Tss, opsluiten en de sleutel weggooien is mijn mening! Dat er zulke figuren rondlopen op deze wereld, dat begrijp ik niet.
@ shelde Misschien krijgt ze al waterpokken. Echt spannend! ze word misschien vrijdag overgeplaatst als er plek is .. ben er misselijk van haha. Vind beetje eng omdat het daar heel anders gaat dan waar ze nu ligt. Hoezo over bezorgd Ga snel stofzuigen want kreeg gisteren al op m'n kop van m'n man
@Patje Zal het onthouden. @All Thanks voor de felicitaties @Shelde Zou net zo geschrokken zijn, pff. Gelukkig was alles goed. @Spijkervrouwtje Spannend @Linnepin Ik hoop dat Finn gauw beter is! @Lique80 Ik duim voor je mee. Marlieke schreef : Tss, opsluiten en de sleutel weggooien is mijn mening! Dat er zulke figuren rondlopen op deze wereld, dat begrijp ik niet. Onbegrijpelijk
@ Cim, goed idee dat appeltje door de broccolie, ga ik ook maar doen straks, hou anders ook weinig van de broccolie over ben ik bang.... Inderdaad erg zeg dat Lieselotje verhaal... Ook ik vertelde het hier aan manlief.... @Moon, Yessssss, A'foort komt in zicht helemaal toppie! Go Britt Go Britt! Ohja ik heb het blad Kinderen ook, ben reuze benieuwd naa rhet februarinummer! Sta jij er ook in? ben je geintervieuwd ofzo? Hester fijn dat je weer beter bent! Ik ben 1x met Vera wezen babyzwemmen, toen ze 3 mnd was, veelt te koud vond ze het haha, alleen douchen met mama was heerlijk... Nu gaan we het weekend weg naar Zeeland een park, gaan het daar nog eens proberen @#Shelde, een staafmixer is ideaal voor zo`n hapje, alles word meteen moes. Vanmorgen weer meloen met appel en een halve liga, 200 gram ging er zo in, daarna een flesje van 150/5 en mevrouw heeft heerlijk ruim 2 uur geslapen! @Mamasanne, beter langzaam afvallen dan hard aankomen
@ Sandra, dat is schrikken hè......hier ook wel eens gehad, eens maar hopelijk nooit weer! Dat die kleintjes dan zo vast slapen hè, ongelooflijk! @ Cim, wauw, mooie talen hoor! Zou ik ook wel willen.... Wijn en appeltaart, ach ja, mengt vast goed We gaan niet zo heel veel doen. Vrijdag intake bij het KDV en verder geen activiteiten op het programma behalve dingen in het huishouden.... De week zal wel weer zo voorbij zijn.... Oh ja, zaterdag weer zwemmen natuurlijk! @ Viona, denk dat die danoontjeopmerking ook vanuit Cim een beetje een naar mij is....haha, dat ene danoontje dat Mirthe ooit gehad heeft kwam er de uren erna in delen weer uit, net zo lang tot ik kotsmisselijk was van de lucht! Bah! Maar goed, dat was met 4 maanden en een hele ineens, veel te vroeg en te veel..... @ Mariëlle, joepie een doorslaper erbij! En al bezig voor de 2e, wauw zeg....nou, op een vlotte voltreffer dan maar! Ja, dat stoeltje.....als ik zo'n eind zou gaan is die safe to go ook geen optie denk ik hoor! 8 maanden kan al prima, als ze lekker rechtop kan zitten tegen die tijd! Laten we er maar van uit gaan dat we geen botsingen maken, toch? En die andere stoelen zijn natuurlijk ook veilig, maar ja, toch gek dat die achterstevoren dingen niet worden verkocht in NL! Oh, denk trouwens dat het de MaxiCosiTobi gaat worden.... @ Patje, mijn moeder gaat vanavond bakken...het is voor morgen! Ik zal verslag uitbrengen van de smaak, maar vrees dat er niets overblijft, de appeltaart van mijn moeder is befaamd! Ik snap het box-dilemma, ben ook wel van de box, tenminste, het is makkelijk als ik even iets in huis moet doen, Mirthe niet steeds in de gaten hoef te houden, omdat ik weet dat ze veilig in de box hangt! Nou ja, alle knuffels eruit en dan is er weer ruimte! Haha, hier ook eentje die regelmatig met de benen en armen buiten boord hangt! @ Lin, jeetje, wat balen van die puf.... Misschien is het ook een kwestie van wennen aan de beesten? Ik ben ook allergisch, maar inmiddels niet meer voor mijn eigen katten! Werd ook pas goed allergisch toen ik op mijn 20e het huis uit ging (en dus niet meer tussen de beesten zat...) Misschien een tijdelijke geruststelling voor Andrea @ Lique, vervelend nieuws zeg, hopelijk gaat het snel beter met je vader! Sterkte! @ Moon, wat nou helpen op het werk, je bent net 18 dagen geleden bevallen......met 28 weken! Nou ja, denk om jezelf, wil ik alleen maar zeggen! Enne, mooie plaatjes van een mooie en sterke dame! @ Candijtje, haha, leuk hè, die oma's! Ik heb ook nog eens zo'n nichtje! Morgen komen mijn ouders en oma eten voor de visite 's avonds binnenvalt. Hoorde ik dat mijn nichtje en tante alleen thuis zijn. Oom cursus en neefje werkt, dus ik vroeg of ze ook mee wilden eten....ik kon uit de retour-sms al het gejuich horen, haha, anders had Mirthe nl al op bed gelegen als ze hier zo komen...... Leuk als mensen zo enthousiast zijn, hihi Meloen, ook een goed idee! Heb vorige week Mango gemaakt, ook lekker..... Enne, courgette wordt hier als groentehap ook erg goed ontvangen, misschien een ideetje? Oh, lees nu dat Deniz het niet lekker vond......nou ja, misschien is het typisch meisjes-eten? Is natuurlijk niet stoer, courgette! Bruine bonen dan maar Cim? Wat?!?!?!? Nee toch? Weer diezelfde miep of niet? Hier ook over gehad met Rinke. Ik vond het al zo raar dat het condoleerbericht bovenaan het forum al weg was......bah bah bah....wordt er gewoon misselijk van! Straks geloven we niemand meer! @ Hester, ja hier een zwemmer! In het begin vond ze het niets, maar nu wordt het steeds leuker. Ofwel, vier maanden was bij ons wel jong om met zwemmen te beginnen.... @ Moon, vrijdag al? Wauw zeg! Als je roddels wilt enzo, dan hoor ik het wel, haha.... Misschien mag je om een verantwoordelijke verpleegster vragen? Wij hadden Elly en Evertine, erg lief voor Mirthe! Ehm even denken, Marijke, Marianne, ook lief.. Martha, streng maar rechtvaardig... Een dame met blond haar en twee knipjes in: niet leuk. De lactatiekundige, met bril, wel aardig, maar erg op bv gericht... Onze arts is Clemence Meijssen, maar er zijn er nog twee geloof ik.... Maak je geen zorgen, het gaat misschien wel anders, maar ik heb geen slechte ervaringen..... Nou, geloof dat ik er ben nu.... Ik ga klaarzitten voor de bel, zag al een ploeg verkleede kindjes langsrennen......wat is het ook alweer, roepie roepie roepie, wij komen voor een snoepie? Doei!
Oh ja vrijdag gaat de Twingo de deur uit Ik verkoop 'm gewoon via een handelaar want we hebben al een andere gekocht..dus moet 'm kwijt.. We zijn langs een aantal handelaars geweest zaterdag..eerste paar 500 600 euro..laatste die dag 800 euro.. Vandaag dacht ik..ik ga nog bij twee langs..eentje bij mijn werk en eentje vlak bij huis.. Nou die bij mijn werk zei 700 euro..ik zo nou ik kan er 800 voor krijgen..oh dat kan je bij ons ook wel krijgen..of te wel ze nemen je graag in de maling En die vlak bij huis..ik zei ik wil 'm kwijt omdat ik een ander heb gekocht en ik wil er 1000 euro voor krijgen..nou hij deed wel een beetje moeilijk..stukje rijden..wilde toen iets van 600 700 euro geven ervoor..ik zeg ik kan er 900 euro voor krijgen :^o ..na even twisten en nagaan of ik dan niet nog verder ging kijken..ging hij akkoord met mijn vraagprijs Oh ja die laatste twee zijn ook concurenten van elkaar 8) Hihi maar het is me wel gelukt 8) Kwam uit "96, 172.000 op de teller, deuk in achterklep door vrachtwagen met bull-bar (hoe je 't ook schrijft ), lagertje kapot achter en apk moet nog voor 1 december gedaan worden..hihi..waarschijnlijk komt daar wel meer uit 8) Zaterdag halen we nieuwe auto op..een Peugeot 306 GTI "97..goudkleurig ..*bling bling*..167pk en een vijfbak.. Hihi ja een snelle auto..dat zeg niet dat ik hard ga rijden hoor..ben een redelijk rustige rijder..maar houd wel van doorrijden wanneer het bijvoorbeeld half vijf 'smorgens is 8) Ben HAPPY!
Candijtje, 200 gram? Zo, das best veel! Ik doe 3 dagen met een potje van 130 gram. Maar het wordt steeds meer hoor! Moon, waterpokken? Dat zal toch niet?! Oh wat spannend dat het vrijdag misschien al doorgaat. Maar daar gaat het ook vast goed! Judith, ja ik vind de Tobi ook erg mooi! Maar wel duuuur. (maar daar heb jij geen last van). Viona, lekker joh een nieuwe auto! En goed onderhandelen kan veel schelen. Ikzelf kan het alleen niet. Nicky kreeg vandaag een mobiele telefoon van de CZ. Een knuffel gsm met geluidjes. Kan ze ook bellen.
@ hester, wij zitten ook op babyzwemmen, en femke vindt het reuze interessant, niet mij maar alles wat er om haar heen gebeurt. @moon, leuk dat ze in Kinderen komt! @shelde, ziet er leuk uit! Lekker hoor! @viona, gaaf! Leuke auto, rijdt altijd weer erg lekker een nieuwe/ andere auto! jeetje zeg, over die liselot, zoiets verzin je toch niet? ben je echt niet goed wijs! Ik had er al niet zo'n vertrouwen in, want hellp syndroom zo vroeg in een zwangerschap is wel erg zeldzaam, maar goed..... uhm de rest ben ik ff kwijt....en nu ga ik trainen.
**Shelde..Ik ben ook geen kei in onderhandelen hoor.. maar vandaag kwam de handelaar in me naar boven.. Kreeg je zomaar dat van CZ..of nieuwe verzekering..of omdat het CZ is geworden? Ben wel benieuwd
@ Viona, heerlijk, een nieuwe auto! Klinkt ook mooi.....hmmm...jaloers! Mijn ouders zijn bezig een nieuwe auto te kopen en dan zouden wij hun auto overnemen. Een passat uit 97......lelijk groen, maar wel een degelijke familie-station, zucht..... Oh, jij gaat echt rondjes rijden zaterdag! Enne, dat doorrijden snap ik wel, zeker als er nog niemand anders op straat is, lekker is dat hè, dan vergeet je even hoe vroeg het eigenlijk is! @ Nicky, Mirthe krijgt ook 200 gram per keer, net al wat er in een potje zit! Maar ja, ze is natuurlijk iets ouder dan Nicky, dus dat komt vast nog wel! Bij ons was het in het begin ook twee/drie hapjes... Nu heeft het echt al een fles vervangen! Ik wil eigenlijk de Chilly Pepper Tobi-autostoel is met hardroze, maar ja, stel dat de tweede een jongetje wordt? Wat zouden jullie doen?
Ik had ook al zitten kijken..en vindt deze kleur ook fantastisch voor Chanelle.. Maar ja..wat als de volgende een jongen wordt.. Dat is moeilijk.. Waarschijnlijk eentje wat bij beide past.. En bij mijn auto
Viona lekker gevoel moet dat zijn datje mooi je vraagprijs hebt gekregen Judy heb me verder nog niet in autostoelen verdiept, maar de tobi stond die niet op de JG-site omdat ie getest is? En hardrose tja persoonlijk doe ik dat dus niet voor als de 2e inderdaad een jongen zou worden. Maar veel mensen gebruiken (inde zomer) een badstof hoes om de stoel tegen het zweten , neem je die toch in het roze Lique sterkte met je pa Shelde we gaan inderdaad voor een 2e maar zie wel wanneer het komt, Bij Isa duurde het ook ruim een jaar dus ben er op voorbereid dat het nog wel even kan duren (al mag het van mij ook wel sneller hoor ) En was Nicky nog later wakker vanmorgen? En lekker joh die vakantie wanneer gaan jullie? Hester, hier ook nog steeds babyzwemmen hoor, en het is echt dikke pret de laatste tijd, heerlijk vidnt ze het En over 1,5 week mag ze al op voor haar eerste diploma knuffel Ze moet ook in een t-shirtje afzwemmen 8) Candijtje inderdaad nog volledig BV, Overigens geven van de juni mama's Ster en Angel Eyes en voglens mijn Britt ook nog steeds BV :wink Patje ben nog niet begonnen met de hapjes, lijkt me wel erg leuk maar wil eigenlijk perse wachten tot ze 6 mnd is. Is beter voor je BV en ik ben zelf nogal allergisch aangelegd. Maar goed nog een maandje geduld dus, ach eigenlijk is het best lekker zo, 4 x BV per dag kost me bij elkaar denk ik zo'n 40 min ja hoe langer je BV geeft des te makkelijker het gaat : marlieke zullen we dan maar tegelijk weer zwanger worden is wel zo gezellig he Cim inderdaad lekker skieen in Oostenrijk We gaan met 9 volwassenen en 4 kindjes, hebben een groot huis gehuurd met veel slaapkamers en een special speelkamer 8) Hmm heb er nu al zin in. Er blijven er gewoon iedere dag 2/3 achter om op de kids te passen en de rest gaat lekker skieen jeetje wat misselijk van die lisselotje grap, had het ook al aan m'n hubbie verteld..... Moon wat leuk dat Britt in Kinderen komt, heb een abonnement dus kan ikhet mooi lezen Komt ze er in omdat ze zo vroeg geboren is?
Ja echt een kl*te-streek...pffff...sommige mensen zijn niet goed hoor.. Had ook tegen mannetje gezegt..die zei ook dat die gene echt zielig is..
Viona, nee was niet vanwege iets speciaals... Omdat ze 4 maanden was kreeg ze dat ofzo. Op de achterkant staat het telefoonnummer van de gezongheidslijn o.i.d En diezelfde giraf zit erop als de knuffel die ik het kraampakket zat. Judith, ik zou toch niet voor roze gaan... of een losse hoe erbij kopen (als die niet te duur zijn). Ikzelf zou iets neutralers kiezen, blauw ofzo. Maar ja, die echte meisjeskleuren zijn wel gaaf! Kijk anders eens op MP voor een aparte meisjeshoes. Wie weet... Spijkervrouwtje, leuk hoor, voor een tweede! Wij willen er ook niet te lang mee wachten, maar we willen eigenlijk eerst de zekerheid op een ander huis. Want met 2 kinds wordt het een beetje te vol. We gaan maandag op vakantie. Vandaag de koffer al voor een groot deel ingepakt. Heb er helemaal zin in! Nicky was niet echt later... een half uurtje ofzo. Over Lieselotje... mijn man zei: "Lekkere forums zit jij op!" Dat verhaal van Benthe had ik ook verteld en dat was ook fake en nu dit.
**Shelde..Hihi ik heb/ had OZ en dat is nu dus CZ geworden..dus vandaar was ik wel benieuwd Heerlijk joh op vakantie gaan..voorbereiding is één van de leukste dingen..omdat je vakantie er dan nog aankomt..hihi..
Oh ja ik heb mijn aanvraag voor minder uren te werken ingeleverd..en kreeg te horen dat ze ervoor gaan zorgen dat ik vanaf 1 januari minder ga werken ( heb ook aangevraagd vanaf 1 jan.). Drie dag minder in de vier weken. Ik werk dan sowieso 2 weekenden, 3x 3dgn en 1x 2dgn door de weeks. Ben wel erg nieuwschierig wat mijn rooster uiteindelijk dan word.. Heb vanaf 1 jan. gedaan omdat ik sowieso dit jaar nog heb geregeld dat ik om het weekend vrij ben en meerdere dagen ook al vrij gevraagd. Mijn rooster zou nu zo zijn dat ik drie van de vier weekenden moet werken..maar ja heb lekker verlof één van de vier weekenden genomen.
Hester: gelukkig weer beter! Ik las gisteren in de krant dat de inspectie gaat kijken naar stress op de werkplek, en de groepen die ze speciaal gingen controleren waren arts-assistenten. Dusseh... Moon ik hoop dat ze gauw verhuist, zodat je lekker dichter in de buurt zit! Candijtje hier is de broccoli uitstekend bevallen, veel beter dan dat meisjeseten van gisteren (Judy ). Ik had er alleen een Elstar appeltje bijgedaan en die zijn een beetje zuur, en meneer houdt gewoon niet van zuur. Net als z'n papa. Judy: Voor het geval ik morgen geen tijd heb: Proficiat met je verjaardag! Viona dat heb je goed voor elkaar gekletst, die oude bak ben je nu tenminste kwijt. Een goudkleurige Peugeot 306? Ik zal opletten op de weg! Fijn dat je minder kan gaan werken zodat je meer bij je kleine meid kan zijn! Shelde CZ doet al aan klantenbinding... Ben je al zenuwachtig voor de vliegreis? Niet doen hoor, lekker genieten! Spijkervrouwtje nu al diploma zwemmen?!?
Cimbomlu: ja bij oma voor het eerst maar ze doet het nu thuis ook in de box. Maar niet op commando dus papa heeft zijn dochter ook nog niet zien omrollen hahaha eigenwijsje Ja daar mag hij wel aan wennen die olijfolie Jeetje ik luister tegelijk Hart van Nederland, jeetje. Klein kindje 5 tumoren in haar hoofdje daar moet je toch niet aan denken! De tranen moet ik ook wegvegen hoor! Spijkervrouwtje: heb ik nog nooit van gehoord neusspray. Ook voor jou spannend zeg! Lique: sterkte! Moon: ben je gaan werken?! Lekker zeg in haar bedje! Hoe komt dat dat ze in Kinderen komt? Leuk zeg. Vrijdag al ik duim. Stofzuigen? Meid doe eens rustig aan je bent in je kraamtijd hoor! Niet waar het bricht van Lieselotje? Jeetje dan ben je ziek in je hoofd Sandra: ziet er erg rot uit, ook helemaal niet jaloers hoor.... Misschien kan je sudocreme op de bultjes doen...wondermiddel Candijtje: waar gaan jullie heen? Port Zelande was goed te doen Viona: zo jij bent ook een goede onderhandelaar. Ik kan gewoon niet netjes langzaam rijden, ik moet altijd gassen, erg he!? Lekker hoor als je minder kan werken Judy: ik zou er ook voor gaan hoor en anders verkoop je dan deze op marktplaats. Ze gaan daar als warme broodjes