Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Britt, dat is nog niet bekend! Eerst word er gekeken naar de definitieve oorzaak.

@All, hier zitten we inmiddels in ronde 2. Dus morgen geen testdag. Gek genoeg ben ik opgelucht. Ik had telkens zoiets van: Marciano is dan waarschijnlijk nog met alles van mij afhankelijk als er een kleintje zou komen in augustus. Het zou kunnen dat hij dan nog niet kan lopen... En dan was het heel zwaar gewordne voor mij op het einde...

Dus... op naar ronde 2! :)

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    marlieke; jammer :cry: , maar op naar de volgende ronde.
    spijkervrouwtje: dus de poedermelk is gewoon net zo lekker voor isa als de moedermelk, heb je daar al die moeite voor gedaan... :) ;)
    moon gelukkig, spiraaltje, geen plastikjes meer
    judy alles netjes opgevouwen? onze wagen kraakt ook, maar ja dat is dan ook eentje die al aan zijn derde leven toe is, en geen mutsy. hopelijk slaapt mirthe lekker door, misschien zag ze vannacht sinterklaas langs komen? ;)
    shanna: [-o< [-o< [-o<
    patje hele dorp leeggekocht? moet je nu ook nog een surprise maken?

de 2 mannen hier slapen al. Zijn net beertjes, doen aan winterslapen.
    Tegenwoordig slaapt Deniz van zonsondergang tot zonsopgang (dus van een uur of 17:30 tot 8 uur). Hoop niet dat hij dit tot de zomer volhoudt, dan worden het korte nachtjes, hihihi. Maar voorlopig klaag ik niet!
    Ik vind het wel druk om in zo'n dag alles te proppen, flesjes, fruithapje, groentehapje, badderen, slaapje, heb het idee dat ik aan een stuk door bezig ben.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    even snel berichtje.
    Ben helemaal zenuwachtig... donderdag gaat de sonde er weer uit als de arts morgen ook toestemt... en dan als ze goed drinkt en geen dalingen krijgt kan het zijn dat ze zondag dan thuis komt :D

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Zondag al?!?!?! Wat snel opeens!
    duim-duim-duim-duim

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha dan is ze 36 weken en vanaf dan mogen ze weg als ze het goed doen.
    Ben er helemaal misselijk van.

@ marlieke

He wat jammer lieverd op naar de volgende.

@ spijkervrouwtje

Hihi fijn dat ze dat ook lekker vond.
    Ik maak eerst de vrieser nog leeg en dan gaan we ook over.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ borstvoedende mama's

Ik ben sinds 6 weken al 11 kilo afgevallen :( is dat niet een beetje veel?

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Marlieke, jammer... gelukkig ben je er positief over!

Cim, ja het is druk met zo'n kleintje! Maar wel heerlijk toch!

Moon, wow, dat is snel!!! Super! Ik ga voor je duimen.

YEAH! \:D/ Nicky haar tandje is erdoor! En wat issie scherp zeg! Morgen babytandpasta kopen. :)
    Ze heeft er net een lekker zooitje van gemaakt. Ik ging haar verschonen, stampt ze met haar voet in de poep... alles vies. Had ik alles schoongemaakt, gaat ze plassen. Zelf zat ze alleen maar te lachen, het krengetje. ;) :)

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Moon, ik denk dat jij ook veel afvalt door het heen en weer naar Britt en de spanningen daaromheen. 11 kilo in 6 weken is wel wat veel ja.

9. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
  10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    @Moon ....wow dat is snel zeg wat super ik duim mee
    @Marlieke ...wat jammer maar we duimen verder in ronde 2

@shelde gefeliciteerd met haar eerste tandje.....nu indd lekker poetsen
    zijn wij vorige week mee begonnen en hij vindt heerlijk
    en wat smeren kan die van jou hihi

11. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    he, wat is het opeens druk hier!

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marlieke..Wat jammer zeg :( Maar uit eindelijk lekker naar de tweede ronde ;)

**Moon..*Hyper* Zou echt heerlijk zijn! En inderdaad zo snel inene..
    Elf kilo is inderdaad wel veel..maar ja..aan de andere kant..heerlijk toch?!

**Shelde..Hiep hiep hoera voor haar eerste tandje!
    Hihi hier nog geen tandjes te bekennen..maar heb nu al zin om met tandpasta en tandenborstel te gaan klooien ;)

13. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Marlieke: balen meid! Hopen dat ronde 2 wel raak is! We duimen gewoon door!

Moon: wat een geweldig nieuws zeg! Maar ze doet het toch ook gewoon hartstikke goed? Ze hoort nu gewoon lekker bij papa en mama thuis te zijn toch! Dan kunnen jullie echt gaan genieten!
    "
    Shelde: gefeliciteerd met haar eeste tandje!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja laat het wel op me af komen hihi.
    Hoop zo dat ze haar best doet en mee mag.

@ viona

Hihi ja het is wel lekker alleen waar het er af is geen idee? pas sommige broeken nog niet.
    Als het zo hard blijft gaan zal ik het wel is aan de huisarts ofzo vragen.

@ san

Gefeliciteerd!
    Ben benieuwd hoe ze de tandpasta vind ;)

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Had het inderdaad gezien maar denk dat we toch voor de MC priori gaan. Zie nl beetje op tegen dat buikstuk. En daarbij moeten wij naar het midden vh land voor een winkle waar ze die stoelen verkopen. Heb jij al besloten?

Ennuh ja had met de melk ook zoiets van he proef je geen verschil dame? :confused: Nou ja des te beter he. ;)

Moon, ik was in totaal 9 kilo aangekomen en 1,5 week na de bevalling waren er al 7 af. Weet natuurlijkneit of dat alleen aan de BV lag. Maar zit je nu onder je gewicht van voor je zwangerschap? Anders zou ik me geen zorgen maken hoor. Gewoon goed blijven eten en met BV vooral heel veel drinken hoor. Lukt het met afbouwen trouwens?
    En wat spannend dat ze misschien zondag al naar huis mag! Ik duim voor je hoor!

Shelde hoera voor de eerste tand. Hier ligt de tandenborstel en tandpasta ook al klaar, nl gekregen van kraamvisite.

Marlieke
    wat jammer! nou op naar ronde 2. En als die raak is gaan we gewoon duimen dat Marciano heel snel kan lopen ;)

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik zit nu op het gewicht dat ik was toen ik met de misselijkheid in het ziekenhuis lag.
    Dus onder het gewicht van toen ik zwanger raakte.

Ja gaat aardig... heb nu nog 3 voedingen.

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    :) Dat zijn van die grapjes die Marciano ook soms uithaalt! Laatst was het helemaal erg. Meneertje had gepoept dus ik met hem naar boven (hij lag in de box op dat moment) om hem te verschonen. Zo gezegd zo gedaan. Ben ik druk doende met de billendoekjes, besluit meneer dat er nog wat achteraan komt. En laat daar tegelijk maar een scheet bij waardoor het dus met volle kracht eruit kwam. :confused: Nou, dat heb ik geweten,
    zijn bedje zat onder, de vloerbedekking zat onder, zijn commode en mijn trui. :pale: Dus stond ik even later schoon te maken...

@All, lief dat jullie zo met me meeleven. Wat mij betreft mogen de voorspellingen van de pendel-dames (zie onder de banner) wel uitkomen. Dan kan ik het grote nieuws ook op een heel mooi moment vertellen...op mijn verjaardag nl. :) :) Ik ben op 10 april jarig en dan zou ik dus volgens de pendeldames ongeveer rond de 3 maanden zitten.

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Moon
    Ik was (net als spijkervrouwtje) al heel snel weer op het gewicht waarmee ik de zwangerschap begon en zit daar nu 5 kg onder.
    En ik weeg nog steeds elke week minder en Keano meer :)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ velo

Ik vind aan de ene kant niet zo erg.. was ook heel veel aangekomen met de hormonen.
    Dus wil best weer m'n oude gewicht van voor de 2ling.

Maar schrok er een beetje van dat het zo hard ging/gaat.

Hihi dan pakt keano steeds kilootjes van jou ;)

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Moon, dat zou mooi nieuws zijn zeg! Heb toen in het ziekenhuis bijna alle kindjes op de dag dat ze 36 weken waren naar huis zien gaan, dus we gaan er gewoon van uit dat jullie december in gaan met Britt thuis! Fijn dat ze toch die sonde eruit doen! Go Britt, drinken meid!
    En dat afvallen... Ik was 10 kilo aangekomen en was na twee weken 11 kilo kwijt...... Mede door de stress van het ziekenhuisbezoek-verhaal. Dat zou bij jou natuurlijk ook kunnen zijn....

@ Marlieke, hè bah, ik trof Mirthe vanmorgen zelfs duimend in haar slaap aan, dus ik dacht, dat kan niet mis gaan! Maar ja, op naar de volgende ronde, respect voor je nuchtere kijk!

@ Sandra, hè hè, is ie door! Raar hè, dat zo'n tandje er al lang kan zitten, maar net niet door dat tandvlees komt. Tandpasta, dat is een goede, die vergeet ik steeds :oops: heb al wel de borstel....

@ Cim, ja alles opgevouwen, alleen......werd gister helemaal beroerd, ben snotverkouden, kortom, geen zin meer om op te ruimen, badje met was stond vanmorgen dus nog beneden om opgeruimd te worden en de was zit nog nat in de machine...nou ja, Rinke is vandaag vrij, wie weet pakt hij het op?!?!
    Nou, als Mirthe Sint langs ziet komen, is het vreemd... De afgelopen dagen zou kunnen, want gisterochtend viel me ineens op dat haar rolgordijnen niet dicht zaten en het dus een stuk lichter was in haar kamertje. Vannacht zaten ze dicht, maar heeft ze ook diverse huilmomentjes gehad....ik hoop maar dat het gewoon een sprong is. Kreeg vorige week al een mail van Oei ik Groei, p.o. gewist, maar dat zal wel de wekker zijn geweest....

Zo, nou, snel weer aan het werk, dus mensen die ik even ben vergeten (((kus)))

Deel Deze Pagina