Bij mij luiertas was de rits ook kapot, en ik kreeg gelijk een andere tas mee! Erg netjes vond ik! En ja, na het weekend zal er wel weer wat aanzitten, maar ach, mn ventje word maar 1 keer 30 hoor, dus dat moet gevierd worden vind ik! En dan volgend weekend word Kevin gedoopt, dus dan zal er ook wel het een en ander gesnoept worden. Ach, dan de rest van de week maar een beetje beter opletten!
Ja dat is nog eens service... tja hoop maar dat die van mij gratis gemaakt kan worden Tjonge jonge wat is die kleine meid van mij een slaapkopje, 11.45 in bed gelegd en ze slaapt nu nog... Vanmorgen wel op pad geweest dus toen heeft ze niet veel geslapen maar 4 uur achter elkaar dat heeft ze smiddags nog neit veel gedaan, meestal maar 3 uurtjes achter elkaar. Zou ze dan al over gaan van 3 naar 2 slaapjes overdag? Nou ja heeft mam's mooi tijd om op internet uit te zoeken wat voor autostoel we straks moeten kiezen. We hebben geen isofix dus dan valt er wel eea af maar denk dat het of de MC Priori Xp of de Romer King Plus gaat worden. Heb ooknog aan de MC Tobi gedacht maar lees daar op internet toch veel slechte verhalen over de gordeltjes over. Schijnt dat de groen/rood indicator nogal eens tijdens het rijden verspringt en diverse kids wurmen zich binnen no-time onder de gordeltjes uit. Hmm dat moeten we niet hebben Oh ja Judy jij wilde toch als autostoel de kleur Chilli pepper. Vindt die ook wel gaaf, zei eerst dat ikd at nooi zou doen ivm een evt tweede. Want wat als dat geen meisje zou zijn. Maar bedenk me net ze zitten in deze stoel tot 3/4 jaar, als bij ons de 2e een beetje op wil schieten dan heb ik voor de 2e toch een extra stoel nodig dus dan maakt het eigenlijk al niks meer uit. En gisteren met hubbie overlegt en die vidnt een vrolijke kelur eigenlijk wel leuk (dacht dat hij liver zwart oid zou willen hebben , maar dat hoeft dus niet van hem ) Oh mijn slaapkopje wordt nu wakker , ga haar ff halen
Wij hebben voor Sanne de MC priori XP en die bevalt uitstekend! Voor Kevin hebben we dezelfde al op zolder staan spijkervrouwtje: hoop inderdaaddat je tas gemaakt kan worden hoor. Je betaalt er tenslotte genoeg voor toch? dus dan mag je ook wel wat service verwachten vind ik
Ik heb net een beetje gezocht op internet voor die MC Priori XP en op Ebay is die momenteel het goedkoopste..159euro ongeveer..die zijn nieuw. http://baby.search.ebay.nl/maxi-cosi-priori-xp_Baby_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQsacatZ12081QQsatitleZmaxiQ2dcosiQ20prioriQ20xpQQssPageNameZRC0022 Ik denk dat ik voor de kleur Skydiver gaat, omdat die dezelfde kleur is als mijn kinderwagen en is voor een jongen en een meisje..
Ojee vanaf wanneer gaan onze kleintjes eigenlijk in zo'n opvolg-stoel? Wiens baby zit in een kinderstoel aan tafel? Laurens kan al redelijk zitten en misschien is het wel handig? Of moet je echt wachten totdat hij uit zichzelf kan gaan zitten vanuit liggen? Want dat kan hij uiteraard nog niet (wel vanuit half liggend).
In principe gaan ze over met 9 mnd of 9 klio. Alleen gaan wij in feb (als Isa 8 mnd) is naar Oostenrijk en ik wil dan Isa al in zo'n stoel hebben want vindt 1000km in een MC toch wel wat lang En een kinderstoel gebruiken we hier nog niet omdat Isa toch nog alleen BV krijgt. Vanaf volgende maand gaan we beginnen met de hapfjes maar denk dat ik dat nog in de wipper doe want echt zitten kan ze nog lang niet. Viona de skydiver vindt ik ook mooi (had ik ook al opgeschreven) net als de citro rush of de lemonade of squirl. Op ebay zijn ze iets goedkoper als op kinderstoeltje.nl maar zouden de verzendkosten vanaf duitsland niet hoger zijn? Op kinderstoeltje.nl verzenden ze de stoelen voor 10 euro. Ik ga de kleuren nog wel even een keer in het echt bekijken hoor en ik wacht sowieso nog even tot kerst want dan zijn er vaak veel aanbiedingen overal Vorig jaar nl de kinderwagen 2e kerstdag met 19% btw korting gekocht
Die autostoel is vanaf 9maanden en of 9kg. Chanelle zit al een paar weken in der kinderdstoel, altijd wanneer ze een hapje krijgt. En wanneer we aan het eten zijn en Chanelle is heel erg waker dan zetten we der bij ons aan tafel. Met een hapje vindt ik het wel erg makkelijk want dan kan ze zelf gewoon zitten en dan zit je niet moeilijk te doen met schaaltje, lepeltje en ukkie vasthouden.
Ja ik weet niet of er verzendkosten zijn vanuit duitsland omdat er in de titel staat dat die er niet is. Maar ik wacht denk ik ook even hoor. Binnen nu en vier dagen vind ik wel erg snel. Maar ik ga het wel in de gaten houden. Moet ook nog met mannetje over hebben..hihi..wel grappig meestal ga ik eerst vanalles opzoeken en dan ga het pas met mannetje over hebben.. Hij is meestal er niet zo mee bezig..of hij zegt het niet :S Ik zal wel altijd te veel vooruit denken
Viona ws staan die stoelen er over 4 dagen wel weer op hoor En ik zoek ook altijd eerst alles uit en laat dan mijn mannetje keuren
Hi Hier hetzelfde liedje. Ik zoek altijd alles uit en laat dan hem kijken ook met vakanties enzo . En hij vind het meestal best wel dezelfde smaak Ik had ook al gekeken voor autostoeltjes. Ik heb een priori sps gezien zie: http://www.babydump.nl/index.php?page=p ... d=39&mm=39 Ik vind de enzo wel leuk. Ik ben me ook aan het orienteren op buggy's . Gewoon makkelijker en een stuk lichter. Hier gaat eindelijk het hapje zo op. ( fruit) Die geef ik in de wipstoel met hyd. doek erachter. Ik heb vandaag ook voor het eerst rijstebloem geprobeerd, het ging erin met de fles Ze moet nog ff wat rechter zitten voor de kinderstoel, maar ligt er ook aan wat voor 1 je hebt. Oh ik hoor Joya ff speentje erin doen. Vannacht ga ik weer in slaapzak proberen ik hoop dat ze slaapt.... Trusten als ik hier niet meer kom
@ Cim en rest, jaaaa, heb echt even vakantie gehouden, qualitytime met het gezin.....hard nodig! Allereerst @ Linda, sterkte meid, het is niet makkelijk, een relatie....de mensen die zeggen dat het vanzelf gaat geloof ik niet.... Hopelijk komen julle er sterker uit dan jullie erin gekomen zijn! @ Mariëlle, zou ook graag die chilli pepper willen, maar ja, onze eventuele tweede komt niet binnen nu en twee jaar denk ik.... We willen pas weer aan de klus als Mirthe 2 is, dat duurt nog anderhalf jaar......hmmm, ons stoeltje zal dus wel een tweede leven mogen bedienen....dus die kleur... We hebben ook een versie Indian Spice gezien, maar dat is de 2007 collectie (net als Skydiver Viona, vandaar dat ie misschien niet verkrijgbaar is) en dus wellicht niet meer te bestellen is, de kleuren van 2008 zijn er al weer.... Wij gaan trouwens voor de Tobi...mijn zwager heeft die ook, bevalt goed! @ Hester, Mirthe zit al een poosje in haar kinderstoel, net als Chanelle met de hapjes, anders is het gedonder in de tent. Mirthe kan overigens niet zelf gaan zitten vanuit liggen en nog niet blijven zitten (valt steeds om...), maar kan wel goed rechtop zitten in de stoel! De autostoel is vanaf negen maanden. Wij proberen Mirthe zo lang mogelijk in de safe2go te houden, gezien de rijrichting, maar ze zeggen vanaf 9 kilo, Mirthe is nu 8700, dus tja...het zal niet lang meer duren voor die stoel echt te krap wordt! @ Sandra, lekker in Turkije.....zucht..... @ All, wegen.....even niet oké verjaardag, vakantie....ehm...... Barbara, wat is je geheim meid!?!? Nou, verder niet teruggelezen.....ehm, Sally, is die er nog???? SALLY!??!!? OOOOHHH JA: Moon, hoe is het in Amersfoort!?!?!? Goed zeg! Jammer dat ik er niet binnenkort naar toe hoef, anders kwam ik je kleine meisje een popje brengen, haha.... Heeft Britt een mooi stekkie gekregen? Ik hoop bij het raam achterin, kan je konijntjes en schaap zien, haha.... En de verpleegsters, vallen ze mee? Is het nu echt zo anders dan het WKZ? Kregen op mijn verjaardag te horen dat de ouders van Wiebe, het jongetje dat naast Mirthe in het ziekenhuis lag (en papa een verloren vriend van mij) uit elkaar zijn......pfff dat was wel even heftig nieuws! Niemand had het zien aankomen, zelfs een van zijn beste vrienden niet! We waren twee weken geleden op de verjaardag van die beste vriend en er leek geen vuiltje aan de lucht, we zijn allemaal stomverbaasd! Gut, zit GTST te kijken, die Charlie slaat weer eens door....waarom kijk ik toch nog naar die serie? Gelukkig zo Het Blok, tenminste echt gebekvecht! Nou, morgen nog 1 dagje vrij, Rinke moet alweer werken. Mirthe en ik gaan morgen naar mijn moeders werk. Ze zijn van Amersfoort naar Amstelveen verhuisd, gaan eens even kijken hoe het nieuwe pand eruit ziet.... En dan weer werken vrijdag, dus dan ben ik in ieder geval weer on topic, hahahahaha.....doei! x
Nou ja zeg.. .. Chanelle lag al heel de tijd geluidjes te maken, maar nu wat harder, dus ik dacht ik ga even kijken.. nou dit had ik nog niet meegemaakt bij der..tenminste in der bedje.. ze lag helemaal boven der deken..90graden gedraaid.. der deken lag nog netjes..alleen lag ze nu met de hoofdje tegen de bovenkant van der deken.. gekke meid! Dus ik pak der op..zij helemaal vrolijk, maar wel met van die ogen van ik lag lekker te slapen En ze ligt zelfs met een trappelzak..bewegelijk dametje van me! Ze probeert ook de laatste week constant te draaien naar der buik en ja als ze in box ligt en op de grond draait ze ook in het rond.. maar moet dus nu ook zeggen..ook in bed.. Gekke meid!
Haha, hier ook zo'n bewegelijke dame hoor, die draait ook in haar slaapzak, met 1 arm ingebakerd zelfs ook nog. Gelukkig doet ze het s'nachts nog niet. @ candijtje, leuk weekend gehad dus, leuk dat je ouders verrast waren. Die onderwaterfoto wordt door een fotograaf gemaakt met speciale onderwatercamera. Evan denken, verder ging het over een autostoel daar kan ik niet over mee kletsen want daat hebben we er al 2 van dus daar heb ik me niet in verdiept. En over de kinderstoel, hier staat ie al wel kant en klaar in de keuken, maar erin zitten mag nog niet, ze mogen pas in een kinderstoel als ze zelf kunnen zitten. Ik denk dat dat met die femke ook al niet zo lang duurt want gister bleef ze al een kleine halve minuut zelf zitten. Wat gaat het toch allemaal snel. @ spijkervrouwtje, wat heerlijk zeg zo'n goeie slaapster, die van mij die slaapt nu gemiddeld 4 uur op een dag van 7.00 tot 20.00. Nou ja, ik heb liever dat ze s'nachts goed slaapt, maar overdag zou ook wel weer eens fijn zijn als ze eens 2 uur achter elkaar slaapt, ze doet de laatste dagen haze slaapjes van een half uur á een uur.
[quote="Judy77 Barbara, wat is je geheim meid!?!? [/quote] Met afvallen bedoel je? Ik heb een boek van Sonja Bakker wat ik een beetje probeer te volgen, alleen in het weekend doe ik dat meestal niet. En als ik echt honger heb, of gewoon zin heb in iets lekkers, neem ik dat gewoon hoor. Maandag acond bijvoorbeeld heb ik gewoon lekker 2 stroopwafels op (tja ze waren zoooooo lekker). Ik vind dat dat moet kunnen hoor, als je straks op je gewicht bent eet je toch ook wel eens wat lekkers? En als Kevin of Sanne een dag hebben dat het niet echt lekker gaat, moet ik echt gewoon wat lekkers eten hoor, anders trek ik het niet. Oh ja, en wat ik wel elke dag doe: voor alles wat ik eet 1 of 2 glazen water drinken. Maar goed, komende weekenden zal er wel weer genoeg bijkomen vrees ik. Zo een lekker nachtje gehad vannacht. Kevin heeft geslapen tot half 8 (vanaf gisteravond half 8) en Sanne lag nog lekker te slapen toen ik om 5 voor 8 naar mn werk ging! Heerlijk! Alleen moet iknu natuurlijk tot kwart voor 5 wachten tot ik mn meisje zie! Das minder.
@babs, lekker geslapen dus! Heerlijk. Hier ook weer een heerlijk nachtje gehad, ze werdt pas om 6.30 wakker dus een half uurtje langer dan normaal. Vraagje, hebben jullie kids ook al een favoriete knuffel of tutteldoek? Ik heb zo'n winnie the pooh beer en daar is ze helemaal weg van, als ik een keer een ander tutteldoekje mee geef in bed gaat ze lang niet zo rustig liggen als met winnie. Als ik haar in bed leg gaat ze ook gelijk op zoek naar winnie, hhmm......wou niet dat ze aan 1 knuffel ging hechten...dus misschien toch maar proberen met andere knuffels of er nog ééntje bijhalen :-k Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend \/
@Hester, Laurens is er vroeg bij met zitten! Een autotoel staat hier ook al op zolder. Mijn schoonzus had 'm nog. Ruim 8 jaar oud nu. Maar ziet er nog goed uit! Een kinderstoel gaan we vanavond uitzoeken. Mijn schoonmoeder had beloofd dat we een kinderstoel van haar kregen. Alleen hebben wij een nogal dure in gedachten. Dus we doen er zelf wel wat bij. We hebben toch nog een beetje tegoed staan van de uitzoekkorting van de kinderkamer... Marciano draait ook telkens rondjes in de box. Gelukkig nog niet in bed... Verder denk ik dat ie tandjes gaat krijgen. Hij zit telkens met 2 handjes in zijn mondje. En als ik zijn tandvlees masseer dan ontspant ie helemaal. Verder meer hulen dan anders en het kwijlen begint nu ook. DUs gister maar druppeltjes gehaald om erop te smeren. Dat helpt wel enigszins.
@Patje, hier ook een favo-knuffel. Een blauwe haas (zo'n tuttel) van Pointer. Zat bij een pakje wat we voor hem kregen. Dus daar kan je er geen van bijkopen... Hij krijgt trouwens nog geen knuffels mee naar bed. Er staan wel een paar knuffels in zijn bedje maar daar kan ie nog niet bij, alleen maar kijken.
Femke heeft altiijd die winnie mee naar bed, want die hadden we altijg met het koppie tegen haar speen aan liggen zodat we niet 10 keer naar boven moesten om de speen er weer in te stoppen, want als ze nog niet diep genoeg sliep dan werdt ze al weer wakker als de speen uitviel, dus zodra ze echt sliep haalden we winnie weg. Nu pakt ze alles wat los en vast zit in bed dus ook winnie en die legt ze boven op haar gezicht, gek mens We moeten nu dus altijd ff winnie van d'r gezicht afpakken als ze slaapt, ik leg 'm dan wel binnen handbereik neer dat als ze wakker is en winnie wil pakken kan ze dat. Nou ik moet gaan............doei doei.
@All die nog niet gestemd hebben bij baby-van-de-maand, Marciano doet ook weer eens mee... Met zijn t-shirt met daarop: If I Looked Interest, I'm Not! Dus kom maar op met die stemmen!