@shelde, misschien iets van een high-tea? Is altijd erg gezellig. Heb alleen deze pagina maar doorgelezen want ben net terug uit de stad. We hebben foto's laten maken bij portrait photo. Wauw wat deed femke het goed zeg! Jammer dat het zo duur is...... Ik denk dat ik 1 setje erbij aanschaf, want om nou bijna 300 euro te gaan uitgeven aan 9 setjes foto's vind ik iets te gortig! @lailae, bij femke begint het nu te groeien, er komen nu steeds meer langere plukjes op haar hoofd, ik kan niet wachten tot ze haar heeft, maar ja als kapster kan dat ook niet anders. Oh en ik heb de onderwaterfoto van femke, echt super gaaf! Ik zal hem ff bij mijn broer gaan inscannen en dan zal ik 'm zsm hier plaatsen. En nu ff relaxen.
Oh, opruiming bij Mexx?! Vandaag nog bij Mexx zelf geweest en daar was niks in de aanbieding. Ik ben ook dol op Mexx kleertjes! Helaas is Van Asten een beetje te ver weg. Aan de achterkant van Nicky's hoofdje is ook niet veel haar meer te vinden. Bovenop en aan de zijkant (vooral links) heeft ze wel behoorlijk wat haar. Patje, 300 euro is inderdaad een beetje te veel van het goede!
o, ik wil zo graag jullie rustig antwoorden, maar ik heb gewoon opeens geen tijd meer. Ik weet niet hoe het komt, maar het lijkt wel alsof de klok opeens 10 uur over 24 uur doet...hihihi, snappen jullie 'm? Hier in de buurt zijn ze al met vuurwerk begonnen, bij jullie ook, of is dat weer de Randstad? Deniz wordt nu zo zwaar (zelfs sterke papa klaagt) dat ik hem van de auto naar huis in de buggy zet (van de parkeerplaats naar de 5e etage). Hij vindt het wel wat. Nou, dames, als ik meer tijd heb (als die klok weer normaal doet), dan schrijf ik weer wat meer. Doegie! P.S. Viona, werk je volgende week zaterdag?
hm zal eens bij de Mexx zelf kijken deze week hoop dat daar dan ook de uitverkoop is, altijd mooi spul @Lailae: Thijmen heeft nog steeds een bijna kale bats....dus wat er niet aanzit kan ook niet uitvallen hihi
Hier ook weinig tot geen haar op de achterkant van zijn hoofdje. Wel weer haar in de nek en bovenop en aan de zijkanten. Als ik hem met de rug naar mij toe op schoot heb lijkt het net een oud mannetje.
Hier gaan we denk ik, zaterdagmorgen testen mocht er nog geen ongie te bespeuren zijn. Heb nu totaal geen 'klachten' meer dus kon ook nog wel eens niet nodig zijn om te testen of het word een negatest. Maar ik blijf erop hopen dat het posi word natuurlijk!
ow marlieke ik hoop zo dat je posi test meid! spannend!! Meiden ik ben op dit moment in zak en as! Ik heb ff jullie raad nodig.. Mijn vriend werkt in de automatrialen. Nou heeft zijn chef nieuwe mensen aangenomen maar dat zijn allemaal knulletjes van 16/17. Nou is dat opzich geen probleem zou je denken. Maar wat is het nou, ze zijn zo onvolwassen! JA ik snap best wel dat je op je 16 17 nog niet helemaal bent uitgegroeid maar waar ik nu echt heel erg mee zit is het volgende. Jur heeft verleden week vrijdag ( niet deze week maar de week ervoor) bonje gehad op zijn werk omdat die gasten dus heel de tijd met elastieken zaten te schieten. Nu had zo'n jongen een elastiek in Jur zijn nek geschoten, en Jur dus helemaal flippen! Echt totaal flippen! ( hij was natuurlijk ook al ziekjes, dus extra geagiteerd) Dus die 2 hadden woorden gehad en bla bla weet ik het allemaal! Nou komt hij van de week thuis vertelt hij me doodleuk bij het eten.... Ja die jongen kon het niet van zich afzetten en heeft tegen mijn collega gezaegd dat hij wel met een pipa ( pistool ) opwacht een deze dagen. Ik wist niet wat ik hoorde.. De engste gedachten schoten me te binnen.. Dalijk word ik opgebeld door de politie ... Ik durf de tel niet op te nemen.. Wat als Dtje en ik alleen achterblijven.. DUs ik zeg dit allemaal tegen hem! Zegt hij welnee joh alleen maar een grote mond heeft hij! Denk ik verdomme zit hem nog een beetje te verdedigen ook! Je weet niet hoe ziek mensen zijn tegenwoordig! :x Alleen het weekend al hoeveel doden zijn er wel gevallen! Nou heb ik hem dus gesommeerd om met de bedrijfschef te gaan praten, maar ik ben zo bang... In het verleden is het ook al gebeurd dat iemand op zijn werk in coma is geslagen omdat hij alleen maar iets vervelends zei! Pfff ik ben bang dat er echt wat gaat gebeuren, en het ging net zo goed met me! Ik was weer lekker positief! Maar ik stort nu als een kaartenhuis in elkaar! Ik wil niet aan het negatieve denken, en ikw il al helemaal niet denken dat ik mijn leven in moet delen zonder hem! pfff ik ga hem ff bellen nu dnek ik maar! kus sal dank je voor het luisteren/ lezen kussiee
Nachtvlinder, jee wat kl*te zeg. Kan me voorstellen dat je je daarbijneit lekekr voelt zou ik ook hebben! Hoop voor je dat het echt alleen maar een grote mond is van die gozer end at je vriend misschien toch nog ff met de chef gaat praten. Marlieke nog 2 dagen wauw!! hoop voor je dat het raak is meid, duim duim duim. Patje wij hebben ook een fotorportage laten maken. Ons pap/mam zijn nl 40 jr getrouwd dus alle kinderen en kleinkinderen als verassing op de foto. Toen heeft de fotograaf meteen ook nog even alle gezinnetjes en kindjes apart gefotografeerd (ja slim zijn die mannen). Gisteren kwam de fotograaf zijn foto's laten zien en ze zijn echt supermooi. We hebben voor Isa de hele set genomen Tja ksot 115 euro maar we hebben er dan ook echt hele mooie foto's bij zitten. Ga straks ff zoeken of ik nog lijsten heb en anders daar nog maar even voor shoppen vd week Nou hier nog weinig haaruitval hoor, ze heeft alleen nog wel een kale plek op haar achterhoofdje maar omdat ze zo blond is valt het niet echt op. Cim hier gelukkig nog geen vuruwerk hoor. Heb nl een hond die er doodsbang voor is. Wij wonen lekker achteraf (op de boerderie ) dus meestal horen we echt alleen vuurwerk op oudjaarsdag. Shelde wij hebben een keer met een vrijgezellenfeest met de meiden schilderijtjes gemaakt wat dan alter 1 groot schilderij werd. Was echt leuk om te doen en de bruid heeft het ook nog eens in de woonkamer hangen Wij hebben dat gedaan dacht bij Josien Broeren op de woonboulevard in Waalwijk. En hihg-tea is ook erg leuk hebben we ook een keer gedaan. Verder evt dansles (salsa/saterday night fever) of naar een kookstudio of ski/snowboardles, rondrijden op die oude brommertjes, hie heten die dingen ook al weer Verder heb ik na flink wikken en wegen besloten de BV af te gaan bouwen. Vindt het eigenlijk wel heel jammer maar door de BV komt mijn cyclus echt niet normaal op gang. en aangezien we heel graag een 2e kindje willen (met het liefst niet zo'n groot leeftijdsverschil) en we voor Isa ook al ruim een jaar bezig zijn geweest denk ik dat dit de beste optie is. Zodra ze een half jaar is (over 1,5 week) ga ik de 2 voedingen overdag in ieder geval vast vervangen door FV. Hoef ik ook niet meer te kolven op het werk en dat vindt ik eigenlijk wel fijn, want het is mijn hobby niet geweest. Beetje afhankelijk van wat mijn cyclus dan gaat doen wil ik denk rond de jaarwisseling ook de rest afgebouwd hebben. Heb nl ook gelezen dat met het geven van BV je in de eerste 6 mnd 1,7% kan hebt op een zwangerschap en van 6-12 mnd 7%. Tja das niet echt veel he Moest echt mezelf eroverheen zetten dat FV ook goed is voor mijn meisje en dat ze toch mar mooi een half jaar BV heeft gehad. Tja moeders en hun emoties he
@nachtvlinder, jeetje zeg! Ik zou ook doodsangsten uitstaan, mensen doen idd erg rare dingen tegenwoordig dus ook ik zou het serieus nemen. Je moet vaak zo voorzichtig zijn met zulke mensen, dat als die baas er misschien wat van zegt tegen dat knulletje dat ie dan juist nog meer "pist-off" wordt zou ik maar zeggen. Vindt het erg moeilijk wat ik daar mee zou doen. Mijn mannetje mengt zich ook wel eens ergens in en dan denk ik: hou nou maar je mond want voor je het weet trekken ze een mes of pistool. Maar mannetje kan niet tegen oneerlijkheid of baldadigheid en aangezien we vlak bij de disco wonen is er hier nog wel eens wat te doen zou ik maar zeggen. @ marlieke, we wachten allemaal gespannen mee...... Femke heeft vannacht weer redelijk goed geslapen. en weet je wat ik zo vreemd vind? Femke heeft nu al twee keer een wit hard puntje, wat echt een tang geweest moet zijn, in haar mond gehad en nu is die bij haar kies zat ook al weer weg. Ik zelf had vroeger ook na 2 dagen al een tand en die tandjes vallen er vanzelf weer uit dus ik denk dat femke dat ook heeft gehad, maar dan dus twee keer. Echt heel erg vaag, andere mensen hebben het ook gevoeld en zeiden ook dat het een tandje was, en zelfs de HA! gggrr wanneer krijgt ze nou tanden die even blijven zitten, nu hebben we 2 keer dat gedoe met doorkomende tanden en kiezen! Oh ja , vuurwerk, hier in het oosten zijn ze ook al wel bezig hoor!
@spijkervrouwtje, "solex"-en heten die dingen! Jullie willen dus ook al wel voor een tweede beeb! Lastig lijkt me om dan de bv af te bouwen omdat je weet dat dat goed gaat en het voor je kindje heel erg goed is maar aan de andere kant heb je Isa al bijna een half jaar bv gegeven! Dat nemen ze je niet meer af! Welke maat luiers geb ruiken jullie? Ik gebruik nog de 3 van pampers voor de nacht en overdag de kruidvat midi (is ook nr 3 geloof ik), maar als femke nu gaat poepen dan zit altijd haar broek en romper onder, dit hadden we ook op een gegeven moment toen ze net tussen maat 2 en 3 zaten dus ik denk dat ik naar maatje 4 moet maar is dat niet erg groot al?
@ sally Jeetje dan zou ik me ook dood schrikken! Misschien was het wel groot spraak van dat mannetje. @ marlieke ZO spannend.. duimen draaien nog steeds. @ all Gister niet veel tijd gehad. Hier is de blaasontsteking stuk minder (de pijn dan) Nu krijg ik denk ik keelpijn! Heb een rode plek in m'n keel en prikt een beetje. Ze zeiden ook al dat m'n stem anders klonk. Baal als een stekker! Straks mag ik niet er door naar Britt Liever nu dan dat ze thuis is natuurlijk maar kan niet dagen zonder haar. Straks maar is bellen om te vragen. Gisteren gesprek gehad met kinderarts. Die had eigenlijk niks te melden alleen dat je ziet dat ze nu aan het uitrijpen is. Dus dat is mooi nieuws.. Dus verder afwachten tot ie zegt dat ze naar huis mag Ben ook aan het afbouwen met de BV want ze zal niet volledig thuis komen er mee... misschien 1 a 2 voedingen en dan moet ik dus eigenlijk fulltime kolven en haar de fles geven. En dat zie ik niet zitten, hou ik nooit vol. Was wel moeilijke keuze want wilde zo graag BV geven maar ja... Moet ook aan mezelf denken. Nou verder niks te melden...
@moon, goed nieuws, en dan nu op naar het verlossende nieuws! Ik kan me heel goed voorstellen dat je de BV af gaat bouwen, ik zag het zelf ook niet zitten om fulltime af te kolven en dan de fles ook nog te gaan geven, als ze op 4 of 5 voedingen zitten wil dat nog wel een keer, maar ik was ook dag en nacht bezig met voeden en ze huilde toen ook erg veel dus ik had het na 4 weken al wel gehad. Het bleek ook dat ze alleen maar afviel dus de keuze werdt er alleen maar makkelijker van voor mij. Ik hoop dat je ondanks je zere keel toch naar je meissie mag, ik zit hier ook al 4 dagen met keelpijn en het wordt niet minder, hoop niet dat jij er zo lang last van houdt!
@ patje Ja dat is dan geen leven hoor. In eerste instantie dacht ik dat ze volledig aan de borst thuis zou komen. Maar toen zondag verteld werd dat dat niet zou gebeuren ben ik toch maar aan het denken gegaan.. zkr toen m'n ouders en mar me voor gek verklaarde als ik niet zou stoppen omdat ik dan nooit tijd over hou. Zelf had ik dat ook wel ingezien maar vond het zo moeilijk om de keuze te maken. Ik mag er gelukkig heen! Met een mondkapje voor maar dat scheelt me niks al moest ik met een puntmuts op dan ging ik nog He bah zo lang al! Pas maar op dat het geen keelontsteking is/word.
Fijn dat je er naar toe mag! Ja ik ben een keelontstekingpatient, dus we zullen zien hoe het zich ontwikkeld. Heb nog geen koorts gehad dus dat is een goed teken.
@moon fijn dat je er toch heen mag indd boeie dan zo'n mondkapje @nachtvlinder....bah dat is indd niet prettig als er dat soort dingen gezegd worden ik zou me er ook niet fijn bij voelen en indd je haalt je van alles in je hoofd Net de hele ochtend met de kids de stad in geweest (om de hoek)...weer kleertjes gekocht voor Thijmen die moet echt alles 74 hebben (truitjes) en bij Lief nog twee dezelfde shirts gehaald voor beide boys 1 in maat 110 en 1 in 74 en dan blauw met Stoer! erop.......leek me wel leuk hebben ze een keer hetzelfde aan hihi bij de Mexx zag ik hier nog geen aanbiedingen....mss komt nog ik wacht nog even
Viona@ Sven hoest ook enorm Je hoort het slijm als hij aan het ademen is. De HA heeft veel douchen voorgeschreven om te stomen. Verder geen siroop of i.d. Hij stikte 2x bijna van het hoesten. Vind het zo zielig om te zien, helemaal rood aanlopen. Leuk dat je een nieuwe cursus gaat doen. Ik wil graag een talencursus doen. Italiaans of Spaans. Misschien ook mijn Frans verbeteren. Wat ziet ze er schattig uit in dat pakje. idd voor een kerstkaart een leuk idee. Judy@ beterschap voor jullie beide. Ik ga het idd ook erg rustig opbouwen met de hapjes. Vandaag wel geprobeerd na een BV even wat water te geven ivm slijm dat in zijn keeltje zit. Met melk wordt het alleen maar erger. Candijtje@ gelukkig dat de creme al meteen aanslaat. Lijkt me erg lastig met een kleintje die overal aanzit, qua zalf en omdat het misschien jeukt. Velobabe@ Slaapt hij in de nacht wel goed en is hij overdag verder gewoon vrolijk? Ik leg het boxkleed bij de bank op de grond. Zo is hij er gewoon bij. Ook leg ik hem wel even elke dag in de box zodat hij er toch aan kan wennen. Ster/Spijkervrouwtje@ Bij mij werd dus veel douchen aangeraden. Veel stomen. Mocht dit niet helpen dan ga ik ook terug naar de HA. Shelde@ben ook even bij Kruidvat geweest. Heb een boxkleed. 2 slaapzakken, slabbetjes en spuugdoekjes gekocht. Vond ze zo lief! Cim@hier ook enrom harde knallen. Net als sven slaapt natuurlijk. Twee jaar geleden hebben ze half november onze groene brievenbus (stond op een paaltje aan het begin van de oprit) opgeblazen met vuurwerk. Spijkervrouwtje@ Ik zit met hetzelfde probleem. Ik vind het zo ontzettend zonde om te stoppen met de BV. Het breekt me alleen erg op verder gaat het uitstekend. Vind het dus egoistisch van mijzelf om te stoppen. Ook hoop ik dat hij snel doorslaapt. Vannacht heeft hij geslapen van 18.30 tot 05.30. Dus erg goed. Alleen kon ik zelf pas om 23u30 gaan slapen omdat ik nog moest kolven. Heel dubbel, maar ook heb ik er moeite mee om te beginnen met hapjes. NU groeit hij nog door mij en dat moet ik dan loslaten. Misschien een rare gedachten gang. Maar het loslaten begint dus al als ze heel klein zijn. Heb wel besloten dat ik met de BV doorga zolang het goed gaat. Wel ga ik rijstenbloem toevoegen aan zijn laatste voeding. Deze kolf ik dan af. Er staat nu een fles van gisteren in de koelkast. Ik geef die dan vanavond en kolf dan later op de avond af. Dan hoef ik dat niet zo laat meer te doen en kan ik vroeger naar bed. Moon@ heel veel beterschap. Gelukkig mag je wel naar je kleine meid toe. Jammer dat ze de borst niet wil. Wil je niet eerst kolven om te proberen als ze iets groter is om over te gaan op de borst. Hoor wel van meerdere dat ze toch de borst nog wel pakken. Maar als je denkt dat het je op zal breken, dan zou ik lekker de energie sparen voor Britt. Ben geen BV-jehova hoor, maar maak op uit je verhaal dat je het toch heel erg graag zou willen. Ik zou dan misschien toch nog even kolven en een lactatiekundige inschakelen. Maar vooral doen wat je zelf het beste vind en je niet door anderen voor gek laten verklaren. Nachtvlinder@Oh ik zou ook zo bang zijn hoor. Vind het allemaal maar eng dat soort dingen. Maar als hij met zijn chef zal praten dan wordt het misschie erger. Maar ja niets doen dan voelt die jongen zich ook machtig. Helemaal niets doen is misschien toch ook wel frustrerend. Dan heeft hij er niets mee kunnen bereiken zeg maar. Ik ben tijdens mijn zwangerschap midden in de nacht een keer gebeld. Aangezien mijn man toen niet thuis was, dacht ik dat er iets aan de hand was en heb ik opgenomen. Toen zei de persoon aan de lijn "ik hoorde dat je zwanger bent". Dus ik zei " dat klopt, maar met wie heb ik het genoegen". Toen zei hij "Jos". (Nou die ken ik helemaal niet.) Toe ging hij verder met " weet je wel wie de vader is". Ik zat inmiddels helemaal te shaken. Ik heb toen gezegd dat ik niet wist wat hij hiermee wilde bereiken en heb toen opgehangen en de rest van de nacht wakker gelegen. Misschien dat hij recht op de man af moet stappen en zeggen wat hij heeft gehoord en als hij doorgaat met dat soort opmerkingen te maken dat hij dan naar de chef zal stappen om ervoor te zorgen dat hij daar kan oprotten. (zeg ik nu heel stoer, hihi) Liefs Britt P.S. Beterschap voor alle zieke kleintje en hun pappies en mammies
He bah dat is naar. Hoop voor je dat het dat niet word. @ natas Hihi dus lekker wezen shoppen! Wel leuk allebei dezelfde! Had ik m'n poppie al in haar eerst jurkje laten zien? Ze wilde alleen niet zo mooi voor papa en mama poseren Morgen trek ik haar spijkerjurkje aan hopelijk is dan haar bandje van haar voetje af dan hoeft ze niet een veelste grote legging aan
@natascha, hier zit onze dame ook al in maatje 74! 68 past nog wel maar begint al wat krapper te zitten, heb nu 74 uit de kast gehaald en daar past ze goed in, vooral de lengte heeft ze nodig in de breedte is het zo af en toe wel een beetje te groot.