@Shelde Een hobbeldier @Marlieke Het blijft spannend! @Sally Dat kon je er nu net niet bij hebben, maar ik zou inderdaad even babbelen met de chef. Dit kan niet. @Spijkervrouwtje Ik geef nog steeds volledige BV. Zou ook wel snel een tweede kindje willen, maar hubbie niet. Maar ik snap je motivatie (wat klinkt dat duur ) Als hubbie nou ook eens hetzelfde dacht...ach, voorlopig hoop ik tot 1 januari volledige BV te geven. Vind het ook vreemd dat Keano dan fruithapjes enzo krijgt...nog even niet aan denken... @Patje Hier nog geen tandjes... Keano weegt nu 7.3 kg en heeft Pampers new born maat 3. We hebben nu nog 1 pak en dan gaan we over op active fit. Die zijn beter dan baby dry (nemen meer op). @Britt1 Keano slaapt 's nachts super, maar overdag heeft hij er geen zin in. Ook niet als ik hem in de box leg zonder afleiding van speelgoed enzo. Ach, het kan geen kwaad dat hij zo weinig slaapt want hij is wel happy! Ik heb het winnie the pooh pyjamaatje gekocht. Keano steekt ook altijd zijn handjes in de lucht en in de Quinny houdt hij vaak de rand van de overtrek vast @All Heb nu 2 keer foto's laten maken. 1 keer bij AH. Vergeten op te halen dus nu wacht ik tot de foto thuisbezorg wordt (2,50+porto) en vandaag bij Jumbo. 1 gratis foto (4 december ophalen!). Keano wilde alleen niet lachen. Hij heeft het vast niet zo op mannelijke fotografen. @Moon Maak je eigen keus zodat je geen spijt krijgt En maat 74? Nee, dat past Keano nog niet...
@Patje Heb jij ook een harnas bij de Stokke besteld of alleen de babyset en stoel... Weet nu niet of ik het harnas ook zal bestellen
Haha, kreeg zo`n pietenpakje bij mn boodschappen, veelste groot natuurlijk, maar met dit petje op lijkt het wel wat Zoals je ziet zijn haar wangetjes al een stuk minder vurig gelukkig! Vera zit nog in mt 68 maar dat gaat denk ik niet meer lang duren voordat mt 74 uit de kast geplukt moet worden.... @Moon, wat lief dat jurkje bij Britt zeg, wauw al een echte dame! Qau afbouwen van BV heb ik inderdaad ook per voeding gedaan. Daarna nog even last gehad van zere harde borsten, toen een keer sochtends nog gekolft en toen was het op zeg maar... Koude handjes heeft Vera standaard elke morgen en dan raakt ze je aan met die ijsklompjes... brrrr, helemaal toen ze nog BV kreeg zo`n ijsklompje op je borst.... brrr @Patje, geweldig die foto van Femke met diadem op het rode kleed! We willen met vera ook iets doen voor een kerstkaart. We hebben die diadeem ook al in huis en een kerstmuts! Volgens mij heeft Vera geen zin in een tukkie, hoor haar telkens brabbelen via de babyfoon... haha wel een leuk geluid!
Wat een leuk pietje Ik ga het donderdag nog is vragen want kan wel elk keer minder minuten gaan kolven maar dan blijft er 6x vraag naar melk. Dus blijven ze toch steeds produceren denk ik dan.
**Cimbomlu..Nee ik ben vrij volgende week zaterdag. **Britt..Dat kerstmannetje is gewoon een modelbaby...stond op de site van H&M.. Hihi..Chanelle is veel mooier
@velobabe, harnas? Bedoel je het tuigje? Die heb ik niet, heb alleen de babyset en kussenset. Zit ze prima in! @ marlieke, tja zou wat zijn zeg als het toch zo is en dan ook nog allebei..... hahaha we wachten af! Wat een lief pietje, ik heb ook nog ergens zo'n pakje liggen maar vraag me niet weer waar.
Patje, ik heb al een tijdje maatje 4 van luiers. Bevallen goed. Heb je vaak last van keelontsteking? Vorige keer hebben ze mij verteld, dat ik m'n amandelen mocht laten knippen als ik weer keelontsteking zou krijgen. Maar sinds vorig jaar nog niet gehad. En wat een leuke foto van Femke! Moon, gelukkig kon je gewoon naar Britt! EN wat een lieve foto's!!! Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om te stoppen met BV. Ik denk dat het wel verstandig is, anders ben je echt alleen maar bezig met kolven of voeden. En dat is niks kan ik je vertellen... Natas, de kleertjes van LIEF! vind ik ook zo leuk! Helaas geen winkels hier in de buurt (misschien maar eens een keer online bestellen). Britt, ja waren leuke Pooh spulletjes he?! Ik hoop dat Sven snel weer van de verkoudheid af is! Velo, leuk zulke foto's! Hier was een tijdje geleden bij de Hema een fotograaf... was net een keer dat ik niet met Nicky in de stad was, dus helaas. Candijtje, wat een lief Pietje!!! M'n schoonzus heeft me trouwens gevraagd of ik de trouwfoto's wil maken. Een hele eer.
Vandaag wat fotootjes gemaakt en ik vind deze zo schattig. Nicky was ook lekker vrolijk vandaag, veel lachen (dus mama veel gek doen). Heerlijk zo'n dag!
Mijn hemel! Ben even niet geweest en jullie ouwehoeren als een stelletje........ Tja, nou ja, dan vragen jullie ook om een enorme lap tekst Haha... Nou, eerst even ikzelf hoor! Ik heb vanmorgen een neefje, of eigenlijk achterneefje, erbij gekregen! Mijn neef en zijn vriendin hebben een zoon gekregen, Hidde. Leuk hoor, we hoopten stiekem al op een jongetje, nu heeft mijn oma een achterkleindochter en zoon, van alle smaken wat, haha... Hopelijk snel op kraamvisite, lijkt me wel weer raar zo'n kleintje vasthouden.... Mirthe is vandaag weer geprikt voor de RS, dus ook weer gewogen. Maar 120 gram aangekomen in vier weken, de stagnatie is dus begonnen. Ze is nu 8900 gram....mooi gewicht om op te blijven hangen...nu de lengte in, want die pootjes zijn nog veel te kort, haha... Rinke is inmiddels weer beter, gaat morgen weer werken. Dus we zijn er weer bovenop allemaal! Nu de komende dagen elke avond weer afspraken, heb gisteravond ook moeten werken, dus druk druk druk druk... Verder wel wat gedoe met mijn moeder... Wij hebben vriendinnen gevraag als voogd voor Mirthe, maar mijn moeder is van mening dat het binnen de familie moet blijven. Wij hebben haar uitgelegd dat we iemand van onze eigen leeftijd willen en dat we niet Rinkes broers willen. De één is altijd druk, de ander voedt zijn kind niet op zoals wij Mirthe graag opgevoed zouden willen zien....tja en ik heb geen broers of zussen. Nou.....had ik daar maanden geleden al gezeik over, nu zag ze een kaartje, waarin die vriendinnen aangaven graag voogd te willen zijn, is ze weer hoteldebotel....zucht.... Heeft ze een hele nacht niet geslapen, doet kortaf, maar wil het er niet met me over hebben.....bah! Het waait vast wel weer over, maar dit is niet leuk! Goed, genoeg over mezelf, ik ga even bijlezen, maar......het is wel veel zeg!
@ Candijtje, gelukkig geen krentenbaard....wordt het nog steeds beter? @ Sally, Jur ook al ziek? Nou ja, dat is een reden om minder online te zijn.... @ Hester, ja idioot hè, die cb's, maar ja die zijn vast gericht op veel thuis zijnde mama's....waarom niet in het weekend ook open gaan? IK WIL OOK BABY-TV? @ Marlieke, is dat tandje er nu al? Enne...nog 2......wwwhhhhaaaaaa, spannennnnnnd..... @ Sandra, welcome @ hyves! Enne, labiel? Och, theater noem ik dat, jantje huilt, jantje lacht, haha....dramaqueens die dochters van ons! @ Linnepin, aandikken altijd goed (zeg ik als corporatiemedewerker....als mijn baas maar niet mee leest). Het is natuurlijk geen situatie om in één huis te moeten wonen als je besloten hebt uit elkaar te gaan. Normaal gesproken vind ik dat stellen er zelf een potje van maken en dus ook zelf op de blaren moeten zitten, maar zodra er kinderen in het spel zijn is het een totaal ander verhaal!!! Dus zet m op bij die corporatie.... Ik hoop dat je snel je mooie meubels neer kan zetten in een nieuw huisje! @ Natascha: wauw, drie tanden al? Dus ook boven al een tandje? Dat is vlot zeg.....Thijmen wil vast snel happen happen happen.... @ Mariëlle: we hebben één keer zitten msn-en terwijl we naast elkaar zaten, maar maakten dan de fout door toch tegen elkaar te praten...hmmm...toch maar live houden dan....veel leuker! Oh, als je zo van de speen af komt, mag Mirthe ook wel verkouden worden, haha... Nee, ze is hier niet enorm afhankelijk van de speen, alleen in bedje om in te slapen, verder niet! Ik ga ff stoppen, ga Rinke even vermaken, die wordt jaloers op jullie , ehm, pagina 336.... doei!
Zo ik ga proberen te antwoorden jullie hebben aardig gepebt. Shelde: wat dacht je van high tea, uit eten of stappen of als ze crea is een workshop? ( bv sieraden of mozaiek) Ik heb voor mijn vriendin het volgende geregeld, uit eten gourmetten, stappen , slapen in bed en breakfast en de volgende dag high tea. Is wel veel maar dit waren echt leuke dingen Cimbomlu: hier ook aardig aan het knallen maar ik woon natuurlijk ook in de randstad Natascha: hahaha ja dat scheelt Marlieke: spannend hoor! Nachtvlinder: jeetje, ik begrijp dat je bang bant na alles wat je ook telkens op het nieuws ziet. Kan hij niet rustig op het werk met die jongen gaan praten? En excuses evt aanbieden? Knuffel Patje: oh ja ik heb die bon nog van de V&D maar het komt er telkens niet van aangezien het niet in Zoetermeer is maar jeetje ze is al bijna 6 mndn wat vliegt de tijd toch! Spijkervrouwtje: je bent toch wel megavruchtbaar als je borstvoeding geeft dacht ik altijd. Ex collega werd toen ook plotseling zwanger terwijl ervoor 3 ivf pogingen nodig waren. Ik vind het al hartstikke knap hoor een half jaar! Patje: wat raar van die tandjes. Joya heeft rode wangen, verhoging , luiseruitslag en ze jengelt steeds een beetje, maar ik voel nog niets Joya heeft ook maat 3 maar lekt nooit door. Heeft zij diarree? Leuke foto, ik wil het met engeltjes vleugeltjes gaan proberen maar ik zit nog helemaal in de sinterklaasperiode, straks ook niet vergeten wat in de schoentjes te doen! Moon: ik hoop niet dat jij 1 van de 2 griepjes onder de leden hebt. Je bent wel wat vatbaarder meid. Je hebt helemaal gelijk je moet ook aan jezelf denken. Ik heb toen met Gui om de 2 uur moeten voeden en ook koven om bij te voeden het was geen pretje ik heb het t/m 6 weken gedaan. Was je klaar kon je met de volgende beginnen. Dat zou ik echt geen 2e keer meer doen Het is wel een toppertje hoor dat zij het zo goed doet Ze heeft ook al lekker bolle wangetjes gelukkig, weer mooie foto's op je site zeg Viona: ook beterschap voor Sven Ik heb hier ook steeds krampen in mijn buik ik kijk het nog even aan en dan maar weer naar gyn. Dit duurt echt lang! Oh ben vergeten te wegen, morgen weer een dag CAndijtje: leuk zeg die foto Shelde: wat een leuke foto, en leuke kleertjes zeg! Zij tilt ook d'r rokje op hahaha Judy: gefeliciteerd! Wat een gedoe is dat he. Wij hebben Danny's broer gevraagd en was mijn familie zwaar beledigd. Tja als het zo is dan zien ze de kids heus wel. Maar hij is gewoon verstandig met geld, goeie job kortom het is gewoon moeilijk beslissen en krijg je dat ook nog eens Ik wil nog wel meer hyves, vriendjes/vriendinnetjes dus als er hier nog iemand is..... Zo gelukt! Ik ga maar ff tv kijken en straks mijn verwarmde bedje in ik voel me buhhhh. Gelukkig is mijn moeder met Gui vanmiddag naar de voetbal gegaan Liefs Trusten vriendinnetjes
@lailae, hihih nee nu al staartjes dat gaat niet goed komen denk ik, 4 haartjes in 1 elastiekje, arm kind. Ik moest ook naar apeldoorn voor de foto's, maar ja gelijk maar ff een dagje uit van gemaakt. (3 kwartier rijden) Femke heeft altijd dunne luiers, ondanks de fruit, groente, liga en pap. Mannetje is vergeten nr 4 om te doen voor ze naar bed ging, wou het ff proberen, dus dan morgen maar. @shelde, heb idd erg vaak keelontsteking maar om nu mijn amandelen te laten weghalen....uh nee dank je, wacht ik nog wel mee tot het net zo erg wordt als bij mijn zus want die heeft het nog vaker dan ik. Wat een leuke foto, en idd een hele eer om foto's te mogen maken op een trouwerij.
nee boven geen tandje.....alledrie onder haha de eerste tand was de tand rechts naast de voortanden onder........en een week later de twee voortanden onder Wat een gedoe trouwens met jouw moeder dan het is toch echt jullie keus wie je kiest voor zoiets belangrijks dat zal ze maar moeten accepteren
@ san Hihi wat een lekker ding! Lacht echt ondeugend.. Ben zo trots op m'n meisje. Als ze morgen ochtend geen dipje heeft gehad gaat de saturatie er af en is ze daar al over heen gegroeid. Ook stopt de coffiene ben wel benieuwd hoe dat dan gaat dat is dat ze geen dipjes met haar hartje krijgt. Alles dat ook goed gaat is het enige nog de voeding! Dus spannend.... ze zijn nu op zoek naar een flesje voor haar... avent is te zwaar en difrax ook.. dus nu proberen ze de dodi 1-2-3 speen..