Marlieke, we leven echt met z'n allen mee hoor voor je tweede. Ik hoop niet dat je er zenuwachtig van wordt... Patje: ben benieuwd naar je kinderstoel, vanaf wanneer kan ze erin? O, ik hoop zo hard dat de chemo bij paps aan zal slaan. Wens je hem sterkte (van de dames van het forum)? Velobabe: bijna 4 maanden, gaat snel he. Hier alweer bijna 5 maanden, ongelooflijk. En het gaat nog steeds goed met de borstvoeding? Fijn hoor! Judy: vakantie! Ik ben naar Mika aan het luisteren: "Relax, take it easy" dat is voor jou! Heb je lekker de tijd om een leuk douchegordijn te zoeken. Is dat voor je badkamer-to-be? Niet schrikken hoor, nog meer multiculti, maar Spaans wordt mannetje's 5e taal... Nou hier een trotse mama, Deniz heeft weer doorgeslapen. Dit vertelde oma, ze moest hem vanmorgen om 8 uur wakker maken voor z'n eten! Hij zit nu ook op 4 flessen. Ik heb net broccoli gekocht, dat ga ik hem van de week eens voeren: gekookte broccoli met appeltjes, ben benieuwd.
Hi, Ik heb weer het eea kunnen teruglezen. Moon: wat ziet Britt er al wijs uit! Patje: ik hoop dat de chemo aanslaat! Wij hebben een lekker vakantie gehad, er ff lekker uit. Gui vond het prachtig en Joya het zwemmen ook in d'r band. Alleen op woensdag kreeg ik te horen dat de vader van mijn vriendin. buurvrouw overleden was. Jeetje 6 weken na diagnose kanker. Echt ongelofelijk! Dus zaterdag gelijk een crematie. Echt erg ze zouden 1 november de overdracht hebben van een nieuw huis. Dat gaat dus niet in haar eentje ( moeder ) maar haar huis is wel verkocht. Nu hopen dat het op de 1 of andere manier gaat lukken, spannend! Joya was al een tijdje aan het proberen om te draaien en wij hopen dat het in de vakantie zou gebeuren, nee hoor vandaag als ze bij oma is! Wel leuk hoor. Dus vannacht ga ik het in slaapzakje proberen omdat ik het toch wel eng vind dat ze ingebakerd kan omrollen. Raar hoor woensdag heb ik een echo om te kijken of de spiraal nog goed zit. Vorig jaar was het om Joya te bekijken! Ik ben nog niet tevreden over mijn spiraal ik ben geloof ik bij elkaar een week niet ongesteld geweest in 6 weken! Er zijn nu weer 3 bekende zwanger dus weer errug leuk Cimbomlu: fijn dat je man weer thuis komt. Ik vind het wel knap dat jullie zelf de voedingen maken. Ik ben bang dat ik gewoon makkelijk het potje pak, ik denk zaterdag kunnen wij het met zijn 3tjes aanschouwen met de camera Dat was het weer, tot snel knuffel
Hier zit ze dan! Onze dame @ lailae, leuk is dat he, dat ze gaat rollen! Femke doet het dus ook al 2 weken, maar voor het omrollen in bed ben ik nog niet bang, we zijn met inbakenen aan het afbouwen en doen haar met 1 armpje in de binnendoek en dan in een slaapzak. We hebben ook een speciale benendoek tegen het omrollen, die gebruiken we ook wel eens, maar op zich ligt ze in bed nog erg stil gelukkig. Dat is in de box wel anders, als je haar neer legt ligt ze binnen 2 tellen op de buik.
Femke krijgt trouwens de oortjes van papa's familie, echt van die uitstaande bovenkantjes, hahah, duiveloortjes.
Als ik dan toch bezig ben dan maar nog een fototje! Weet trouwens hier iemand waarom het topic van "juffie in het ziekenhuis" weg is? Ik kreeg wel een melding in mailbox, maar het onderwerp bestaat niet meer!
Sven is al 68 cm. Hij groeit als kool. Merk nu echt dat zijn gewicht minder snel omhoog gaat. Hij krijgt nog steeds alleen BV. meestal om 7u, 11u, 15, 19u, en ik laat hem nog een keer drinken als ik zelf naar bed ga. Soms zijn het zelfs 6 voedingen. Tijden varieren ook per dag. Gaat het bij jullie ook nog allemaal lekker? Vind het kolven in het vliegtuig toch wat minder, maar ja het moet maar! Moon, wat groeit Britt snel. Ze wordt echt al wat dikker. Super!
@ judy Ik moet nog een dag langer wachten, deze zuster zegt dat ze donderdag pas in bad mag. Ach ja dan donderdag.. die dag kan er ook nog wel bij Nee niks meer over gehoord. Marco denkt dat ze voor het weekend overgeplaatst word. Maar ik weet het niet. Zou wel fijn zijn want dan ben ik niet zo afhankelijk van iedereen. Maar ik wacht het rustig af.. vorige x zou ze ook bijna gaan en ging ze ook nog niet. Dus verheug me nergens op dan valt het altijd mee. Gisteren mocht ze m'n tepel zoeken.. nou ze likte 1x er aan trok een raar gezichtje en viel toen in slaap. Mevrouw die had al een uur wakker gelegen (sporten) we hadden haar met tele baby gevolgd.. ze lag de hele tijd tegen het glas van de couv te schoppen 8) En toen ze lekker bij mama mocht liggen was ze dus zo weg. Maar goed vanavond nieuwe poging. En wanneer ze nu mag gaan drinken is me ook een raadsel want de ene zegt van af 32 weken en de andere weer vanaf 34 weken (borst en flesje) @ patje Sterkte met je pa! Heel veel kracht allemaal toegewenst.. knufff
@Patje, wat een lieverd is het toch ook. @All, leuk dat jullie met me meeleven. Ach en ik vind het prima als ik in februari positief kan testen. Ik ga er diep in mijn hart toch van uit dat het weer 1,5 jaar duurt... Gewoon een gevoel. En anders valt het altijd mee.
@ britt, femke is ook al zo lang! Ze was 1 okt 67.5 cm, dus nu zal ze ook wel rond de 68 zijn, wat gaat het hard he? Gelukkig groeien ze kwa gewicht niet zo hard mee... @ moon, ook al zo'n sportieve dame, wel lekker he als ze bij je in slaap valt. Ik hoop voor jullie dat ze gauw wordt overgeplaatst naar amersfoort, geeft ook een stukje rust. Als jullie mogen gaan badderen dan wens ik jullie daar alvast heel veel plezier mee. We hebben hier weer een waardeloze nacht gehad, madam was om 0.00 al wakker en om 3.00 hebben we haar maar eten gegeven, ze was echt klaar wakker. We hebben dus wel 3 1/2 uur kunnen slapen, gaap gaap, dat wordt vanmiddag een middagdutje. We moeten zo weer naar babyzwemmen, en ik denk dat ze erna wel bekaf is, want ze ligt nu wel in bed, maar ik hoor haar alleen maar brabbelen. Ze heeft ook ontdekt dat ze kan blazen, en dat is vooral leuk als de speen erin zit...... Ik ga de dame er maar uit halen en ons klaar maken voor het zwemmen.
@ marlieke, misschien ben je nu wel sneller zwanger omdat je er misschien wat minder mee bezig bent omdat je er één hebt waar je druk mee bent. Dat hoor je tenminste wel vaak. Maar goed, we weten het niet, bij ons is het redelijk snel gegaan, maar kan de volgende keer wel heel erg lang duren voordat we weer zwanger zijn.
@Patje Wat kost die stoel? Moet nog kijken welke ik het mooist vind. @Judith Dat weet ik ook niet Nog 2 maanden haaruitval dus... @Cimbomlu Ja, KEANO IS VANDAAG 4 MAANDEN En ik geef nog steeds volledige borstvoeding! Deniz, klein slaapwonder... @Patje Mooi duiveltje. @Britt Keano is nu met 4 maanden 66 cm Bij zijn geboorte 30 juni 2007 52 cm... Ik voed op verzoek en hou geen vaste tijden aan. Het gaat goed, alleen heeft hij af en toe veel dorst, 20 minuten... @Moon Een echt vechtertje 8)
@velobabe, ik heb 'm via internet gekocht en ik was 181 kwijt geloof ik. Daar heb je de stoel voor, met babyset en kussen. Het scheelt zo'n 40 euro geloof ik als je hem via internet koopt. De site heet www.scandic.de
Hoi meiden, Patje: wat een schatje is het toch zeg! Marlieke: natuurlijk leven we allemaal heel erg mee met je! Hoop dat we snel goed nieuws hebben van jou kant! Moon: zozo nu al een sportieve dame! Dat belooft wat zeg! Velo: KEANO! Gefeliciteerd, 4 maanden alweer! Hier ook een erg waardeloze nacht. Meneer lag er om 8 uur in, om 10 uur nog ff flesje gegeven en toen weer lekker slapen. Tot 2 uur, tutje gegeven en weer geslapen tot 3 uur. Vanaf toen elke 5 minuten wakker. Ben echt helemaal kapot nu dus. En dan moest ik er ook nog eens op tijd uit vanmorgen om Sanne naar de peuterspeelzaal te brengen. Bah bah, hoop toch echt dat hj snel weer wat beter gaat slapen hoor, want het ging zo goed de laatste tijd. Fijne dag allemaal
Goede morgen meiden! Sorrie dat ik een tijdje niet heb gereageerd..lees wel constant mee..maar niet echt de tijd genomen om te reageren..sorrie.. .. Hier gaat alles goed! Chanelle is nog steeds hartstikke vrolijk..eet enorm veel..zit nu al een tijdje op drie flessen en krijgt ze fruit en groente..ze eet zo een heel potje op..zoveel ongeveer want ze krijg nu al een week vers gemaakte hapjes. Ze heeft nergens last van..dus dat zit wel goed. Het is wel meer werk..alleen ik vind het tot toe zelfs leuk om te doen..en ze geniet er lekker van..alleen groente vindt ze nog steeds niets..maar met fruit erdoor is het smullen Ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is..want het is alweer een tijdje geleden dat we naar het CB zijn geweest.. Ben ook wel benieuwd wat ze zeggen over der voeding De laatste tijd wordt ze wel vaak wakker 'snachts/ 'smorgens..pff wel weer vermoeiend om er dan weer uit te moeten..maar gelukkig is ze altijd wel tevreden dan met der speen. Van het weekend kreeg ze een uur te laat der fles..dacht zet mijn telefoon alvast een uur achteruit..niet wetende dat die telefoon het vanzelf ook doet..nou je begrijp 'm denk ik al Gister zat er een beetje bloed op de hydrofielluier onder der hoofdje in bed..dus ik gelijk kijken wat het was..dacht als het maar niet der aardbeivlek is..pff gelukkig niet..ze had der wangetje open gekrabbelt..gelijk maar weer der nageltjes geknipt Pfff ik heb zo lang erover gedaan om dit bericht te typen..dat ik nu weer echt wat in huis moet doen.. De meiden die het nodig hebben..*KNUFFEL* de rest krijgt ook wel eenm knuffeltje van me (Ga weer een poging doen om regelmatig weer te reageren )
@ Cim, 5e taal? WAUW! Wat spreekt ie allemaal dan? Douchegordijn is voor onze huidige badkamer...in de nieuwe hebben we een muurtje en......een deur in de badkamer, waardoor het niet zo koud is! Nu zit er alleen een vliegengordijn voor de deuropening....moeten de deur nog ff kopen, hihi... Mika, ja lekkere cd hè, heb m voor mijn verjaardag gevraagd. Dat nummer Grace Kelly stond op nummer 1 toen Mirthe in het ziekenhuis een eigen kamertje kreeg, wij een radio meegenomen en dus vaak dit nummer gehoord terwijl we met Mirthe aan het kroelen waren........ Steeds als ik dat nummer hoor denk ik daar weer aan. Ondanks het ziekenhuis-gebeuren toch een mooie herinnering, toen mocht ze namelijk bijna naar huis! Doorslapen!?!?!? Mirthe hier heeft vannacht lopen spoken. Veel heeft ze er zelf niet van meegekregen, elk uur huilen in haar slaap, ik eruit speentje geven... Gister bij mijn moeder was mijn nichtje van 11 er ook. Die heeft haar natuurlijk enorm veel prikkels gegeven die ze allemaal moest verwerken. Mijn nichtje had een bal met geluidjes voor haar gekocht, een cd tje doorgezongen, gitaar gespeeld en hangt elke seconde boven Mirthe....dus tja......de nacht was iets minder. Gelukkig moet mijn nichtje weer naar school en ben ik 10 dagen vrij, kan ik Mirthe weer een beetje rustig maken, hihi @ Moon, lekker dan, die zusters die steeds iets anders zeggen! In Amersfoort zetten ze in een boek wanneer je gaat badderen, zodat zij het niet doen.... Verder mocht ik vanaf dag 2 borstvoeding geven, dus als je in Amersfoort komt (zal toch wel rond die 32 weken zijn, alle kindjes bij Mirthe op de zaal kwamen met 32 weken van WKZ naar A'foort) mag je vast gelijk proberen aan te leggen! Ik geef wel wat namen van aardige verpleegsters door tegen die tijd @ Laila, zal je altijd zin hè... Maar ik denk maar zo: de eerste keer dat ik Mirthe zie draaien is voor mij ook echt de eerste keer......dat ze het eerder bij mijn moeder zou doen, ach, ja.... Wat shit van die vader van je vriendin. Aan de ene kant denk je, gelukkig geen lang ziek/pijn/afscheid-leven (onze opa duurde het drie jaar, dat is wel erg lang afscheid nemen...) maar het is zo'n oneerlijke ziekte, wie dat gemaakt heeft moet eigenlijk gestraft worden (oh, wat zeg ik nou...) maar ik meen het wel! Belachelijk dat er nog steeds geen pilletje tegen is. Ze kunnen de meest bijzondere apparatuur maken, energie uit de wind halen, maar kanker genezen....... Zelf eten maken is niet zo heel moeilijk! Je kan gewoon een keertje voor jezelf aardappels/rijst en groente maken en dat twee dagen aan Joya geven.... Ik maak eten op mijn vrije dagen en dat geef ik dan ook de werkdag erna.... Potjes zijn wel makkelijk hoor, maar daar zit zoveel zooi in waardoor het zo lang goed blijft.... @ Patje, wat een mooie lange dame is Femke toch! @ Britt, oh ja, stewardess hè...hoe vaak vlieg je nou? Binnen Europa? @ Velo, gefeliciteerd! Ik ga ff boodschappen doen....ingredienten voor de appeltaart halen
Ooh ik ben zo trots. Britt gaat waarschijnlijk deze week nog in een bedje Ze zijn de couv aan het afbouwen omdat ze steeds 38 graden zit. En er niks aan de hand is (kwa ziek zijn) en dat ding gewoon te warm voor haar is. @ viona Stouterd! Fijn dat de kleine het zo goed doet..
hhmmm lekker appeltaart, jammie mijn favoriet! Volgens mij zijn al onze beebs aan het spoken geweest vannacht. @ viona, fijn dat het groentehapje nu wel goed gaat! Het zwemmen zit er weer op en madam is nu bij oma, want ik moet zo paps ophalen maar ik weet niet hoe laat. Heb haar daar maar in bed gegooid zodat als ik weg moet gelijk weg kan gaan. Ondertussen is ze alweer wakker, want mams belde net of ze de fles al mocht hebben. Had ik haar net zo goed thuis in bed kunnen doen. Baal ik een beetje van want als ik pa pas vanmiddag op kan halen moet ze weer bij oma slapen, leuk zo'n dagje vrij en is femke nog de hele dag uit huis. ik moet weg........
**Moon.. hihi.. Fijn zeg dat Britt het zo goed doet..heerlijk hè die vooruitgang die je elke keer ziet?!