@ shanna Meis hoop dat het niks ergs is dat bultje. @ lin Pfff moest zo wat huilen (stomme hormonen) Wat erg voor jullie. Wel fijn dat jullie als vrienden uit elkaar gaan en niet met ruzie want dat is ook niet fijn voor kids. @ patje Britt slaapt ook met sokken aan. En ik in de winter ook altijd. Vind manlief niet zo fijn. @ all Niet al te veel tijd meer om te kleppen hihi. Ben echt mega druk. Mevrouw is lekker eigenwijs. Ze krijgt sinds 2 dagen de fles en heeft nu zo iets van . ach die borst die hoef ik niet meer. Ze likt wat melk er af maar meer ook niet. Dan baal ik echt maar ja heb liever dat ze goed uit flesje gaat drinken, hoe eerder ze naar huis mag Ze is van 12 naar 10 voedingen en over paar dagen naar 8. Verder doet ze het goed was gisteren al 2055 dus dat gaat ook nog steeds omhoog. Ze krijgt echt heel vol gezicht.. en volgens m'n vader ook minder huidplooien maar dat zie ik zelf niet. Heb haar nu al in maatje 50.. ze hangt net tussen 44 en 50 in maar beter iets te groot dan te klein. Nog wel wat dalingen maar die vangt ze zelf op dus ze hoeven haar dan niet meer wakker te maken. Dat was het eigenlijk haha. Vandaag al 4 weekjes gaat hard. Eind is bijna in zicht tussen de 3 a 6 weken komt ze thuis.
@ Lin, jeetje meid, wat een beslissing! Moet eerlijk bekennen dat ik het bewonder dat jullie tot zo'n beslissing kunnen komen. Als kind van gescheiden ouders kan ik toegeven dat het fijner is dat je ouders uit elkaar gaan op een moment dat het nog als vrienden kan, in plaats van het "bij elkaar blijven voor de kinderen" en uiteindelijk elkaar niet meer kunnen luchten of zien.... Maar ja, dat zijn ook idiote bemoedigende woorden van mij, maar ik probeer alleen mijn respect naar jullie uit te spreken.... Knap hoe jullie er samen uit proberen te komen en heel eerlijk van je dat jij je gevoelens onder ogen kan zien! En dan misschien nog een achterlijke bemoedigende zin, maar jullie kids zullen straks "niet beter weten". Ik was negen maanden toen mijn ouders uit elkaar gingen en was zo'n ik weet niet beter kind. Rinke was 10, die heeft er behoorlijk wat moeite mee gehad! Kiezen bij wie je gaat wonen enzo... Als ik iets weet wat spullen betreft laat ik het weten! Soms komt er bij ons op het werk de inboedel van een overleden huurder zonder erfgenamen vrij, mocht dit in de komende maanden weer gebeuren, dan zal ik vragen of we iets aan jou kunnen doneren! Sterkte!
Lieve meiden, Heel erg bedankt allemaal voor jullie bemoedigende woorden. Het was inderdaad een heel moeilijk besluit, maar ik denk ook dat het beter is om nu uit elkaar te gaan dan over een aantal jaren. Sowieso omdat je dan eigenlijk je leven aan het weggooien bent, omdat je eigenlijk niet bij diegene wilt zijn, maar inderdaad ook voor de kinderen. Zij weten straks niet beter, dus zal het voor hen minder moeilijk zijn. Voor Tess zal het wel even raar en vervelend zijn, want zij hangt ook best aan mij, maar dat went uiteindelijk ook wel. Nou, ik ga weer verder, want ik moet zo weg.... Bedankt allemaal voor jullie steun! xxxxx Linda
@ Cim, nou nou nou nou nou, wat een storm hè....... En, 2 mannetjes, hoe lang blijft je man thuis dit keer? En straks met de feestdagen, tja, weet niet hoe hij het viert enzo, andere cultuur, maar ehm, dan is ie er toch wel gezellig bij? Oh, pakje lucifers wil nog wel eens helpen tegen dichtvallende ogen....breekt alleen je zicht zo enorm! @ Marlieke, we tellen samen de dagen af, 13 days untill testing-day! Oh, Elmo bevallen? Wat gaat de tijd toch snel! Ruben, leuke naam! @ Laila, ja erg hè, volgende week wordt Dokument volgens mij nog emotioneler..... Enne, die Joya doet het lekker! @ Patje, vind je dat ook lastig, voorheen als het regende, hup paraplu mee en gaan.....nu moet die wagen helemaal ingepakt worden en loop je zelf ook niet lekker..... Wij wilden steeds lopend naar het zwembad, maar het is nu ook shitweer, dus we gaan zo maar met de auto.... Jeetje wat doen jullie toch ijverig in huis werken! Ik hik al een week tegen een berg schoon wasgoed op om op te ruimen, bah! Hier is Mirthe ook dol op appel! Vooral met kiwi! En eigen worteltjes vindt ze veel lekkerder dan potjes wortel....... Oh ja, Babyboom, vanmiddag even kijken! @ Velo, hè, jammer dat ze geen kleden hadden......misschien zelf van een deken een kleed maken dan? En ik heb Dokument via Uitzending gemist gekeken, maar inderdaad, je moet er tegen kunnen..... Voor mij is het vanwege mijn eigen en Mirthes vroeggeboorte wel interessant. Ik heb ook 21 jaar lang met een onderzoek meegedaan of prematuurtjes anders zijn dan goed geboren kindjes.....wat ontwikkeling op psychologisch, lichamelijk en motorisch vlak.....ook interessant.....dus ik kijk misschien ook een klein beetje met andere ogen....maar wel natte ogen nu ik zelf een kindje heb @ Patje en Marlieke, hier ook een tripptrapp, de whitewash met een plastic verkleiner erin, moet nog steeds eens kijken voor een kussentje..... Het enige is dat die stoel geen aangeplakt tafeltje heeft en de stoel niet helemaal onder onze tafel geschoven kan worden. Maar ja, dat is maar even een nadeel, want als Mirthe nog net iets groter wordt, kan ze makkelijk zelf bij de tafel! Ik heb altijd sokjes aan 's nachts.....nou ja, Mirthe dan hè..... Trekkerband? @ Cim, tiramisu, nooit zelf gemaakt, denk altijd dat het veel werk is.....maar is dat het ook? @ Shanna, jeetje zeg, heftig! Ik hoop voor je dat het borstweefsel is. Ga voor je duimen, want dit zijn geen leuke dingen, absoluut niet! Geen tips voor het slapen helaas....Mirthe heeft het wel een aantal weekjes zo gehad, maar dat was overduidelijk een sprongetje.... Grappig hè, dat ze plaatsen associeren met gebeurtenissen....ik hoef Mirthe alleen maar boven de kinderstoel te hangen of ze doet haar mondje al open, haha, zo van, kom maar op met die lepel! net zo'n verloren vogeltje... Mooi meisje die Britt! Enne, gefeliciteerd! Gaat hard hè, Mirthe was donderdag alweer 7 maanden, idioot hoe snel dat gaat! @ Marlieke, vanavond dus weer gezellig in huize Marlieke...haha..... @ Moon, nog een mooie Britt! Zou het dan toch aan de naam liggen? Ik pb je wel weer, anders moeten al die dame hier onze ziekenhuisroddels meelezen, hahahahaha...... (of worden we nu nieuwsgierig?) Zo en we eindigen weer waar we begonnen, Lin, goed dat je er zo sterk in staat! ------------------------------------------------------------------------------------- Ben ik weer helemaal bij, mijn werk was echt niet leuk gister, alsof ik 6 weken weg was geweest, dus had geen tijd ff online te komen. Verder schoonouders te eten, die pas laat weggingen....... En nu even Mirthe, want onze dame heeft op de dag dat ze 7 maanden vierde twee tandjes door laten komen!!!! Ze steken nu echt een milimeter uit, dus op onze vingers sabbelen is er niet meer bij, AUW!!! Daarnaast wil ze alleen maar staan en lopen..... Staat nu met de handjes aan de box vast naast de box te stralen... Dus hier een trotse mama! Zo, ik ga inpakken, moeten zo naar het zwembad, kus!
hey meiden, hier ben ik ook weer even... erg druk gehad en weinig tijd om achter de pc te zitten. Ik lees wat vervelende dingen... Linnepin; zoals door de anderen al gezegd, een wijs besluit als je niet meer geliefden bent maar meer vrienden. Gelukkig kunnen jullie op een goede manier dit besluit nemen. Ondanks dat het een besluit is dat jullie beiden hebben genomen wil ik jullie veel sterkte wensen want zoiets blijft erg moeilijk. Ik zal ook mijn ogen/oren openhouden voor spulletjes. Shanna; hopelijk stelt het niks voor dat knobbeltje, ik kan me goed indenken dat er allerlei scenario's door je hoofd gaan. Goed dat het meteen onderzocht wordt. Moon; wat een prachtig poppetje is het toch en wat fijn dat ze het zo goed doet! Marlieke; spannend zeg... hopelijk is het snel raak! sokjes; bij louise doe ik ook haar sokjes uit als ik haar in bed leg. Maar dat doe ik ook pas sinds kort hoor, voorheen hield ze haar sokjes altijd aan. Hier gaat alles supergoed. Ik geniet ontzettend van die kleine blijhoofd hihi, het is zo'n vrolijk kind! Van de week alleen even wat minder omdat ze niet wilde drinken... vooral op de opvang is dit een beetje lastig aangezien ze daar een stuk slechter drinkt dan thuis. Gisteren gebeld met het cb hierover en die zeiden dat ze in principe al meer krijgt dan "normaal" en zolang ze genoeg poep- en plasluiers heeft, en alert/actief is, hoeven we ons geen zorgen te maken... maar ja, dat doe je toch een beetje. We hebben haar gisteren voor het eerst nutrix gegeven, van een lepeltje hihi dat was echt superleuk! Maar het ging natuurlijk erg lastig omdat ze een lepeltje niet gewend is, we hebben toen de rest in de fles gedaan anders waren we na een uur nog bezig Toen heeft ze bijna alles nog opgedronken. Ze ligt nu lekker te slapen, en papa ook, dus ik kan mooi even achter papa's laptop rondneuzen. all; hoe bevalt het jullie weer aan het werk te zijn? Ik vind het echt heerlijk, het is zeg maar een aangename onderbreking van mijn vrije tijd hihi. Ik werk nu 2,5 dag per week en dat is echt heerlijk, niet teveel, niet te weinig Fijn weekend en een dikke kus van ons!
Hi, Fijn weekend allemaal. Shanna: mijn zusje had het 2 weken geleden ook maar zij kon binnen 2 dagen terecht. Dat duurt echt lang die spanning voor jou! Bij haar was het een cyste Moon: blij dat het zo goed gaat. Leuke foto's weer Linnepin: misschien kan je hier ook kijken: http://www.gratisoptehalen.nl/aanbod.htm?l=1&r=intro Ik moet gaan Joya roept om aandacht dus ga fruit geven Liefs
@ judy Wat een poepie zeg! Moet je haar nou ook corrigeren in leeftijd omdat ze eerder gekomen is? Wij zullen dat bij Britt moeten doen tot ze 2 jaar is geloof ik. @ manuela Schattig met hello kitty
meiden meiden meiden! Hier ben ik weer even! Sorry sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos ,maar alles gaat even in een stroom versnelling! Met ons gaat het er goed! De kleine draait zegt al mamama en papapa de hele dag door ( kind heeft er geen benul van, maar mama maakt er maar wat moois van ) Hij staat de hele dag op zijn voetjes wat natuurlijk niet mag , maar ja hij doet het echt zelf! Mar ik moet hem we ondersteunen hoor! Ik ben al flink de bruiloft aan het plannen, de ringen zijn uitgezocht! en die gaan we straks bestellen! Ik zal zo even een foto erop zetten! De locatie van de receptie is besloten..... Maar er moet nog zoveel gedaan worden! Jur is overgekocht van het uitzendbureau en heeft nu eindelijk een vast contract! We wilden eigenlijk gaan kijken voor een koophuis maar ik denk dat we net niet genoeg kunnen lenen om in aanmerking te komen voor een mooi huis, en anders krijgen we een huis uit 1808 Dus we gaan kijken voor een particulier huisje! En dat gaat wel lekker eigenlijk! Geduld is een schone zaak zeggen ze he! Met mij gaat het ook wel goed, ik ben nu ontzettend bezig met ons huwelijk ons huisje en de vakantie dus ik kan mijn blik even op vooruit zetten. Wat niet wil zeggen dat ik wegloop voor mijn gedachtens want die zijn er nog wel, maar meer op de achtergrond! Ik ben heel erg positief bezig in mijn hoofd en ben ook een stuk opgeruimder....( in mijn hoofd dan ) zou het dan toch aan de hormonen liggen vind het echt ontzettend erg dat ik jullie zo verwaarloos.... Ik lees ook mee maar ik antwoord niet hahah tja why not eigenlijk .. ( beetje lui ook ) maar ik ga beter mijn best doen ik kan mijn medemama's toch niet zo langg op mij laten wachten he! Ojaaaa wij gaan op 23 maart 2008 in ondertrouw dat is de dag dat wij dan 3 jaar bij elkaar zijn! Hoe romantisch ahum hihihih.. maar goed morgen is zwager jarig dus mijn vriendin zal daar wel zijn oo god das een lang verhaal hahaha nou ik ga stoppen en wat doen hierzo! dikke kusss en ik kom straks ff spieken ! Love jullie xxx sal
en toch ook ff een foto van mijn ukkie ukkie is trouwens 64 cm met 7770 gram! haha doet het goed dus! Hij slaapt van half 7 tot hal6 6 uur! met 4 flessen whahah gaat echt hartsikke goed met hem dus! nou daar heb ik die eerste 3 maanden wel voor overgehad, en ik zou het zo nog een keer doen
@Judy, 2 tandjes! En al zelf staan! Wat goed zeg! @Sally, meis, wat ben ik blij te lezen dat het goed gaat met jullie! Mooie ringen! Verder zie ik hier weer allerlei schattige foto's van nog schattiger kindjes voorbij komen!
@ sally Fijn dat het goed gaat lieverd! Mooie ringen.. geniet van de voorbereiding. Dikke knuffel en love u 2
mooie ringen en ventje. Mooi dat je het weer wat positiever ziet. En schrijf gewoon als je er behoefte aan hebt en anders niet. Je bent het niet verplicht hoor. Mooi vaste baan, nu nog ff wachten op een huisje.
@nachtvlinder, mooie ringen! Leuk he die voorbereidingen. En lekker slaapritme zeg! Wij doen femke nog om 20.00 ongv de fles en gaat dan daarna naar bed, meestal rond de klok van 20.30/21.00 uur. Ben wel eens benieuwd wat ze zal doen als we haar voor 20.00 uur in bed zouden stoppen. Vannacht was het weeer feest hier, hebben 2 uur geslapen, maar gelukkig sliep ze van 8.15 tot 9.30 en hebben wij ook nog ff een oogje dicht gedaan. @judy, al staan en 2 tandjes, dat gaat goed! Femke heeft al 1 tandje, nog niet helemaal door natuurlijk, maar schiet mooi op. En tja, die regem je loopt idd niet zo snel meer naar buiten, maar lang leven buienradar. Hahah en trekkerband is mexicano! @cim, mmmmmm heerlijk zelf gemaakte tiramisu, daar kan niks tegenop @shanna, jee meis, kan me voorstellen dat er van allerlei gedachtes door je hoofd spoken, fijn dat het gelijk onderzocht wordt. Zou het misschien nog iets van een melkklier kunnen zijn? Ik hoop het met heel mijn hart. Met Femke is het een beetje wisselend met het slapen, paar nachten weer goed nu weer 2 nachten slecht, eens kijken wat ze vanavond weer doet. Vandaag heeft ze weer goed geslapen, maar ja dat kan ook niet anders na zo'n nacht Femke kan ook echt hazeslaapjes doen overdag, dan slaapt ze 3 kwartier is weer wakker en na 1 1/2 uur weer 3 kwartier slapen......schiet niet op maar ja je kunt er niks aan doen. Het sprongetje is femke wel weer uit denk ik, dus daar ligt het nu hier niet aan. Ik ga nu eens even lekker pannekoeken bakken, want we eten pannekoeken gevuld met een mengsel van gehakt, taugé, soepgroenten en een ui met iets ketjap! Heerlijk.
Ha Sal, back and shining, lijkt het, zo te lezen ga je lekker meid, goed zo! Mooie ringen, flinke rij steentjes hoor, bling bling! Nu die jurk nog! Dikke zoen voor jou! @ Moon: Wij moeten inderdaad corrigeren, maar dat verschilt lichamelijk en geestelijk.....ze zeggen dat ze 2 jaar corrigeren, maar het kan zijn dat Britt eerder "bij" is. Mirthe is lichamelijk al zo ongeveer bij, Meijssen had destijds het idee dat dit voor het einde van het jaar niet meer gecorrigeerd hoeft te worden. Geestelijk kunnen we er weinig van zeggen. Goed, ze wil staan en zitten, maar kan het nog niet uit zichzelf, maar dat kunnen meer kinderen van 7 maanden niet?!?! Wij hebben gewoon de bak ellende dat ons neefje achterlijk snel is, niet gezond gewoon. Die kroop met 7/8 maanden, gaat zelf staan enzovoort enzovoort. Alleen tja, krijg wel nu pas tanden (ruim 9 maanden) en brabbelt niet zoveel als Mirthe doet, dus wat is geestelijke ontwikkeling en wanneer lig je 2 maanden achter? Dus ik zou het niet al te nauw nemen, alleen in je achterhoofd halen dat kindjes van Britt's leeftijd misschien dingen sneller doen. Wij denken ook zo en zijn dus alleen maar verrast als iets al eerder blijkt te kunnen! @ All.....wat een bak ellende met zwemmen zeg! Vorige week zeiden ze dat er weer een groep door was naar gewone zwemles, dus dat onze hele groep een half uur eerder mocht komen (elke leeftijdsgroep is een half uur vroeger, oplopend in leeftijd....) Maar ja, dat was alleen in onze les gezegd en in de les voor ons een beetje half half en de mensen die er niet waren, die wisten van niets...... Resultaat? De groep voor ons had 6 kindjes zwemmen en wij 16! Veel te veel, iedereen klaagde ook en het was voor de kindjes ook niet handig. Twee groepen door elkaar, dus kindjes van 3,5 maand en kindjes van bijna een jaar! Belachelijk.....zegt die juf: laat je kindje op de kant klimmen waaaaaaaaaat? Nou, dat konden dus alleen de kindjes die eigenlijk een half uur vroeger hadden gemoeten! En een kwartier voor einde les kwam er nog een papa binnen die dacht dat ie nog een half uur later moest zwemmen, maar er was geen groep meer na ons, die heeft dus maar een half lesje gehad (maar goed dat ie zo vroeg was, de meesten rennen 1 minuut voor tijd de kleedkamer in om 2 minuten na de start het bad in te rennen......) Zucht, niet leuk! Want....er zijn maar 8 aankleedkussens.....voor 16 kindjes.........wat een gedoe zeg. We hebben Mirthe maar niet gedoucht, zijn gelijk gaan aankleden, doen haar thuis wel in bad dachten we, nog een mama dacht dat, dus we hadden mooi een plekkie.... Zijn er twee kleedkamers, bleken er bij ons 5 kindjes....dus de andere 11....hahahaha, elke week gedonder. Maak de kaart op en ga dan denk ik zelf wel met haar zwemmen elke week.....dit is niets! Zo, ik ga denk ik vast koken, heb enorme trek! En snoepen is geen optie! kus