Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ow spijkervrouwtje .. ik vind dat nog zo eng sex hebben.. bang dat ik mijn wond weer opengaat ofzo:rolleyes: slaat echt nergens op!

maar ja daarbij vloei ik nog steeds eenheel klein beetje dus hier gaat die vlieger echt nog niet op!

wel fijn dat jullie weer zo kunnen genieten.. we zijn dan wel mama en papa .. maar toch ook nog steeds partner van elkaar!

2. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
  3. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam

zo ligt hij graag bij me

4. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Wauw! Geweldig! Wat een heerlijk ventje zeg....

Leuke speen trouwens.... hihi....

5. Niet meer actief

Goeiesmorgus,

Vanacht een rare nacht achter de rug, Lara had veel last van krampjes. Gistermiddag hebben we haar rond 17:00 uur op bed gelegd en ik heb haar om 21:20 uur wakker gemaakt voor een voeding. Toen gebaad en vervolgens kon ze niet slapen tot 2:30 uur :( . Om 4:30 uur werd ze weer wakker van de krampjes en is Jop tot 7:00 uur met haar bezig geweest! Gelukkig viel ik gewoon weer in slaap na de voeding :D . Dus een vreemd nachtje, ik denk dat ze haar avondkrampjes gewoon verplaatst had naar de nacht, haha.

Lique, ik heb meestal alleen hoofdpijn als ik een middagdutje heb gedaan, alleen gisteren had ik het de hele ochtend en middag. Geen idee waar het mee te maken heeft...
    Lara is een buikslaper. Sinds drie dagen geven we er aan toe en opeens slaapt ze stukken beter en sneller. Ik durfde het eerst niet aan, maar ze wil echt niet op haar rug. En zelfs met trappelzal schopt ze alle dekens van haar af... Dus legde ik haar eerst steeds op haar zij maar draaid ze zich zelf na veel gehuil en gepiep op haar buik. Dus vandaar dat we haar nu maar gewoon op haar buikje leggen.

Judith, plaatje Mirthe -> * smelt * ! Ahhh, ik wacht echt op die lachjes, Lara lacht alleen na het poepen, haha.
    Over het roken, tja, ik heb er de hele zwangerschap vrij weinig moeite mee gehad, maar nu, pfff. En dat terwijl ik het echt smerig vind als ik het ruik, niemand rookt ook in huis hier. Jop rookt wel weer, hij was vlak na mij gestopt, maar heeft het maar 3 maanden vol gehouden (vond ik nog best knap aangezien hij in de horeca werkt). En als hij thuis komt van werk trekt hij eerst zijn trui en t-shirt uit en wast zijn handen en gezicht anders mag hij niet bij mij in de buurt komen, bah. Het is alleen het idee van roken waar ik zoveel moeite mee heb. En ook alsik bijvoorbeeld naar een film kijk waarin iemand een sigaret op steekt, oef, moeilijk! Maar ik zal in ieder geval volhouden zolang ik BV geef...

Chiesa, Lara heeft een paar kleine pukkeltjes in haar gezicht van de vette moedermelk. Verder heeft ze geen uitslag.

Sally, wat goed dat Devano wat rustiger wordt! Ik kan ook pas sinds deze week echt lekker genieten van Lara nu haar krampen veel minder zijn. Ik heb afgelopen week echt een paar momenten gehad dat ik dacht van "kijk, hierom ben ik moeder geworden!". Heelijke intieme momenten!

Shanna, laatst was Lara wakker van 14:40 uur tot 23:00 uur, gisteren van 15:30 uur tot 17:00 uur en daarna van 21:40 uur tot 02:30 uur. Het verschilt dus heel erg.
    Wat een moppie is Britt, en die lipjes, ahhh, zo schattig! Hihi, die speen hebben we volgens mij allemaal!

Spijkervrouwtje, alweer sex gehad? Jeetje, ik zou niet durven. Wel willen, maar niet durven. Ik heb gisteravond voor het eerst echt gekeken daarzo en het ziet er weer heel netjes uit, maar het voelt nog heel raar op de plekken waar de hechtingen zaten. En mijn bekkenbodem voelt nog steeds erg beurs aan, dus ben bang dat het pijn doet... Ik wacht er nog even mee. Oja, ik vloei ook nog steeds :rolleyes: .

Wat een droppies zijn die juni-beebs toch allemaal!

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hallo, ik wilde vandaag effe inbreken met een sex vraagje en nu lees ik dat spijkervrouw hier toevallig al mee begonnen is haha.

Mijn vraag was dus wie het al gedaan had en na hoeveel weken na de bevalling?

Zelf heb ik/wij er ontzettend veel zin in maar durf t ook nog niet.
    Ik bloed nog maar een paar druppeltjes over een hele dag, maar ben echt bang dat t pijn gaat doen en zijn de hechtingen van binnen allemaal al wel opgelost en zijn is het allemaal wel goed genezen etc... Voel ook nog kleine bobbeltjes waar de knoop van de hechtingen gezeten hebben en ik vind dat stukje van waar ik ingeknipt ben zo eng haha :oops:

Ja misschien gewoon doen en dan merk ik t vanzelf wel ;)

Leuke foto´s van jullie kindjes zeg. Wat liggen ze er ook alemaal zo vredig bij he en wat lijken babies toch op elkaar eigenlijk.

7. Niet meer actief

Vind je dat? Ik vind ze juist helemaal niet op elkaar lijken! Vroeger vond ik alle babies op elkaar lijken, maar nu zie ik dat ze allemaal weer totaal anders zijn. Leuk.
    Het forum wordt gezellig met al die foto's!

8. Niet meer actief

Lara kan ontzettend brullen na het badje, hihi, en gisteravond had ik haar toevalling het rompertje "born to be noisy" aan gedaan :) !

9. Niet meer actief

Ohhh, ze lijkt zo helemaal paars... Wat zielig! :cry: Het was maar heel eventjes hoor... :oops:

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    haha ky nou zo lag devano er dus elke dag bij! oko helemaal paars ensoms geen adem erbij halen..
    zielig he is dat... nu ligt hij weer vredig te slapen.. hem hem lekekr gevoed..

heerlijk hoor leuek foto's meiden kom op MEERRRRR ;)

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ehm, ja, hiero, 1 keertje, een paar weken geleden alweer.... Geen idee wanneer, denk zo'n 8 weken na Mirthe's geboorte? Weet wel dat ik het doodeng vond en stiekem ben ik ook nog steeds een beetje bang weer zwanger te raken, het was zo snel raak bij Mirthe!
    Heb nu al twee maanden de pil geslikt, maar steeds doorbraakbloedinkjes, stelt niet veel voor, maar ja, toch een beetje bang om zwanger te raken, stom hè? Ondanks de condooms....

Maar goed, moeten snel maar weer eens een poging ondernemen ;)

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Die slapende foto van Mirthe in bad is zoooo lief, hebben jullie ook van die waarschuwingen gehoord dat niet hier te plaatsen? Of zou dat via dat Photobucket wel kunnen? Wil het jullie eigenlijk niet onthouden...

13. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    judy kan je hem niet via paint zeg maar even afschermen dan? dat je er b.v. een streep er door heen zet?
    ik zou het er niet opzetten als ik jou was.. je weet maar nooit wat voor gekke er rond surfen....

tenminste dat gaat er gelijk bij mij door mijn hoofd heen hoor!

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja, dat dacht ik ook al...hmmm, dan deze?

15. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    hihi, of deze, ook zo schattig...

Sal, ik ga eens ff painten....

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou de laatste dan, gecensureerd, zitten war of the world te kijken, geweldig!
    Mirthe in diepe slaap in bad.....heerlijk zo'n stoeltje!

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    haha geweldiggggggg!
    die op de bank echt super.. Devano helt dan helemaal naar rechts.. hahah leuk judith!

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    ja, ze zit er echt bij alsof ze roept "ga weg, je staat in mijn beeld!"
    Hahaha...

Oh enne, maak je maar geen zorgen, als het gezellig is blijf ik langer dan 5 minuten!

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahah nou dan maken we het gezellie toch ;) :)

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja alleen door te doen kun jer erachter komen chiesa. maar ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vond hoor, Maar mijn zin overwon de angst :)
    Maar was wel vreemd hoor net alsof het m'n eerste keer was :D Maar de plaats waar ik ingeknipt ben voelde wel iets stugger aan maar het deed geen pijn gelukkig ;)

Wat een superleuke foto's allemaal van de juni-beebs.

Hier is het verder de hele dag al lekker weer. Het waait wel maar de temperatuur is goed en ook het zonnetje schijnt al bijna de hele dag 8)

Judith waar heb je dat leuke stoeltje voor in bad gehaald, ben nl ook naar zoiets op zoek.

Ky ik herken het helemaal wat je zegt dat ik die kleine Isa nu veel meer begin te begrijpen, weet al bijna waar welk huiltje voor is en of eht menis is of niet ;) Heerlijk he.

Viona zou Chanelle vandaag weer een regeldag hebben, heb gelezen dat dat vaak ook rond de 6 weken is.

Weet niet meer wie het vroeg maar hier gaat het kolven ook de ene keer beter dan de andere keer hoor. Ik merk wel dat ik met die electrische kolf echt met een paar minuten klaar ben en de ene keer heb ik dan 100 cc maar de andere keer maar ent 50 dus het wisselt nogal. Ligt er volgens mij ook aan of je zelf genoeg gerust en gedronken hebt ;)

Isa ligt nu lekker op papa's buik te slapen, vindt ze heerlijk (en papa ook) ;)
    Dadelijk wat eten gaan maken, hmm had eigenlijk bloemkool gepland maar heb meer trek in een vette hap :( :oops:
    Ik merk trouwens dat ik steeds meer eetlust heb hebben jullie dat ook, zou dat door de BV komen?

Oja en voor de BV gevende moeders drinken jullie alcohol. Ik weet dat het eingelijk niet mag maar zou zo graag weer eens een rosé-tje drinken :confused: Heb ik die 9 maanden geen druppel gedronken en had er totaal geen moeite mee maar nu het zomer is en ik bevallen ben valt het niet mee.... :(

Deel Deze Pagina