Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Moon en Marco
    Ook hier nog even: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE BRITT!

@Patje
    Vind je het dan niet super vervelend als Femke huilt en helemaal overstuur raakt en je niks kan doen behalve haar uit bed halen (want dan is het bij Keano weer goed)

@Judith, je schreef Het is meer een "Ik wil niet naar bed" huiltje en ze valt dan ook snel in slaap! Geen problemen mee, wellicht wil Keano gewoon niet toegeven aan de slaap, lijkt me ook best eng als je voelt dat het lichtje even uit gaat als je nog niet beseft dat het slapen is....

Je hebt helemaal gelijk, maar hoe los je dat op?
    We hebben hem alles al uitgelegd, dat wij ook gaan slapen, dat hij moet uitrusten... Je weet wel Derek Ogilvie...

@Nachtvliinder
    Herkenbaar dus. Keano gaat sinds vorige week door het lint als we hem op bed leggen. Hiervoor was het nooit een probleem en ging hij gelijk slapen...nou ja soms na 5 minuten huilen, maar nu :(

Waar wil je trouwens naartoe verhuizen?

@Shelde
    Ben helaas nog steeds verkouden, maar het gaat wel beter.
    Keano was ook verkouden, maar die heeft er niet echt last van gehad.
    Hoe lang laten jullie Nicky huilen? Keano is zo bijdehand dat we hem niet na 5 minuten uit zijn bed willen halen, want dan heeft hij zo door wat hij moet doen om uit bed gehaald te worden ;)

Voor ik het vergeet alvast een fijne vakantie!

@Cindy
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
    Keano slaapt gelukkig wel door, dat deed hij al heel snel.
    Alleen het huilen voordat hij moet gaan slapen is nieuw, voor ons en voor hem. Hoop dat je gauw beter bent. Hierbij wat vitamientjes :p

@Remember
    Ik heb aan je gedacht hoor.

@Shanna2
    Ik denk ook nog vaak aan de bevalling en de tijd erna.
    Aan de ene kant ging het niet zoals ik gehoopt had, maar aan de ander kant heb ik toch nog geboft. Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar Anja.
    Vind het toch heel jammer dat mijn hubbie zo slecht in zijn vel zat/zit waardoor ik toch iets minder kan genieten omdat ik me zorgen om hem maak.

@Cimbomlu
    Bang in de lift...vertel Deniz wat er gaat gebeuren...misschien helpt het.
    Keano is niet bang in de lift dus ik heb er geen ervaring mee.

@Babs1980
    Keano slaapt overdag ook meestal maar 15 tot 20 minuten.

@Manuela79
    Dat kwam vast hard aan.
    Hopelijk kun je ergens hulp voor haar vinden.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82 (tsss :rolleyes:)
    Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6 :D
    Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg
    Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81 (zucht..hoe kan dat nou :( )
    Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0
    Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0 (weekendje duitsland was gewichttecnisch niet oké)
    Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4
    Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72
    Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77
    Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9
    Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0
    Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74
    karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4
    Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g
    Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 :oops:/85.5 :D
    Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6

ge = gewicht eerst
    hg = huidig gewicht
    sg = streefgewicht
    wdg = weegdaggewicht

Vanmorgen weer gewogen en er lijkt iets te gebeuren, eindelijk! Volgen jullie nog een speciaal dieet of letten jullie er gewoon op?

3. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Barst, weer niet gewogen.....tja, dat komt denk ik omdat Rinke nog in bed ligt als ik opsta op woensdag, dan wil ik niet teveel herrie maken en dan ben ik ook te laat uit mijn bed, dus moet ik haasten.... Kan echt niet opstaan als er nog zo'n warm mannetje naast me ligt hmmm..... nou ja, morgen wegen dus!

@ Moon, dat is ook al gek, dat je geen kraamhulp hebt! Jij bent toch wel in je kraamtijd, dus eigenlijk zouden ze toch dan iets van thuishulp moeten sturen die huishoudelijke taken van jullie overnemen! Wij kwamen in ieder geval nergens aan toe....ik kon de eerste week niets door pijn en bloedverlies en Rinke moest op een gegeven moment gewoon weer werken en dus even voor en na zijn werk naar het ziekenhuis.....

Enne, geniet er vandaag van hè, het vasthouden....... :)

@ Hester, wij hebben Mirthe met vijf maanden in de wandelwagen gedaan, gewoon op ligstand.... Ze zeggen dat ze zes maanden moeten zijn vanwege het zitten, maar ik had de wagenzit gewoon zo plat mogelijk, want het was echt zielig in de bak! Net wat je zegt, een klein beetje ruimte over boven het hoofdje, maar door het tijgeren dus steeds krap tegen die bovenkant aan....en ze wilde niet meer gewoon in die bak liggen, maar ook dingen zien! Lag steeds haar hoofdje op te tillen om over die enorme rand te kunnen kijken.....
    Dus zo hebben wij dat gedaan, liggend in de wandelwagen! Dat kan bij die Bugaboo volgens mij ook heel goed, want ik zie veel dames lopen met een erg klein kindje in ligstand!

@ Remember, jeetje meid, fijn dat het zo goed gaat met O'Mayra, maar jij moet ook nog even...... Ik hoop dat de operatie snel komt, dan heb je die in ieder geval gehad! Zijn de prognoses wel goed dan? Ik bedoel, dat alles in één keer verwijderd kan worden?
    En die O'Mayra, klein klauterkindje wordt dat! Mijn neefje was ook zo snel, die is nu met 8,5 maand niet meer te stoppen als kruipertje, niets is veilig, ook de kattenbrokjes niet! hahaha....

@ Cimbomlu, ooohhh, misschien heeft Deniz die film wel gezien in zijn vorige leven! Enne, toch een voordeeltje van de ritssluiting, want ik moet ook echt niet vergeten een spelletje te maken van het aankleden, anders wordt het gillen! Mijn kleine keukenmeid....

Wij hebben een TrippTrapp stoel. Op zich wel een goede, maar geen aangebouwd tafeltje, dus Mirthe moet nog even iets groeien voor ze goed aan tafel kan zitten. Maar ja, voorlopig hoeft ze nog niets zelf te doen, al wil ze altijd erg graag het lepeltje vasthouden.....mag wel vast een plastic tent gaan kopen!

@ Manuela: De camera, een Ricoh R5. Een vrij onbekende, maar het heeft een optische zoom van 7,1 wat voor zo'n compacte camera erg veel is! Kan ik mooi mensen van ver fotograferen (hihi). En een macro van 1 cm, omdat ik veel foto's van de natuur maak en dan van dichtbij zeg maar, is dat ook een pré! Dit was een aanbieding via internet dat er een tweede accu bij zit, heb ik voor de vakantie niet meer dat gedoe dat ik enorm vaak moet opladen!

Rijnhauwen is een goed idee....zeker ook voor een meeting, maar dan moet het wel droog zijn, kunnen we lekker op een grasveld aan de rosé, hahaha.... Maar binnen is ook leuk ja, je kan daar toch ook tijdens lunchtijd terecht voor een bakkie thee enzo? Nou, ehm, de komende weken barst ik van de verjaardagen, maar we gaan een keertje afspreken goed?

Jeetje, lees nu over je moeder, bah, dat zijn geen leuke opmerkingen! Maar weet je, het feit dat ze het zegt is meer een roep om hulp dan dat ze werkelijk actie zou ondernemen.... Dus ik zou inderdaad via haar HA kijken of je hulp kan vinden voor haar! Mijn moeder werkt in een psychiatische inrichting en heeft veel met dit soort problemen te maken... De meeste mensen die geen zin meer hebben en daar iets aan willen doen, zeggen het vaak niet en daarom is dat vaak zo onverwacht... de mensen die zeggen dat ze er geen zin meer in hebben, willen vaak geholpen worden!
    En wat jij tegen haar gezegd hebt is goed hoor! Misschien kunnen jullie een foto maken van jullie allemaal, kids en kleinkids en die aan haar geven om op haar nachtkastje te zetten, dan kan je jouw zin wat kracht geven! Heel veel sterkte enne, ook al kunnen wij er niets mee, inmiddels hebben we aardig wat lief en leed hier gedeeld toch?

@ Velo, geen idee hoe je dat oplost. De ene keer slaapt ze gelijk, soms ligt ze alleen een beetje te jengelen en gisteren lag ze echt met dikke tranen te huilen. Het is iedere keer anders en ik weet echt niet wat ik daar nou aan kan doen! Het uitleggen, tja... Moet wel zeggen: als ik echt uitgebreid te tijd neem, uitkleden, pyjama aan, in bedje leggen, mobile opdraaien, instoppen en kusje geven, dan wil ze soms nog wel eens rustig in slaap vallen. Als ik wat sneller ben omdat net het eten klaar is, dan kan het meer drama zijn........maar ja, soms is ook dat weer anders.....geen idee!

@ Sally, de hypotheekshop al gebeld? Op naar een wietvrij stekkie!

@ Lique, nou ja, eigenlijk doe ik niets anders wat eten en drinken betreft. Ja wat minder snoepen, maar goed, ik val dan ook niet echt goed af, haha... Ik wil in ieder geval niet te streng lijnen, want dan moet je dat na het afvallen vol blijven houden, anders wordt je zo'n jojo... Dus als het met gewoon eten niet lukt, dan maar niet, ga geen konijn worden om een paar kilootjes....

Gisteren de griepprik gehaald, heb er goed last van. Zo duf als een....oh shoot toch een konijn! Nou ja, en spierpijn en echt GEEN ZIN, terwijl ik vandaag twee belangrijke rapportages af moet maken, bah! En nog saaie rapportages ook! Begroting en kwartaalcijfers, gedver, hoe saai kan het zijn! Dus, zo ben ik al een half uur met een enorm bericht bezig op het forum, ONTKENNING heet dat! hahaha.....

Tot later vandaag!
    x

5. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Heel toepasselijk... ;)

Rijnhauwen? Waar ligt dat?
    Ben je duf van de griepprik? Of gewoon van de saaie reportages? Als ik je kan helpen, ik ben heel goed in cijfers, ik kan alles heel goed door elkaar gooien, misschien komt er dan nog wat interessants uit...

Manuela: je moeder zit erg in de put zo te horen. Meid, probeer je moeder naar de huisarts te laten gaan, en bied anders aan om mee te gaan. 't Is moeilijk hoor, sterkte!

Velobabe: sommige kinderen hebben het gewoon nodig om even te huilen voor het slapen gaan. Zo huilen ze zichzelf moe en vallen dan in slaap. Vervelend voor de ouders, maar weinig aan te doen.
    Als Deniz over z'n toeren is, wil hij ook nog wel eens voor het slapen gaan huilen. Als het lang duurt, geef ik hem een klein flesje (veel water, 1 schepje), van het zuigen valt ie dan in slaap.

Wat een snert-weer zeg, tenminste hier regent het.
    We zijn nog niet in de lift geweest, maar ik heb Deniz vanmorgen eens rustig uitgelegd hoe een lift werkt, ik vraag me af of hij er iets van begrepen heeft. Vanmiddag zullen we het zien, dan moeten we weer :rolleyes:

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ben me vanmorgen toch geschrokken :confused:

Nadat ik mijn berichtje gepost had werd Keano wakker, om 08.15.

Dus ik ga naar boven, loop zijn kamer in, doe 1 rolgordijn open en sluip naar zijn bedje... Dat hij scheef in zijn bedje ligt daar schrik ik niet van, maar dan zie ik op zijn linkerwangetje allemaal opgedroogd korstjes SCHRIK! Ik denk o, nee waarom is hij dan ook heel de dag happy en 's avonds zo verdrietig en ontroostbaar :( Ik heb hem eerst gevoed en daarna met een washand zijn gezichtje gewassen. Hij heeft gelukkig maar 1 krabbeltje naast zijn neusje en niet meer. Ik dacht echt dat hij meerdere krabbels had.

Nu ligt hij wel lekker te slapen op het grote bed...

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Linda, Nicky drinkt 4x 180/6 (meestal 's ochtends iets meer... rond de 200cc water)

Judith, leuk een nieuwe digitale camera! Lekker veel fotootjes maken!

Hester, de kinderwagenbak past hier nog wel. We hebben eergsiteren het buggy gedeelte op de wagen gedaan, om te kijken hoe dat zit (voor op vakantie). Hij kan ook in ligstand, dus ze zou er opzich inkunnen. Maar we houden het nog even bij de bak. ;)

Remember, fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Ik hoop dat jij snel geopereerd wordt!

Manuela, wat vervelend van je moeder! Ik zou ook echt niet weten wat ik daarop moet zeggen! En helemaal moeilijk dan als ze zoverweg woont.

Velo, we doen Nicky naar bed als ze moe is (als ze gaapt of in haar ogen wrijft. Dan laten we haar gewoon huilen tot ze in slaap gevallen is. Soms huilt ze niet, soms 10 minuten. Maar je hoort wel wanneer het huilen is voor het slapen of echt huilen. Gisteren was ze hysterisch aan het huilen, dus ik dacht dat er iets was. Maar helemaal niks hoor, geen tranen, dus dan is het zo nep als maar kan. Even slaap kindje slaap gezongen en het muziekdoosje laten draaien en na een paar minuutje sliep ze. Nicky heeft ook vaak krauwen in haar gezicht (maar meestal niet tot bloedens toe). Gelukkig heelt het snel.

Moon, veel plezier vandaag! Wat raar dat je geen kraamhulp krijgt zeg! Geniet van alle momenten met Britt!

Gisteren naar de manueel therapeut geweest en alles is goed! Er zat niks meer vast, dus we zijn super blij! :D
    Vanmiddag voor het eerst aan de worteltjes... ben benieuwd! Hebben julle het gemengd met melk of gewoon zo gegeven?

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Cim, dat ligt in Utrecht.....of naast Utrecht, maar goed, je rijdt Utrecht uit en je bent er, haha... Is een theehuis/pannenkoekenhuis, geweldig daar!

Denk dat ik duf ben van de prik, want het is echt sinds gisteravond al zo...

@ Velo, jeetje, die Keano, Mirthe kon daar ook wat van, wordt nu minder moet ik zeggen....enne, goed de nageltjes kort houden.... gelukkig was het niet veel!

Krijg net een mail van Rinke, Mirthe huilt steeds maar, is ontroostbaar, wil niet slapen...zucht, vrees dat het tandje nu echt door gaat komen, een sprongetje zou kunnen, maar volgens mij niet nu....
    Heb gewoon zin om naar huis te gaan en haar vast te houden, maar ja, werk hè... :(

Er staat nu zo'n irritante bladblazer onder mijn raam te blazen, dag concentratie!

9. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Gewoon zo, tenminste, ik pers altijd alles door een zeefje en dat geef ik dan. Maar geen melk erbij.
    Fijn dat Nicky is goedgekeurd door de MT!

Velobabe: hier moeten we ook korte nagels houden, hoor, anders kras-kras-kras, lijkt ie wel een kraslot...

Judy: duf van de prik, Mirthe huilen, een bladblazer, pfoe, een lastige dag voor jou. Gelukkig geen Mirthe die bladeren blaast en een bladblazer die duf is...
    Hm, misschien is dat pannekoekengedoe wel leuker dan Ikea, tenminste ik heb het niet zo op Ikea, eens in de 10 jaar ga ik naar Ikea in Delft en dat is dan weer genoeg voor 10 jaar...

10. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben aan het werk, maar ik verveeeeeel me....
    Wil naar huis en naar mijn kind.

Vriendin is maandag bevallen van een zoon, Daan, 4190 gram. Ze heeft er nog geen 12 uur over gedaan.
    Haar bevalling is haar meegevallen. Was wel pittig, zei ze, maar wel te doen. Hmmm, fijn voor haar.... Maar kan de mijne toch niet zo omschrijven!

Cimbomlu
    Grappig ben jij! :D (Mirthe en de bladeren, kraslot etc.)
    :D

Judy
    Wat zielig voor Mirthe (en Rinke) dat ze zo verdrietig is. Snap dat je naar huis wilt....

Velobabe
    Das inderdaad schrikken zeg! Heb Britt ook eens zo in bed gevonden; had ze haar neusje opengekrabd.

Manulea
    Sterkte met je moeder. Lijkt me erg naar dit uit je moeders mond te horen!

Wat een snertweer zeg....
    Hoop dat het zo nog even opklaart, kan wel wat zonnestralen gebruiken.

Vannacht zoooo slecht geslapen.
    Zowel Britt als hond waren in de weer....
    .... De hond ivm blaasonsteking (dus moest er regelmatig uit vannacht) en toen zij eenmaal rustig was, begon Britt....
    .... Zomaar uit het niets, was ze wakker om 3 uur! Speentje erin, maar binnen een kwartier weer speentje kwijt etc. Al met al tot 5 uur met haar in de weer geweest. Toen maar fles gegeven (die ze al lang niet meer zo vroeg krijgt), maar ze was zo wakker. Daarna is ze gelukkig nog wel even in slaap gevallen tot 7 uur, dus kon mamma ook nog ff slapen.
    Hoop vannacht maar op een betere nacht....

Ga zo maar naar huis denk ik, kan me echt niet meer concentreren en heb toch geen afspraken meer staan, dus....

.... Talk to you soon!

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Hallo dames,
    :oops: paar dagen nie geweest... :oops:
    Maar ik geloof dat ik wel weer alles gelezen heb...

Allereerst Moon: geniet van je kindje en doe rustig aan hoor! Anders kom je jezelf zo genadeloos tegen..

Ach Shanna: voor iedereen is de bevalling weer anders.. En over het weer..het is hier ook snert! Kgeloof niet dat ik vandaag de zon heb gezien... :cry:
    Balen he, die akelige doorwaakte nachten, vanavond lekker op de bank met een kop hete choco, kachel op 25 en een lekkere jankfilm (die goed afloopt natuurlijk!) en dan lekker vroeg naar bed!

@Shelde: wat fijn dat alles goed is nu. Moeten jullie nu nog steeds naar de MP of is dat meteen afgelopen??

@Manuela: wat naar voor je dat je moeder zulke dingen zegt. Maar ik denk inderdaad dat ze graag geholpen wil worden, als ze het zo duidelijk aangeeft. Heeft ze vaker van die periodes gehad? Er zijn best veel mensen die moeite hebben met het wisselen van de seizoenen, ze zijn dan depri. Misschien zou het zoiets kunnen zijn??

@Cimbomlu: ja dat was vroeger een enge film, nooit gezien?? Nu je hem noemt durf ik nie meer de lift in...hahah..

@Remember: draait ze al om? :confused: Pfff..wat gaat dat snel allemaal he.. Elle begint al wel een beetje op de zij te draaien, maar helemaal om is nog niet gelukt. Ik had even het een en ander gemist zie ik, maar een tumor :confused: :confused: Meid, ik hoop dat je snel geopereerd wordt, en dat ze hem snel weghalen! Zo te lezen ben je heel positief ingesteld, goed hoor!! Duim op van mij en heel veel sterkte!

@Hester: Elle past nog gewoon in de kinderwagen, maar echt veel ruimte heeft ze niet over. Je zou Laurens lekker dik ingepakt wel liggend in de buggy kunnen vervoeren , toch? Onze buggy heeft een slaapstand, nou, die is net zo horizontaal als de kinderwagenbak, dusz...

Ik zie dat sommige van jullie al druk met groente en fruit enzo bezig zijn. Doen jullie dit allemaal op eigen idee of op advies van CB? Ik heb zelf zoiets van, als ze het niet zeggen begin ik er ook nog niet aan.... :rolleyes: Straks krijgt m'n meissie buikpijn en dan heb ik dat gedaan... :(
    En knippen jullie (cimbomlu) de nagels al?? Ik doe er nog niks aan, alleen als er een haakje ofzo aanzit. De kleinste heeft dan ook meteen de langste nagels in ons gezin... :rolleyes:

En ehm..Elle krijgt nog 5x 180 cc voeding...kzie ook vaak al 4x voeding...

Zucht,.. m'n meisjes zijn vandaag voor het eerst naar de creche... Anna is al wel eerder geweest hoor, maar sinds de bevalling van Elle niet meer. En we zijn verhuisd, dus gaat ze naar een nieuwe creche.
    Heb ik 1 dag in de week voor mezelf, druk aan het werk zoeken en dan is het wel eens makkelijk als je even geen kinderen om je heen hebt.
    Maar ik mis ze wel :cry: :cry: ..
    Kgeloof dat ik ze zo maar ga halen ;)

Ik weet niet meer wie het vroeg, over het lijnen. Ik volg geen dieet, probeer op te letten met wat ik eet en hoeveel. Maarja, op het moment ben ik net een j ojo...oja,... ik moet nog ff weer invullen....zucht...was de afgevallen kilo weer aangekomen..maar..kben ook weer ongi, dan ben ik altijd iets zwaarder (vlak voor tijd iig) ...(goed excuus?)

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb nog niet bijgelezen, maar ik wou ff kwijt dat Femke zich vandaag voor het eerst heeft omgerold! Van rug naar buik, ze was vannacht om 4.00uur al klaar wakker, lopen spoken tot 7.30 met hazeslaapjes, vandaag wou ze ook al niet slapen. We snapten er niks van, maar na het badje vanavond had ik haar op de rug op de grond in de badkamer liggen en madam draait zich ineens op de buik en een paar tellen later weer terug. We waren helemaal trots. :)
    Ze probeerde het gelijk nog een keer weer, maar als ze er bijna was ging ze gelijk weer op de rug, ze schrok er toch een beetje van geloof ik!
    Gister lag ze al een keer met haar bovenlijf op haar buik en haar benen nog opzij, dus toen dacht ik al dat het niet lang meer zou duren.
    Misschien was ze daarom wel een beetje van slag.

Ik zal zo even alles doorlezen wat er vandaag allemaal getypt is.

Straks lekker voetbal kijken en lekker niks doen.

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb het ff doorgelezen, las nog meer onrustige baby's, dus ik was niet de enige vannacht.

Enuh over de kinderwagen bak, tja, femke is al 67 cm, dus die past er ook niet lang in. Ik probeer het tot een half jaar vol te houden, maar ik weet niet of dat lukt, ze gaat de hele tijd al met haat hoofd omhoog omdat ze rechtop wil zitten om wat te zien.

pppff en verder.....ben het alweer kwijt, ik voel me net een zeef.

Paps moet morgen weer naar het ZH, ze kunnen toch nog gewone chemo doen, morgen krijgt ie te horen hoe en wat. Ik ben benieuwd, ik hoop dat hij niet al te ziek zal worden van de chemo, want ik wil niet dat ie moet lijden om een paar maandjes langer te leven. Ik heb liever dat ie nog lekker kan biljarten en werken, dan dat ie alleen maar misselijk is en op bed ligt.
    Het is zijn keus, maar als ie de chemo niet meer ziet zitten geef ik hem groot gelijk als ie er mee stopt.
    Klinkt heel hard, maar zo voelt het gewoon.

14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Patje: proficiat met Femke's omrollen! Sterkte hoor, met paps.

Pietje: 2x per week moet ik z'n nagels knippen hoor. Veel te scherp. Ik heb een prachtig klein schaartje ervoor. Z'n vingers vindt ie niet erg, maar z'n tenen, daar moet ie niks van hebben :rolleyes: Hij houdt ze helemaal krom, dus dat moeten we echt met z'n tweeen doen (oma geeft dan de fles en leidt hem af en ik doe een poging de nageltjes te knippen).

Ik heb vandaag 2x rustig uitgelegd aan hem waar een lift voor dient en hoe het werkt, en een piepbeestje meegenomen. En...?! Hij is rustig gebleven! Nu maar hopen dat dit niet een eenmalige actie was...

Oma heeft op de markt een tweedehands buggy gekocht, vond ze wel handig voor als Deniz groter werd, hahaha, ik kijken, is het gewoon een Maxicosi wandelwagen (maar dan niet met de kinderwagenbak), heeft ze voor 20 euro's gekocht. Ik heb ff gezegd hoe duur die dingen nieuw zijn...

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat fijn dat het beter gaat in de lift!

Ik knip/vijl of scheur femke's nagels ook minstens 1 keer in de week, anders krabt ze zichzelf helemaal los.

Hahah, toch een goed initiatief van je moeder, zeker geen miskoop! Je bedoelt neem ik aan een echte wandelwagen!

16. Hoi

Nou bij mij zegt de weegschaal helaas niet ik ben afgevallen.
    Vandaag gewerkt ff thuis geweest en toen naar feestje in ballorig. Vriendin geholpen ene ik was 7 uur thuis wel verrot dus ga lekker vroeg mijn bedje in.

Joya probeert om te rollen maar het lukt niet naar haar buik en ze laat weten dat ze dat niet leuk vind. Ik heb Joya net half ingebakerd dus 1 arm ik hoop dat ze doorslaapt! Overdag ligt ze nu al in d´r slaapzak.

Morgen een assierraad uitzoeken ik ben benieuwd ook naar de prijzen is volgens mij errug duur.

Patje : wel mooi dat behandelingen nog mogelijk zijn!

Voor het uitje kan je daar ook met alle kinderwagens terecht ?( daarom kwam Ikea alleen bij mij op) Klinkt wel gezellie

Dat was het weer oh het regent weer dus geen sigaretje ( ik rook buiten) ik hoop wel dt het volgende week weer beter is voor ons midweekje port zeelande

Trusten

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik had nog een leuke site vor mensen die ene triptrap stoel willen kopen.
    Het scheelt een stukje in prijs met bijv de prenatal. Ik heb er vandaag 1 besteld.

www.skandic.de

Even kijken of ik de goeie heb!

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lailae, slaap lekker!
    Joya rold vast snel om, femke was gister bijna zover en ineens vanavond was het zover, dus let goed op! is echt super als je dat ziet!

Hahah, dit weer is goed om te stoppen met roken. ;)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ judy

Ik heb zelf voor gekozen om geen kraamhulp :oops:
    Ik had/heb nl veel liever m'n moeder en schoonzus in huis.
    Dus die wisselen elkaar af.

Deze is van gisteren.
    Voelde echt super om haar vast te houden

Even vraagje over BV: zit nu op dag 5 maar haal per x nog maar tussen de 20 en de 60 ml (dat is bij elkaar van 2 borsten) is dat normaal?

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    [​IMG][/img]

Deel Deze Pagina