Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hallo daar ben ik dan ook even weer!

ik ga gelijk even mijn zegje doen hierzo ;)

@ Patje
    wta vervelend dat ze snachts weer kwam, das ook erg vervelend net dat je lekker kan doorslapen komen ze weer :rolleyes:
    haha en lekekr sportief bezig zie ik weer !

judith jij ook al! iedereen is goed met de sprongetjes bezig zeg!

simoon[/] hoe gaat het nu met die borst van je? ik heb het ook gehad maar ik had borstontsteking! ik hoop dat het meevalt en dat je vooral geen borstontsteking heb!
    Ik hoop dat je morgen wel kan voeden zo!

jippiee hihih de eerste keer live voeden! Succes meid! Geniet ervan!

candijtje nog bij deze van harte gefeliciteerd met je manneke!
    Wat een leuk cadeautje heb je toch! Ik wil ook wel even kijken voor een canvas.. wsa hij duur?
    hahaah als papa D aankleed hier dan is dat een groot vloek festijn :)

shanna
    wat vervelend dat ze oorontseking heeft! ik heb er volgens mij ook eentje ! doet echt mega veel zeer! idd sterkte met je kleine meid!

viona nog gelukt met groente meid? hier gaat de bloemkool er voor geen meter in! vind hij echt smerig maar wortels enzo weer heerlijk!
    waar hij echt helemaal blij van word is bonen met appeltjes hihi je moet hem eens zien wippen op dat stoeltje als ik bezig ben met hem!
    ow en die hormonen tja wat kan ik ervan zeggen!
    ik heb ze nog steeds, soms huil ik ook heel erg hard om niks :(

wordt er ook soms heel erg moe van! maar hoort er allemaal nog bij!gelukkig kijkt mijn mannetje nooit de programma's die ik kijk dus ik kan even ongeneerd de waterkraan opendraaien 8)

marlieke
    wat zie ik nou al 1 dag overtijd!
    Meid je maakt het spannend! :)
    nou ik ga even kijken hoe het met het eten is.. en dan reageer ik dalijk even met een berichtje van mij

kusss sally

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Whhaaaat Marlieke, 1 dag overtijd? Ach, dat zou toch wat zijn zeg, hihi.....

Sally, een heel verhaal voor anderen, maar: hoe is het nou met jou!?

Moon, nog meer bijna morgen! Whhaaaaa......spannend!

Wel een uitgebreid verslag morgen hoor!

Mirthe heeft het dom lachen tegen de vlindermobile boven de box uitgevonden....haha, trekt ze een ET hoofd en lacht als beavis en butthead, nou ja, lekkere combi zeg! Maar wel schattig.....

Zo, mams en paps komen zo eten en dan gaan wij eens richting Rijswijk...we eten couscous, mijn vader verstond niet zo goed dat ie dat vanavond voorgeschoteld krijgt, dus die zei gister "dat heb ik een keer gegeten in Tunesië, niet te eten!" ehm...:oops: maar weet zeker dat ie mijn couscous wel lekker gaat vinden!

Doei!

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    haha, die banner had ik er alvast neergezet, maar ik ben wel met de laatste strip van de pil bezig dus...

:)

Zal 'm ff aanpassen.

4. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    haha marlieke foeii jij !

ons een beetje in de maling nemen! hihihi :)

met mij gaat het wel hoor judtih! Af en aan..
    Het is moeilijk zulke enge gedachtens heb ik af en toe! Ik moet echt iets eraan gaan doen :( want dit is niet leuk meer..
    Maar wil niet meer naar mijn ha! Vind haar echt een eng mens.. Ze neemt me niet serieus ofzow? ik weet het niet!

ik heb ook niet echt het lef om bij een maatschappelijk werker aan te kloppen..
    En ik heb ook niemand in de buurt die hier vanaf weet!

Mijn moeder heeft iemand anders dochter in huis genomen.... Dus die kijkt nu al helemaal niet meer om naar ons.. Omdat ze het niet kan vinden met Jur :cry:

mijn schoonmoeder is een heel lief mens maar zij overdrijft echt heel erg en dan weet ineens heel schiedam het of ieder geval heel de familie!

mijn vriendin is nu helemaal in mijn zwager! :(

whahah en dat was het!

ach ja en zo sukkelen we wel even voort!
    ik heb in iedergeval 6 boeken gekocht vandaag, dus ik schul weer even in mijn boeken!
    Dat is echt mijn uitlaatklep! En daar kan ik me echt helemaal in kwijtraken!

( is ook niet goed ik weet )
    maar goed ik hou jullie op de hoogte!

liefss sally!

owjaaa wie van jullie kijkt op zoek naar evita?
    ben gek op musicals!

liefs sally

5. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Nachtvliinder: je moet doen wat voor jou EN voor D'tje het beste is hoor. Als je angsten zo'n invloed hebben op je doen en laten. Naar een maatschappelijk werk kan je in ieder geval zo. Misschien kan die je een beetje helpen hoe je je relatie met je moeder een plekje kunt geven. 't Is hun werk. En in ieder geval weet je zeker dat wat je hem of haar vertelt, niet meteen in heel Schiedam bekend wordt.
    Nog bij een hypotheek mannetje (of vrouwtje) langsgeweest?

Judy: Couscous, ik hoop dat het lekker was. Ik vond de tajine in Marokko ook vaak saai, dat zit ook vol met couscous. Nee, geef mij dan maar het Turkse eten...!

Patje: jij bent wel sportief zeg. Wat voor sport heb je voor Femke in gedachten? Ik vind Deniz wel wat voor volleybal, dat is tenminste een sport die zowel in zijn vaderland als in zijn moederland beoefend wordt. Maar dan moet ie eerst nog een beetje groeien, hihihi

Moon: hoe zwaar is Britt nu? En welke maat rompers heeft ze?

We hebben al een tijdje niks van Anja gehoord, die zal het wel veel te druk met haar zoons hebben. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ik ben erachter waar Deniz z'n opstopping van heeft, ik denk van de rijstebloem (Nutrix). Ik heb het hem niet zo vaak gegeven, maar elke keer gaat erna het poepen maar zo-zo.
    Dus dat geven we niet meer.
    Weten jullie trouwens iets van traphekjes? Ik ben misschien vroeg, maar ik wil er in ieder geval over nadenken. Beter te vroeg dan te laat...

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Het was geen borst ontsteking het is nu helemaal weg gelukkig.
    Ze hadden gezegd dat ik 10 min moest kolven en bleek dat het langer moest tot ze leeg waren..
    Nu ik dat doe heb ik geen pijn meer :D

Nou het is niet voeden :( moet ze leeg kolven en dan mag ze beetje sabbelen.
    Die zuster deed net of ze dan mocht drinken maar blijkt niet zo te zijn.
    Ze is van 4ml naar 7ml gegaan vandaag :p

Ze was 1720 en is nu 1525 dus was eerst afgevallen.
    Hihi ze heeft nu rompertjes maat 44 aan maar zijn iets te groot.
    Ze mocht hem vandaag voor het eerst aan en marco en ik hebben hem saampjes aan gedaan.
    Doen telkens aan teamwork tijdens het verschonen ;)
    Vind soms nog wel eng om haar hoofdje op te tillen..

Maar ik ga weer ga slapen.
    Ben moe vanmiddag m'n rust niet genomen :)

Slaap lekker en alvast fijn weekend!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @moon, spannend vandaag! Lekker van genieten meis!

@ cimbomlu, ja, ben erg sportief, voor Femke wordt het denk ik handbal, ik hoop dat linkshandig wordt zoals haar papa!

Ohjee, femke alarm.....we moeten ook zo weg....weer tennissen, dus doeg doeg allemaal en een fijne zondag!

8. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hi meiden,
    Wat hebben jullie weer lekker gekletst.
    @Moon; Wat jammer dat je niet echt borstvoeding mag geven....
    Ik heb een heel druk weekend, dus moet even snel een berichtje schrijven. Moest gisterenavond en vanmiddag een concert geven met het orkest. En vrijdagavond heb ik een feestje gehad op m'n oude werk. Gisteren overdag alleen thuis geweest. M'n wederhelft moest een vriendin helpen verhuizen. Dus het is allemaal helemaal volgepland. Maar goed, vervelen doen we ons in ieder geval niet.
    Ben maandag met Finn naar de dokter geweest, omdat hij al een tijdje zo ontzettend moest hoesten. Toen heb ik een Ventolin puf gekregen, maar het helpt voor geen meter. Gelukkig moet ik morgen terug komen, dus dan ben ik benieuwd waar ze nu mee aankomt. Heeft één van jullie kleintjes een puf? Werkte het bij jullie wel?
    xxx Linda

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lin

Wat vervelend dat hij zo moet hoesten.
    Hoop dat ze iets hebben wat wel werkt.

@ cim

Hier speciaal foto voor jou ;)

Vanmorgen al bij de kleine geweest.
    Heel misschien dat ze volgende week al overgeplaatst word naar Amersfoort.
    Zou echt super zijn scheelt toch weer een min of 10.
    Voeding word ook vandaag weer verhoogd en ze was nu 1560 :)
    Is echt een zoet meisje met verschonen enz geeft ze geen kick.
    Of ze spaart alles op voor strakjes als ze thuis is ;)

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik lees achterstevoren terug....want zo te zien heb ik wel wat bij te lezen!

@ Linnepin, orkest? Wat speel je dan? En die arme Finn aan de puf? Wat vroeg al zeg, kan dat al? Hebben ze gezegd wat het kan zijn dan, want bij ventolin denk ik meer aan benauwdheid en niet alleen hoesten! Of denk je dat het hoesten veroorzaakt wordt om extra adem te krijgen?

@ Patje, nu ook alweer tennissen, pff, ik denk dat ik al afval van de inspanning die ik krijg door jouw berichten te lezen, pffff......hahaha.... Wij hangen nu lekker op de bank :oops:

@ Moon, beetje jammer dat de verpleging je anders uitlegt dan werkelijk gebeurt. Wij spraken gister de vrienden met het jongetje dat naast Mirthe in de couv lag waren. We hadden het ook nog even over de verpleging en hadden diezelfde ervaring. Zeg nou gewoon duidelijk wat wel en wat niet gaat gebeuren! Maar ach, ze mocht wel "aan de borst..." Geweldig toch, zo'n kleine sabbelaar!

@ Cim, de couscous was heerlijk! Zelfs mijn vader vond het lekker!

Wij willen een traphekje die je ehm, in het midden open kan doen. Hoe zeg ik dat...ik zoek zo ff een plaatje. Die klem je tussen de deur en gaat niet in zijn geheel open. Wij hebben in onze woonkamer een deur naar de trap (dus niet vanuit de gang, zoals vaak is) en daar achter die deur staat ook de kattenvoer. Zo hebben we twee vliegen in 1 klap, kan Mirthe èn niet naar de trap èn niet naar die bakjes.... Van boven naar beneden zou wel een gewone kunnen, die gaan we denk ik maar gewoon bij Ikea halen, volgens mij zijn die wel goed, die hebben nu dat hele Ikea Family assortiment hè....

@ Sally, Brigitte moet winnen! Marjolein vind ik eng (nog dunner in haar gezicht dan Pia) en die kleine Suzan vind ik niet serieus genoeg ogen.....

Enne, jij gaat gewoon hulp zoeken mutsie! Natuurlijk hoeven je moeder, schoonmoeder of vriendin je niet persé te helpen, ga anders samen met Jur. Je kan ook een andere huisarts bellen en vragen of je daar eens één keertje mag komen, omdat je een conflict hebt met je eigen huisarts, een soort second opinion zeg maar!

En anders ga ik wel met je mee! Jij moet niet van die enge gedachtes hebben en je boeken helpen tijdelijk, de bron moet worden aangepakt! Niet dat D'tje in gevaar kan komen, maar jij kan wel een gevaar voor je eigen gemoedstoestand worden, kijk uit meissie! Dus, als je hulp nodig hebt trek je maar aan de bel!

@ Ooohh Marlieke! Wij al allemaal weer helemaal terug in de NOD stress! Gister bij een vriendin geweest die nu 14 weken zwanger is. Echo van 12 weken (DVD) gezien, jeetje alles herleeft weer! Dacht dat ik er erg veel moeite mee zou hebben, ik ben nog steeds vreselijk jaloers op die enorme buiken en baal soms nog wel dat ik de zwangerschap niet kon afmaken, maar.....ik vond het echt leuk gister! Wauw! Misschien ook omdat ik er nu in betrokken wordt en ook vragen kan beantwoorden! De vriendin van mijn neef is nu 36 of 37 weken zwanger ofzo, heb haar in die negen maanden 2 keer gezien en daarvan de laatste 16 weken niet...zij doen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben en luisteren naar geen enkel advies! Zo irritant, maar goed.....niet dat wij zo slim en wijs zijn, maar je snapt me wel denk ik, het delen mist....
    Dus kom maar op, kan er nog wel eentje bij hebben hoor!

OOOooooohh MOON wat een prachtig meisje!!!! Even een tipje voor straks als ze in Amersfoort is (jeeeee wat snel al!!!!): dan mogen er vast ook snel kleertjes aan! Op de Kamp in Amersfoort bij De Knappe Gans verkopen ze maatje 44 broekjes, truitjes, mutsjes... Het is niet veel keuze, maar wel betaalbaar!!! Bij prenatal is er bijna nooit iets, alleen de broekjes van prenatal zijn leuk, maar weinig op voorraad! Op internet is ook veel te vinden, maar dat is best prijzig en ze is er voor ze het ziekenhuis uit komt al weer uitgegroeid! Want zo te lezen gaat die kleine Britt waanzinnig lekker!!!

Zo, ik ga even foto's bestellen, poging 100, want de Hemasite doet al dagen raar......en dan lekker op de bank de foto's die er nog liggen inplakken.....hmmmm....zondag......

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Linnepin, hopelijk word het hoesten snel minder.

@Moon, wat een prachtmeid heb je toch!
    En een vechtertje, dat zie je zo. D'r vuistje is gebald alsof ze wil zeggen: Ik kom er wel! Ik zal laten zien dat ik een flinke dame ga worden!

@all, hierbij de beloofde foto's:

Ben ik stoer of ben ik stoer? :) 8)

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    en nog 1:

Marciano-nijntje :)

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    en de laatste:

vanaf het centrale punt van het park

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    haha, coole dude die Marciano!

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Hahaha, Moon, ze zwemt in 'r romper! Maar wat een schatje he, wat zal je die graag willen knuffelen. Maar alles zo teer en broos, he.

En zie die Marciano eens een echte bink zijn, zeg! Maar zo te zien zaten jullie op een mooi plekje.

Judy: Elite model member, hahaha. Kan in ieder geval lekker koken, zo te horen. Ga maar met Nachtvliinder mee naar de huisarts, huppakee, anders weet ik nog wel een vriendelijke daar in de buurt (he Nachtvliinder ;) ). Neehoor, Sally, alle gekheid op een stokje, we bedoelen het goed hoor.

Hier zit er een vrolijk te kraaien in de box, wat een decibellen kan hij al produceren zeg!
    Het zonnetje komt tevoorschijn, gaan we zo toch nog even een frisse neus halen.

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Tja, ik zag ineens dat ik Elite Member ben, poehaaa....dus ach, als het afvallen niet lukt, dan maar Elite model, door mijzelf uitgeroepen, hahaha...

Ja, die Sally gaan we even in de gaten houden ;)

En of ik lekker kan koken! Toen ik Rinke leerde kennen was het echt een latje, iedereen klagen dat hij zo dun was! Lustte niets, rookte veel....

Nu rookt ie niet meer en lust alles en nu klaagt iedereen dat ie zo rond wordt, hahahahaha....de liefde van de man.....

17. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    He meiden,
    Daar ben ik weer, terug van het concert. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik speel 1e klarinet. Ik speel nu ongeveer 15 jaar.
    En over die puf. De huisarts heeft naar zijn longetjes geluisterd en zei dat hij ook nogal piepte, vandaar die puf. Ik denk dat dat hoesten misschien van de benauwdheid komt. Ze vroeg ook meteen of er astma of andere allergieen in de familie voorkomen. En dat is ook wel zo, maar ik heb er geen last van en de vader ook niet. Maar dan heeft het misschien een generatie overgeslagen..... Nou, dan moet ik ook maar klarinet gaan spelen. Krijg je lekker een grote longinhoud van.

@Marlieke: Wat een leuke foto's. Die van Nijntje is ook komisch.
    @Moon: Ook een schattige foto, zeg. Ze heeft best een rond koppie voor zo'n kleintje he. Of lijkt dat nou alleen maar zo op de foto?

Nou, Finn ligt net weer lekker op bed, dus ik ga zo Tess maar even lekker badderen. Hopelijk wil ze wel gaan slapen, want ze heeft tussen de middag 4 uur liggen pitten. Als ze maar niet ziek wordt......

Toedeloe...
    x Linda

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marlieke

Hihi stoer!

@ judy

Ja duidelijkheid is soms ver te zoeken maar ja.
    Thnx voor de tip.
    Had al wel 2 pakjes gehad maar de ene is van feetje en is 44 echt mega groot.
    En andere van prenetal en die is wel redelijk goed.
    Beter een beetje te groot dan te klein ;)

@ lin

Nee ze heeft echt bol toetje :)

Vandaag visite gehad maar kon echt niet tegen de drukte en vond maar niks dat je viertje dat je een kleintje hebt en ze is er niet eens.
    Dus was huilen geblazen.
    In het ziekenhuis ook dan mis ik haar zo erg!

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hoi meiden ben ik weer even!

Ik ben OP zoek naar evita aan het kijken!
    ( judith denk ik ook hihi )
    jemigggggg daar ging mijn waterkraan weer open zeg! :confused:

Brigitte heeft me WEER ontroerd met haar nummer! En Suzan haar stem staat als een dijk!

Pff mega spannend!

hahahah sorry !

ik ga gauw ff stukkie lezen en dan verder kijken ik spreek jullie morgen!

Mijn maandag is verschoven naar donderdag! dus ben lekekr vrij morgen!

kus sal

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hee dames,

Even een vraagje over poepbroeken... hoe vaak hebben jullie een doorgelekte poepbroek?
    Hier is het bijna iedere dag raak. :( Ik heb al verschillende luiers geprobeerd, maar allemaal komt het er gewoon naast (altijd aan dezelfde kant).
    Gisteren heb ik 3 setjes aan moeten doen en vandaag ook. Want ze is de laatste tijd ook veel aan het spugen. Soms 3 uur na de voeding komt er nog melk terug. Woensdag even bij het CB aankaarten... Ik blijf wassen de laatste dagen! :rolleyes: :)

Wat een leuke foto's zag ik weer voorbij komen! :D
    Hier een fotootje van Nicky.. haar eerste hapje banaan.

Deel Deze Pagina