ik het zo lees zijn de meesten ons voor gegaan. Wat hebben jullie voor de kleine in huis gehaald? Keano z'n neusje zit vol snot Ik gebruik zelf af en toe een neusspray (niet veel ivm de BV). Zijn er nog meer meiden die nog volledige BV geven? Enne sinds deze week gaat Keano huilen (protesteren!) zodra hij zijn slaapzak aankrijgt en op bed gelegd wordt. Dit terwijl we gewoon hetzelfde doen als anders. Geen andere regelmaat of zo. Meestal hult hij dan een kwartiertje voordat hij in slaap valt... Doen jullie beebjes dat ook en weten jullie een oplossing @Bibi Fijn dat je moeder even bijspringt. Volhouden hoor.
Goeiemorgen meiden, Lekker he weer weekend Ga zo ff met een vriendin naar de Prenatal dus ik vermaak me wel Velobabe, Isa is ook verkouden al heb ik wel h et idee dat het al weer wat minder wordt. Vooral als ze smorgens drinkt heeft ze er veel last van. Als het heel erg is geef ik haar wat zoutoplossing van Daro en verder probeer ik daarbij met zo'n snotzuigertje haar neusje schoon te houden. Ik geef ook nog steeds volledig BV hoor en ben nog niet van plan om er mee te stoppen, vindt het juist steeds makkelijker worden Isa huilt ook wel eens als ik haar in bedje leg, laat haar dan gewoon ff huilen, soms werkt een speentje met een druppel vitamine D ook goed Ik weet nl tegenwoordig echt wel wanneer ze wel of niet moe is dus soms moet ze gewoon ff toegeven aan de slaap. Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ze nu in de periode rond de 4 mnd sprong zitten (alhoewel Isa er nog weinig last van heeft) maar daar staat in dat ze patronen leren ontdekken. Waarschijnlijk begint Keano zich al echt te realiseren dat in bed leggen slapen betekent en daar verzet hij zich dan denk ik even tegen. Ik zou zeggen gewoon ff voldouden aan je vaste ritueel want dat werkt voor die kleintjes toch het beste. Succes!
Femke krijgt nu ook door als ze naar bed moet, bij mijn ma had ze ook zo gekrijst en als paps haar naar bed doet huilt ze ook. Ze weet het al donders goed, gewoon niks op uit doen en laten liggen, dat is het beste. Zo, we zijn weer eens flink ouderwets wezen stappen, waren om 3.40 thuis. Onze dj van de bruiloft draaide gister en we waren er als eerste , dus vroeg ie of we nog een verzoekje hadden. Uh ja, zeiden we, het eindnummer van onze bruiloft die je vergeten was, hahah hij lachen, welke was het ook alweer? Michael bubblé! Met save the last dance, nou daar stonden we dan......te schuifelen op MB. het was erg gezellig en nu heb ik een kleine kater.....heb maar 4 smirnhoffs op, niks meer gewend! Ik moet vandaag door het hele huis en dat is aardig wat, ik denk dat ik maar even op zolder begin, want mijn schoonouders komen vanmiddag en die kunnen dan mooi beneden even helpen, want schoonpa houdt van stofzuigen en aangezien Taz op de bank heeft gelegen vannacht en ik de hele week nog niks heb kunnen doen is het hard nodig.
Vanuit ons keukenraam hebben we uitzicht op een druk kruispunt. Als ik Deniz op m'n schouder heb, kan hij alles goed zien, en kijkt hij z'n ogen uit. Alle auto's en vrachtauto's worden gevolgd tot ie ze niet meer zien kan. Typisch een vent ...
moon is bevallen ze had tegen de middag 5 cm en hadden nog remmers gegeven maar dat hielp niet meer. Geloof tegen kwqart over 2 10 cm. En ze is nu mama van Britt Dorien Noelle! Ze doet het goed en is heel mooi! Moon
Jeetje zeg! Moon; van harte gefeliciteerd met je kleine meisje! Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis om lekker te genieten! Liefs Manuela
Jee Moon, gefeliciteerd met Britt! Geen slecht geboortegewicht en lengte, een meisje, dus die vechten "harder" en je hebt het nog geweldig goed volgehouden hoor meid, goed gedaan! Ik ga flink duimen voor die Kleine Britt, maar dat wordt vast net zo'n mooi poppie als die kids van ons hier! xxxxxxx
Velo, Mirthe huilt altijd als ze in bed wordt gelegd. De ene keer een minuut, de andere keer vijf minuten en heel soms langer.. Het is meer een "Ik wil niet naar bed" huiltje en ze valt dan ook snel in slaap! Geen problemen mee, wellicht wil Keano gewoon niet toegeven aan de slaap, lijkt me ook best eng als je voelt dat het lichtje even uit gaat als je nog niet beseft dat het slapen is.....
Moon: proficiat met de geboorte van je dochter. Idd zoals Judy al zegt, een goed gewicht en lengte voor haar leeftijd, dat is positief! Hopelijk dat alles verder goed gaat met jullie.
hih herkenbaar hoor velo! als ikalleen al maar zijn kamer inloop, kijkt hij me aan alsof hij moet gaan slapen! wet die grote donkere ogen van hem hihihi maar ik laat hem gewoon even mekkeren! werkt prima hier! ff een ander nieuwtje wij willen hier verhuizen want zoals jullie weten wonene wij in een eenkamerwonig wat ook niet bevoordelijk is met mijn toestand (oww wat een toestand ) maar waar moet je allemaal op letten? en hoe reken je uit hoeveel je kan lenen? en kan je wel met een minimumloon lenen? pfff sorry ben echt een leek wat dat betreft! met mij gaat het goed! heb minder angst en Jur helpt mij er onwijs mee! Hij is zo lief! Soms draai ik wel eens door en dan ben ik onwijs kapot s'avonds.. Ik moet dus wel oppassen dat ik dan niet te hard wil gaan want dan loop ik mezelf voorbij! Dus ik hou jullie op de hoogte ! ff voetbal kijken! liefss sal
Ik zou een afspraak maken met een hypotheekadviseur, Nachtvliinder, want ik heb er zelf geen kaas van gegeten. In een naburig stadje is een heel leuk appartement te koop, toevallig woon ik ernaast Voetbal? Nederlands Elftal? De tv is hier nauwelijks nog aan, dat schiet er toch echt bij in als je een werkende alleenstaande moeder bent. Meid, geef maar een extra knuffel aan je 2 mannen!
Wow, snel gegaan zeg met moon. Gewicht en langte zien er goed uit, hopen dat alles goed blijft gaan. Gefeliciteerd! Femke heeft haar eerste groentehapje gehad, ze vond het wel lekker geloof ik. Tja het is even wennen met het lepeltje eten, dus alles was oranje.
Patje, ik heb ook op jouw buikje gestemd! En het avondje stappen klinkt erg gezellie! Velobabe, Nicky huilt ook bijna altijd als we haar in bed leggen. Wij zingen slaap kindje slaap een paar keer. Maar als ze blijft huilen, laten we haar ook even huilen. Meestal valt ze vanzelf in slaap. Ik hoop dat jullie snel van de verkoudheid af zijn! Sal, gewoon bij alle banken langsgaan om te kijken hoeveel je kunt lenen. En je bij je gemeente inschrijven voor een starterswoning (bij meerdere gemeenten misschien). Moon, van harte gefeliciteerd meid! Kleine Britt komt er wel! Nicky ligt al in bed. Hubbie is even met een vriend weg en komt over een uurtje terug en gaat we filmpje kijken. Het sprongetje is aardig aanwezig hier! Veel huilen, minder goed slapen overdag en erg aanhankelijk. Gaat vanzelf weer over he?! Ik heb trouwens onze vakantie geboekt voor volgende maand... een weekje naar Belek, Turkije.
hey meiden! ales goed hier? Met ons gaat het prima. Jeetje dat Moon is bevallen joh, ben wel blij dat alles goed lijkt te gaan met de kleine. Moon heeft niet geboft he het laatste jaar..... Jullie hadden het laatst toch over een meeting? gaat die nog door?
**Moon en Marco..Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Britt. Hoop dat alles goed blijft gaan. Geniet er maar lekker van!!
Hi meiden, Back in town! Heerlijke vakantie gehad in Turkije. Prachtig weer en mooi complex en heerlijk eten......ook Dewi is onwijs lief geweest ook in t vliegtuig (met start en landing gewoon liggen slapen ). Wel een paar keer flink last gehad van de hitte, maar al met al is het me 100% meegevallen met zo'n kleintje. Ik heb wel een groot deel bij gelezen maar het was zo veel dat ik t niet meer allemaal weet..... Moon, gefeliciteerd met Britt! Hopelijk gaat alles goed met jullie! Nachtvlinder, sterkte meid! Hoop dat je je snel beter voelt als je er met de juiste persoon over gesproken hebt. Ik ben volgens mijn vriend ook te beschermend en ben bang voor dingen die kunnen gebeuren....Tja, het is een hele verantwoordelijkheid zo'n klein mensje en we willen het allemaal gewoon graag goed doen. Lailae, ik heb toen ook nog foto's laten maken bij bellephoto, alleen was ik op vkantie toen we de foto 's konden halen. Ik krijg nu per post een nieuwe datum door. Ik ben bang dat ik ook voor gaas ga, want ik vond ze allemaal leuk....................... Shelde, lekker zeg jij hebt je vakantie nog voor de boeg! Heerlijk genieten hoor! Patje, en is je katertje al over? Wordt bij mij ook nog wat, heb nu al meer dan een jaar niet meer echt gedronken (ivm BV nog langer namelijk) dus zal bij mij ook wel aantikken als ik weer een keer lekker wat kan drinken. Velo, Dewi huilt ook als ze gaat slapen. Zelfs als ze haar ogen al dicht heeft en haar armpjes al in de slaaphouding (gebogen omhoog naast haar hoofd), dan ligt ze nog te huilen. Ik moet wel een keer troosten voordat ze echt in slaap valt, anders wordt ze nog meer overstuur. Het gaat gelukkig wel al beter dan voor de vakantie. Alleen doorslapen doet ze nog steeds niet hoor, ze komt nog steeds minimaal 1 keer per nacht (tussen 3 en 5) en is ook vroeg weer van de partij tussen 6-7..... Hier helaas ook verkouden, bah! Neus zit helemaal dicht en doordat ik door mijn mond adem, krijg ik ook last van m'n keel.....hopelijk krijgt Dewi het niet. Lijkt mij moeilijk om te drinken als je neus dicht zit, begrijpen ze vast niet of wel? Het is echt te merken dat Dewi minder last heeft van haar darmen. Ze is veel rustiger echt een verschil! Osteopaat zijn we ook nog geweest. Ze voelde wel wat spanning in t heilig been en bij haar eerste nekwervel. Ze overstrekt nu aanzienlijk minder, dus ook daar verbetering! Morgen is mijn officiele eerste werkdag na 5 maanden (!). Heb tussendoor natuurlijk wel 1 dagje gewerkt, maar vanaf morgen is het weer definitief.......Vind het best moeilijk. Heb wel zin om collega's weer te zien en weer even lekker bezig te zijn, maar om de kleine meid 4 dagen per week niet te zien...... Ik zie haar natuurlijk wel maar niet zo lang......als ik om 1800 uur thuis ben en ze gaat om 2000 uur slapen is dat veeeeeel te kort. Kolven gaat opeens ook niet meer zo goed, had gisteren maar 20 ml......zal dat mijn 4 maanden dip zijn....Ze zeggen dat het nog meer kan teruglopen als je gaat werken. Hoop het niet. Wilde het volhouden tot 6 maanden volledige BV. Duimen dus! Ook heeft Dewi problemen met de fles als ze die een tijdje niet heeft gehad, dus dat wordt weer even oefenen. Nou ik ga even lekker douchen. Veel liefs Cindy