ooohh Marliek, wat jammer........het zou ook wel heel snel zijn!Maar wel tegek dan natuurlijk! Spijkervrouwtje: hoe is het met ISa? Ik las jou verhaal van de week en had precies hetzelfde met Mira! Ook slecht drinken/ gigantisch vol en verkouden/ naar doktor geweest maar toch uitzieken. En inderdaad vannacht weer nachtvoeding omdat ze echt veel tekort drinkt.......Ook wil ze geen flesvoeding meer dus ben de borstvoeding weer aan het opbouwen..... Zielig he als die kleintjes ziek zijn. De weerstand wordt wel opgebouwd, maar dit houdt wat in! Is Isa wel naar het KDV geweest? Mira niet omdat ik weet dat ze geen tijd hebben om haar vaak drinken aan te bieden (wat nu noodzakelijk is). Judy: zo'n schommelstoel is echt een aanrader en harstikke leuk voor Mirthe!
@Marlieke Jammer @Cimbomlu Schoonmoeder ziet nog maar 20 procent. Kan het komende jaar nog iets verbeteren, maar ook verslechteren. @Patje Heb de Tripp besteld, zou op voorraad zijn volgens de site. Nu krijg ik een mailtje...twee weken levertijd @Judy Zeker! Is vanaf 9 maanden, maar Keano zit er nu al goed op. We blijven natuurlijk wel dichtbij @Sandra Your welcome! En ik heb hem voor 62,50 Keano is gisteren zoals altijd om 20.00 op bed gegaan. 05.00 was hij al wakker en wilde hij drinken... 05.00 tot 05.20 05.20 tot 05.30 05.30 tot 06.00 weer op zijn eigen bed 06.00 tot 06.05 06.05 tot 08.15 bij ons geslapen Vanaf die tijd wakker, doet deze week zelfs geen 20 minuten dutje... Hoop maar dat 'ie zijn sprongetje heeft want hij huilt ook veel meer dan anders
Velobabe: Bedoel je dat hij de hele dag dan wakker is? Misschien heeft hij wat bijvoeding nodig? Of doe je dit al?
Hi Ik ken die 70% dagen van Mexx. 7 a 8 jaar geleden mocht iedereen daar heen met een personeelslid van Mexx. Maar nu niet meer helaas! EN toen had je ook Peek & Cloppenburg uitverkoop dag met 70% korting. Vorig jaar ben ik wel naar een magazijnverkoop van H&M geweest. Heel lang buiten in de rij gestaan maar het was echt de moeite waard. Judy: leuke foto's weer op je site. Hier wel lange lokken bij Joya bovenop maar staat nog niet vind ik zo'n staartje van de week nog een x tje proberen Marlieke: jammer zeg, laat het dan maar doorbreken des te sneller kan je voor ronde 2 Cimbomlu: lekker zeg ff op vakantie Ik weet het verder ff niet meer. Ik barst van de hoofdpijn maar ff wat langer liggen ( lig nu op de bank) en morgenochtend maar niet mee naar de voetbal. Want ik denk dat het weer vanuit mijn bekken komt. Morgenmiddag nml sinterklaasfeest van mijn werk in een locatie in Utrecht en 's avonds een feestje. Mijn moeder gaat gelukkig mee wordt anders helemaal moeilijk met 2 kids daar. Ik heb gisteren ff een 2e knorretje bij de Kruidvat gekocht haar lievelingsknuffel. Ze waren er weer gelukkig Ik naar de Hema ik krijg nooit de folder en had op internet een schattig paars rokje gezien was natuurlijk weer uitverkocht. Maar een schattige legging gekocht met tuniekje in paars en lila nu nog schoentje voor eronder Kan ook in de zak. Gisteren 2 tweedehandse buggy's gekocht. Nu ff uitvinden hoe ik de bekleding helemaal kan schoonmaken. 1 voor bij oma en 1 voor mij een roze Koelstra. Scheelt een hoop geld en zo vind ik het niet erg om ermee naar de voetbal te gaan( modder) en dat die misschien gestolen wordt. Maar nog ff wachten voordat ze erin gaat Zondag is het al weer een jaar geleden dat mijn opa gestorven is ( en dat we op vakantie waren om te vieren dat deze zw. wel goed ging) wat gaat de tijd snel! En Als ik jullie niet meer spreek een fijn weekend!
Vanmorgen had Chanelle eindelijk weer een hele fles op..komt alles er weer uit Daarna heb ik wel nog wat voeding gegeven..anders had ze echt te weinig op. Het is nu tijd voor de tweede fles..alleen is ze nu net in slaap gevallen Ze zal zo wel weer wakker worden van de honger.. Hihi o ja ze heeft daarnet ook even op een soepstengel zitten sabbelen..ze vondt het wel wat Alleen af en toe beet ze echt een stukje af..en die stukjes waren nog hard..dus die heb ik maar weer uit der mondje gevist 8) Ik dacht daarnet..hey misschien is het wel leuk om iets voor mijn mannetje te bestellen voor de kerst..een leuke blouse en trui..pff..uitverkocht O ja ik ben op zoek naar een hele leuke tutteldoekje met van die labeltjes eraan..Chanelle zit op alle labeltjes van alle beestjes te sabbelen..waarschijnlijk is dat lekkerder dan de rest Wie weet er leuke?!
Velobabe: jeetje dan zal je wel moe zijn. Misschien tandjes? Shelde: Joya slaapt ook sinds 2 weken weer veel overdag. Vanmorgen bij oma ongeveer 1,5 uur net opgehaald en in bed gelegd en zijn slaapt alweer een uur. Gisteren heeft ze denk ik wel 5 a 6 uur geslapenDus komt ze nog op ongeveer 18 uur per dag
O ja ik wil heel graag een speelkleed gaan maken..met allemaal verschillende stofjes e.d. Bedenk me net misschien is het ook wel leuk om daar labeltjes op de naaien.
Zo, Mirthe ligt lekker op bed, dus voor dat we straks op kraam bij ons nieuwe neefje Hidde gaan, nog ff hier kleppen! @ Moon, jammer van dat dipje, maar BIJNA drie dagen....voordat ze 36 weken is, heeft ze allang geen dipjes meer, dat weet ik zeker, zo goed gaat het! En fijn dat het met mama ook weer beter gaat! @ Shanna, lees nu pas dat je vandaag die mammo hebt, bah! Gister wel ff je zorgen weggegeten en geshopt? Lekker hè, zo'n avondje vrij? Had het gister ook en vannacht zelfs ook, af en toe wel lekker hoor, maar ik was wel weer blij Mirthe vanmorgen weer te zien lachen toen ik aan kwam lopen! Hoop dat je snel een positieve uitslag krijgt, mammo's zijn inderdaad niet geheel gevoelloos, dat ze daar nou geen vriendelijker manier op kunnen vinden.... @ Britt, Sven vorige week dus stiekem zitten snoepen......hihi @ Marlieke, ik ben ook voor 2! En nee toch....lees ik dat de test negatief was? Dat kan helemaal niet....huh? Nou ja, ik duim wel weer opnieuw, geen probleem! Op naar de 2e ronde! @ Cim, mijn moeder kent die meiden wel, met één van de twee ben ik al jaren vriendinnen, de ander is haar partner, die kent mijn moeder inmiddels ook.... Dus dat is het probleem niet zo. Mijn moeder wil graag dat Mirthe in de familie blijft. Ach, wij gaan er gewoon van uit dat er geen reden is tot zorgen, we gaan voorlopig maar niet dood en al helemaal niet tegelijk... Hoewel, als we 90 zijn ofzo en dan samen gaan, dat lijkt me wel mooi, maar ja, dan is Mirthe 60.....hahaha... En dat van die vakantie......jou verhaal snap ik. Jij ziet je man nauwelijk en dan snap ik dat je er even tussenuit moet. En ik neem aan dat Deniz gewoon de hele week naar oma gaat? Hier was het een verhaal van, wij moeten er tussenuit, want er is zoveel gebeurd en we gaan die jongen gewoon een paar dagen hier, een paar dagen daar enz enz... Het was gewoon in mijn ogen niet nodig dat zij gingen! Bij jou is dat anders, vind ik.... Zij brengen die jongen al bijna weg als ze boodschappen moeten doen....dus tja....het ligt bij mij meer in de manier van omgaan met je kind dan het alleen op vakantie gaan hoor! Heeeeeerlijk, op vakantie.......IK WIL OOK! @ Sandra, ja oneerlijk hè, zoveel korting! Mirthe slaapt de ene keer veel, de andere keer weinig, geen peil op de trekken.... 6-7 uurtjes uit bed komt hier ook wel eens voor... @ Patje, lekker hè, dat haar eraf....ik ben ook geweest 3 weekjes terug en het is zo heerlijk en makkelijk! @ Marlieke.... Rinke en ik hadden destijds exact op de dag van ovulatie geklust, daarna ook niet meer...kwam er gewoon even niet van. En ik was een week korter zwanger, volgens de vk en dus zou ik dan ook een hele late innesteling hebben gehad, dussss........ @ Laila, thanx.....moet nodig weer nieuwe maken eigenlijk... En lekker blijven liggen hoor! @ Viona, bij de Gardo verkochten ze leuke, volgens mij van Lief..... @ Velo, jeetje dat is niet veel slaap....inderdaad, bijvoeding nodig? Kan zijn dat ze daar al sneller aan toe zijn... Maar misschien ook even een sprongetje, Mirthe had ook van die dagen, uitputtend zijn die....dus lekker rustig aan doen verder! Zo, ben helemaal bij! Wauw! Nou dan ff mijn grote nieuws: We hebben de tweede prijs gewonnen met de Oei ik Groei - You Tube wedstrijd. Er waren vast niet zoveel flimpjes ingestuurd, want zo leuk was ie nou ook weer niet! Maar goed een waanzinnig luxe camcorder gewonnen van Sony, schrok even toen ik zag dat dat ding 1200 euro zou moeten kosten, dus geen simpel dingetje denk ik....wat een groot geluk zeg! Dus binnenkort kunnen we naar hartelust filmen! En je kan er ook nog foto's mee maken, geweldig, helemaal happydepeppy hierzo!
Hoi Ladies, @ marlieke Wat jammer! Maar ja op naar de volgende ronde! @ judy Wat gaaf! Feli! @ viona Ik heb die doekjes ook. Hier verkopen ze ze ook http://www.koterkado.nl/ @ cim Net heeft ze alles uit een Difrax gedronken dus toppie! Ik koop gewoon een Difrax en dodi en zie dan wel. @ all Ging giseren middag de tel. de kinderarts van Btje. Dat ik niet moest schrikken maar er was iets fout gegaan die nacht. Hadden ze 5ml melk van een andere moeder aan B gegeven. Best wel geschrokken en Mar die kookt! Die moeder word nu gecheckt of ze geen rare dingen heeft zoals hepatitis B ( in haar zwangerschap had ze het niet dus zal nu ook wel niet) Horen we volgende week de uitslag maar de kans dat B het dan heeft/krijgt als die moeder dat heeft is heel klein. Maar toch vind het geen fijne gedachten. Woensdag gaan we het er met haar arts over hebben en Mar wil graag die zuster spreken om te vragen hoe dat heeft kunnen gebeuren. Mar heeft het op het moment helemaal gehad met het ziekenhuis maar hij is ook zat na zoveel weken. En eerst haar neusje, telkens smetplekjes waar wij op aan gekeken worden.. terwijl het hun taak is haar te verzorgen (kan niet dag en nacht daar gaan zitten en haar verzorgen) en nu dit.
@Ster Nee, ik voed nog niet bij heb BV genoeg en hij heeft ook geen honger. Hij wil alleen maar bij me zijn lijkt het. Maar dat is niet vol te houden de hele dag.Nu ligt hij ook even wakker in de box en dan is het gelijk huilen @Lailae Misschien, ik zie linksonder iets wits. Dacht dat het er al langer zat, maar toen ik hubbie net aan de tel. had zei hij dat hij het niet eerder gezien heeft. En moe...ja, dat ben ik nu wel. Kan helaas ook geen break nemen, wel een kit kat, maar dat helpt niet... @Judy Rustig aan doen, wat is dat... Gefeliciteerd trouwens
Keano blijft maar huilen. Zijn bijtring wil 'ie ook niet. Wat geven/doen jullie bij doorkomende tandjes
Moon: vervelend hoor, hopelijk heeft het verder geen nare gevolgen. Ik begrijp dat jullie het zat zijn, jullie willen de kleine meid gewoon thuis hebben, met z'n drietjes, als gezinnetje. Een knuffel voor je, meid!
@ velobabe Wat vervelend dat ie zo verdrietig er van is. Hoop dat de stoute tand snel door komt @ cim Thnx... Ik ga er vandoor ga maar is kolven en dan lekker koken. Maak er pannenkoeken van hahaha nee is grapje hoor. Lekker spaghetti mmmmmm
@Moon Ik hoop het ook. Hij is net bij me in slaap gevallen en ik heb hem voorzichtig in de box gelegd...Ben benieuwd hoe lang het duurt. Eet smakelijk straks. Wij eten bietjes.
Dank je! Jullie ook! Klinkt ook lekker trouwens bietjes.. heb ik al in eeuwen niet meer op.. lust mannetje niet
@velobabe, ik had ook 2 weken levertijd maar hij was er echt al veel eerder! En ik ken het gedoe omtrent de tandjes, tja het enige wat bij femke hielp was heel veel op de arm....zelf er slapen.....is het tandje er, en is ie weer weg.... :-k Nou ja, de chamodent druppels helpen wel en we hebben ook de dentidox. hhmmmbietjes! Vers van het land...........jammie jammie, het allerlekkerste! Wij eten patatjes @ moon, wat balen zeg! Kan er dan ook nog wel bij! @ judy, wat gaaf zeg dat jullie gewonnen hebben! Veel plezier met jullie prijs. @shanna, hoe is het vandaag gegaan? Wanner krijg je de uitslag? @viona, kreabea Nog een vraagje, een vriendin van me wil wel als kraamcadeautje zo'n tutteldoekje met allemaal labeltjes, weten jullie waar je die kunt bestellen of kopen?