ha dhet ff snel afgekapt, want de telefoon ging, kan pa nu ophalen, dus als ik snel ben kan ik femke weer mee naar huis nemen voor ze weer gaat slapen, tot straks.
Goedesmorgens, Nou hier heeft er ook 1 gespookt! Wel te verw8en zonder inbaker om 1 uur 1 1/2 uur om de 10 min en daarna ongeveer om het uur en 1/2 8 echt wakker. Vandaag hoefde ik niet te werken en mijn mannetje bracht Gui naar school dus ng ff tukkie kunnen doen. Moon: goed nieuws zeg! Patje: fijn dat je vader weer naar huis mocht! Ik moet echt wat in huis doen en een mooie winterjas zoeken voor Gui. Alleen waarom moeten alle leuke zoooooo duur zijn? Over belletjes blazen gesproken dat doet Joya al een tijdje heeft ze gelijk zo'n natte shirt. Maar zij bromt er ook zo bij als een brommer, doen jullie kids dat ook? Ik kan het me van Gui niet meer herinneren. Wel lachen zit je ergens en hoor je haar brrrrrr. En poepen gaat hier ook al een tijdje niet meer geluidloos, zit echt te persen met geluid! Lijnzaadolie had ik nog nooit gehoord. Mijn vriendin gebruikt op aanraden tarwekiemolie. Ik geef alleen af en toe een beetje water en het wordt steeds dunner gelukkig Byeee
@ moon, wat fijn dat ze in een bedje mag, en weer een stapje gezet! Volgende week gaan ze onderwaterfoto's maken met zwemmen. Ik heb er voor gekozen om femke alleen onder water te laten fotograveren, ze worden dan echt onderwater geduwd en dan naar voren zodat ze er alleen opkomen. Ben benieuwd of ze dat wel leuk vind, het arme kind.
@Moon, wat fijn dat het xo goed gaat met kleine Britt! Nou die komt er wel @Judy, haha geen douche deur joh, das toch koud douchen of valt het wel mee... Kan me voorstellen dat je er nu geen deur meer in gaat zetten hoor.... Nog ff en dan lekker een nieuwe badkamer! Ennuh appeltaart, lekkerrrrrr Ben de helft alweer kwijt waar ikw at op wilde reageren haha... ow ik hoor ook Vera dies wakker aan het worden, toch lekker anderhalf uur liggen tukken die kleine dame! We zijn al een week bezig met groente en fruit. En lekker dat ze het vind! Vooral peer en meloen gaat er goed in, vanmorgen ook een appel was erg lekker. Worteltjes vind ze nog niet zo lekker hihi, ach die lust ik ook niet hahaha.... Maar met een beetje meloen erdoor gaat het wel Hihi, door de bijvoeding poept ze ook allemaal keuteltjes/drolletjes, das heel wat anders dan de bv-spuitpoep. Een billendoekje en der kontje is weer schoon! Goed ik ga de kleine meid uit bed vissen! Byeeeeeeeee!
Kon het niet laten, hier onze acrobaat. @ candijtje, fijn dat ze wat hardere ontlasting heeft, hier poept ze alleen maar meer ipv hardere ontlasting.
Ik ben me toch rotgeschrokken vandaag! ale: Nicky gaat na de eerste fles slapen, tot half 11 meestal. Nu begon ze om 9 uur al te huilen dat ze eruit wilde. Meestal leggen we haar nog bij ons in bed, maar ik heb haar even laten huilen en ze is weer in slaap gevallen. Om 10 uur ben ik eruit gegaan en lekker wasjes gedraaid enzo. Nicky sliep lekker. Rondhalf 12 zou ze de volgende fles krijgen maar nog geen wakkere Nicky. Rond 12 uur toch maar wakker maken dacht ik. Dus wat gaan rommelen in haar kamertje, maar geen reactie. Over haar wangetje geaaid die was koud en nog geen reactie. Ik schrok me echt kapot, ik dacht dat ze niet meer leefde, want hoorde en zag ook geen ademhaling. Gelukkig werd ze wakker van mijn schreeuw. Ze zal wel gedacht hebben Een huilende mama die haar wakker maakt. Ze was wel heel ver weg, want normaal wordt ze bij het kleinste geluidje wakker ongeveer. Pfff, dit hoop ik echt niet meer mee te maken! [-o< Ik reageer vanavond op de rest. Mn vriendin komt zo op bezoek. Fijne dag allemaal en geniet van jullie kleintjes!
**Shelde..Zo dat was schrikken zeker schrikken zeg..*knuffel* voor de schrik meis!! Fijne middag met je vriendin!
@Shelde, meiske toch! Wat een schrik! Dikke knuffel. En ik hoop dat je het idd nooit meer mee hoeft te maken. Ik hoop dat NIEMAND van ons dat ooit mee hoeft te maken.
Nou ik ga de laptop weer afsluiten voor vandaag..misschien kom ik vanavond nog..maar meestal zit mannetje er dan achter.. Ik ga even kijken wat voor groente ik vandaag voor Chanelle ga klaarmaken..heb ook zo'n oppperpop boek gekregen..van moeders. Of misschien weer eens een danoontje proberen.. Hmm ben er nog niet over uit..hihi.. Nou meiden in ieder geval een fijne dag verder!
't Is rustig hier, vanavond. Lailae: dus bij oma heeft ze zich voor het eerst omgedraaid. Ach, misschien bewaart ze het wel voor zaterdag, dat ze dan als beloning haar 1e hapje krijgt! Oja, hier gewoon overgestapt op de olijfolie voor de poeperij, en dat gaat prima. Moet ie toch aan wennen Patje wat een schatje, en ze kijkt al zo wijs! En die voetjes tussen de spijlen... Britt knap hoor dat je de BV zo lang volhoudt, ondanks het feit dat je in het vliegtuig moet kolven! Viona 't is wat meer werk om het hapje zelf te maken dan een potje te geven, maar het geeft een voldaan gevoel he, en zeker als ze er zo van snoept! Pas je op met Danoontjes... Judy appeltaart? Smaakt appeltaart met wijn...? Hier ook eentje die vannacht weer om 5 uur kwam, tenminste dat vertellen opa en oma. 'k Hoop dat alle beebs weer rustig slapen vannacht. Oja, Turks, Frans, Italiaans, Nederlands en nu Spaans. In die volgorde. En ik Engels, dus samen komen we de hele wereld rond! Wat ben je van plan de komende week te doen, behalve een douchegordijn zoeken en je verjaardag vieren? Shelde kan me helemaal voorstellen dat je je rot moet zijn geschrokken. Als Deniz heel diep slaapt kan hij er heel wit uitzien, en koude handjes en wangetjes hebben, dus ik kan me het goed voorstellen. Wanneer gingen jullie op vakantie? Marlieke wat heb je nu weer voor onderschrift bij je banner
Zo ben er ook weer ff Heb alles bijgelezen maar denk niet meer dat ik alles kan onthouden om op iedereen te reageren Shelde heeft die Nicky jou eens flink laten schrikken. Foei kleine meid niet meer doen hoor Hier zijn we inmiddels over op 4 x BV. Ik maakte haar nl nog steeds wakker voor de laatste voeding maar vanaf gisteren dus niet meer gedaan en zonder problemen heeft ze gelsapen van 19.30 tot 07.00 Wel lekker hoor Het kolven gaat alleen wel minder, ze drinkt nu vanwege de 4 voedingen meer en krijgt op het KDV zo'n 200cc mee. Tja en met kolven haal ik dat niet. Kolf wel sochtends en savonds nog bij om zo toch 400cc te halen. Enb en naar de huisarts geweest voor een neusspary die ervoor zorgt dat je melk wat makkelijker toeschiet bij het kolven. Maar ja nog las net de bijsluiter en daar stond in dat je die niet mag gebruiken bij een zwangerschap. Tja nu ben ik (denk ik) nog niet zwanger maar wacht toch maar ff mijn volgende ongi af voor ik 'm ga gebruiken. We willen nl al graag een 2e maar mijn cyclus is nog niet echt regelmatig Zal ook wel door de Bv komen denk ik. Normaal was mijn cyclus vrij kort 22/25 dgn maar laatste ongi is nu al 5 weken geleden. Maar kan volgens mij nog niet zwanger zijn want voelde vorige week pas mijn eisprong. Dus nog maar ff afwachten Marlieke, alvast succes met klussen he Judy, wij zouden eigenlijk ook wel zo'n stoel willen waarbij ze achteruit rijden, maar erg duur dus begrijp ik Wij hebben trouwens ook de safe-to-go. Maar ik wil al wel op tijd een stoel aanschaffen want begin feb gaan wij naar Oostenrijk en wil Isa dan eigenlijk in die stoel zetten. Ze is dan ruim 8 mnd maar ja 1000km in de MC lijkt me niet zo fijn voor haar...
Het is hier idd erg rustig vanavond. @ spijkervrouwtje, tegen die tijd zou ik ook wel een autostoeltje in de auto zetten ipv de mc. Vooral als ze zo'n eind moeten rijden, tegen die tijd willen ze graag alles zien.....en kunnen ze meestal goed zitten. Knap dat je nog steeds volledig BV geeft! geef je ook al fruithapje erbij of groentehapje? We heben femke vanavond nog een keertje in de tummy gezet, gossie wat een humpie is ze dan nog, lekker die beentjes opgetrokken en ze kon er zelf goed stevig in zitten. Ik denk dat ik 'm nog wel een paar keer ga gebruiken, we wilden 'm onder het huis zetten, maar ik wou femke nog één keer in de tummy zien. @ judy, smaakt de taart een beetje? Heb je nog een stukkie voor me :
He meiden, Wat is het rustig hier.... Ben gisteren weer met Finn naar de dokter geweest... De antibiotica sloeg echt niet aan. Nu moet hij maar weer aan de puf. Deze keer Ventolin en nog een andere. Dusssss ben benieuwd of het nu gaat werken.... @Shelde: Jeetje, kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Ik denk dat ik gek geworden was..... @Marlieke: Ben benieuwd of de pendels uit gaan komen.....SSSSSpannend! @Patje: Zo'n box is gewoon te klein als ze gaan draaien he..... Ik leg Finn heel vaak op zijn boxkleed op de grond... xxx
**Cimbomlu..Ja ik ben ook niet van plan om het iedere dag te geven (danoontje)..misshien één keer in de week..de rest komt wel bij ons op Ze vondt het trouwens heerlijk..en geen krampjes gehad.. Nee het is meer een snoepje tussendoor..eens in de week.. Voor de rest krijgt ze lekker gezond..groente en fruit..
@ linnepin, hoop dat de ventolin wel aanslaat! Is Finn alleen nog verkouden/benauwd? Kan het anders niet misschien een allergie ergens voor zijn? Is maar een gokje hoor...... Tja de box is te klein, maar wij hebben een grote hond en leg haar alleen op een kleed op de grond als ik in de buurt ben, want je kunt ze niet vertrouwen. Ik wil ook niet dat ze eraan went om op de grond te liggen, want anders wil ze misschien niet meer in de box, en dat is niet handig. Ik ken genoeg voorbeelden van baby's die met 9 maand al uit de box zijn.......hij of zij wil niet meer in de box hoor je dan...uhm, wat nou wil niet! Hij of zij heeft niks te willen. Anders kan ik hier helemaal niks meer beginnen.
Dag dames, Ben ik weer even. Heb niet alles helemaal gelezen en kan het al helemaal niet onthouden. Met mijn vader gaat het nog niet zo best. Hij is vandaasg weer onder het mes gegaan en ligt nu op IC, waar hij vannacht slapende wordt gehouden. Pff, wat een schrik krijg je daar. Al die slangen en apparaten. Maar hopelijk kan hij morgen of overmorgen terug naar de afdeling. En dan maar hopen dat het beter gaat... Nou ga naar bed, moet morgen werken en hoop dat ik wat kan slapen.