ik.....gut, met die laatste restjes zwangerschapsdementie zou ik halverwege al vergeten zijn wat ik wilde zeggen......
zwangerschapsdementie? Klinkt toch meer als iets meer definitiefs. Die zwangerschap is alweer, ehm, 7 maanden en 2 dagen terug!
Nog maar 82 berichten, dat haal je makkelijk! Blijvend, nee toch? Nee, het zijn nog net wat restjes, weet je wel, net als heel af en toe nog eens kuchen na een verkoudheid...... Kan alweer boodschappen doen zonder lijstje, hahaha!
boodschappen zonder lijstje pffff ik maak een boodschappen lijst vandaag,... sta ik in de supermarkt en wat ben ik vergeten juist ja mijn boodschappenlijstje #-o
hahahaha, ja dat is ook handig ja, op zaterdag hebben wij ook een lijstje....hele tijd bezig met kijken en denken en schrijven, staan we in de super, "heb jij het lijstje bij je" "nee, jij toch?" Maar Sal, zo krijgen we ook wel pagina's vol ENTER!
En.............................weer een pagina erbij..... Goh, gaat lekker zo! Had jij niet een verjaardag? Zwager, vriendin, of was dat morgen?
Zooooooooooo stelletje kletskousen, voordat we vanmiddag weggingen heb ik nog bijgelezen en nu dat we weer terug zijn zijn er dik 3 paginas bijgekletst... maarja op deze manier wil dat wel Schoonouders zijn 40 jaar getrouwd vandaag dus een feestje! Om 1600 uur begonnen en om 2100 uur vond ik en Vera het wel prima.... Vera lekker in de wagenbak laten liggen en haar in een hoekje gezet zodat niet al die ouwe tantes haar vast kunnen pakken of erin kunnen loeren. Maarja er zijn altijd bijzondere gevallen die dan toch zonder vragen haar pakken... tssss... En ik pak mn dochter weer terug, hahaha! Bij mama vind ze het vèèl fijner dan bij een tante die ze nog nooit gezien heeft Werd me niet altijd in dank afgenomen geloof ik maar het zij zo. Ik zit anders vannacht met een kind da tniet wil slapen.... Maar verder was het reuze gezellig hoor! Morgenmiddag hebben we afgesproken met de meiden van de zwangerschapsgym. Ben reuze benieuwd hoe groot die ukkies zijn, leuk om elkaar na dik 2 mnd weer te zien. Vera heeft trouwens een ruw / rood plekkie op haar wang, soort exceem ben er donderdag mee naar de dokter geweest omdat het steeds erger leek te worden, volgens het CB moesten we het goed vet houden maar blijkt dat er toch dat het een soort van infectie is, 3x daags smeren en met een week moet het over zijn. Ik zie nu al resultaat gelukkig! Ze is er verde rniet vervelend van gelukkig. Jeetje Judy, Mirthe al doorkomende tanden! Vera stopt echt alles in haar mond en kwijlen dat ze doet maar kan nog niets van tanden ontdekken. Als je je iegen vinger in haar mond doet begint ze als een gek te kouwen! Mooie ringen nachtvlinder! Al bezig met een jurk? Dat vond ik zo waanzinnig leuk om te doen, heb er een stuk of 8 gepast maar de 1e die ik paste is het toch geworden. Ook ff mijn kleine meid ff showen... Vorige week aan het strand van Renesse... Grote ogen kijken, de zee horen ruisen... Waanzinnige! (alleen ik heb mn ogen dicht... hahaha)
ja judith heb straks verjaardag! ik heb er totoaal geen zin in! ga nu ff mijn gal spuwen! Mijn vriendin gaat nu met mijn zwager en zijn al 4 maanden een stelletje. Wat helemaal fantastisch is natuurlijk. Zij het niet zo dat ik altijd hun moet bellen om te komen, en hun moet vragen om te komen eten en dat ik altijd voor hun in de weer ben om eten te koken en weet ik het allenaal! Ik ren mijn benen onder mijn lijf vandaan om het hun zo plezierig te maken in ons huis! Met andere woorden zij nemen geen contact met ons op! Nooit niet! Hoevaak zij de kleine hebben gezien kan ik op 1 hand tellen... Ok dat geeft niet tegenwoordis is iedereen druk druk druk! Maar niet geintreseerd zijn vind best wel erg vooral nadat we 7 jaar vriendinnen zijn geweest.. Moeite om een belletje te plegen vind ik erg. Moeite om te vragen hoe het met ons gaat vind ik kwalijk . Maar ik moet wel altijd naar haar sores luisteren Mijn zwager idem! Haalde ik maandag de kleine op bij mijn sm komt mjin zwager binnen..... KOn nog net een hoi vanaf! HIj kijkt verder niet om naar Dtje en loopt gelijk naar de pc van mijn schoonouders ( die ze nieuw hebben ) echt hoor geen woord van hem, dus heb geprobeerd een praatje te maken ( maar ja met die stugge kop) dus dat schoot niet echt op! Ik was alleen maar goed om de beeldinstellingen goed te zetten van de computer! :x En dan moet ik via mijn sm horen wat die 2 allemaal doen tegenwoordig.. Bv dat mijn vriendin daar slaapt, en dat ze per januari gaat samenwonen met hem. Dat ze bij mijn schoonouders zijn komen eten, dat hij bij haar moeder op visite is geweeest! Ik vind dat pijnlijk, mijn schoonmoeder weet meer als mij ( mijn zwager vertelt haar alles!) En zij snapt niet dat ik het niet van haar wil horen, dus elke keer vertrek ik met pijn in mijn hart! nu heb ik haar al in geen weken gesproken. Ik hebhaar niet gebeld om te kijken hoelang het duurd voordat ze mij eens zou bellen. Veels te lang dus, wordt afgescheepd met een heel lullig mailtje dat ik het niet zo moet overtrekken. Heb daarop geantwoord dat ik dit niet over de mail wil bespreken! Nou verder niks over gehoord.. En dan moet ik er vandaag om 1 uur zijn! En jur is ook nog eens doodziek dus ik zal wel ff alleen moeten gaan. Want mijn schoonvader heeft de kleine ook al in geen eeuwen gezien en dan gaan z daar weer over zeiken.. Was het al zat en heb gezegd afgelopen maandag. ALs pap hem wilt zien mag hij ook komen... Ik moet elke keer mijn hele inboedel meenemen voor jullie maar komen jullie maar een keer! Ik ben te goed voor de wereld al zeg ik het zelf, maar ben het nu echt zat! Ik ben er echt klaar mee hoor! Vriendschap moet van 2 kanten komen en de een moet niet harder rennen als de ander! Maar ja daar gaat mijn getuige. MIjn trouwjurk zal ik alleen moeten halen... Mijn vrijgezellenfeest zal ik zelf moeten regelen.. Voorderest ken ik niemand... goed gal gespuugd en nu verder met de orde van de dag! dank je voor het luisteren hihihi xxx
@Sally, gut meid, heel herkenbaar hoor. Hier een schoonzus met haar op d'r tenden en die is dus getrouwd met mijn broer. ZIj hebben dus dat jochie, Jurgen, dat 3 weken na Marciano is geboren. Mijn broer doet wel gewoon tegen mij, maar zij heeft heel vaak van die dagen dat ze alleen hoi zegt en meer niet. En dan ligt het aan mij volgens mijn moeder. Zij komen ook nooit even aanwapperen. Ik wel bij hun. Maar heel goed dat je nu gewoon afwacht. Laten zij nu maar eens het initiatief nemen!