Nou dit is dan Sven! Dit is wel een foto van een maand geleden. Zal er zo even een van nu showen. Britt
Meiden bedankt voor de mentale steun. De hele week is hij al niet lekker, overgeven en alles. Hij is de hele nacht al in de weer geweest. Overgeven en pijn. Vanmorgen kon hij zijn mond niet eens meer spoelen zonder over te geven. En de pijn was zo heftig dat de dokter er uiteindelijk was heeft die gelijk een ambulance gebeld. We wachten hier in spanning af. Lijkt me vreselijk zo'n familie Judith, en als Mirthe daar helemaal van over haar toeren raakt, dan moet je inderdaad lekker je eigen plan trekken. Gelukkig heb ik daar helemaal geen ervaring mee, maar ik heb het dan ook wel heel erg getroffen met mijn eigen en schoonfamilie. Wie had het over meelij met mij vader haha! Nee hoor, hij is de koning te rijk! Tenminste dat zegt ie, haha!
en dit was net. Overigens heeft Sven ook een aardbeien vlek op zijn achterhoofd. Best groot. Was eerst een rode platte vlek en werd steeds hoger. Hij was met mij mee naar de dermatoloog en die zij dat het idd bijna altijd vanzelf weg trekt.
@78Tammy78 Je schreef: ja ja nog net in juni moest eigelijk pas 17 jullie maar onze meid wou al op 30-06-2007 om 02:32 een kijk je nemen in de groote werelt hahaha Laat ik nou uitgerekend zijn op 17 juni en laat Keano nou geboren worden op 30 juni 2007 om 02.32! ECHT ONGELOGELIJK! @Shelde Alles goed en daar gaat het om. Klein is fijn. @Moon Ben zo blij voor je! @Cimbomlu Is het zo erg @Babs1980 Daar zou ik ook van balen... Je laat haar gewoon merken dat ze mama's meisje is en blijft @Marlieke Babyboom tja, eerst vliegen de kilo's eraf en dan komen ze er weer net zo vrolijk bij. (hoop ik) Lijkt mij ook wel wat. Nu mijn hubbie nog overhalen @Brussie Beterschap! @Britt1 Ikke ook niet @Lique80 Ik duim voor je. @Judith en Pietje Herkenbaar helaas. @Judith Bijna vakantie Lang getwijfeld of ik het zou posten, maar bij deze: Mijn schoonmoeder ziet sinds kort met beide ogen nog maar 20%. Ze wordt nu behandeld in het oogziekenhuis Misschien kan ze met 1 oog nog 50% gaan zien, maar dat is in het meest gunstige geval. Ze heeft al een stoma en naast de diabetes kan dit er ook nog wel bij. Autorijden zit er ook niet meer in... Iedereen En mijn hubbie zat al niet zo lekker in zijn vel...
hé, ik kan de foto's niet zien, zeker weer een zwak signaal op de wifi ofzo! @ pietje, nou, zoiets bedoel ik, maar dan met volwassenen, haha.... je bent nog niet binnen of ze houden de armen al omhoog om aan te pakken....zucht... @ lique, ik waardeer mijn eigen familie wel een stuk meer sinds ik mijn schoonfamilie ken
Gatsie Velobabe, wat een ellende allemaal. soms komt ook alles tegelijk! Ben je ook aan het werk? Want ik zie dat je nog BV geeft, gaat dat een beetje? En wil je ook al voor een volgende gaan?
@Velobabe: mag ik vragen hoe jij die gegevens er onder plaatst? Bijmij geeft ie aan dat mijn onderschrift te lang is, ik kan dus geen gegevens meer toevoegne...
Wat een mooie wippertjes! Wil de hele dag al type maar wis het telkens weer. Van8 heeft britt een dip gehad. En wilde niet wakker worden Nu heeft ze weer hulp met ademen. Ze denken dat ze een infectie heeft. Ben er vanmiddag geweest en ze was zo stil was gewoon mijn dochtertje niet leek het. Zo kende ik haar helemaal niet. Gaan zo weer naar haar toe.
Oh Moon, ik hoop dat het snel beter gaat met Britt! Kan me voorstellen dat het absoluut niet fijn is om je meisje zo te zien! Sterkte meis! Dikke knuffel! Velo, wat een naar bericht over je schoonma! Ook sterkte voor jou en je hubbie! Lique, leuke foto's! Britt, jouw foto's kan ik niet zien. Slapen jullie kleintjes nog na elke voeding? Nicky nu weer wel... (tijdens haar sprongetje was het nogal ontregeld). Na de eerste voeding gaat ze gelijk weer naar bed en slaapt meestal tot half 11 (nou ja, slapen... ook spelen met haar knuffel). 's Middags slaapt ze ongeveer 1-2 uurtjes en eind v/d middag/begin avond nog eventjes. Vanavond weer heerlijk tv-avondje met Prison Break en Heroes.
Lique veel sterkte meid! Hoe is het nu? weet je al wat meer? en wat een schatje heb je zeg! Velo wat rot voor je schoonma zeg! en dan maak ik me druk om Sanne. Judith ik herken ook precies wat je zegt hoor! Mijn neefje en nichtje zitten ook constant aan Kevin te plukken. Om gek van te worden gewoon! moon, wat vervelend nou meid, hoop dat het snel weer beter gaat hoor! Shelde: Kevin slaapt meestal van 9.00 tot 11.00, van 12.30 tot 15.00, van 17.00 tot 17.30 en dan vanaf ongeveer 20.00 tot de volgende ochtend Meiden ik zit er ff helemaal doorheen hoor. Mn man is bijna nooit thuis en alles komt dus op mij neer. OP mn werk is het ook nog eens super druk. Ik ben echt helemaal op! (moest dit gewoon ff kwijt hoor, misschien lucht dat een beetje op)