Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Marlieke, spannend!!! Zou toch geweldig zijn als het in 1x raak is! Weet je wanneer je kan testen?

Viona, ja alles is goed gegaan. Geen last gehad van het opstijgen en dalen. De heenreis kreeg ze beide keren de fles. Vandaag kwam dit niet zo uit, maar had ik een klein beetje van de voeding overgehouden waar ze steeds een slokje van kreeg. Ze heeft alleen gehuild van vermoeidheid, maar ja... dat doet ze vaker. Vanmorgen was het alleen erg vroeg, we hoopten dat ze zou slapen in de kinderwagen, maar helaas. Ze is het wel aan het inhalen merk ik! En vandaag gewoon 5 flesjes i.p.v 4. :D

Patje, fijn dat Femke vandaag beter geslapen heeft! Hopelijk gaat ze vanavond niet spoken!

Ik ben een beetje moe... we waren om 2:15 uit bed, dus weinig slaap gehad. Straks lekker vroeg naar bed!

2. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zo einde van het bericht was het inmiddelas avond :p

Donderdag en vrijdag weer wezen werken..
    vrijdag kwam ik thuis en waren er vrienden op visite, was weer gezellig.

Zaterdag zijn we naar een tuincentrum geweest, was weer erg leuk om die kerstsfeer te zijn. Konden het ook niet laten om enkele baby-dingetjes te kopen. Twee kerstballen, twee knuffeltjes en een sok. Die zijn echt zoooo schattig! En tuurlijk rose!

'sAvonds kwamen er weer vrienden, was weer gezellig, maar was wel erg moe aan het einde van die avond.
    Dat zoontje van die vriendin van me is echt nog steeds niet rustig te krijgen..we zitten toch wel aan te denken dat hij misschien wel ADHD heeft..hij kan niet stil zitten en staan..erg vermoeiend..

Oja we hebben zaterdag ook een loopstoeltje voor Chanelle gehaald..echt..ze vindt het fantastisch! Ze kan nog maar net bij de grond en ze loopt alleen nog maar achteruit..alhoewel ze vandaag ook stukjes naar voren gaat.
    Hihi ze gaat echt van de ene hoek naar de andere hoek van de kamer..zo leuk!

Gister zijn we naar de verjaardag van een nichtje van me geweest..16jr geworden..pfff echt een pubertje..hihi..
    Vriendinnen van der waren er ook..hihi..pubertjes bij elkaar..
    (ben een tijdje geleden achter gekomen dat ze mijn mannetje leuk vindt en heeft gezegt dat hij beter kon krijgen..ik was hoogzwanger..tsss..dus ik mag haar niet echt sindsdien en heb gezegt tegen mijn mannetje dat hij niet al te veel aandacht aan haar moet besteden..pubers kunnen echt erg zijn..weet je wat ze ook doet..als hij iets op zijn telefoon laat zijn dan doet zij haar hand om mijn mannetjes hand heen..oooooooo :evil: ..
    Ook al is zij nu 16..pubers kunnen hele rare dingen denken/doen
    Klinkt misschien een beetje stom dat ik er zo over denkt..maar het zit me dan wel erg dwars en irriteer ik me eraan)

Mannetje is weer aan het klussen aan de auto..dus ben alleen met Chanelle thuis..ze ligt nu in de box te slapen..op der zij met een kussentje voor der buikje en eentje achter der ruggetje..zo schattig om te zien :D

O ja Chanelle lacht nu met een geluidje..beginnend schateren..
    Ze kucht ook vaak om niets..hihi..is een soort van lachen zegt mijn mannetje..jaja..ok ze lacht er wel bij..

Nou ik ga er weer vandoor..Gouden Kooi kijken..GTST en omdertussen wat was opvouwen en wachten tot Chanelle voor de laatste voeding komt en dan samen met haar heerlijk in bad gaan :D

Doei doei meiden!

3. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    En o ja hadden ook bij Prenatal nieuwe speentjes gehaald van Difrax..echt hele leuke!..met nijntje erop :D :D
    Echt super! Zijn nieuw!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @viona, lief om te zien als ze in de box slapen! Jammer dat Femke nooit in de box in slaap valt.
    Gezellig weekend gehad zo te lezen!
    Ennuh, even een waarschuwing voor het loopstoeltje! Laat haar niet te vaak en te lang in die dingen lopen, want ze gaan er heel raar van lopen als ze er teveel in zitten, wil me nergens mee bemoeien hoor, maar is ff een waarschuwing voor het geval je het niet wist.
    Wel leuk om ze daar in te zien rond sjeesen. :)

Hihih, pubers...............whawha wie is er niet verliefd geweest vroeger op een oudere man. Kan me voorstellen dat je het niet echt prettig vindt.

En dat schater lachen, in 1 woord geweldig. Wij hebben ook een stukje op de film staan waar ze heel erg hard zit te schater lachen.
    Femke doet dat eigelijk al wel 3 maand, ik heb een beetje het idee dat femke overal erg snel in is, vind dat wel eens vervelend want dan verteld iemand dat haar/zijn baby dat of dat al doet en dan doet femke dat al lang.
    Ik vind dat niet altijd leuk, voelt een beetje als opscheppen maar dat is helemaal niet zo.

@shelde, als ze vannacht weer gaat spoken krijgt ze een wit laken met 2 gaten erin ;)

5. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dank je voor de tip voor dat loopstoeltje..zal het in de gaten houden..

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hoi Dames,
    Lees heel af en toe even bij, maar reageren zit er bijna niet in.
    Hier ging het tot gisteren heel goed met paps, hij had zelfs zijn ogen weer open enz. Maar vanmorgen was het weer raak. Hij heeft weer ergens een gaatje (maag of darmen) en ze gaan nu kijken wat ze er aan kunnen gaan doen. Bah, ben het zo zat. Die onzekerheid enz.
    WE dachten echt dat het aan de beterende hand was en dat we nog een lange weg te gaan hadden, maar er was wel een weg.. Nu maar weer afwachten.. pfff

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    sterkte meis!Ik hoop echt dat je vader snel opknapt!

8. Ff geen tijd om te lezen maar ik wil hier ff het volgende melden:

Cimbomlu je bent echt een lieverd! Gui is helemaal happy met zijn zegeltjes.
    Knuffel

9. ik heb trouwens genutseld en het resultaat is best leuk ik ga hier verder met klooien morgen.
    leuk om zoiets te maken om in te lijsten of van maand tot maand
    Zie:

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Leuk, in welk programma doe jij dat?
    Ik wil zo'n collage maken van een jaar lang elke maand bij de beer foto.

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
    Yes ze heeft tot 7.00 uur geslapen.............................

En nu op naar het zwemmen.

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier ook nog even een toelichting erbij voor Viona,

In mijn familie zijn die dingen ook veelvuldig gebruikt. Toen was nog niet bekend dat ze er maximaal een kwartier per dag in mogen...

Nu is het zo dat mijn neefje destijds 8 weken in het gips moest om de stand van zijn heupjes weer goed te krijgen. (door dat loopstoeltje dus)
    En mijn nichtje, van een andere oom en tante van mij, is nu al 2 x geopereerd vanwege een verkeerde stand van de heupen. Loopt nog steeds heel slecht, kan weinig lichamelijk werk doen, krijgt 1 x per week therapie en heeft orthopedische schoenen.
    Gelukkig is het bij deze 2 familieleden gebleven en zijn er dus niet meer die problemen hebben.

Zij hebben dus een groot deel van de dag met die dingen gespeeld. En dus later/nu problemen. Dus ze zijn leuk, maar echt dus niet langer dan 15 minuten per dag ermee laten racen...

Persoonlijk heb ik vanaf de dag dat ik zwanger was beweerd dat ik absoluut niet zo'n stoeltje wil. Ik vind het gewoon zonde van het geld en de ruimte die zo'n ding inneemt voor dat kwartiertje per dag. Heb dan liever van die auto's of duwdingen...

Als ik dit zo terug lees klink ik wel heel negatief, maar het is echt dus beter om Chanelle (en andere kids) er maar even in te laten sjeesen.

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Shelde, de vorige keer heb ik maar 2 x een test gedaan. Na ongeveer een jaar proberen was ik een week overtijd, toen heb ik getest en was niets toen. 2 dagen later werd ik ongesteld. En ik heb dus getest toen ik zwanger was van Marciano. Dus ook een week overtijd toen.
    Wat ik ermee wil zeggen is dat ik dus pas ga testen als ik een week overtijd ben. En ik me nog zwanger voel... Momenteel kan ik het geld namelijk goed gebruiken voor andere dingen ipv allerlei testen te kopen en dat dan blijkt dat ze voor niets gekocht zijn. Ik vind die dingen zo duur, gewoon jammer van het geld.

14. Hester

Hester Niet meer actief

Marlieke wat spannend! :D

Lique: sterkte met je vader, hopelijk gaat het snel beter

Viona: wel grappig dat ze het loopstoeltje zo leuk vindt. Wij kopen er ook geen ivm de negatieve berichten erover. Het is altijd zo lastig te bepalen wat nu goed / slecht is voor je kindje en iedereen wil het graag heel goed doen. Die nieuwe spenen van Difrax had ik ook gezien in de Prenatal folder! Vanaf 6 maanden kun je toch weer nieuwe / groeter spenen kopen? Laurens heeft er nu een stuk of 5 van Difrax (allemaal andere kleuren, haha) en die zijn allemaal volgens mij voor tot 6 maanden.

Hier verder geen nieuws: ook tanden-kwaaltjes alom, dat wel! Koorts, enorm rode wangen, al tijden kwijlen en kauwen en afgelopen weekend af en toe huilen (en dat terwijl Laurens nooit huilt - alleen als er écht iets is, pijn ofzo). Vooral die koorts is zo sneu! Maar ja, paracetamol erin en het gaat weer beter :D
    Hopelijk komen die tandjes gauw, want dan zal het wel beter gaan.

Doen jullie aan Sinterklaas? En zo ja, maken jullie surprises?

15. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Okay bedankt voor de tip..ik ga nu ook 15 minuten aanhouden..heb het gelijk aan mijn mannetjes doorgegeven!

Hihi maar ze zit wel glimlachend heel de tijd in dat ding..hihi..nu dus 15 minuten ;) en ze kan nu ook vooruit lopen..hihi..

Ja ik heb die spenen vanaf 6mndn gekocht want ze is morgen 6mndn :D..maar ze pakt ze niet zo goed..zijn een beetje dik en het dikke gedeelte staat verder naar voren.
    Maar ja ze moet er even aan wennen en ga vanaf nu de speen alleen geven als ze gaat slapen (en waarschijnlijk ook als ze ontroostbaar is..:oops:).

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @hester, wij gaan altijd gourmetten en zwarte piet klopt dan altijd op het raam en er staan dan ineens allemaal cadeautjes buiten. hahah mijn neefjes hebben een grote mond, maar op dat moment zijn ze stil.

@marlieke, ze hebben hier op de site van die goedkope dipsticks waar je mee kan testen, heb ik ook gekocht toen we bezig waren en kon het 3 dagen voor nod niet laten om te testen, ik zag eerst niks en toen ik 'm weg wou gooien zag ik een hele lichte streep, dus de volgende dag gelijk met cb getest en was super positief.

17. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Patje, lekker gezwommen met Femke? WIj zijn ook weer net terug en nu ligt ze heerlijk te slapen. Fijn trouwens dat Femke vanacht ook weer goed geslapen heeft! Hopelijk heeft ze nu de smaak weer te pakken.

Hester nog geen idee wat wij gaan doen met SInterklaas, in ieder geval geen suprise. Misschien dat we even naar mijn nichtjes gaan met Isa want daar vieren ze wel sinterklaas ;)

Marliek spannend hoor! en ik benhet wel met jou eens hoor niet te vroeg testen, alleen maar zonde vh geld ;) Heb je nog symptomen :D

Viona, moest ook meteen aan de negatieve verhalen denken toen jij over het loopstoeltje schreef. Maar je bent al genoeg gewaarschuwd lees ik dus ik houd m'n mond :D
    Ik heb voor Isa nog de kleine speentjes maar ze wil ze toch maar af en toe. Ik was toevallig ook vanaf deze week van plan om ze alleen nog maar in haar bedje de speen te geven of als ze inderdaad echt ontroostbaar is. Gelukkig wil ze 'm al niet zoveel dus dat maakt het wel makkelijker ;)

Ster: Hier zijn ook de meeste tandenkwaaltjes opeens verdwenen :confused: zal nog wel ff duren dan denk ik.

Lique sterkte met je vader! En leuke collage!

Nou denkdat ik zo ff half uurtj op de bank ga liggen ben zo moe :oops: :rolleyes: Ga ik daarna wel ff blad blazen ind etuin (dat compenseert weer he :) )

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zoooo....goedemorgen....Mirthe heeft haar ontbijtje weer binnen en ligt lekker op een speelkleed te converseren met lievebeest, vogel, zebra en kikker.... Hoewel, converseren, het liefst zou zij ze aan de poten van die boog af trekken, haha...

Dus, mama aan een bakkie koffie even bijkletsen!

@ Lique, het schiet niet op met je vader zeg, bah! Je zou denken dat gaatjes zo gedicht kunnen worden, maar blijkbaar is dat dus iets heel complex....sterkte!

@ Marielle, wat een goed idee! Ik wil zo even naar de stad, moet DVDtjes kopen voor mijn werk (om te branden), maar ja, die regen hè....maar met de draagzak kan ik natuurlijk gewoon een paraplu boven ons tweetjes hangen!

De minimonkey wordt voor de beweeglijke Mirthe af en toe lastig, omdat ie diagonaal is en dus maar een stevige kant heeft.... Die zal wel weer handig zijn als Mirthe echt stevig blijft hangen en op mijn heup kan hangen... Gelukkig heeft een vriend ooit zo'n maxi-cosi-ding hier achtergelaten, net als de björn......even testen zo!

@ Marlieke.....die zijn lief: [​IMG]

Enne, wat lees ik nou, zwangere-symptomen? Het zal toch zo zijn zeg, voltreffer! Ik duim duim duim duim....

@ Moon, mooie meid hoor! Wauw, wat een alert koppie al! Geweldige muts ook! Jammer van de borst, maar het gaat er om DAT ze drinkt natuurlijk, die meid moet over drie weken gewoon mee naar huis....enne, als Meijssen nu al aangeeft dat 36 weken een mogelijkheid is, dan gaat dat vast lukken. Hij zei ooit tegen ons dat hij liever wat minder positief nieuws meldde, zodat je er geen rekening mee ging houden, maar ja, als het echt verwacht werd omdat het zo goed gaat hij moeilijk iets anders kan zeggen......
    Het is zwaar hè, hoe beter het met Britt gaat hoe zwaarder, ken het gevoel nog goed....maar maak er het beste van (en gewoon zo lang mogelijk blijven.....zo snel sturen ze je niet weg, haha)! Misschien mag Britt de laatste week in een box zodat je bij haar kan slapen?

@ Cim, wat een verhaal?!?!?!?! Ik had laten omroepen dat Rinke niet langs hoeft te komen, maar even moest vragen of het stadion nog een slaapplaats voor hem over heeft!

@ Manuela...vreemd toch hè, jij ziet dat het slecht gaat met je moeder, maar je kan niets doen... Ik snap dat nooit zo goed, dat spreekwoord van het kalf en de put.... Ik hoop dat je toch een beetje tot je moeder door kan dringen en dat het slechte nieuws nooit zal komen.... Misschien je broer en jij samen een keer met haar praten? Nee, weet het mensen die zo ver zijn willen vaak geen hulp.... Misschien wil de huisarts op jouw verzoek een keertje op huisbezoek komen?

@ Shanna, tijd verdelen? Sociaal leven?
    Haha, nee zal serieus antwoorden.... Wij waren al niet van die stappers, dus dat missen we ook niet. Soms, als we een feestje/verjaardag ver weg hebben, brengen we Mirthe naar mijn moeder en blijft ze daar slapen, omdat ik het zielig vind Mirthe dan uit bed te plukken en thuis weer in bed te leggen. En ik ga mijn ouders ook niet vragen de hele avond op onze bang te gaan hangen. Mijn vader gaat altijd rond 22 uur naar bed, tja, dan moet hij ineens later op blijven....doen we dus niet.
    Als we bij vrienden gaan eten nemen we haar mee, verjaardagen in de buurt ook, of één van ons twee gaat alleen...

Maar het komt niet zo heel vaak voor dat we Mirthe wegbrengen. We proberen ons leven MET Mirthe in te delen en leuk te maken, we zijn nu toch een gezin! Het is even wennen, maar ja......

Maar goed, nu moet ik zeggen: (even afkloppen) Mirthe slaapt de hele nacht door, dus wij hebben niet van die gebroken nachten als jij.....dus ik heb misschien iets makkelijker praten!

----------------oh dit wordt weer een lap tekst!

Bah, wachten op zo'n uitslag, onmenselijk! Dan ga je toch zitten wachten....

@ Patje, je hebt gelijk, daar is het aantal volgens mij niet bij te houden, wij zijn een klein clubje, wel zo gezellig en makkelijker bijlezen (als niet al die mutsen als ik weer zes pagina's voltypen...... :oops: )

Mannetje al weer wat beter?

@ Sandra, heerlijk zo'n vakantie, lekker uitgerust? Hmmmmm ik wil binnenkort de vakantie gaan boeken, kan niet wachten! Fijn ook dat Nicky het zo goed deed!

@ Velo, ik sluit me bij Marlieke aan, op naar de tripp trapp! Heerlijke stoel! En succes met je boxkleed!

@ Viona, erg hè, kerstspullen, ik wil alles wel kopen! Maar ja, eerst SKlaas vieren...

En pubers......zucht! Is Patric ook 22 of valt ze echt of véél oudere mannen? Het is toch wat die meisjes hè... Moet wel eerlijk zeggen dat meiden van 16 nu heel anders zijn dan "toen ik 16 was", jaja, oude trut ik weet het, maar goed.... Verliefd zijn op iemand anders man en dan ook nog er voor uitkomen, wauw! Ik snap je frustratie!

@ Patje, nou en, dan schep je toch op? Het is toch prima als Femke snel dingen doet? Ieder kind zijn of haar eigen tempo! Nee hoor, zie het niet als opscheppen, je kan moeilijk niets zeggen, toch? Gewoon lekker zeggen meid!

@ Laila, MOOOOOOI!

@ Marlieke, vind niet dat je negatief bent, het lijkt mij dat we allemaal baat hebben bij jouw uitleg van de familie met loopstoeltjes! Ik persoonlijk heb een hekel aan die dingen, omdat ze zo log en groot zijn, inderdaad maar voor een kwartiertje per dag. Mijn moeder wil er eentje gaan kopen, dat wil ik liever niet, want zij heeft mijn neefje er destijds ook veel te veel in laten zitten. Je kent dat wel, de "het zal wel meevallen"- generatie oma's en opa's, haha.... Maar het zoontje van mijn schoonzus vindt het fantastisch, ieder zijn eigen keuzes, toch?

ZO, ben weer bij geloof ik en Mirthe is inmiddels aan het huilen, dus ik ga een appeltje en kiwi pureren, geven en even de stad in wandelen....

Denk wel tot vanmiddag, anders moet ik weer zo'n tekst schrijven om bij te blijven!
    x

------------------------------------------------------------

Heeeel verhaal geschreven, blijkt dat de site vastliep.....gut, ben inmiddels al naar de stad geweest, broodje gegeten met Mirthe en die ligt nu lekker in bed te slapen en ik ga even wat werk doen.....heb gister niet alles af gekregen wat ik wilde....klets teveel (understatement met bovenstaande tekst denk ik....)

Nou ehm,
    nog even dan:
    @ Hester: ja, wij vieren Sinterklaas met mijn familie. Is eigenlijk ook de verjaardag van mijn opa, die inmiddels al 23 jaar geleden is overleden, maar de traditie blijft. We maakten altijd surprises, tot een tante met 3 kinderen niet meer wilde, want die jongens kunnen blijkbaar zelf niets en dus moest tante 5 surprises maken.... Dus we wisselen nu per jaar. Ene jaar dobbelen, andere jaar alleen cadeau en gedicht en dan na een paar jaar kan ik weer vechten voor surprises. Dit jaar gedicht en cadeau, maar ik maak er altijd wel een soort van surprise van hoor...hihi, ben altijd een beetje ondeugend met Klaasfeest!

Jullie dan?

Nou, nu even werken, voor mientje weer wakker wordt!

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Jeeeee Judy wat een lap tekst! Haha, maar wel gezellig hoor.... k`zie dat Mirthe alweer 7 mnd is, time flies zeg! Kan me nog goed herinneren dat je meldde dat Mirthe geboren was en wij allemaal zo hadden van Wow!
    Maar super dat Mirthe het zo lekker doet, nog eens op je fotosite gekeken, zo`n lekker bekkie dat ze heeft :)

Ow... Vera-alarm.... ff naar boven ze heeft bijna 2 en half uur geslapen hèèrlijk. Ik heb de benedenverdieping onder handen genomen lekker als die kleine meid ligt te slapen... Alleen de strijk en de bovenverdieping moet nog maar morgen is er weer een dag....

(inmiddels is Vera weer stil.... typ ik weer ff verder)

@Judy, gezellig dat Mirthe brood mee-eet, gaat dat een beetje op was het erg wennen voor haar? (weet niet hoelang je het al geeft...) Vera vind fruit lekker maar groente is ze niet dol op... soms doe ik wel een uur over de groente hap maar dan zit ie er ook wel in... zonder dwang, zelf geeft ze aan wanneer ze der mond open doet, haha, niet altijd zoveel tijd voor hoor.

@Laila, moeilijk dat het allemaal niet even vlot wil verlopen met het herstel van je vader. Die collage die je gemaakt heebt is erg leuk! Heb je dat met picasa gedaan?

@Shelde, welcome back... Fijn dat jullie miedje het goed gedaan heef tin het vliegtuig en op vakantie zelf natuurlijk. Toch altijd een hele belevenis vind ik...

@Shanna, ook wij waren niet van die grote stappers... Thuis op de bank met een filmpje en een wijntje vind ik heerlijk. Heb ook niet echt de behoefte om weg te gaan zonder Vera.... Net zoals Judy schreef, ze hoort er echt bij en als het kan gaat ze mee en anders gaat een van ons. Opa & Oma hebben hier nog maar 1x opgepast, heel raar idee vond ik dat hoor...

@Viona, die plekjes op Vera haar wangetjes, daar ben ik mee naar de dokter geweest. CB zei eerst ook lekker vet houden want het is schraal. Maar het ging niet over en bleek toch een infectie van de huid te zijn. Vind het er lelijk uitzien en zie nog niet echt verbetering maar dat komt pas na 6 dagen volgens de bijsluiter... Vind het voor anderen zo`n naar gezicht, net of mn kind vies is ofzo.... Maargoed we smeren 3x daags trouw door hoop dat ze er snel vanaf is. Ze heeft er geen last van.

@Marlieke, spannend joh! Zou wel helemaal te gek zijn natuurlijk als het raak zou zijn.... Volgens mij heb ik nog testen liggen, zal eens kijken tot wanneer ze houdbaar zijn aangezien wij toch pas weer aan de klus gaan als Vera anderhalf is ofzo.. zonde als ik die dingen weg moet gooien... mocht je intresse hebben natuurlijk....

@Hester, hier word ook sinterklaas gevierd met mijn familie en aanhang en kids. Onderling hebben we lootjes getrokken en daar kopen we ioets voor 15 euro ofzo voor en dan een gedicht en een surprise. Die surprises worden wel wat minder allemaal want iedereen heeft echt reuze druk behalve opa en oma. Het is altijd wel wee rleuk maar een heel geregel en vaak alles op het laatste moment ;)

@Manuela, Vervelend joh dat je moeder zo down is net nu de feestdagen ook wee rin het zicht zijn. Lijkt me erg lastig om je moeder zo te zien en je kan nix doen. Heel veel sterkte hoor!

Hmmzz, volgens mij is dit ook een behoorlijk verhaal geworden, haha...

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @judy, jee zeg, wordt al moe als ik je berichtje lees, haahah.
    Ik ben meer van de korte berichtjes. :)

Ik hoop ook dat femke de smaak weer te pakken heeft, ze sliep vanmorgen ook weer lekker en moest haar dus wakker maken voor het zwemmen, dat was wel jammer. na het zwemmen nog even lekker gedut in de wagen want de hond moest nog uit :oops:
    En nu ligt ze ook alweer een goed uur te slapen. Zal ze eindelijk weer lekker in haar ritme komen?

Ik wil trouwens die buikzit wel eens proberen met femke, maar op de site staat die demo nog niet en ik ben het foldertje kwijt, iemand tips hoe je je beeb er het beste inzet?

@ marlieke, ben het ook mee eens dat je niet te vroeg moet testen hoor, maar als je niet te dure testen wilt hebben zal ik die dipsticks halen!

We hebben vandaag voor het eerst een schoonmaakster bezig in huis, ze is een klant van me dus ik ken haar goed, maar voel me wel een beetje schuldig dat ik nu niks zit te doen, haahah nou ja, niks, ik ga ons zo weer ff inschrijven voor een bouwkavel, want het is nu 5 jaar geleden dat we in dit huis zijn gaan wonen dus nu mag het weer.
    Moet nog wel ff wennen om te bekijken wat ze allemaal kan doen, ze is iig nu onze tuinset aan het schoonmaken.

Deel Deze Pagina