Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    P.S. was dat echt een VRUCHTBAARHEIDSdansje? Hier begint het te regenen, misschien toch de verkeerde dans?

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Nog 29 dagen...

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    :) ik zou het niet weten! Ik heb het een vruchtbaarheidsdansje genoemd, mara het kan net zo goed een regen- of hageldansje zijn! (hier hagelde het net nl.)

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Marlieke mij duimen maken overuren hoor :D

En inderdaad zoals bij jullie vindt ik sinterklaas nog wel leuk, maar bij ons op het werk dat duurde echt te lang!
    Isa heeft een serie stapelbekers gekregen. (wij mochten nl vantevoren zelf aangeven wat ze wilden). Had eigenlijk als eerste keus een activity center maar die zullen wel uitverkocht zijn geweest denk ik. Heb er daarom net maar 1 op MP gekocht van fisherprice. Voor maar 5 euro niet slecht he 8)

Hubbie is hier ziekjes, heeft voorhoofdsholte onsteking , niet echt leuk dus. :(
    En Marliek jouw vruchtbaarheidsdans heeft hier ook voor regen gezorgd... :rolleyes:
    hmm balen want wilde vandaag eigenlijknog wel ff wandelen of paardrijden maar ja met dit weer heb ik daar weinig zin in. :(

5. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    maximaal 80 x 80 pixels en max 5 mb. Ik heb gewoon een foto verkleind in coral draw. Maar volgens mij kun je ieder programma wel gebruiken.

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Zo, daar was ik ook nog weer ff.
    We hadden visite uit rotjeknor dus had weinig tijd om hier te reageren.

Ik lees veel over sinterklaas, tja ik werk voor mezelf dus geen sinterklaas, en mijn man werkt op een school met kweet niet hoeveel personeel, dus daar doen ze ook niet wat.

Het slapen is hier nog steeds drama, ze wordt gewoon klokslag 4 uur later dat ze gaat slapen wakker, de eerste keer kan er nog een speen in, maar zo rond de klok van 4.00 zitten we met een klaarwakker kind in bed.
    We hebben al zoveel geprobeerd, maar het helpt allemaal niet..............en vandaag heeft ze ook weer een beetje een rotdag, want ze zit weer heel erg aan haar oor te trekken en zichzelf te overstrekken en dus vreselijk te krijsen.
    Heb er net maar een zetpil ingedaan en nu slaapt ze al wel een half uur.....
    Moet over 1 week naar het cb, hoop dat ze daar met een oplossing komen, maar dat denk ik niet.

En nu weer genoeg geklaagd,
    heb vanmorgen weer lekker gehandbald, met 23-10 gewonnen en zelf volgens mij bijna 10 doelpuntjes gemaakt.
    Maakt mijn dag toch nog een beetje goed.

oh jee, had ik al gezegd dat ze sliep? madam is alweer wakker.
    Ik laat haar maar weer ff huilen.

@marlieke, je houdt het wel erg spannend meis!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Balen patje!

En spannend Marlieke!

Hier is het ook regenachtig, helemaal niet erg op zondagmiddag, gezellig :)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marlieke

Spannend zeg!

@ all

Ze is er vanaf .. van de saturatie.
    Nu is de coffiene ook gestopt nou hopen dat ze dan ook geen dipjes van haar hartjes krijgt dan mag de monitor volgende week zondag gestopt worden als ze vanaf woensdag/donderdag daling vrij is.
    Echt spannend!
    En dan moet ze toch het licht is gaan zien van drinken.. want anders duurd het nog wel even.
    Ze vind het wel best dat als ze niet alles drinkt dat het door haar sonde komt.

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @moon, wat goed zeg! dat is 1! Op naar de volgende stap.

ppff het krijsen werdt steeds erger dus haar er maar weer uitgeplukt, ze heeft echt weer zo'n dag van half uurtjes slapen. Meestal slaapt ze dan s'nachts weer wat beter dus ik hoop dat dat ook gaat gebeuren, ik vind het zo zielig voor haar!

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Patje wat verevelend joh. Misschien dan toch de halfjaar sprong?

Hier is Isa ookmeer wakker snachts. Kwam in het begin omdat ze zo ziek was maar dat is nu toch wel bijna over. Gisterenavond was ze dus laat met drinken, rond 20.15 laatste voeding. Dqarna om 24.00 uur wakker, en huilen :( ff speen geprobeerd maar die wilde ze niet, toen maar weer terug naar bed gegaan in de hoop dat zij ook weer ging slapen. En dat werkte gelukkig na 10 min was ze stil, alleen was ik toen klaarwakker :confused: Om 05.00 uur hoorde ik haar weer, toen was het een hongerhuil die niet ophield dus ff 1 kant een beetje laten drinken en toen weer in bed gelegd. Ze protesteerde wel een beetje maar is toen toch weer in slaap gevallen. Om 07.15 uur was ze klaarwakker en heb ik haar dus maar weer gevoed om meteen weer in het gewone ritme te komen. Pff van mij mag ze ook wel weer gewoon gaan doorslapen hoor :rolleyes:

Moon spannend hoor, hoop dat alles nu goed gaat en dat ze dus snel van alle slangetjes en monitoren af is!

Hier heeft madame vandaag wat banaan binnengehouden :) Gisteren had ik weer wat banaan met melk geprobeerd, beetje semmelen en vooral veel weer naar buiten werken. Vandaag ging het al iets beter en ging ze in ieder geval niet huilen en likte ze zelfs haar lipjes af :D Bij lekar dnek ik 2 kleine lepeltjes binnengekregen. Ben benieuwd hoe het vd week gaat .

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Even een test of mijn avatar nu wel in beeld komt :)

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ha!
    Gelukt, heeft even wat zweetdruppeltjes gekost maar gelukt, hihi :)

NU even op die sweetbabyfeet site kijken wat een leuke dingetjes!

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Jeetje Marlieke wat spannend zeg....zou het dan toch? je had met zo'n digitale cb test getest toch? die zijn wat gevoeliger heb ik gehoord en testen vaak in het begin nog negatief (wil je niet blij maken met een dood vogeltje hoor maar heb het best vaak gehoord)
    ik blijf voor je duimen

pfff gisteren dagje naar Utrecht geweest op visite....en we zouden met de kids naar kidscity gaan zodat de oudsten lekker konden ravotten...
    wat doet deze kip.....toen we daar heen gingen heb ik de luiertas achter de auto gezet zo van die pakt marco nog even achterin want de klep zat nog op slot.....

dus wij zijn al even bij kidscity en ineens bedenk ik mij heee waar is de luiertas.....overal zoeken....ook in de auto maar nee hoor niets en daar zat alles in luiers flesjes melk speentje kontdoekjes....

nog naar hun huis teruggegaan of hij er nog stond maar nee hoor .....bij buren aangebeld.....nix

dus zat niets anders op en alles nieuw gekocht wat we nodig hadden die dag..................komen we terug uit kidscity en zij gaat nog even naar die ene buuf die die middag bij het aanbellen niet thuis was...........jaaaaaaaaaa zij had de tas gevonden en maar even mee genomen om rond te vragen van wie die was..........helemaal blij want mijn fotocamera (wel mijn oude reserve) zat er ook nog in

14. Hester

Hester Niet meer actief

Pff Natascha wat een gedoe!

En spijkervrouwtje: hoera voor de banaan!

Marlieke: probeer een kruidvat test ;)

@ all: Wat gaan jullie je beebs precies geven qua voeding na 6 maanden? Ik wil het schema van Nutricia (zie hun site) wel volgen, dat ziet er prima uit. En dan alles beetje bij beetje invoeren. Vandaag zijn we begonnen met opvolgmelk.

Laurens lust werkelijk alles wat hij in zijn handjes en mond krijgt en eet nu iedere ochtend tussendoor met gemak een potje fruit leeg en 's avonds een potje groente! Ik ben trots op 'm! :D

Echt leuk om te zien hoe hij met smaak eet. De potjes van 6+ maanden zijn een stuk groter, maar dat zal ook wel gaan lukken. Hij is nu meestal ontevreden als het potje leeg is.

Deze week is hij op controle geweest bij de kinderarts en meneer weegt precies 8 kilo!
    Kinderarts was erg tevreden, wij uiteraard ook. Hij hoeft er nog maar 1 keer terug te komen als het goed is, over 6 maanden.

Ook hebben we een kinderstoel besteld, lijkt me erg gezellig zo'n kleintje aan tafel :) En handig, want nu geef ik hem zijn eten op de wipstoel, maar daarbij zit je toch een beetje onhandig op de vloer natuurlijk.

Dat was onze update weer, nog ff gaan gamen (Super Mario Galaxy op de Wii --> echt een aanrader, superleuk!)

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Wat fijn.....nog maar 1x terugkomen....gaat goed dus

ja ik wil ook met 6 maanden beginnen met zo'n schema ongeveer (over twee weekjes dus)

We zijn al wel op de opvolgmelk overgestapt sinds dit weekend, had het gevoel dat hij er aan toe was...de flessen gingen in record tempo leeg (en geen kleine flesjes....4 x 240 cc) en na de fles zat hij nog te kijken van goh waar is de rest.....en sinds de opvolgmelk gaat dat ook weer goed.
    ik liep overtijd van hem dus dacht kan dan wel twee weekjes eerder beginnen

En dan vanaf 6 maanden indd overdag fruit en rond avondeten aardappel/groente en evt yoghurt na
    en dan daarna met brood beginnen te oefenen

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Lieve meiden, ik wacht om hetgeen Natascha al zei: de cb geeft soms pas later positief.

@Hester, ons geld kunnen we op het moment goed gebruiken voor noodzakelijke dingen en aangezien ik nog testen thuis had van cb gaan die eerst op...

Wel heb ik al een bestelling geplaatst hier voor de matcare nogwat. Schijnen 4 dagen voor NOD al te kunnen gebruiken.

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Velo, dat was boffen! Hij is nu 70 euro incl. verzenden.

Marlieke wat spannend joh!!! (ik zou clearview tests halen)

Spijkervrouwtje, stapelbekers zijn ook leuk! En een activitycenter voor 5 euro is een koopje!

Wij doen geen sint op het werk. Het wordt een erg grote happening... en vooral m'n man zag dat niet zitten met Nicky. Ach, ze krijgt er toch weinig van mee... volgend jaar doen we wel aan sint.

Patje, misschien kan je beter een keer langs de HA of fysio gaan. Het klinkt een beetje als wat Nicky had. Trekken aan het oor kan oorontsteking zijn, maar vaak is het dat ze naar hun nekje grijpen, omdat die pijn doet. En overstrekken is om de pijn niet te hoeven voelen. Kijk eens op http://www.kiss-kinderen.nl/ of je meer dingen ziet die Femke ook heeft. Misschien zit er ergens iets vast in haar nekje, is ze zo weer vanaf na een bezoekje van een manueel therapeut (of fysio/osteopaat)

Moon
    , weer een stapje verder! :D

Candijtje, wat een leuke nieuwe avatar!

Natascha, gelukkig heb je je luiertas weer terug!

Hester, ik heb nog niet echt naar een nieuw schema gekeken. Ik wil vanaf 6 maanden wel fruit EN groente gaan geven per dag. Nu is het of/of

Gisteravond zijn manlief en ik naar de bios geweest. Was lang geleden, was wel weer eens leuk. :D Nicky was bij opa en oma. Was niet helemaal goed gegaan. Toen ze erachter kwam dat wij er niet waren, was ze gaan huilen. Oma de fles gegeven en na een tijdje in bed gelegd. Daar was het nog huilen (maar dat doet ze altijd), oma liedjes gaan zingen... was ze even rustig, weer huilen, oma haar eruit gepakt. Pas tegen 10 uur sliep ze (normaal max. half 9). Vanmorgen kwam ze om 8 uur en heeft tot 11 uur geslapen. Dus wij konden ook heerlijk uitslapen. :D
    Vanmiddag was wel heel zielig. Ze had gisteren niet gepoept en het deed nu echt pijn! Ze was echt aan het krijsen van de pijn, het arme meisje.

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo, even gelezen, niet zoveel gekletst, dus iedereen een lekker weekend gehad?

Femke nog aan het spoken, gedver Patje....ik hoop echt dat ze snel doorheeft hoe lekker slapen is!

@ Moon, mooi weer een stapje verder, die ellendige blauwe piepveroorzaker is er ook af, dat ding gaat ook als ie even niet goed om het voetje zat, bah, dus mooi dat die weg is! Nu eten Brittje, het is zo fijn om zelf te eten!

@ Sandra, welke film zijn jullie geweest? Gezellig hoor, alleen jammer dat Nicky het wat minder vond, volgende keer beter....maar wel lekker uitgeslapen dus ;)

@ Marlieke, je houdt het spannend meid......we wachten rustig af hier.....misschien wat traag zaad en een relaxend eitje die pas een paar dagen later dachten van "hoe zat het ook alweer, eitje, zaadje, ehm.....kindje?"

@ Candijtje, mooie Avatar hoor, schatje is Vera!

@ Hester, goed nieuws bij de kinderarts, mooi zo!

Wij hebben Mirthe vanaf zes maanden fruithap gegeven, twee weken later groente en aardappeltjes. Bijna alles gewoon geprobeerd, zelfs spruitjes, die ze vanwege krampjes afraden, maar Mirthe vond het lekker.... Met zeven maanden zijn we ook af en toe een beetje tartaar bij de hapjes gaan doen, één keer per week ongeveer. En nu, met zeven en halve maand gaat ze een broodje eten.....zodat we weer een fles kunnen afbouwen.... We wegen de hapjes af op ongeveer 200 gram, net als in een potje zit en dat mag ze opeten, maar dat hoeft niet...

@ Mariëlle: Isa vindt het gewoon veel te lekker aan je borst...die wil helemaal nog niet eten, want dat betekent minder borstvoeding, hahaha....

@ Natascha, pfff wat een gedoe met je tas, maar fijn dat ie terecht is, zou ik heeeeeel irritant vinden!

@ All, vrijdag op kraamvisite geweest, wat is 50 centimeter en 4 kilo dan ineens klein zeg! Ondanks dat Mirthe de helft is geweest.....haha...

En nu weer werken....
    Wij hebben nu een Mirthe die om vijf uur een poepbroek heeft en verschoond wil worden. Hadden we niet gelijk door, dus steeds speentje, druppeltjes, al dagen rommelen en dat was ze om half zeven klaar wakker en om kwart over zeven al aan het eten....
    Vanmorgen Rinke om 5 uur Mirthe verschoond, Mirthe weer slapen en om kwart over zeven moest ik haar gewoon wakker maken! Nou, die heb ik dus door! Morgen weer proberen, Rinke moet toch om kwart over vijf opstaan, dus daar maken we dan maar gebruik van om Mirthe even te verschonen, kan mama daarna ook nog even lekker doorslapen, haha!

Ik ga ff archiveren, heb een megastapel liggen, ik heb sinds vrijdag een kast, jawel, dat is het nadeel van een nieuwe functie op een nieuwe plek, had nog geen nieuwe kast, nu wel, dus eindelijk kunnen de stapels in mappen worden gestopt....heb ik lekker de hele ochtend voor!

Doei!

19. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    08-04-07
    Judith (30) Mirthe: GGL: 1790 gr, 40 cm HGL: 8704 gr, ong. 69 cm MT:68/74 CB: 4 dec ZH: in april pas weer :) GS: 13 VD: 3 x FV, fruithapje & groentehapje

14-05-07
    Viona (22) Chanelle: GGL: 3085 gr, 47 cm HGL: 7820 gr, 67 cm MT:62/68 CB: 1 feb. GS: 13 VD: 3x FV, fruithapje en groentehapje

24-05-07
    Brussie (33) Ben Luitje: GGL: 2929 gr, 47 cm HGL: 6810 gr, 66 cm MT: 62/68 CB: 29/11 GS: 's nachts 8 uurVD: 5x fv, heel af en toe fruithapje GM: 0 (zelfde als voor de zwangerschap)

28-05-07
    Britt (28 ) Sven: GGL: 4120gr, 53 cm HGL: 7810 gr, 69 cm MT:68/74CB: 18 jan GS: overdag 2, in de nacht 10VD: 5x BV GM: +2 kg

31-05-07
    Linda (25) Finn: GGL: 3250 gram, 51 cm, HGL: 6720 gram, 67 cm MT: 68 CB: ? GS: overdag +/_4 uur, 's nachts 10 uur VD: 5 GM: -1,5 kg Zijn bezig om hem op 4 flessen te krijgen, maar wil niet erg lukken. Denk dat het nog wat te vroeg is voor hem, dus nu kijken we elke dag maar hoe het uitkomt....

01-06-07
    Spijkervrouwtje (30) Isa: GGL: 2850gr, 49 cm HGL: 5780 gr, 61 cm MT:62CB: 6 december GS: overdag 4, snachts 9 VD: 5 x BV GM: +2 kg
    Hester (27) Laurens: GGL: 3210gr, 50 cm MT:68CB:19 nov HGL: 7760 gr, ? cm VD: 4 x FV + fruit/groente GM: +5 kg

04-06-07
    Bibi (28 ) Kayleigh: GGL: 3670 gr, 50 cm
    Cimbomlu (37) Deniz: GGL: 3630gr, ? cm HGL: 8180 gr, 68 cm MT:68-74 CB: 7 mei (4e vacc) GS: 's nachts 8-12 VD: 4-5x200 ml FV en fruit/groentehapje GM: +3 kg

06-06-07
    Laila (32) Joya: GGL: 3780 gr, 50cm hoofdj 35cm HGL:7455gr,65,8cm, hoofdje 42 cm MT:68 CB: 27-12 wv GS: overdag ong.4 uur, 's nachts 12 uur VD: 4xFV 180 cc met 6 scheppen en de laatste fles 2 schepjes rijstebloem, 1 fruithapje GM: vanaf 4 september aan southbeach dieet begonnen :(
    Senna (28 ) Marin: GGL: 2900 gr, 47cm

07-06-07
    Ster (31) Mira : GGL: 3880 gr HGL: 6915 gr, 64 cm MT:62/68CB: 10-12-07 GS: 1 overdag VD: 6x BV GM: +0
    Anakin (31) Bram: GGL: 3529 gr, 52 cm
    Babs1980 (27) Kevin: GGL: 4240 gr, 53 cm HGL: 7638 gr, 65 cm MT:68CB: 18 dec. GS: overdag 4 's nachts 11VD: 4 x FV GM: +5 kg

08-06-07
    Clau (28 ) Jesse: GGL: 3330 gr, 52 cm

09-06-07
    Nachtvliinder(23) Devano Giovanni: GGL: 3560 gr, 50 cm HGL: 7030gr, 61cm MT:62/68CB: 12 nov GS: overdag 1 á 2 snachts 11VD: 4 GM: -5
    Shanna (28 ) Britt Jade : GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 6700 gr, 62 cm MT:62/68CB: 04-10 GS: overdag 1 a 2, 's nachts 12! VD: 5 x 180 ml FV, soms iets meer GM: -3

12-06-07
    Chiesa Siënna: GGL: 3820 gr, 51 cm HGL: 6845 gr, 62,5 cm MT: 62/68 CB: 05 nov GS: 8 VD: 5 volledige borstvoeding GM: - 1 kg
    Patje (29) Femke: GGL: 4410gr, 57 cm HGL: 6655gr, 66,5cm MT: 62/68 CB: 03-12-2007 GS: s'nachts 10 uur, overdag gemiddeld 2 uur per slaapje VD: 4xFV en groente en fruithapje GM: + 0 kg

13-06-07
    Marlieke (31) Marciano: GGL: 2760 gr, 49 cm HGL: 8140 gr, 66,5 cm MT:68/74 CB: 11-12-07 kinderarts GS: 's nachts 11, overdags 4 VD: 4 x FV 1x fruithapje of beetje yoghurt/kwark GM: -6 kg

14-06-07
    Natascha (31) Thijmen: GGL: 4640 gr, 54 cm HGL: 8170 gr, 67 cm MT: 74 CB: 20-12-07 kinderarts GS: 's nachts 12, overdag 5 VD: 4 x FV GM: +20 kg

15-06-07
    Sandra (24) Nicky : GGL: 3520 gr, 51 cm HGL: op 24-10: 7165 gr, ong. 64,5 cm MT:68CB: 12-12 GS: 's nachts 10-12 VD: 4 x FV 180-200/6 + fruit/groentehapje
    Angelique (27) Sam : GGL: 3430 gr, 50 cm HGL: 6220 gr, 65 cm MT:62/68CB: 14-12 GS: overdag 4, 's nachts 12 VD: 4 x FV(180/6) en een fruithapje GM: +15 kg

18-06-07
    Manuela (28 ) Louise: GGL: 3060 gr, 49 cm HGL: 6300 gr, 64,5 cm MT:62 CB: 06-12 GS: 12 VD: 4 x FV GM: +11 kg
    Emmie (22 ) Seff: GGL: 3500 gr, 52 cm

20-06-07
    Rachel82 (25) Sem GGL: 3390 gr, 50 cm

21-06-07
    Candijtje (29 ) Vera Maria Sophia GGL: 4780 gr, 53 cm HGL: 7400 gr, 65 cm MT: 62/68 CB: 17-12 GS: 8 VD: 5 x 180cc FV GM: -1 kg

25-06-07
    karin35(36) Danique GGL: 4250 gr, 53 cm
    anja1969(38 ) Joost GGL: 3500 gr, 50 cm
    Pietje77(Lia) Elle GGL: 3730 gr, 52 cm HGL: 6225gr, 61 cm, hoofd 40.6 MT: 56 CB: 11-12 GS: 8-9 VD: 5xfv GM: +11.5 kg

27-06-07
    Marion68 (39) Yonna GGL: 3455 gr, 50 cm HGL: 7190 gr, 64,5 cm MT:62/68CB: 03-01-2008 GS: 5-7 VD: 4 (180+6) beetje groente of fruit GM: +0

30-06-07
    Velobabe (29) Keano GGL: 4060 gr, 52 cm

13-10-07
    Moon (22) Britt : GGL: 1720 gr, 41,5 cm HGL: 2380 gr, ong. 46 cm MT:50 CB: ? GS: ? VD: 7 (50) GM: -9 kg

Verklaring:

GGL: Geboortegewicht en lengte
    HGL: Huidige gewicht en lengte
    MT: Maat kleertjes
    CB: Volgende afspraak CB
    GS: Gemiddeld aantal doorslaapuren
    VD: Voedingen per dag
    GM: Gewicht moeder

Chanelle heeft sinterklaas nu ook voor het eerst gezien en ook..
    papa piet en ome piet, want mannetje en mijn broer hebben zwarte piet gespeeld. Was erg leuk om te zien.. Normaal heeft mijn mannetje het hoogste woord..maar nu was hij echt een saaie piet 8)
    Was trouwens van het werk van mijn schoonzus, ze heeft ook zelfs een cadeautje gekregen, was helemaal verrast. Ze heeft een speelhuis van nijntje gekregen..nou ze eet hem helemaal op :)

Volgend weekend bij mijn mannetje op de zaak.
    Bij mij op mijn werk doen ze er helemaal niets aan..wel erg jammer.

Gisteren mosselen gegeten bij mijn ouders..vond ze niet lekker, heb ze wel gegeten, maar ik vind ze nog steeds niet lekker :(

Vanmiddag weer werken..bah..
    Morgen opfriscursus en dan nog twee ochtenden werken.
    En dan heb ik lekker weer weekend..heerlijk!

Misschien nog even wat koken voor vanavond :( ..heb daar helemaal geen zin in..misshien simpel..erwtensoep uit zak met een lekkere rookworst..even kijken..

Fijne dag iedereen!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    08-04-07
    Judith (30) Mirthe: GGL: 1790 gr, 40 cm HGL: 8704 gr, ong. 69 cm MT:68/74 CB: 4 dec ZH: in april pas weer :) GS: 13 VD: 3 x FV, fruithapje & groentehapje

14-05-07
    Viona (22) Chanelle: GGL: 3085 gr, 47 cm HGL: 7820 gr, 67 cm MT:62/68 CB: 1 feb. GS: 13 VD: 3x FV, fruithapje en groentehapje

24-05-07
    Brussie (33) Ben Luitje: GGL: 2929 gr, 47 cm HGL: 6810 gr, 66 cm MT: 62/68 CB: 29/11 GS: 's nachts 8 uurVD: 5x fv, heel af en toe fruithapje GM: 0 (zelfde als voor de zwangerschap)

28-05-07
    Britt (28 ) Sven: GGL: 4120gr, 53 cm HGL: 7810 gr, 69 cm MT:68/74CB: 18 jan GS: overdag 2, in de nacht 10VD: 5x BV GM: +2 kg

31-05-07
    Linda (25) Finn: GGL: 3250 gram, 51 cm, HGL: 6720 gram, 67 cm MT: 68 CB: ? GS: overdag +/_4 uur, 's nachts 10 uur VD: 5 GM: -1,5 kg Zijn bezig om hem op 4 flessen te krijgen, maar wil niet erg lukken. Denk dat het nog wat te vroeg is voor hem, dus nu kijken we elke dag maar hoe het uitkomt....

01-06-07
    Spijkervrouwtje (30) Isa: GGL: 2850gr, 49 cm HGL: 5780 gr, 61 cm MT:62CB: 6 december GS: overdag 4, snachts 9 VD: 5 x BV GM: +2 kg
    Hester (27) Laurens: GGL: 3210gr, 50 cm MT:68CB:19 nov HGL: 7760 gr, ? cm VD: 4 x FV + fruit/groente GM: +5 kg

04-06-07
    Bibi (28 ) Kayleigh: GGL: 3670 gr, 50 cm
    Cimbomlu (37) Deniz: GGL: 3630gr, ? cm HGL: 8180 gr, 68 cm MT:68-74 CB: 7 mei (4e vacc) GS: 's nachts 8-12 VD: 4-5x200 ml FV en fruit/groentehapje GM: +3 kg

06-06-07
    Laila (32) Joya: GGL: 3780 gr, 50cm hoofdj 35cm HGL:7455gr,65,8cm, hoofdje 42 cm MT:68 CB: 27-12 wv GS: overdag ong.4 uur, 's nachts 12 uur VD: 4xFV 180 cc met 6 scheppen en de laatste fles 2 schepjes rijstebloem, 1 fruithapje GM: vanaf 4 september aan southbeach dieet begonnen :(
    Senna (28 ) Marin: GGL: 2900 gr, 47cm

07-06-07
    Ster (31) Mira : GGL: 3880 gr HGL: 6915 gr, 64 cm MT:62/68CB: 10-12-07 GS: 1 overdag VD: 6x BV GM: +0
    Anakin (31) Bram: GGL: 3529 gr, 52 cm
    Babs1980 (27) Kevin: GGL: 4240 gr, 53 cm HGL: 7638 gr, 65 cm MT:68CB: 18 dec. GS: overdag 4 's nachts 11VD: 4 x FV GM: +5 kg

08-06-07
    Clau (28 ) Jesse: GGL: 3330 gr, 52 cm

09-06-07
    Nachtvliinder(23) Devano Giovanni: GGL: 3560 gr, 50 cm HGL: 7030gr, 61cm MT:62/68CB: 12 nov GS: overdag 1 á 2 snachts 11VD: 4 GM: -5
    Shanna (28 ) Britt Jade : GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 6700 gr, 62 cm MT:62/68CB: 04-10 GS: overdag 1 a 2, 's nachts 12! VD: 5 x 180 ml FV, soms iets meer GM: -3

12-06-07
    Chiesa Siënna: GGL: 3820 gr, 51 cm HGL: 6845 gr, 62,5 cm MT: 62/68 CB: 05 nov GS: 8 VD: 5 volledige borstvoeding GM: - 1 kg
    Patje (29) Femke: GGL: 4410gr, 57 cm HGL: 6655gr, 66,5cm MT: 62/68 CB: 03-12-2007 GS: s'nachts 10 uur, overdag gemiddeld 2 uur per slaapje VD: 4xFV en groente en fruithapje GM: + 0 kg

13-06-07
    Marlieke (31) Marciano: GGL: 2760 gr, 49 cm HGL: 8140 gr, 66,5 cm MT:68/74 CB: 11-12-07 kinderarts GS: 's nachts 11, overdags 4 VD: 4 x FV 1x fruithapje of beetje yoghurt/kwark GM: -6 kg

14-06-07
    Natascha (31) Thijmen: GGL: 4640 gr, 54 cm HGL: 8170 gr, 67 cm MT: 74 CB: 20-12-07 kinderarts GS: 's nachts 12, overdag 5 VD: 4 x FV GM: +20 kg

15-06-07
    Sandra (24) Nicky : GGL: 3520 gr, 51 cm HGL: op 24-10: 7165 gr, ong. 64,5 cm MT:68CB: 12-12 GS: 's nachts 10-12 VD: 4 x FV 180-200/6 + fruit/groentehapje
    Angelique (27) Sam : GGL: 3430 gr, 50 cm HGL: 6220 gr, 65 cm MT:62/68CB: 14-12 GS: overdag 4, 's nachts 12 VD: 4 x FV(180/6) en een fruithapje GM: +15 kg

18-06-07
    Manuela (28 ) Louise: GGL: 3060 gr, 49 cm HGL: 6300 gr, 64,5 cm MT:62 CB: 06-12 GS: 12 VD: 4 x FV GM: +11 kg
    Emmie (22 ) Seff: GGL: 3500 gr, 52 cm

20-06-07
    Rachel82 (25) Sem GGL: 3390 gr, 50 cm

21-06-07
    Candijtje (29 ) Vera Maria Sophia GGL: 4780 gr, 53 cm HGL: 7400 gr, 65 cm MT: 62/68 CB: 17-12 GS: 8 VD: 5 x 180cc FV GM: -1 kg

25-06-07
    karin35(36) Danique GGL: 4250 gr, 53 cm
    anja1969(38 ) Joost GGL: 3500 gr, 50 cm
    Pietje77(Lia) Elle GGL: 3730 gr, 52 cm HGL: 6225gr, 61 cm, hoofd 40.6 MT: 56 CB: 11-12 GS: 8-9 VD: 5xfv GM: +11.5 kg

27-06-07
    Marion68 (39) Yonna GGL: 3455 gr, 50 cm HGL: 7190 gr, 64,5 cm MT:62/68CB: 03-01-2008 GS: 5-7 VD: 4 (180+6) beetje groente of fruit GM: +0

30-06-07
    Velobabe (29) Keano GGL: 4060 gr, 52 cm

13-10-07
    Moon (22) Britt : GGL: 1720 gr, 41,5 cm HGL: 2450 gr, 48 cm MT:50 CB: ? GS: ? VD: 7 (50) GM: -9 kg

Verklaring:

GGL: Geboortegewicht en lengte
    HGL: Huidige gewicht en lengte
    MT: Maat kleertjes
    CB: Volgende afspraak CB
    GS: Gemiddeld aantal doorslaapuren
    VD: Voedingen per dag
    GM: Gewicht moeder

Deel Deze Pagina