@Patje, ik zal een foto hier plaatsen als ik het gelukt is. @Moontje, je kan ook een dun kerstmutsje kopen en die dan gewoon dubbelvouwen onder haar hoofdje. Zie je niks van als het goed is!
O, en bij intratuin verkopen ze een setje kerstdingetjes voor baby's. Er zit een slabbetje, een kerstmutsje en een kerstsokje in. In blauw of roze!
Hallo meiden, Hoe is het hier allemaal. Ik moet een hele hoop doen, maar ik heb nergens zin in. Dree is aan het repeteren met de band en de kids liggen lekker te slapen. Dus eigenlijk hét moment om even flink aan de slag te gaan in het huishouden, maar ja. Hier alles redelijk. Finn is nog steeds niet in orde. Dus ga ik maandag maar wéér terug naar de dokter. Denk dat ik maar ga vragen of ze me door wilt sturen naar de kinderarts, want ik word er een beetje moedeloos van. Hij drinkt ook steeds slechter. Vanmorgen zelfs maar een halve fles op en ook had hij een beetje verhoging. Ik wil nu onderhand wel eens weten, wat hij mankeert.... Verder alles goed. Ik heb vandaag een rustig dagje en morgen moet ik optreden met ons orkest. Ik was vanmorgen nog even wat aan het doorblazen en toen kwam Tess er bij zitten met haar blokfluit. Dree heeft er een filmpje van gemaakt en op Youtube gezet. Als je op deze link klikt, kun je hem zien..... http://nl.youtube.com/watch?v=8_IrZ8rsa38 Nou, ik ga nu echt wat doen. Doegie x lin
Leuk linnepin, ze is nu al muzikaal! Succes met je optreden morgen! Wij moeten morgen handaballen met 1 wissel en 3 geleende speelsters......gelukkig doet er een meisje mee die altijd eredivisie niveau gespeeld heeft dus hebben we nog een kans, hahah. We gaan zo patatjes eten, hhmm lekker.
Spijkervrouwtje geen olie in de fles? Wat nu? Ik kan het wel door het hapje doen anders, maar dat wordt dan een vette hap Lailae: ik heb al 2 van die AH zegels, tot wanneer gelden ze, kan ik kijken of ik er nog een paar bij elkaar spaar voor ik ze opstuur (hoewel ik heel wisselend boodschappen doe bij AH) Lin 't filmpje schommelt wel een beetje maar het is heel schattig! Muzikaal duo! Patje patatjes, mmm! Deniz is een beetje uit zijn doen, vanavond heeft ie veel gehuild, veel windjes gelaten, maar hij was ook erg moe. We waren op visite vanmiddag, maar hij vond er niks aan en bleef de hele tijd huilen, alleen als ie op m'n arm naar buiten kon kijken (er liepen koeien langs!), was ie rustig. Dus mijn arm doet nu een beetje zeer. Die jongen wordt ook zo zwaar. En oma denkt dat ie aan de tandjes begint, hij kwijlt zo erg en zit maar op z'n lip te zuigen. Maar gelukkig slaapt ie nu.
@Cim: Ja, het is wel een beetje een wiebelig filmpie he? Maar over dat poepen..... Het schijnt dat een schepje bruine suiker heel goed helpt... xxx Linda
@ cim: interesse in koeien? Misschien wordt Deniz later wel boer? Zo grappig eigenlijk: je hebt nu nog géén idee wat je kleintje later wil worden! Hier alles ok, Laurens is nu helemaal over naar 4 flessen en dat gaat prima. Hij wil véél liever eten van een lepel dan uit de fles drinken :-k Dat kan natuurlijk niet altijd, maar als het aan hem ligt, eet hij alles uit bordjes / potjes enz enz en komt er geen speen meer aan te pas. Eigenwijs!
Hester, dat is juist goed, dat hij van een lepel wilt eten! Pas nog iets over gelezen, maar weet niet meer waar. Maar het eten van een lepel wordt steeds belangrijker, vooral ook al ze tandjes krijgen. Lin, leuk filmpje! En het schiet idd niet op zo bij de huisarts. :S Patje, succes met de handbal! En spannend hoor, om je zus je haar te laten knippen. Mijn moeder deed het vroeger altijd, gewoon een stukje eraf, recht-toe-recht-aan. Hubbie zei dat hij dat ook wel kon... dus hij aan de gang, nou het was zo scheef als wat, echt vreselijk! Ben gelijk maar naar m'n moeder gereden om het recht te laten knippen. Moon, is Britt nog overgeplaatst? En wat super dat het drinken uit de (.) goed gaat! Is echt iets speciaals he?! Vanmiddag zijn we naar opa en oma geweest om even gedag te zeggen voor onze vakantie. Ze waren er alleen nog niet en werd het veel later dan verwacht. Nicky werd vervelend, want die was moe en had honger. Thuis gekomen de fles gegeven (bijna een uur later dan normaal) en lekker naar bed gegaan. Ik vanavond maar wachten tot ze wakker werd. Ik had de fles alvast maar klaargemaakt, maar die staat nu in de koelkast, want ze slaapt gewoon door. Dus vandaag maar 3 flessen. :S
Papa heeft voor hem besloten dat ie dokter zal worden Tegen die tijd komen we wel voor advies Linnepin: had ik ook gehoord van die bruine suiker. Heb ik dus gekocht, kijk ik thuis op het pak, zit er kleurstof bij. Tja, wat is wijsheid. Shelde: ik weet niet of je dit nog leest, of dat je al op reis bent, maar veel plezier in Turkije! Ik zag dat je je niet kunt vervelen in zo'n uitgebreid hotel! Hoera! 5 maanden!\/ Ik heb 'm een knisper-knuffle kado gedaan. Ben zo trots op onze kleine man (alhoewel, klein...) Leuk he, zo'n kindje, alhoewel het een hoop tijd kost, hihihi
Cim, dank je wel! We vertrekken morgen pas (half 12 vertrekken we vanaf thuis), dus ik ben er nog wel even. Gisteren had Nicky niet gepoept en vanmorgen was ze druk bezig... nou het was echt een drol... Zal wel van de doperwtjes en banaan komen.
Hahaha, doperwtjes met banaan, de combinatie... Lin: ik bedacht nog, is het geen kinkhoest? Ik heb gehoord dat het weer voorkomt, en dan moet je veel hoesten en geen middeltje helpt ertegen.
Goede beroepskeuze! Voor Laurens hebben we hetzelfde in gedachten, kan ook niet anders met twee ouders die arts zijn, haha. Nee hoor, hij mag later zelf kiezen. Maar we hebben maar alvast wel een spaarrekening geopend voor zijn studie... En hier ook eentje die 5 maanden is! Zo leuk. We hebben hem vandaag laten dopen, was erg gezellig en feestelijk Geniet allemaal nog ff vh weekend!
@ Hester: Als jij deze onderstaande symptomen ziet bij een baby van 5 maanden, waar denk jij dan aan. Ik vraag het even aan jou, omdat ik me toch een beetje zorgen begin te maken. Ga morgen wel weer terug naar de dokter, maar wil ook even weten wat jij ervan zegt (en je man, hahaha) - Veel hoesten - Flessen niet leegdrinken - Beetje verhoging, maar geen koorts - Wel levendig en over het algemeen ook vrolijk Hij heeft nu al een Ventolinpuf gehad (een week), een antibiotica (kuur, was binnen 6 dagen op) en nu zit hij aan twee puffen, Ventolin en Beclometason 50. We hebben trouwens 3 katten en een hondje. Ik ga zelf steeds meer vermoeden dat hij allergisch is. Bij mijn moeder schijnt hij ook minder te hoesten.... En kunnen ze dat nu echt nog niet testen? Ik hoop dat jij een antwoord kan geven.... xxx Linda
@ hester gefeliciteerd met Laurens! @ moon, wachten duurt lang................. @linnepin, als Finn idd minder hoest bij je moeder, dan zou je haast aan een alergie denken, is er geen mogelijkheid om de huisdiertjes een weekje ergens onder tebrengen en dan eens kijken wat ie doet? Vandaag toch nog gewonnen met 14-16, dat meisje die altijd erg hoog gespeeld heeft deed mee en 2 van de jeugd. Het viel me niet tegen van de jeugd speelsters, ze konden leuk mee komen met ons. Vannacht heeft femke weer een spooknacht gehad, ik hoop dat ze vannacht weer goed doorslaapt. Ze is nog niet weer hysterisch geweest dus ik denk wel dat het aan de groente en fruit heeft gelegen. Zelf dank ik dat de combi fruit en groente nog niet kan, dus ga vanaf morgen weer proberen alleen groente te geven.
Cim, het waren geen erwtjes MET banaan hoor... lijkt me idd ook niks! Moon, jammer dat ze nog niet over kan. Zal vast snel een plekje vrij komen! Hester, gefeliciteerd met de doop van Laurens! Lailae, ik doe over zo'n klein potje nu 2 dagen (125 gram), ik durf het niet te snel op te bouwen... steeds een beetje meer. Nou dames, ik zie jullie volgende week. Wij gaan een weekje genieten van de Turkse Riviera.
@ all: Thanks voor jullie felicitaties! @ linnepin: Wat vervelend! Je kunt het beste terug gaan naar je huisarts en hem goed duidelijk maken dat je je zorgen maakt, jij kent je kindje het beste. Je kunt hem antwoorden geven op de volgende vragen: Hoe lang heeft hij het al precies? Is hij net zo levendig als voorheen? Vind je hem ziek? Heeft hij koorts (gehad)? Groeit hij goed? Helpen de medicijnen die hij nu krijgt - verbeteren zijn klachten of zie je geen enkele verbetering? En hoe zit het met allergieën en astma in de familie? Succes ermee! @ Moon: succes met wachten! @ lailae: gefeliciteerd met Gui Hier geen nieuws, Laurens slaapt tegenwoordig zo heerlijk! Wie had dat gedacht? Hij slaapt gewoon totdat ik hem 's morgens moet wakker maken om naar het KDV te gaan! Heel fijn. En de hele avond slaapt hij ook, dus kunnen papa en mama ook nog ff lekker relaxt filmpje kijken
@ shelde , nog een fijne vakantie! Femke was weer aan het spoken vannacht, om 0.30 weer wakker, flesje erin en geslapen tot 1.15, KLAAR WAKKER......tot 3.00 uur daarna gelukkig wel weer gaan slapen tot 6.00 uur, weer speen erin en geslapen tot 7.15. Ik hoop dat ze gauw weer eens een nachtje doorslaapt, GAAP GAAP! Ik voelde me ook nog eens heel duizelig en misselijk, nu gaat het weer wat beter gelukkig. Ik ga maar eens even hier de boel opruimen want het is een beetje een zooitje.