Ik ga trouwens ook mijn bedje opzoeken, mannetje is tennissen dus ga ik lekker tv kijken op bed en dan lekker in slaap vallen met de tv op sleepstand..... Weltrusten allemaal.
Moon, wat super joh dat ze straks in een bedje mag! Lailae, Nicky brrrrt ook de hele dag, het liefst met lekker veel speeksel tussen dr lipjes. Patje, wel stoer zon onderwaterfoto! En leuke foto in de box!! Candijtje, meloen? Heb je dat zelf gemaakt of een potje? Cim, wow jullie zij wel Multi-culti qua talen zo! Gelijk alle talen aan Deniz leren? We gaan 5 november op vakantie. Net een zwemband gekocht hopelijk kunnen we nog zwemmen, ze geven namelijk niet heel goed (warm) weer af. Spijkervrouwtje, gaan jullie ook voor een 2e? Lin, nou ik was ook echt ff overstuur hoor! Ik hoop dat deze puffer wel helpt! Lique, heel veel sterkte voor je pa!!! Het moet wel erg moeilijk zijn om hem zo te zien! Dikke knuffel! Toen mn man thuis was vanavond heb ik het verhaal van Nicky verteld. Nou, echt een vent hoor, hoe hij reageerde. Hij kon later wel begrijpen dat ik me rot geschrokken was gelukkig. Mannen ! En ik hoop inderdaad dat niemand zoiets moet meemaken als vanmorgen! Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! We zijn net nog in het ziekenhuis geweest, de oom van mn man heeft een hartinfarct gehad en we gingen op bezoek. Hierdoor heeft Nicky pas om half 10 de laatste fles gehad. Ach ja, misschien komt ze morgen dan iets later.
@patje: Ja, het zou een allergie kunnen zijn. Maar dat kunnen ze nu nog niet testen. Kan schijnbaar pas vanaf 2 jaar. En heb ook van iemand gehoord dat het pas vanaf 4 jaar kan. Maar goed, ik heb 3 katten en een hond, dus wie weet..... Zou wel rot zijn. Ik zou het nog wel kunnen accepteren, maar Dree wordt gek als die dieren het huis uit zouden moeten. x
Goede morgen... Even snel.. ga zo weer slapen moest even helpen op het werk. En rol nu zo wat om hihi. Heb foto's van britt in bedje op de beebiesite. Reageer straks verder!
@Cimbomlu, @Linnepin, hopelijk werkt de puf nu wel! @Lique, hier word geduimd dat je pa maar weer snel de oude mag zijn. @Spijkervrouwtje, jij ook veel klusplezier strakjes!
@moon, super zeg dat ze lekker in een bedje ligt! Echt een kanjer! @linnepin, kan dat vanaf dan pas? Ik zit bij femke ook wel eens te denken of ze misschien ergens allergisch voor is namelijk. Vanaf haar geboorte niest ze erg veel en de verkoudheid wil ook niet over. Mijn moeder dacht dat ik een wollen dekentje had en dat het daaraaan lag, maar volgens mij is het geen wol. En tja wij hebben dus ook een hond..... Er zitten wel allergieen in de fam. ,mijn broer is allergisch voor huisstofmijt en niest ook vreselijk veel. Ik zelf heb ook altijd 1 neusgat dichtzitten, maar dat is een combi van lichte allergie en een scheef neusschotje. Nou ja, als femke nog een week verkouden blijft dan ga ik wel ff naar de HA. @shelde, waar ga je heen op vakantie?
@Moon, wat een kanjer is Britt zeg.... net op je babysite gekeken wat een mooie fotoos! En wat een leuk pakje heeft ze aan. Hihi, Vera had dat pakje ook aan toen ze net geboren was, heeft ze maar een kleine week aangehad (mt 56) die van jou zal nog wel kleiner zijn. Hoop ook dat ze er gauw uit groeit des te beter gaat het met haar! @Shelde, nuchter kunnen mannen soms zijn dan he,... grrr... maar goed hier heb je lekker je steun gevonden van de andere meiden Ennuh fruithap maak ik altijd zelf ja. Manlief had een honingmeloen meegenomen, lekker zoet, hal appeltje erbij gedaan anders blijft het allemaal zo waterig en een half ligaatje. Nou madam heeft gesmuld! Daarin tegen vind ze de zelfgemaakte worteltjes (gewoon gekookt en gepureerd niet te vr*ten) Vanavond maar eens broccolie voor haar maken. Allergie dat zou wel vervelend zijn als je beesten heb..... Wij hebben een cavia maar merk niets aan Vera gelukkig... Hopelijk hoeven de beesten niet weg linnepin & Patje! Spijkervrouwtje, spannend hoor alweer aan de klus, misschien ben je juist wel zwanger dan zou ik die spray ook niet gebruiken nee... En ik vind het super van je dat je nog steeds BV geeft..... en van de weinige van de junimamas geloof ik.... Mn moeder komt zo me teen een dagje langs. Gezellig knuffelen met Vera.... Of ze ook in bad ging vandaag.... haha, jahoor Oma dat mag jij doen Mn ouders wonen een half uurtje rijden met de auto bij ons vandaan, maarja zelf rijd ze geen auto.... paps is zolief om haar te brengen met de trein doet ze er dik een uur over! Quality-time voor Vera dus Fijne dag dames!
Candijtje: gezellige dag met je moeder! Laat Vera maar lekker badderen met oma hoor. Ik heb nu ook de broccoli op het gas staan voor Deniz. Maar ik doe er wel appeltjes door. Gisteren tomaat met courgette, nou dat vond ie niks! Linnepin: idd kunnen ze allergie pas op latere leeftijd testen. In ieder geval geen nieuwe harige huisdieren nemen! Wat dachten jullie van goudvissen? Hoef je ook niet mee te wandelen (tenminste heb nog nooit iemand gezien die z'n goudvis uitliet, hihihi) Shelde: volgens mij is het zo slecht nog niet hoor, ze voorspellen meer dan 20 graden, beetje wolkjes en zon. In ieder geval kan je zeker pootje-baden! Lique: heel veel sterkte met paps, hoop dat ie snel van de slangen en draden af is. Spijkervrouwtje: skivakantie gepland in Oostenrijk? Patje: hoe voelt jouw paps zich? Viona: ik zag speculaas-monstertje staan op de baby-vd-maand. Maar die 2 kereltjes gaan zo te zien aan kop.
't Is weer helemaal niet waar dat bericht van Lieselotje. Balen zeg, dat dit forum zo misbruikt wordt. Bah.
Dag dames, bedankt voor de steun. Gaat nog niet zo best. Hij ligt zeker nog tot morgen op IC en ze zijn bang dat hij nog niet zelfstanding kan ademen. We wachten dus gewoon rustig af..
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82, 80,5 dance Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3/80,1 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80, 79,5 ( \/ ) Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4, 61 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 / 76 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg hg: 66kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 /85.5 Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6; 121,9; 121,8 ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht Schiet allemaal lekker op, maar de zijn aan het verdwijnen voor deze maand. Misschien scheelt dat volgende week weer!
Marlieke:[/color] ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82, 80,5 dance Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3/80,1 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80, 79,5 ( \/ ) Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0 Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4, 61 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 / 76 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg wdg: 65.4kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 /85.5 Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6; 121,9; 121,8 ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht Hier gaat het ook ERG langzaam maar mijn gewicht voor mijn zwangerschap is iig in zicht!
Moon, wat een leuke foto's! Mooi meissie hoor! Patje we gaan een weekje naar Turkije. Hier een voorproefje van het hotel Candijtje, ik ga na onze vakantie ook maar eens zelf hapjes maken. Denk dat ik wel even een staafmixer koop, want om daar nou de blender voor te gebruiken... Veel plezier met je mams! Cim, ja eerste dagen zijn goed, daarna rond de 18 graden. Ze hebben ook 5 zwembaden, dus we gaan zowiezo wel een keer zwemmen. Heb niet voor niks 3 zwempakjes. Nog even en jouw hubbie komt weer thuis! WAT?! Het verhaal van Lieselotje is gewoon verzonnen?! Bah bah bah, wat bezielt sommige mensen?! Er wordt er hier een wakker. Ga m'n dag maar eens beginnen.
@ lique Sterkte meis! @ cim Echt ziek omdat te verzinnen zeg Dan moeten ze je echt opbergen als je zoiets kan verzinnen. @ candijtje: Veel plezier! Lekker genieten met oma van de kleine @ all Was echt zo mooi om zo'n klein meisje in zo'n ''groot'' bed te zien liggen. Ze is de nacht heel goed door gekomen en heeft zichzelf warm gehouden. In de planning staat nu maandag naar a'foort dus benieuwd of dat echt door gaat. Britt is ook al foto model... ze komt in het feb. nummer van kinderen! Echt zo tof
Zag het ook net, wat een zielige mensen bestaan er toch. Zo iets verzin je toch niet, gatver. Iedereen meeleven, ik heb het zelfs nog verteld aan mijn vriend enz. Bah.
@ san Wauw ziet er gaaf uit! @ lique Tis elke x wat. En iedereen leeft zo mee... diegene zullen wel erg lachen dat wij allemaal zo goed gelovig zijn.
Ja, hier hetzelfde... Moon, wat leuk dat Britt in Kinderen komt! (Ik heb er een abbo op.) Nicky d'r beentje zit vol met soort pukkeltjes. Ze zijn niet rood of zo... maar allemaal kleine soort pukkeltjes. Het is maar op 1 beentje en verder ook nergens anders. Volgens mij heeft ze er geen last van verder, maar toch wel vreemd. Een reactie op de fruithap lijkt me sterk en ik neem aan dat dat ook overal zit dan en niet op 1 been. En het ziet er niet echt als uitslag uit. Dat had ze op haar borstje en dat was wel rood. Ik kijk het even aan... en anders even naar de HA
Hallo, ben ik weer! Heb net alles bijgelezen (en dat was VEEL) nadat ik een paar dagen ziek geweest ben Laurens is ook niet helemaal lekker geweest: veel spugen en af en toe huilen, wat hij normaal eigenlijk helemaal niet doet. Gelukkig gaat het alweer heel veel beter Wie van jullie doet ook alweer aan babyzwemmen en hoe vindt je kindje het? Ik zag al voorbij komen dat dat liselotje verhaal nep is? OMG wat een zieke mensen zijn er toch. Wie doet nu zoiets?