Meloen die ik in combinatie met appel en een liga er door gepureerd dan is het wat vaster van vorm, lepelt makkelijker
Linda, super dat de meubels je smaak zijn! Ik hoop dat je snel een woning vindt! Inderdaad, lekker aandikken hoor! Natascha, 3 tandjes al! Wow! Hier de eerste op komst, kan niet lang meer duren. Spijkervrouwtje, ik had een Esprit broekje maat 50, maar dat was meer 62-68. Echt heel groot. Nicky wil al een tijdje geen speen meer. Ik vind het niet erg, hoef ik hem ook niet af te leren. En jij mag dus bij de groenteboer opzoek naar framboosjes. Viona, ook hier zijn doekjes leuk! De hydrofielluier waar ze op ligt, moet ze altijd vast pakken en ghalf op zich leggen. Soms is het net of ze verstoppertje speelt. (Haar knuffel ligt soms ook wel eens half op d'r hoofd). Ik ga zo met Nicky naar m'n moeder en samen naar de stad. Ik hoop dat het droog blijft. : We mogen voor kerst iets van 50 euro uitzoeken voor Nicky... iemand een leuk idee? Het liefst iets waar ze langer iets aan heeft. (Ik zat te denken aan een schommel o.i.d)
Een schommel is leuk idd. Maar een activitycenter die je aan de box kunt bevestigen is ook heel leuk. Of wat dacht je van zo'n fietsje met duwstang? Die duwstang kan er later af en dan heeft ze een mooi fietsje.
**Candijtje..Ik had door de meloen al twee liga's heen gedaan..normaal doe ik er maar eentje doorheen..maar het was nog steeds echt super-vloeibaar.. Maar ja ze heeft er wat van binnengekregen..de verkoudheid is gelukkig al minder aan het worden..gaat ze straks eindelijk weer normaal eten..
Zo Chanelle heeft net de fles gehad..heeft bijna alles op..want ze viel in slaap onder het drinken.. Ze ligt nu heerlijk in der bedje te slapen. Had der vandaag in der loopstoelje gezet..en nu kan ze ook draaien en naar achter wanneer ze niet meer verder kan..hihi.. Hier een trotse mama!
Pfff ben ik weer wat afgevallen..ga ik weer snoepen..nou was wel middageten..maar toch.. Heel blik knakworstjes..zit hartstikke veel vet in..pfff.. Nu heb ik spijt dat ik het heb gegeten Hoop maar dat het er niet weer aan zit.. :S Hebben jullie dat ook wel eens dat je iets hebt gegeten omdat je er trek in had en daarna spijt ervan had gekregen?
ja Viona bijna altijd ik heb nu ook zo'n lekkere trek weer 2 weken ongesteld. Nu al 6 van de 8 en er ligt chocolade in de keukenkast maar daar ben ik nog steeds vanaf gebleven maar net een handje kruidnotenen blok 20+ kaas genomen. Het is maar goed dat ik zo Gui lopend op ga halen om het eraf te lopen en om niet meer te kunnen snaaien. Idee voor cadeautje een loopauto? Je hebt ze ook met actvity band en dat kan er later af en dan kunnen ze ermee de kamer rond
O ja ik drink nu bijna twee weken twee liter water per dag..en ja het is moeilijk om dat elke dag te drinken..maar ik ben nu wel bijna twee kilo erdoor afgevallen.. Dus een tip van.......................Viona
ja dat helpt inderdaad ik doe het nu ook je krijgt er ook een voller gevoel door dus je bent minder snel geneigd om wat lekkers te pakken ehhh ja toch
Uhhhmmm nou ik heb niet echt een voller gevoel..of toch wel?...nou in ieder geval ik heb geen neiging om tussendoor te eten. En ik drink nu constant water i.p.v. andere dinken omdat ik nu merk dat het helpt.. Helppppp ik ben verslaafd aan water :S
Weet je ook wat leuk is?! Iedereen ziet het..... behalve me mannetje omdat hij me iedere dag ziet..tsss En ik zeg het nooit omdat ik denk dat je die twee kilo niet ziet..maar ze komen er altijd zelf mee.. heerlijk om het dan te horen 8)
Candijtje ik had eerst ook dat potje olvarit banaan geprobeerd maar jemig wat ruikt dat sterk zeg. Daarna wat zelfgemaakte bananenhap gegeven en die vond ze wel iets lekkerder. De peer van vandaag was ook vers. Ach we doen het rustig aan misschien is ze er gewoon nog niet aan toe. Viona heb nog wel een tip om af te vallen maar dat is niet zo'n leuke... nl buikgriep Na de buikgriep van vorige week ben ik nl nog steeds een kilo lichter. Hoop dat dat zo blijft dan hoef ike r nl nog maar 1 Maar heb vandaag al wel wat chocolade op, pfff ja die ongi he Net m'n luiertas weer opgehaald en wat denk je , kreeg toch mooi gratis een nieuwe van de mutsy! kijk dat noem ik nou goede service! En ook meteen maar even ind e babyzaak wat kleertjes voor Isa geshopt.... Tja kon het niet laten de mexx collectie was in de aanbieding en ben een beetje verslaafd aan dat merk voor babykleren denk ik. Maar had nu mooi 2 vestjes en een truitje voor 26 euro, dus dat valt best mee he Nou ga ff stofzuigen en dweilen want dat is echt nodig
jaaahhhhaaaaa Bij v Asten in Tilburg 30 / 50 % korting op de wintercollectie Maar vast nog wel bij meer babyzaken
mmm, snaaien en er vervolgens spijt van hebben... ja hier ook telkens weer. En toch kan ik het soms niet laten.
Oh, ben een beetje in shock... M'n schoonzus belde net dat ze volgende maand gaat trouwen (ik heb haar niet aan de lijn gehad). Ze heeft ongeveer een half jaar een relatie met deze man en ze zouden in januari gaan samenwonen, maar hij wilde dan trouwen. Dit is echt onverwachts! Zit nu ook al te bedenken wat ik allemaal moet doen. Ik zal haar wel eens mailen of we echt netjes moeten komen en of ze wil dat ik voor kleren voor haar mee ga shoppen ofzo... Iemand nog suggesties voor leuke dingen (vrijgezellenfeest is ze niet van)?
Ladies: ik ga! Tot morgen. Er moet er hier 1 in badje en daarna de fles en dan naar bed. En dan komt er House op! Toedeledokie!
Oh ik hoop dat mijn salaris snel gestort is kan ik ff bij Mexx gaan kijken en sinterklaas aankopen doen. Ik had wel gehoord dat de avonden deze week waren en dat is het begin van de uitverkoop bij Mexx. Ik moet ook deze week ff naar de Kruidvat mijn moeder zij dat in het krantje Joya d'r lievelingsknuffel staat. Knorretje met een doekje eraan. Kan ik beter een reserve van hebben. En maillotjes altijd handig ook straks onder d'r broekjes. Trouwens is bij jullie kinders het haaruitval ook nog zo erg? Het blijft uitvallen alleen bovenop heeft ze nog lange plukken. Heb ik bij Gui niet gehad nml