Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Jeetje Moon, wat erg!?!?!? Ff de roddel: welke zuster was het?

Ik zou ook pissed worden hoor, laat het ze maar goed horen, tss....had ik niet verwacht, ik heb het daar best "naar wens" gevonden met de zorg, maar ja, Britt is natuurlijk wel iets meer een zorgenkindje met 11 weken te vroeg, daar moeten ze extra zorgvuldig mee om gaan!

goh.... Nou het zal wel meevallen, dat moeders niet ineens HepB heeft, maar ik zou inderdaad een klacht indienen en vragen of die zuster voorlopig even niet meer melk aan Britt geeft. Het kan ze allemaal gebeuren daar, maar het hoort gewoon niet te gebeuren!

Knuffel voor jou

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Velo, waar heb je hem voor 62,50? En welke heb je? Bij prenatal stonden het schaapje en de rups in het blaadje voor 65. Maar wij willen waarschijnlijk de olifant (moet ook voor een jongetje kunnen) En succes met Keano! Ik gebruik Chamodent voor de tandjes.

Lailae, rust goed uit!

Viona, ik had dat kleed gezien, erg leuk om te maken! Een labeldoekje kan je ook zelf maken. Ik heb er ook een gemaakt voor Nicky en Devano van Sally.

Judith, wat gaaf dat je gewonnen hebt! Helemaal super!

Moon, jee, wat een gedoe allemaal. Nog even en je hebt je meisje thuis! Heb je al dat gedoe niet meer!

Vanmiddag druk aan het opruimen geweest. Nicky zat er gezellig bij, Zat af en toe lekker te gillen (de nieuwst rage :)). Folders zijn ook erg interessant de laatste tijd, vooral om op te eten. ;) We gaan zo eens lekker douchen en naar bed. Heeft mama de avond voor zichzelf (papa moet werken tot 11 uur). :D

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Velobabe hier ook chamodent voor de tandjes. En misschien Keano in een draagzak doen? kun je tenminste tochnog wat doen in huis zonder dat hij de hele tijd huilt, En misschien valt hij wel in slaap.

Ster Isa is vorige week niet naar het KDV geweest maar afgelopen maandag en vandaag wel. Ze drinkt haar eerste fles om 11 uur meestal wel (bijna) leeg, maar de 2e fles om 15 uur daar drinkt maar ongeveer de helft van.
    Heb de afgelopen dagen toen ik thuis was ook overdag 5/6 keer gevoed ipv 4 x maar ook dan drinkt ze niet super en komt ze ook snachts. Ik heb het idee dat ze minder drinkt omdat het zo vermoeidend is met die verkoudheid. En snachts hoor ik haar eerst hoesten waarna ze niet meer goed in slaap valt en dan dus goed wakker wordt en niet meer wil slapen. Ik geef haar nu snachts maar 1 borst in de hoop dat ze over een tijdje weer zonder kan. Maar wat raar dat Mira geen FV meer wil, lukt het een beetje met het opbouwen vd BV? Hopen maar dat ze er weer snel van af zijn. Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat de antibiotica bij Isa begint te werken, ze is nog wel verkouden maar het hoesten is al wat minder aan het worden.

Viona, leuk kleed hoor, veel plezier ermee!

Judith geluksvogel!! kun je lekekr gaan filmen binnenkort!

Moon Nou moet niet gekker worden, geloof dat jij heel blij zult zijn als je je kleine meid eindelijk thuis hebt!

Shelde leuk he dat gillen van plezier. Gelukkig doet isa dat nu ook weer ze was nl afgelopen week zo stil toen ze ziek was. Dit is veel leuker ;) fijne avond!

Patje, inderdaad op koterkado.nl of bij van die kleine babyspeciaalzaakjes daar hebben ze ze meestal ook wel.

Sandra, hier slaapt Isa meestal snachts ongeveer 12 uur en dan overdag nog zo'n 5 uur bij elkaar, dat is dus 17 uur dus is ze zo'n 7 uurtjes wakker per dag ;)

Morgen sinterklaas op mijn werk, ben benieuwd want het wordt erg druk geloof ik. En we moeten er rond 10.30 uur zijn terwijl 11.00 uur eigenlijk etenstijd is voor Isa. Weet nog niet wat ik zal doen haar vantevoren even thuis voeden of gewoon op mijn werk als ze het zelf aangeeft :(

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Judy, gefeliciteerd met je camera! Hartstikke leuk zeg! :whistle:

@Moon, :confused:

@All, hier nog steeds geen ongi. Niets, helemaal niets. Ook geen klachten die ik normaal voor ongi heb... :(

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zou het dan toch zo zijn Marlieke....

Fingers crossed!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Niemand laat los wie de zuster was.
    Net verspraak wel een zuster zich een beetje door te zeggen het bloed van dat jongetje.
    En weet wie zijn mandje er naast die van Britt stond.
    Maar goed...
    Hebben fijn gesprek gehad met de zuster die dienst had dus komt allemaal wel goed.
    En ze had van de saturatie af gemogen maar was dom van de vorige zuster!

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marlieke..De spanning stijgt..misschien..
    *duimen*

**Moon..Pfff..hoop dat de weekjes gewoon lekker snel voorbij gaan..want dit allemaal zit je niet op te wachten..strakkies kan je lekker zelf 24/7 voor kleine uk zorgen..en dan heb je dit gedonder niet meer..
    *knuffel*

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo pff hebben vanmorgen sinterklaas gehad op het werk. Na een zware nacht (isa kwam om 01.00 en om 05.00 uur)had ik Isa na de voeding van 08.00 uur rond 09.00 uur weer in bed gelegd. Tegen 10.00 uur er weer uitgehaald want we moesten om half 11 op het werk zijn. Nou om kwat voor 11 zou het beginnen, en ja dat gebeurde ook zo maar dan met een goochelaar... :( en dat duurde een uur! Pff toen kwamen er wat pieten en om kwart over 12 kwam klaas eindelijk langs :confused: . Om kwart voor 1 vertrok die weer en toen moesten de kadootjes nog verdeeld worden. Al met al zaten we dus rond 13.00 uur weer in de auto op weg naar huis maar Isa had nog geen oog dicht gedaan daar. Dus in de auto viel ze gelijk in slaap. Om half 2 thuis in bedje gelegd maar ze was zo oververmoeid dat het een uur :) duurde voordat ze eindelijk sliep. Ze bleef nl maar huilen van vermoeidheid, echt zielig. Toen was het dus inmiddels al half 3 en normaal krijgt ze rond 15.00 uur weer eten :rolleyes: Tja ik heb haar dus maar laten liggen maar ze ligt er nu dus nog steeds in... maak er uiterlijk om 16.30 uur wakker want anders slaapt ze vanavond niet meer ben ik bang. Ikheb m'n buik dus wel weer ff vol van sinterklaas :(

Marlieke hoe is het nu? ik zie dat je banner weg is, is dat goed of slecht nieuws?

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Shelde
    Ik heb hem gekocht bij www.sweetbabyfeet.nl
    Ik heb eerst op internet de prijs vergeleken en toen tegen hun gezegd dat ze te duur waren. Toen zijn we een lagere prijs overeengekomen en is de prijs op de website aangepast! Had die man een fout gemaakt en erbij gezet nu tijdelijk zonder verzendkosten dus vandaar het koopje :) Wij hebben trouwens Danny de Dinosaurus gekocht!

@Spijkervrouwtje
    Ja, in de MM ofzo, maar Keano weegt nu 7.4 kg, pff.
    Jammer dat het sinterklaasfeest zo lang duurde...

@Marlieke
    Goed nieuws? Super!
    Slecht nieuws, drie keer is scheepsrecht ;)

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wil mijn avatar aanpassen, maar hoeveel pixels moest ik dan ook alweer opgeven (links bij foto verkleinen) :rolleyes: Vorige keer is het gelukt, maar nu weet ik weer niet meer hoe het moet...

En ik had een mailtje gestuurd over de Tripp Trapp en die wordt toch woensdag al bezorgd. Ze hadden een foutje gemaakt :)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    geloof 5 bij 5

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Nu is 'ie 5x5. Zo klein dat je hem helemaal niet ziet :(
    Iemand?

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Velobabe: ik weet niks van die avatars, het is mij ook nog nooit gelukt...

Marlieke: he, zeg, je laat ons toch niet 9 maanden in spanning hoor ;)

Spijkervrouwtje: volgende keer geen Sinterklaas voor Isa, maar liever Klaas Vaak... Hopelijk slaapt ze vannacht lekker

Shelde: als het maar kraakt he! Het Nijntje knisperboekje wordt hier ook verslonden!

15. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marlieke..Blijf nog steeds in spanning..hihi..moest gewoon even komen kijken..
    Jammer nog geen nieuws ;)

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, je maakt het wel spannend hoor!

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Nou hier ben ik dan weer.

Nog altijd geen drupje bloed te bekennen...
    Maar ik wacht nu echt (...) tot volgend weekend...
    :)

Heb mijn banner weggehaald omdat ik er anders veel te veel mee bezig ben.

@Spijkervrouwtje, tja, sinterklaas word ook een dagje ouder en dan gaat alles niet meer zo snel... Maar zonder gein: wat een zootje ongeregeld zeg!
    Wij hadden vrijdagavond sinterklaas bij mijn man z'n werk. 18.45 uur begon het en om 20.00 uur waren we al weer thuis.
    Marciano heeft ook nog op schoot gezeten bij Sinterklaas. Hij heeft nu al streken want hij trok aan de baard en lag er met de voetjes bovenop te trappelen... :)

Wat heeft Isa gekregen?
    Marciano heeft een dierendraaiboom van Vtech gekregen. Hij vind het een geweldig ding!

@Cimbomlu, als ik nou eens niet zo'n enorme flapuit was dan liet ik jullie misschien wel 9 maanden in spanning idd. :D

18. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente

Vruchtbaarheidsdansje...

19. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006