Hahaha, melige wijven zijn jullie toch.... Hier alles goed. Ik geloof dat het hier helemaal goed gaat komen met die 4 flessen. Meneer heeft vandaag heel veel fruit op (zelfgemaakt, dus weet niet precies of het meer of minder is als een potje, maar volgens mij meer) en een hele groentepot. En zijn flessen gaan er ook gewoon goed in. Dus ik ben helemaal happy. Gisteren kreeg hij zijn laatste fles om 21.00 uur, dus ik was erg benieuwd hoe laat hij weer zou komen. Om 6.00 uur begon hij honger te krijgen, maar ik heb het nog kunnen rekken tot 7.15 uur. Dus ik ben heel tevreden. Nou, ik ga GTST kijken.... Ik zie jullie later weer... xxx Linda
Hier nog eentje met een aardbeienvlek hoor. Sanne is inmiddels ruim 2,5 en helaas is hij nog niet weg. Als hij nog niet weg is als ze naar school moet (over 1,5 jaar dus) gaan we hem denk ik weg laten halen, want ik wil niet dat ze ermee gepest wordt. Bij Sanne zit hij op haar onderlip en eronder. MAar voor mij hoort het gewoon bij haar hoor! Ze is er niks minder mooi door! Hoop dat ze bij jullie kids wel sneller weg zijn hoor, want het is toch iets wat niet hoort natuurlijk!
dat zei m'n vader ook, "ik zou het niet eten" zei ie erbij! Marlieke: ik doe nu maar gewoon olijfolie, daar moet ie toch aan wennen hahahaha, daar had ik nog nooit van gehoord, hartstikke leuk! Judy: eerst was je huis blauw van de verf, nu van de rook, giroblauw-past-bij-jou...? Zo adrem was ik nou weer niet bij de Ikea bestelling. Maarja, als ik toegehapt had, zat ik vast nu met een stel schrootjes die ik nog zelf in mekaar moest zetten ook Dus overmorgen is de geboorte van jullie kind (we noemen hem begroting en periodieke rapportage), ja dat heb je ervan als de periodieke onthouding fout gaat, hihihi He, over die RS virus prik, dat is allemaal nog niet echt bewezen dat dat helpt he. Is dat omdat ze te vroeg is geboren? Viona: Dit vond ik op internet: "Uiteindelijk verdwijnt 95% van de aardbeivlekken min of meer volledig. De eerste tekenen van verdwijnen van de plek zijn het zachter worden en het verschijnen van grijze plekjes." 't Is trouwens geen ooievaarsbeet, want die zitten in de nek, en dit zit toch op haar wang? Babs: dit vond ik op internet: "bij 40% van de kinderen is het haemangioom weg op de leeftijd van 4 jaar" Ze gaan er niet zo snel in snijden hoor om hem weg te halen. Bah, kinderen verzinnen ook altijd een reden om een ander te pesten: te dik-te dun-rood haar-zwart haar-rooie vlek... De houding van de ouders is idd erg belangrijk, ze is en blijft Sanne! De kleine ligt weer lekker op een oor. Ik reed in de auto naar huis en plots ging ie huilen, ik begreep er niks van. Weetjewel, zo'n polderweggetje, geen mogelijkheid om te stoppen. Ik denk uiteindelijk dat 't toch honger was. In de lift huilt ie trouwens nu niet meer, hij ging vanavond zelfs lachen. Soms vraag ik me wel eens af wat er allemaal in dat hoofdje omgaat. Ze spreken nog geen taal, maar denken kunnen ze wel!
ja ja nog net in juni moest eigelijk pas 17 jullie maar onze meid wou al op 30-06-2007 om 02:32 een kijk je nemen in de groote werelt hahaha
**Cimbomlu..Bij Chanelle vind ik hem al wat zachter..minder strakke huid erop.en vond ook al een soort van waas eroverheen liggen. Dus heb goede hoop Nee inderdaad hij zit op der wangetje.. Misschien is de vlek wel een soort gelijke vlek alleen anders..ik heb geen idee eigelijk.. Aan het begin zeiden ze in het zkh nog niet echt duidelijk wat het was..toen sprak je ook voornamelijk de verpleegsters..maar toen ze twee weken was zei de kinderarts dat het een aardbeivlek was. Na een week begon je 'm te zien..dacht eerst dat ik der per ongelijk had gekrapt :S Ik hoop wel dat het snel weg gaat..ik had gehoord dat het binnen een jaar weg zou kunnen gaan en zo niet gingen ze vanaf twee jaar er wat aan doen..zalf of iets dergelijks. Het is niet dat ik er niet aan stoor..want het hoord bij der.. Hihi en als ze der kwijt zijn kunnen we zeggen..ja dat ene meisje met die rode vlek op der wang..hihi.. Niet dat ik haar ooit een seconde uit het oog ga verliezen..
Ja wij zitten ook vaak te twisten over wat er nou in haar hoofdje om gaat..zou het zo graag willen weten..hihi.. **Tammy..Toch nog op het laatste moment juni-mama geworden..Welkom!!
@ cimbomlu, fijn dat het goed gaat in de lift. femke kan ook af en toe uit het niets krijsen, tja we kunnen alleeen maar gissen bij die kleintjes. We hebben Femke vandaag voor het slapen gaan even voorgelezen, volgens mij is dit een groot succes, ze kijkt en luisterd echt naar je. Ze wordt dan lekker rustig en ik kan dan gewoon weg lopen en ik hoef nu niet een keer weer terug om de speen erin te doen. We moesten vanavond speculaas verkopen voor de handbal, bbrr wat was het om 19.00 uur al koud buiten zeg! Ik had me koude handen. Ik moest om 20.00 uur weer naar huis omdat mijn mannetje ging tennissen, dus ik kwam thuis, had ik het geld nog in mijn jaszak.....blond....ikke bellen, tja jullie moeten het even komen halen, want ik kan nu niet meer weg. oke, ze kwamen eraan. In de tussentijd haal ik Femke uit bed zodat ze even een uurtje wakker zou zijn voordat ze fles kreeg....wat doe ik....geef ik haar gelijk de fles....ikke ben een beetje de weg kwijt vanavond geloof ik. Nou ja, 20.15 had ik ineens het hele huis vol met koffie visite, hahah even lekker speculaas eten! Over dat lijnzaad, dat is toch een soort poeder en geen olie! Kun je bij een reformhuis kopen.
Ik zag net iemand wat melden over regelmatigheid in de cyclus en de pil. Daar wil ik het wel even over hebben ja! Na de zwangerschap van mijn dochter heb ik gewoon weer (even) microgynon (of hoe je het ook schrijft) geslikt. Beviel prima (behalve dan dat ik er minder behoefte aan sex van krijg). Na de geboorte van mijn zoon kreeg ik ineens een ander merk (revign nog wat), zou hetzelfde werken als de micro. Nou, mooi niet dus! Ik ben véél langer ongesteld (ruim een week), heb vaak hoofdpijn (had ik voorheen amper) én de zin in sex is nog minder! Ik heb vanochtend toch maar even de huisarts gebeld en gemeld dat ik toch weer de micro wil (moet de pil toch zelf betalen!). Na veel gepiep kan ik 'm morgenochtend halen bij de apotheek. Toch nog maar even deze strip afmaken... Als we er uit zijn of we wel of niet gezinsuitbreiding willen kunnen we stoppen met de pil. Of 't wordt zwangerschap óf sterillisatie! Ook las ik wat over RS. Mijn dochter heeft ook de prik tegen (voorkomt het niet, maar werkt wel een beetje tegen) rs gehad. Jemig, wat zijn die prikken duur! Wow, elk prikje kost iets van 1600euro! En als ze er twee moeten... pfff! Ik was wel blij dat ze ze heeft gekregen! Maar wat een geld...
Ooievaarsbeet zit in het nekje... daar komen bloedvaatjes samen en die zijn door de bavlling zichtbaar. Hester: Uitkoken met een beetje schoonmaak azijn kan helpen... Candijtje, ik ben niet bekend met de Disneyclub. Ik hoop dat het leuk is en dat je inderdaad achteraf niet een hoop gedoe hebt! Cim, het is geen sperziebonenfabroek hoor... ze potten ook appelmoes in enzo (dat stinkt tenminste niet zo). He bah, lijnzaadolie. Ik zou het ook niet moeten. Moon, goed zeg, je gewicht! Linda, gaat het beter met de antibiotica? Enne, die Finn kan lekker eten zeg! Tammy, welkom hier! Vanmiddag kwam een vriendin langs. We gingen genieten van het lekkere weer en even wandelen... nou we hebben alleen 3 supermarkten en de Kruidvat gezien. Maar het was wel erg gezellig. Morgen weer naar het CB, ben benieuwd hoe ze gegroeid is! Weer prikjes, das natuurlijk minder.
**Tammy..Ik heb even op jullie beebiesite gekeken..wat een verhaal zeg..wel fijn dat ze vandaag weer thuis is..echt een vechtertje hè?! Wat een wijffie zeg..en wat een bos haar zeg! Geniet er maar lekker van dat ze weer lekker thuis is..kan ze lekker in de box spelen **Dames..Ik ga lekker slapen zo..moet er weer om vier uur uit..en dat wel drie dagen..maar ja ben wel lekker 'smiddags vrij en van het weekend ook *Knuffels aan iedereen!*
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82 (tsss ) Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80 Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6, 121,9 ( onderweg?) ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht __________________________________________________________ Andere dus geen ervaring met geen pil en ongesteld worden.. Nou ik wacht het wel gewoon af. Is er ergens een lijstje met wat je wanneer moet geven aan je kind. Zoals vanaf 4 maanden 4 flessen en een fruithap enz.. Wanneer ga je naar 3 flessen enz.
@lique, ik heb een lijstje van het cb mee gekregen bij de derde prikjes. Moet je nog vor de derde prikken?
Goede morgen! Zo lekker m'n haar doen. Even kleurtje er in Gisteren is ze van de flo-snor gegaan En heeft helemaal geen eigenwijs bekkie haha. Vanmiddag gesprek met de kinderarts ben benieuwd wat die te vertellen heeft. Gisteren heeft papa gebuideld. Was echt mega mooi om te zien 8)
Wat een moppie Moon! Fijn dat ze der snorretje kwijt is.... Elke keer weer wat minder toeters en bellen om haar heen. En uiteindelijk naar huis natuurlijk! Hopelijk zegt de kinderarts dat ze Britt naar Amersfoort sturen *duimduim* @Lique, ook ik heb een lijst gekrgen van het CB net wat Vera mag bij welke leeftijd. @Tammy, Welkom en klets gezellig mee Zo nu ga ik eerst f douchen en daarna Vera in bad.... dan fruithap en wat later der flesje.... Ohja de wasmand puilt ook over en daar ga ik ook wat aan doen
Aha, dat verklaart een hoop. Wij moeten vrijdag voor de 3e keer prikken, haha! Ik was dus iets te voorbarig! Wat goed Moon, wat is het toch een scheetje! Weegdag was toch woensdag, kom op waar is de rest!
@Tammy, welkom meid! Plaats even een fotootje van de kleine, als je daar niets op tegen hebt tenminste... @Moon, wat is het toch een mooi meisje! Wat voor kleurtje doe je in je haar? Ik doe meestal iets met een rode gloed. Zoiets als donkerbruin met koperrood. @Lique, ik ga me zo wegen. Ga zo douchen dus dan ook wegen.
@ marlieke Heb blond plukjes er in gedaan. Dat er wat meer diepte in zit. @ candijtje Ja hoop het ook. Zou wel lekkerder zijn, want dan durf ik zelf ook te rijden en hoeft er niet altijd iemand mee. Vind naar Utrecht rijden echt niks.
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82, 80,5 dance Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80 Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg hg: 67kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6, 121,9 ( onderweg?) ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht __________________________________________________________ Goh, ik dacht toch echt dat ik niets afgevallen (of zelfs gegroeid) zou zijn na mijn weekje duitsland. Wie weet komt het door al die steile hellingen die ik op en af heb gelopen met de kinderwagen.