Ik heb dat programma ook gezien. De tranen bleven komen. Dan realiseer je je weer nog een keer dat het toch echt een wondertjes is!
He meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.... Helaas heeft het niet geholpen en hebben we gisteren besloten om uit elkaar te gaan. We zijn er eigenlijk allebei wel heel erg van ondersteboven en gaan alles ook gewoon op ons gemakje regelen. Geen dingen overhaasten. We gaan ook echt als vrienden uit elkaar en we houden ook echt nog van elkaar. Maar ik weet gewoon van mezelf dat mijn gevoel voor haar niet het gevoel is wat je voor je geliefde moet hebben.... Meer voor je beste vriendin bijvoorbeeld.... En zij twijfelde eigenlijk nog en wilde het toch nog gaan proberen. Maar ik gun haar een betere partner die wel voor de volle 100% voor haar gaat. En dat ben ik niet.... En als ik dan zie dat ze zo verdrietig is, vind ik dat zo moeilijk, maar ik weet ook dat het uiteindelijk beter is voor ons allebei.... Hoe we het allemaal met de kinderen gaan doen, weten we nog niet. Waarschijnlijk blijft Tess gewoon bij haar en gaat Finn met mij mee. En de dagen dat ik thuis ben, komt Tess gewoon bij mij en als ik moet werken en zij is thuis, gaat Finn naar haar. Zo halen we de kinderen ook niet helemaal uit elkaar. Voor de rest hebben we nog niet zoveel van zulke praktische dingen besproken. We moeten eerst even aan het idee wennen dat we straks echt niet meer samen zijn... We zullen allemaal wel zien hoe het loopt. Ik blijf voorlopig ook nog hier wonen. We hebben geen ruzie en zo kunnen we alles rustig regelen. Als het zou moeten, zou ik wel bij m'n ouders terecht kunnen. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk degene zijn die een ander huis zal zoeken.... Nou, nu zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte. Jullie zijn trouwens bijna de enige die het al weten. We hebben helemaal nog geen zin om het tegen onze vrienden en familie te moeten vertellen.... Maar goed, uiteindelijk zullen we daar toch aan moeten geloven. Ok, ik ga nu even op marktplaats kijken of ik misschien goedkoop meubels kan vinden, want die zal ik straks ook nodig hebben. Helaas is alles op financieel vlak bij ons niet echt opperbest, dus ik zal het van lieve mensen uit mijn omgeving moeten hebben die dingen weg doen en van marktplaats. Maar goed, dat komt ook wel weer goed. Dat is ook helemaal niet erg. Dus als jullie nog iets willen weggeven of verkopen voor niet al te veel, willen jullie dan een beetje aan mij denken.... xxxx Linda
Dames, val om van de slaap. Weer druk op 't werk en nu 2 mannetjes om voor te zorgen 8) Judy: storm? Mijn broer zei iets over de Stormvloedkering die ze vannacht dichtgaan doen. Nouja, woon op de 5e etage, als er een etage tussenuitvalt, blijven er toch nog 4 over...geen natte voeten dan...hihihi Moon: prachtig! lekker in de buurt! Hester: nu al gehecht aan z'n knuffel, grappig he! O, mijn ogen vallen echt dicht zeg, morgen hoop ik weer wat meer tijd te hebben. Ben blij dat ik nog even niet aan :-# hoef te denken, Marlieke, jij wel aan je emoticons te zien, veel plezier
O, Linnepin, ik heb tranen in m'n ogen. Heel veel sterkte meid, en ik hoop dat jullie een goede oplossing vinden, ook voor de kids.
He Linnepin, wat erg voor jullie en de kids. Hoop dat jullie er een beetje uitkomen samen meet de verdeling en de zorg voor de kinderen. Sterkte meid!
Linda wat naar! Sterkte met alles, hopen dat het lukt alles een beetje goed te regelen, ook met de kindjes.
Linnepin, heel veel sterkte, hoop dat jullie er goed uitkomen. Ook voor de kinderen natuurlijk. Wil gerust op spullen letten, maar je woont niet echt in de buurt... Succes!
@Linnepin, wat jammer meid! Maar misschien idd wel beter zo. Wanneer de 1 niet dat voelt voor de ander wat in een relatie nodig is, dan is het beter om uit elkaar te gaan. Helaas heb ik niets bruikbaars op zolder of waar dan ook staan voor je. Anders had je het wel voor niets mogen hebben. Ik heb daarnet direkt gekeken, maar echt niets. Ja, er staat natuurlijk wel wat, maar dat zijn dingen die wij af en toe gebruiken, zoals kerstspullen e.d. @Cimbomlu en Judy, nou het is gelukt hoor. Nu nog afwachten of het resultaat heeft gehad... @All, die storm is hier reuze meegevallen. (oosten van het land) Wel is het raar weer... Dan weer zo donker dat ik bijna het licht aan moet doen, dan weer schijnt de zon...
He Linnepin wat vervelend meid. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen. Ik zal het hier ook een beetje in de gaten houden wat meubels betreft. Ik woon tenslotte niet zo heel ver van je vandaan. Sterkte meid!
@linnepin, wat vervelend meis, maar als je gevoel zegt dat het beter is om uit elkaar te gaan dan is het beter zo. Je kunt beter "alleen" alleen zijn dan "samen" alleen. @ marlieke, dat worden weer spannende weekjes. De storm viel hier wel mee, zie geen schade als ik hier naar buiten kijk. Oh femke alarm......
Jeetje wat heftig Linnepin. Sterkte. Misschien kan je een berichtje plaatsen bij gezocht? Je hoort het tegenwoordig zo vaak bij ons in de vriendengroep ook wel 4 stellen. 2 stellen die blijven proberen ook voor de kids maar die worden er volgens mij ook niet blij van. Want daar zijn wel steeds ruzies Hier weer een trotse moeder. 2 dagen zonder inbakerdoek geslapen en wij hebben haar vanmorgen wakker moeten maken . Misschien helpt de rijstebloem ook wel
@Patje, ja meis idd. Maar je duimt toch wel voor mij? @All, hebben jullie al gezien dat Elmo (moderator) is bevallen van een zoontje? 5 dagen geleden. Ruben!
@marlieke,tuurlijk draaien mijn duimen voor je! Ik had idd bij geboren al gezien dat ze een zoontje had gekregen en gister heb ik haar bevallingsverhaal gelezen, wel heftige bevalling! @lailae, wat fijn dat ze zo goed slaapt zonder inbakerdoek, ik heb afgelopen nacht ook geen inbakerdoek omgedaan en ze heeft geslapen tot 4.00 ik weet dus niet of het daaraan lag, maar gelukkig viel ze na een flesje van 100 cc weer in slaap tot 7.30. We proberen het vannacht gewoon weer. Ik wil nog ff naar het dorp maar met die buien is het lastig om te bekijken hoe lang het droog blijft. Buienradar geeft ook veel buien aan. Eind van de middag maar ff kijken.
Ja, en nu schijnt de zon maar slaapt madam... Nou ja, nu heb ik de benedenverdieping klaar dus hoef ik vanmiddag niet meer te poetsen. Hopen dat het straks weer een beetje droog is.
Benedenverdieping moet ik nog, boven al wel alles klaar. Denk dat ik morgen maar beneden ga doen. Manlief moet morgen toch weer overwerken. Nog 2 zaterdagen ofzo. pfff Niets aan!
En dinsdag moet ik dit nog doen. Wij hebben een megakeuken dus die doe ik altijd apart van de rest. Is gewoon echt een hele morgen werk. En dan heb ik alleen nog maar de buitenkant goed onder handen genomen. Als ik ook nog binnenkant moet doen ben ik een hele dag druk!
Oeps verkeerde knoppie.... nou ja nieuw antw dan maar. Wij krijgen morgen onze kraanhulp met mannetje op visite, ik hoop zo dat ze leuk nieuws meebrengen Hun zijn ook al een tijdje bezig om zwanger te worden, dus ik hoop dat ze zwanger is. Ze moet natuurlijk wel eerder zwanger worden dan dat ik dat weer ben , want bij een tweede frummel willen we haar weer heel erg graag als kraamhulp. Ik heb vanmorgen een appel door de blender gedaan met iets water, femke vondt dat erg lekker, ze heeft bijna een hele appel op, maar heb haar maar niet alles gegeven omdat dit weer de eerste dag is dat ze beide krijgt. Vanavond ga ik zelf wortels koken en pureren, eens kijken of ze dat ook lekker vindt want de potjes met wortels vindt ze erg lekker.
Hahah, de keuken ben ik gelukkig al klaar mee. Tja, een groot huis is leuk maar ook veel werk. Onze buren zijn helemaal geen poetsers en nu hebben ze een vrijstaande boerderij gekocht die helemaal moet worden opgeknapt ( nou opknappen....alleen de voorkant blijft staan geloof ik), nou ik wens ze veel succes met het onderhoud, die mogen wel een schoonmaakster en een tuinman aannemen.