Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **All..Wat gebruiken jullie voor je straie?

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Welke kleur heb je besteld? Ikheb nl de beige met een roze binnenkant, toch een beetje meisjesachtig maar niet zo erg dat mijn mannetje er niet mee wil lopen ;)

Isa wil vanavond de slaap maar niet vatten. Ze heeft rond 7 uur gedronken maar doet telkens maar kleine hazeslaapjes en is dan weer wakker :( We hebben haar om 8.15 maar wel in haar bed gelegd in de hoop dat ze dan wat dieper en rustiger in slaap zou vallen maar dat wil nog niet echt werken. Maar goed als ze dan na de voeding van half 11 maar wel een paar uur doorslaapt [-o<

We zitten er trouwens aan te denken om bijv zondag een paar uur naar de sauna te gaan, mannetje en ik zijnheir beide erg gek op en kunnen wel een paar uurtjes ontspanning gebruiken. Daarbij heeft Gj zijn voet bezeerd en loopt erg moeilijk dus buiten klussen of ergens gaan wandelen zit er toch neit in. Maar probleem is dat we Isa dan naar mijn Sm of mijn ouders moeten brengen en weet eigenlijk niet of ik haar al kan missen :confused: Wat een dilemma :rolleyes: haha

3. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    heb ik gelukkig geen last van maar er zijn toch speciale cremes voor te koop? ik dacht zelfs van zwitsal.

4. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Spijkervrouwtje..Ik heb ook die beige besteld :D

Chanelle is ook steeds wakker..heeft om acht uur voeding gehad..ga der denk zo maar lekker bij mij neer leggen op de bank.

Ik vind het ook erg moeilijk om een paar uur zonder haar te zijn..maar ja op een gegeven moment moet het toch een keertje van komen. Ontspannen is ook erg belangrijk ;)

5. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik breek ff in!

Wil jullie allemaal feliciteren met jullie kleintjes!

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Dames-met-dochters: willen jullie even bij jullie kleine informeren of ze ook valt op kale mannen? Sinds vandaag valt plots Deniz' haar uit... :confused:
    Nouja, het zullen wel de bekende nesthaartjes zijn. Ben benieuwd wat ervoor in de plaats komt!

7. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    :) :) Nou Isa valt wel op kale mannen hoor haar papa en ooms zijn ook allemaal kaal :D

8. Niet meer actief

Spijkervrouwtje, heb gisteravond geprobeert te kolven maar ik kreeg maar 30cc uit beide borsten. Heel vreemd, want afgelopen week was dat nog 80cc. Maar goed, ben nu ook een beetje ziekjes, hoofdpijn en diaree, misschien dat het daar door komt. Het tongetje van Lara is al veel minder wit en hangt ook niet meer steeds buitenboord, dus ik denk dat het over een paar dagen genezen is.

Hester, wat erg dat iemand gewoon naast jullie ging roken! Zaten jullie niet rookvrij? Ik had het tijdens mijn zwangerschap wel altijd op mijn werk dat mensen aan de balie stonden te roken. Ik stuurde ze dan direct door naar het restaurant. Bah. En dat terwijl ik zelf tot aan mijn zwangerschap altijd gerookt heb :oops: .

Sandra, wat sneu voor je dat het niet gaat (maar erg begrijpelijk). Maar als het niet gaat dan gaat het niet toch? En van flesvoeding worden babies echt niet ziek... Wat vind je man ervan?

Lique, lekker dat het zo goed gaat. En het gaat vast hartstikke goed alleen, misschien vind je het juist wel lekker ;) .

Judith, haha, in Sims 2 heb ik de hele keuken en wc ondergekotst tijdens mijn zwangerschap, moest ik het ook nog schoonmaken, hihi. Ik zal Jop vragen of hij kan kijken of het kopiëerbaar is, maar ik moest bij het installeren wel de winkelcode invoeren. Je hoort het nog.
    Die chamomilla D6 halen we vandaag op (was niet in voorraad), ik hoop dat het werkt. Lara wil trouwens rond 20u vaak ook niet slapen, gisteren was ze zelfs wakker van half drie tot elf uur! Ze valt alleen af en toe op de arm in slaap, maar in bed ho maar. En brullen dat ze dat doet, pfff. Dan maar lekker bij ons...
    Wat belachelijk dat die babydoos niks voorstelt! Mijn moeder zei ook al over de blije doos dat het niks meer voorstelt vergeleken met 20 jaar geleden.

Hahaha, hechtingen, aambeien, haha.

Britt, wat leuk dat je gaat trouwen, spannend zeg. En last van mijn stuitje heb ik ook bij het opstaan. Vooral als ik een poosje heb gezeten, heb je enig idee waar dat van komt? Ben het nu eigenlijk wel zat...
    Ik hoop dat het ZH met een fikse schadevergoeding komt! Wat een ^%* dat ze je verkeerd geprikt heeft!

Viona, tegen de straie gebruik ik de buikbalsem van Zwitsal, want die had ik nog liggen.

Almira, jij ook nog gefeliciteerd met Lucas! Wat een schattig ventje!

Cim, Lara lijkt opeens blond te worden onder haar bruine haren :(: Heel apart. Het begint ook steeds meer te krullen, vooral als het nat is (geweest). Maar ze lijkt af en toe een beetje kalig door die blonde onderharen. Net alsof ze blond is, haar haren bruin geverfd heeft en uitgroei heeft. Alleen schijn ik de enige te zijn die het ziet. Apart.

Ik heb trouwens met een collega gesproken en nu blijkt dat ze in augustus als ik weer moet werken de diensten hebben veranderd naar diensten van 13:00-00:00 uur! Dat is elf uur achter elkaar! Het lijkt me verschrikkelijk zo lang bij Lara weg te moeten zijn, zo vaak te moeten kolven en probeer maar eens oppas te vinden voor die tijden :confused: , pfff! (Jop werkt ook 's avonds...) Ik moet dus echt maar even met de bazin om de tafel, al heeft ze nog niks van zich laten horen, geeneens een kaartje of een belletje...

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Chanelle heeft weer lekker heel de nacht doorgeslapen :D Van half tien tot vijf uur.

Vanavond gaan we op kraamvisite bij mijn nicht..haar zoontje is twee weken te vroeg geboren..maar is al ruim 8pond en 53cm..denk dat hij ongeveer even groot is als Chanelle..ben benieuwd :D

Wie heeft ook als je de ene borst geeft dat de andere tepel erg gevoelig wordt..lijkt net of die samentrekt?

Poeh gelijk bij ons achter is er een buurtfeest van onze straat..met muziek enzo..ze zouden pas om twaalf uur beginnen maar de muziek staat nu al kei hard :evil:

10. hoi

ff snel een berichtje Ze ligt nu eindelijk ff te slapen en ik wil ook ff douchen enz.
    Ik ben nu nml ook alleen , mijn man is het weekend met de voetbal aan het feesten ( voetballen is er niet bij hoor) en Gui is bij oma slapen zodat ik wat meer rust heb.

Ik heb ook pijn in mijn stuitje/bekken als ik op een gewone stoel zit. De bank is nog het lekkerste en ik kom bijna er niet vanaf ik ben ook nog blij dat de klossen nog onder mijn bed staan. Maar lopen gaat al beter.

Ky wat rot dat je ziek bent joh! Nu maar hopen dat het hierdoor is dat je weinig kolft.
    Ik heb gisteren voor het eerst gekolft aangezien ze maar 1 borst wilde en toen kwam er 50 uit 1 borst. En dat heb ik net na een voeding gegeven die ik verminderd had in minuten.
    Ik zit er nml zwaar over na te denken om nu al af te gaan bouwen. Ik wilde het sowieso niet maanden geven maar een aantal weken en als ik ga werken helemaal afgebouwd zijn of nog maar 1 voeding.

Oh ze huilt nu alweer dat is dus niet lang ik kan straks beter ff gaan wandelen dan slaapt ze wel lekker

nou doeiiiiiiii

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Nou volgens mij wordt dat buurtfeest helemaal niets..de muziek staat alweer een stuk zachter en zie er miemand op af komen..ja mensen uit een andere buurt :rolleyes:

12. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ik hoop dat het hard gaat regenen, en dat ze dan de boel afblazen en het rustig blijft voor jullie!

Ky: hahaha, is Lara nu al bezig met haren verven? ;)
    Enne...werken van 13:00-00:00uur ? :confused: :(

Spijkervrouwtje: gelukkig dat je dochter op kale mannen valt, dus er is nog hoop voor Deniz... ;)

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes!
    Ik heb vandaag 1 KV gegeven. Ze dronk het net zo snel weg als gekolfde melk, dus dat zit wel goed.
    Alleen is ze niet echt zichzelf vandaag. De 2e voeding (BV) heeft ze eruitgegooid (ze spuugt normaal nooit). Daarna was d'r buikje weer leeg, dus huilen voor eten. Dus weer drinken... Maar nog steeds huilerig.
    Heb haar nu in haar bedje gelegd, net even gehuild, maar nu is het rustig. Ik hoop dat ze zo gaat slapen, kan ik ook nog even gaan liggen.

Spijkervrouwtje, het is wel even lekker om er samen uit te zijn hoor! Het is maar een paar uurtjes en oma's vinden het echt niet erg om op te passen.

Ky, ik hoop dat je snel beter bent! Hoe merkte je trouwens aan Lara dat ze spruw had? Want Nicky heeft ook een wit tongetje, maar verder geen witte plekjes in haar mondje.
    En m'n man had al eerder gezegd dat ik misschien toch maar de fles moest gaan geven.
    Jee, die werktijden zijn niet bepaald fijn! ;? En wat raar dat je niks van je bazin gehoord hebt!

Viona, wow dat is pas doorslapen! Lekker hoot! Veel plezier bij je nicht vanavond! En dat je tepel gevoelig wordt... kan van de toeschietreflex komen.

Lailea, ik ga het ook afbouwen. Weet alleen nog niet helemaal hoe. Op internet zijn wel schemaatjes, maar je bent dan zowiezo een maand bezig.
    Ik hoop eigenlijk dat het sneller kan.

14. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Cimbomblu: Jeetje dat het nesthaar al uitvalt. Hebben alle baby's dat? Mijne heeft een enorme bos donker haar en ik zou het best jammer vinden als dat gaat uitvallen.

Ky: ik ben ook benieuwd hoe je erachter kwam dat je baby spruw had?
    Shelde: een wit tongetje zegt volgens mij niets, is dit niet gewoon van de melk? Ik herken dit namelijk.

Spijkervrouwtje: het lijkt mij heerlijk om naar de sauna te gaan, de eerste keer je kleintje alleen laten. Dat zal wel even wennen zijn, maar leuk om iets met z'n tweeen te doen!

Manuela: doe het maar rustig aan, het is niet zomaar wat: herstellen na kz.

Darmkrampjes: hoe erg het gisteren was, hoe goed het vandaag weer gaat alsof ze nog nooit krampjes gehad heeft. Ze heeft zelfs de hele nacht geslapen (wel met voeding tussen door). Kortom het blijft wisselend, maar over het algemeen gaat het gewoon goed. Ben wel blij dat ik donderdag naar het consultatieburo ga voor controle.

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    shelde wat fijn dat ze de fles ook goed pakt, dat scheelt ook weer he..
    Ik weet ook niet hoe je moet afbouwen, maar ja snel afbouwen dat gaat helaas niet.. en heb je er over nagedacht om gewoon in een keer fles te geven , en wat je moet afbouwen gewoon af te kolven?

( snap je hem nog?)

@ ky lieffie toch :( knap snel op meid en rust ieder geval goed uit ( voor zover kan :( )
    Wat fijn dat de spruw bijna weg is, hier is de spruw ook bijna weg, gelukkig maar!
    Maar voklgens mij heb ik een heel ander medicijn gekregen dan wat jij had..
    Die van mij heet Nystatine Labaz.. Weet ff niet meer hoe die van jou heette..

Hier echt een heerlijke nacht gehad. Om 9 uur laatste bv gegeven, Wilde hem om 12 uur wakker maken, maar zijn zelf in slaap gevallen :( Maar meneer kwam zelf om half 3 pas! :confused: 8) :) en daarna weer om half 8 . Dus heb het gevoel alsof ik herboren ben.. :)

Wel jammer als ik hem om 12 uur nog gevoed had dan kwam hij dus om half 6. Maar ja vanacht weer een nacht ;)

Ff een vraagje aan bv moeders.. Hoe doen jullie dat? hebben jullie een strak schema?
    zoals b.v.
    12:00 bv
    15:00 bv
    18:00 bv
    21:00 bv en ga zo maar door?

of loopt het bij jullie ook zo door elkaar?
    Ik probeer het aardig in die richting te houden, zodat hij een beetje regelmaat heeft, maar het lukt me soms niet door die nachten.. als hij langer doorslaapt.

Maar goed hier aardig pokkeweer dus hebben vandaag niks gedaan, En nee ook niet het huishouden. Was eindelijk een keer uitgerust en wilde lekker verder luieren :)

Wat me wel opviel is dat onze bikkel minder hard aan het huilen is, maar ja ik kan pas dinsdag bij de fysio terecht dus ik hoor het dan pas allemaal!
    en ik ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen.

Judy jij heb een weegschaal thuis speciaal voor zuigelingen? of iets anders?

nou ga ff tennis kijken.. toedeledoki! :)

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Nachtvlinder..Ik heb helemaal geen schema..ik laat haar zelf komen.
    Meestal komt ze zelf om de vier uur..je kan er bijna de klok op zetten. Behalve vandaag..want nu komt ze steeds om de twee uur.
    Ik dacht dat ze zonder extra FV kon..maar niet dus..ga nu iedere keer wat extra FV geven..maar 30cc hoor..dan komt ze als het goed weer om de vier uur.. [-o<

**Ky..Je BV gaat inderdaad achteruit als je ziek bent..bij mij toen ik borstonsteking had kreeg ik maar 20/40cc eruit..normaal 120/130cc.
    Maar bij mij is de productie ook weer omhoog gegaan ;)

17. Niet meer actief

Hellow!

Heb vanochtend weer geprobeert te kolven :idea: 110cc! :confused: Maar net ook gekolfd en slechts 30cc :( . Hebben jullie dat ook, dat er de ene keer veel meer of minder uitkomt als de andere keer?
    Lara was vanmiddag een beetje onrustig, dus ben met haar in de draagzak eventjes gaan wandelen en dat hielp.
    Hebben jullie ook het gevoel dat jullie langzaam maar zeker jullie beeb wat beter begrijpen? Ik herken steeds meer huiltjes en weet steeds beter wat ze wanneer fijn vindt en wanneer ze boos, hongerig, zielig is of krampjes heeft. Vaak wil ze ook gewoon aandacht. Doordat ik steeds meer door heb wat ze bedoeld zijn we allebei een stuk rustiger. Ze heeft nog wel wat krampjes, maar is niet meer zo hysterisch.
    Echt waar, ondanks de spruw hebben we echt een super relaxt weekje achter de rug.

Judith, jij heb toch ook Chamomilla D6 gekocht? Ik heb mijn tante gebeld om te vragen hoe we het moeten doseren en zij zei het volgende;
    Je moet één druppel (of granule) oplossen in een kop water (bij de granules kan dat wel een uur duren) en goed roeren. Het kopje water afdekken en in de kast bewaren (in het donker). Alleen gebruiken als de baby echt last heeft van krampen, dus daar moet je zeker van zijn. Dan geef je de baby één THEElepel van de oplossing en dan moet het direct helpen. Meestal helpt het binnen 10 minuten al, soms duurt het een half uur. Zodra de baby rustig wordt dan kun je haar/hem het beste in een rustige ruimte laten slapen.
    Het is niet de bedoeling de Chamomilla met regelmaat te gebruiken, alleen als de baby echt veel last heeft. Mochten de krampen echt heel erg zijn dan mag je het één dag drie keer gebruiken, maar daarna weer een poosje niet. Homeopatische middelen kunnen vrij sterk zijn en daarom moet je het niet te veel gebruiken, zeker babies kunnen er erg gevoelig voor zijn.
    Dit is wat mijn tante zei.

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hallo!

Wij zijn net even lekker wezen shoppen....moest nodig een nieuwe spijkerbroek, want alles zat toch niet meer helemaal lekker, heb mijn spijkerbroeken echt gedragen tot het echt te, veel te straks zat (en gelijk na de bevalling weer aan, dus ook te strak...), de vorm is er helemaal uitgeraakt! Heerlijk om een nieuwe aan te hebben ;)

@ Sally: Ik heb van de thuiszorg een weegschaal geleend. Wij moesten natuurlijk goed in de gaten houden of Mirthe wel goed bleef groeien, toen ze net thuis kwam... De thuiszorg heeft dezelfde frontoffice als mijn werk, dus tja, als ik dat ding terug ga brengen zit ik gelijk aan collega's vast... Aanstaande donderdag bbq van mijn werk, dan neem ik dan ding gelijk mee.....is nu een beetje overbodig aan het worden.
    Wij konden zo meten hoeveel Mirthe aan de borst dronk, erg handig!

@ Viona, op onze babyfoon zit een thermometer, maar ik geloof dat ding nooit helemaal....soms vind ik het daar bloedheet, zegt ie 20 graden. De andere keer vind ik het niet zo heel warm, zou het 25 graden moeten zijn.... :confused:

Hier ook geen striae, maar weet uit mijn vroegere baantje nog dat veel mensen zweerden bij P-C-LE creme van Biodermal....

Gezellig een buurtfeest... Hoe zeggen ze het ook alweer: Het is de kunst van burenoverlast een buurtfeest te maken? (tja, werk in de woningstichtingwereld, burenoverlast is wel bekend bij ons...)

@ All, het is dus blijkbaar wakkere beeb dag, hier nog een ik-wil-niet-slapertje.... Heeft onderweg lekker geslapen, maar nu thuis wil ze niet meer, zucht...klaarwakker!

@ Cimbomlu, heb het even aan Mirthe gevraagd, maar die heeft toch liever wat haar, ze is helemaal verliefd op ons haar, is er maar naar aan het kijken! Zeker nu ik sinds drie dagen mijn haar weer donkerbruin heb gekleurd...haha..... Maar Deniz is van harte welkom als het echte haar komt, want nesthaar vindt Mirthe ook maar zo zo....

@ Ky, oh wauw, kan je zelfs kotsen in Sims2? Wij worden hier een beetje simpel van deel 1...dus check maar gauw, ik kan vast zo'n code rippen van internet?
    Fijn dat Lara weer beter wordt, nu jij nog ff en het is weer one big happy family!
    Maar ehm, ga jij nog werken dan? Jullie vertrekken toch in september? Dan ga je dat maandje toch inpakken en opruimen enzo?

Hier hebben wij elke dag andere ideetjes over Mirthes haarkleur... Ze heeft nog steeds blauwe ogen, daarvan waren we al onder de indruk, ze zeggen vaak dat als mama bruine ogen heeft, de kindjes ook bruin worden... Dus niet..... Maar dat haar? De ene keer lijkt het blond, de andere keer bruin, soms zelfs een beetje rossig? We wachten rustig af....

19. Niet meer actief

Laila, ik vind dat kolven ook maar een gedoe zeg! BV geven vind ik geen probleem, maar dat kolven, pfff. Maar goed, mocht ik ooit eens alleen de deur uit willen moet ik er toch aan geloven.
    Ik heb de klossen trouwens twee dagen na de bevalling (in overleg met de kraamzorg) al onder het bed vandaan gehaald. Ik vond het zo moeilijk in en uit bed te stappen met die hechtingen!

Om heel eerlijk te zijn begin ik het niet-roken steeds moeilijker te vinden. Ik ben de eerste week van oktober gestopt, 5 dagen nadat ik er achter kwam zwanger te zijn en heb sindsdien geen enkele sigaret aangeraakt. Maar nu Lara geboren is en ik ook weer mijn ding doe en de deur uit ga is het soms zo ontzettend moeilijk... Als ik geen BV gaf was ik volgens mij alweer begonnen... En toch vind ik het stinken en ik zou nooit in huis of bij Lara gaan roken.

Mijn tepels doen echt steeds meer pijn, maar kolf nog niet genoeg om dat aan haar te geven. En het lijkt wel alsof ze nu veel langer drinkt als normaal :( , volgens mij pest ze mij gewoon. Hihi.

Cim, op mijn werk hebben we in juli en augustus altijd een "tropenrooster", dan zijn de dag- en avonddienst één lange dienst geworden, omdat men het fijner vindt bijvoorbeeld twee dagen een lange dienst te draaien dan vier dagen een korte dienst. Maar goed, dat is natuurlijk voor mij niet zo prettig...

Sandra, Lara had eerst drie witte puntjes op het randje van haar tong. De volgende ochtend waren er twee witte puntjes in het midden van haar tong bij gekomen en 's middags was haar hele tong bedolven onder de witte puntjes. Ook hing ze steeds der tong buitenboord, maakte ze klakkende geluidjes, ze liet de tepel steeds los bij het drinken en ze wilde de speen niet meer. Maar soms hebben beebs ook een gave witte tong (dus geen puntjes) las ik. Mocht je dit weekend zien dat Nicky echt spruw heeft, die gel is ook zonder recept verkrijgbaar.

Sally, ik heb inderdaad Daktarin gekregen tegen spruw. Na mijn wandelingetje van vanmiddag voel ik me stukken beter, de hoofdpijn is iig weg! Heb een filmpje gehuurd, die ga ik strakkies kijken en dan (hopelijk) op tijd naar bed.
    Over het schema: Ik heb helemaal geen schema, hihi, ik merk het wel als ze honger heeft en dan voed ik. Zijn we allebei tevreden mee ;) .
    Tennis kijken? Jeetje, hoe saai! Jop zette net bij het eten ook tennis op, nou, ik kijk nog liever naar kabelkrant, haha.
    Ik heb nu ook met mezelf afgesproken dat ik in het weekend geen huishoudelijke werkzaamheden doe. Alleen het noodzakelijke (afwas, opruimen etc). Dan heb ik ook een beetje weekend.

Judith, ik moet vanaf de week van 12 augustus weer aan het werk, per 2 september neem ik ontslag. Dus ik zou nog 3 weekjes moeten werken en iegenlijk lijkt het me best wel leuk, maar met deze diensten zie ik dat niet zo zitten. Ik zou ook niet kunnen werken en de laatste drie weken mijn vakantieuren en overuren kunnen gebruiken... Maar we kunnen het extra geld wel gebruiken aangezien we in september straks allebei geen lonen krijgen. En het leven is duur als je geen inkomsten hebt. We hebben wel een extra maandloon gespaard, maar dat gebruiken we liever om nog wat spulletjes te kopen voor in Suriname (voorraadje pampers en wasmiddelen etc).

20. Niet meer actief

Oja, ik ben vroige week ook wezen shoppen voor een nieuwe spijkerbroek, want van elke dag in een sportbroek lopen voel je je ook niet echt lekker. Wel raar, want ik heb een broek maat 42 gekocht, terwijl ik eerst altijd maat 36 had. Maar toch vind ik de broek niet slecht staan, ik voel me er best prettig in. Ik heb er echt van die J-Lo billen in (zegt Jop), maar dan moet je niet boven de gordel kijken :) .

Deel Deze Pagina