DAMES, even een mededeling: Hier ben ik dus ongi geworden ondanks de pil... Dus heb 'm weggesmeten... Ben dus per vandaag gestopt met de pil. Alleen beetje lastig om nu te weten wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb, want mijn banner klopt nu natuurlijk niet...
haha, is toch handig in 1 keer? Dus geen douche gordijn gevonden? Wij moeten ook nodig een nieuwe hebben, want het weer zit er vreselijk in. Echt allemaal zwarte plekken onderin. Ik kan ook geen leuke vinden, misschien eens naar de kwantum ofzo, volgens mij heb ik 'm daar toen ook gekocht.
@Lique80 Ja, het is geen leuk nieuws... Ik werk wel, maar thuis...ik zorg fulltime voor mijn ventje(s). Zou wel voor een tweede willen gaan, maar hubbie helaas (nog) niet. Die sam, al aan de fruithap? Hoe gaat het trouwens met je paps? @Lique80 en Judith Toeval bestaat niet, toch? @Pietje77 Je kunt de overbodige tekens weglaten zoals en of de dubbele punt. Dan houdt je meer ruimte over Wakkere kindjes hebben wij @Shelde Dank je wel. Wat betreft je vriendin: Doe wat goed voelt! @Babs1980 Dat je je druk maakt om Sanne is toch normaal. Vervelend dat alles op jouw aankomt. Denk toch dat dat voor de meeste meiden geldt. @Simone Gelukkig gaat het weer goed, houden zo! @Britt Hoe groot is Sven nu al? @Marlieke Knuffel terug. Je zou kunnen tempen @Cimbomlu Schoonmama krijgt nu bloedverdunners, meer kunnen ze niet doen. @Brussie Beterschap!
Moon: en een bos haar heeft ze zeg! Patje ben ik blij dat ik je tegenstander niet was vandaag met handbal... Judy zit ik te lezen over je "ik wil geen kinderen meer op m'n 37e", ja, het kan ook zo lopen... (bij de geboorte van Deniz was ik 37...) Maar ik besef dat een gezonde baby een groot geschenk is! Ja, manlief komt volgende week weer Maar hij heeft een nieuw plan, wil Spaans leren - ehm - in Spanje. Dus kom die fles wijn nog maar eens met me opdrinken hoor... Hahaha, ben je nu al zenuwachtig voor je verjaardag? Marlieke zie je wel, ik zei toch dat je eind volgende week aan de bak moet...! Velobabe jij schrijft altijd lekker compact. Ik hoop dat de bloedverdunners bij schoonmama hun werk goed doen. Zet je velobaby nog eens in de lijst erbij? Kan ik hem een beetje volgen! Hier zoooveel haaruitval, 'k glij bijna uit over de haren op de grond, dat er nog iets op m'n hoofd blijft staan. Deniz heeft trouwens de volumeknop ontdekt op z'n stembanden, man, wat kan hij hard spreken. 'k Zou er een lawaaidoofheid van op kunnen lopen.
@Velo, dankje meis! En ja, normaal zou ik kunnen tempen. Het is alleen zo dat mijn temperatuur nooit hoger of lager is dan 35,8 C. Daar ben ik achter gekomen nadat we al een jaar hadden geklust de vorige keer.
Marlieke, 35,8? Jee, das laag! Cim, hopelijk is je haaruitval van korte duur! Velo, hoe gaat het met je hubbie? Patje, dat was een goede wedstrijd! Ik heb aan de zwangerschapsgym een ontsteking in m'n pols overgehouden en die is dus weer een beetje terug. Moet dus eigenlijk weer naar de fysio, maar heb daar helemaal geen zin in. Denk dat ik maar wacht tot na onze vakantie...
@ judy Het was wassen geworden. Omdat haar infuus in haar been zit mocht ze niet in bad. Die gaat er vandaag of woensdag uit dus dan mag ze wel Even opa vriendelijk aan kijken of die dan al heel vroeg z'n klein dochter wil gaan bewonderen in bad woensdag hihi Ze hadden het over dat de flo snor er misschien s'nachts weer in moest. Want gisteren nacht lukte het haar nier zo en had ze 4 dalingen. Maar Marco had net gebeld en ze heeft hem niet gehad en ook geen daling 8) @ marlieke Spannend hihi suc6 meis! @ cim Hmz laten je haren nu los die je tijdens de zwangerschap vast hield? Ja echt veel haar al
@Shelde, mijn vader en ik hebben altijd al een heel lage lichaamstemperatuur gehad. En toch hebben we altijd warme handen en voeten. Raar he?
@ marlieke, succes met klussen, spannende tijd weer! @ shelde vervelend zeg, maar zou toch maar gaan, want dan ben je er misschien eerder vanaf. @ moon, gaat echt super met je meissie zeg! oh oh, femke alarm.... kom niet weer terug denk ik, want ga zo naar paps in het ziekenhuis.
Hoi hoi wat is er weer veel gekletst zeg! FF denken hoor Moon: wat een schatje zeg! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met haar zeg! Cim: hier ook enorme haaruitval hoor. Verschrikkelijk, de douchebak en de badkamer liggen iedere dag helemaal onder de haren! Wij hebben ook al een autostoeltje op zolder staan. Hadden er voor Sanne in allebei de auto's eentje staan, maar uit de auto van mn man hebben we hem uit gehaald en alvast op zolder gezet voor Kevin. Uhmmmm.... verder weer ik het ff niet meer hoor. Alles goed met iedereen verder?
@ marlieke, was net bij pa geweest en hij zat alleen nog maar aan het vocht, hij met eerst 4 uur spoelen en daarna krijgt ie de chemo. Hij moet tot morgen blijven. We zijn gelijk even bij mijn schoonzus wezen kijken op de afdeling, ze werkt daar sinds begin oktober. Paps ligt naast de kraamafdeling, ik vond het erg vreemd om daar weer te zijn, moest gelijk weer aan de bevalling denken.
Ja, echt wel, ik was bijna in staat om ff binnen te wippen, zo van: Kijk eens....zo groot is ze nu alweer! Hahah, ze herkennen je amper denk ik. Zo, en nu weer aan het werk, vandaag een korte dag, moet tot 17.00 uur, dus dames, tot vanavond.
@Cimbomlu Dat compact schrijven is pure noodzaak En nu je toch over haaruitval begint...bij mij is het ook NIET NORMAAL MEER. Ik snap niet dat ik uberhaupt nog een staart kan maken... Blijf zwabberen en stozuigen @Marlieke Dat wist ik niet. Dus dat gaat ook niet helpen.Ovulatietesten dan? @Shelde Met mijn hubbie gaat het '''naar omstandigheden'' goed. Hij geniet in ieder geval van mij en ons ventje. Was vergeten te zeggen dat afgelopen vrijdag op het CB alles goed was!
Tja, ovulatietesten zou kunnen, maar wel duur hoor. Ach, we gaan eerst maar eens relaxed beginnen. Niet direkt al dat gedoe met ovulatietesten en vruchtbaar slijm e.d. Zit pas in ronde 1, dus don't worry, be happy!
@velobabe, gelukkig alles goed op het cb, en fijn dat het weer iets beter gaat met mannetje. Het is rustig hier. We hebben de stokke kinderstoel binnen gekregen en hebben 'm net in elkaar gezet, ik kan niet wachten tot ze er in kan. Ik zal morgen even een fototje plaatsen. Mijn mams, broer, zus en schoonzus zijn nu naar paps, schoonzus was vanmiddag ook al even binnen gewipt want ze werkt er één etage boven.
Hallooooo! Pffff vakantie......wat een dag, ben kapot! Maar goed, het vooruitzicht naar 10 dagen geen werk is heerlijk! @ Patje, nee geen douchegordijn. Heel raar, op de site leek het alsof ze alle gordijnen van 180 naar 200 cm veranderd hadden, maar we konden ze nergens vinden.......ach, inderdaad nog eens verder shoppen.....wil alleen geen dure, want in februari hebben we die nieuwe badkamer, zonder douchegordijn... @ Velobabe, ze zeggen dat het niet bestaat nee, maar wat is het dan: voorbestemd? @ Cim, spaans? Hahaha, wel lachen als je het even globaal bekijkt, een Turk in Nederland die Spaans spreekt, hoezo bestaat multiculti niet? Dat wijntje komt goed. Ik snap dat het anders kan lopen.....als ik geen geestelijk gehandicapte oom (die overigens op zijn 7e al is overleden, ver voor ik geboren was) had, zou mijn mening ook wellicht anders zijn.... Ik bedoel, ik heb nu eenmaal de genen van mijn oma en stel nu dat het stiekem wel erfelijk is?!?!? Het heeft dus niet wezenlijk met leeftijd te maken, maar meer met erfelijkheid bij het maken van een kindje op de latere leeftijd (oeh, nee, zeg niet oud hoor, zeg alleen na die magische 35 grens van verminderde vruchtbaarheid en blablablablablabla...) ach, jij snapt me wel.... @ Velo en Cim: haaruitval, nou werkelijk, las ik overal dat het met 6 maanden na de geboorte over zou zijn, het is echt waar! Bij mij tenminste, het is gewoon echt nu sinds een paar weken extreem veel minder! Dus hou hoop dames! @ Marlieke, hm, hier geen verstand van temperatuurtjes, maar ehm: SPANNEND! Ik hoop dat de pendels ongelijk hebben en we eerder kunnen juichen! @ Moon, oh ja.....infuus! Wij mochten Mirthe wel in bad doen, maar moesten dan heel onhandig een armpje of beentje boven water houden.... Maar ja, nog even geduld, het is zo woensdag! Gaat lekker hoor met Britt, infuus weg en dan ook geen dalingen en dus geen flo, prachtig! Al nieuwe berichten richting Amersfoort? Of wachten ze toch tot die eigenlijke protocol-verplichte 32 weken? @ Patje, ja vreemd zeg, weer op de kraam! Maar inderdaad, toen Mirthe drie/vier weken thuis was moest ik naar de poli, liep ik even langs Neo... Daar hebben ze haar 4 weken lang verzorgd, maar stonden nog even een poosje te kijken van...........ehm......... en toen viel het kwartje, vaag.... Sterkte voor je pa met zijn chemo, bah, onmenselijke handelingen zijn dat! Zo, ben weer bij na een dagje werken. Zie dat het forum nog op zomertijd staat.....dacht even "Is het al zo laat?" gelukkig niet, hebben we nog even avond....hoewel, ik zou zo kunnen slapen.... Tot morgen maar weer!