Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @All, hier is de ongie nu echt goed op gang. Echt heel heftig. Heftiger dan normaal. (normaal = toen we bezig waren voor Marciano) Misschien toch zwanger geweest en nu een vroege miskraam? Omdat ik ook heel veel kleine klachtjes en kenmerken (meer mee-eters, rare plekjes bij mijn elleboog) had, die ik ook had toen ik zwanger was van Marciano...

@Shanna, fantastisch nieuws meid! JIPPPIEEEEEEEEEEE!!!

2. Er is bewezen dat het kraamwater in Nl hartstikke schoon is. Dus dat kan je gebruiken ( echt makkelijk dat was bij Gui niet) en dit eerst opwarmen ( 180cc 45sec op 600watt )dan poeder erbij ( ik doe het altijd in busjes heel makkelijk) en dat erbij doen schudden en voila. Als je op pad gaat is een thermoskannnetje hartstikke handig die van de Ikea is een echte aanrader! Blijft hartstikke heet, ik doe dan meestal gekookt water erin en een flesje met koud water mee en dan mengen

Joya ligt bij mij nog in de bak en bij mijn schoonmoeder plat in de wandelwagen. Ik vind de maxicosi toch ook wel errug klein worden maar nog ff volhouden

Britt: Ik maak Joya ook niet meer wakker hor. Groene pak van pampers doet het hartstikke goed. Zit niet eens zo vol. En ook wel eend Lidl luiers no problem! Ik hoop voor je dat hij ook snel doorslaapt.oor je Gaat het nog goed met de vluchten en bv en voor Sven zorgen?

Shanna: wat een geweldig nieuws zeg!

Moon: oh wat zal dat straks heerlijk voor jullie zijn zeg lekker met het gezinnetje thuis!

Sandra: nee dat lijkt mijn ook niet ontspannen winkelen.
    Last van haar tandje?

Ik ga toch maar van de week groente zelf proberen te maken met de staafmixer. Scheelt denk ik ook een hoop geld, Doe ik dat wel voor het weekend en vrije middagen
    Mogen ze nu ook aardappelen?

Candijtje: Joya heeft sinds ze fruit en groente eet nog maar 3 flessen waarvan 1 pap.
    Ze komt niet meer voor die extra dus ik zo goed vervangen. Hebben jullie ook zo'n schema ongeveer, sorry anders moet ik zo zoeken in de berichten
    7 a 8 uur ochtend fles
    10 a 11 uur fruit.
    12 a 1 uur fles
    4 a 5 uur groente
    7a 8 uur papfles ( 2 schepjes rijstebloem) en naar bed

Patje: beterschap, eet je wel goed in iedere geval voor je weerstand?

marlieke: waren je menstruaties na Marciano niet zo heftig?
    Dan zou het toch kunnen, ze zeggenvaak dat je het niet eens doorhebt.

Ik ben niet meer afgevallen maar van het weekend uit eten geweest, bossche bol gegeten was zoooooooo lekker en gisteren geen tijd voor koken en lekker broodje doner op en turkse pizza dus ik weet wel waarom. Maar moet zeggen dat het ook een rot maand is om te lijnen dit is normaal mijn maand om aan te komen.
    Als ik dan niet aankom is het ook al mooi

Zo dat is een goede aanbieding! Ik had 'm al voor 129,00 gezien. Mmmm wel dure maand.

zo ik ga maar ff winkelen en dan weer om 1/2 12 Gui op halen dus niet zoveel tijd en dan Joya maar later haar potje hopen dat ze dat pikt. Ik moet echt cadeautjes gaan kopen.
    Vanmiddag Arbo bellen ik ben benieuwd. Dit is echt ff mijn max dus ik ik wil echt nog 8 uur in de ziektewet blijven. Nou mijn hoofd wil wel alles maar mijn lichaam kan het allemaal niet aan. Gisteren was ik ook kapot lag om 1/2 10 te slapen!

Nou tot later

Ps: waren er geen plannen meer voor een meeting?

3. Hester

Hester Niet meer actief

SPijkervrouwtje: we gebruiken ook gewoon kraanwater 180 cc 30 sec op 600 W in de magnetron en dan 6 schepjes poeder erbij en schudden.

Iemand vroeg om eetschema?

Laurens eet zo:

6.00 200 ml pap
    9.30 fruit
    11.30 200 ml melk
    15.00 200 ml melk
    18.00 groente

En dan naar bed, meestal maak ik hem dan wakker rond 19.30 voor 200 ml pap, die gaat dan eigenlijk nooit op.

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou, mooi k*t, mijn computer is stuk... Kan nu wel met een kabeltje op internet, maar mijn netwerkadapter is niet meer te vinden en dus kunnen we niet meer draadloos op internet en zelfs alles in de fabrieksinstelling terugzetten heeft niet geholpen.

Rinke zou de laptop vandaag meenemen voor een presentatie, maar ja, office is er nu ook af, dus heeft hij mijn werklaptop mee en zit ik weer aan een draadje te balen! Vanavond of zaterdag maar even terug naar de winkel, ding is nog geen half jaar oud....

Maar goed...
    @ Sandra, nou ja hint....het badje staat nu op de slaapkamer, met de was er nog steeds in. Mirthe was gister niet te genieten en beide schoonouders hadden het in hun hoofd gehaald langs te komen, dus kwam Rinke niet eens aan boodschappen doen toe... Ik gooi vuile was in de wasmand en schone in een badje....wij hadden een verkeerd badje bij de badsteun gekocht en dus hebben we twee badjes...mijn moeder deed vroeger ook altijd de schone droge was in een badje om op te vouwen, dus je man moet niet zo raar kijken, heeeel normaal ;)

@ Ster, fijn een ander KDV, niet eens vers fruit? Dat is raar, dacht dat ze dat overal wel deden... Wij hebben destijds ook ongeveer met vijf en halve maand de wagen omgebouwd. Mirthe wilde gewoon echt niet meer in die bak liggen! En eigenlijk pastte het ook niet meer zo goed...

@ Shanna: JOOOOOEEEEHHHHHHOOOEEEE!!!! goed nieuws meid!!!

@ Moon:
    Echt een Meijssen-uitspraak geloof ik. En tegen ons zei hij vaak dat hij echt niet snel zulke dingen zegt, om valse hoop te voorkomen, dus ga er maar lekker van uit dat Britt snel thuis is!
    Het is inderdaad spannend, maar zooooo heerlijk om straks met een gevulde maxi het ziekenhuis uit te lopen en met z'n drietjes naar huis te gaan!

@ Mariëlle, ik heb nooit gekookt water gebruikt. Ja....als we op stap gaan. Thuis altijd koud water en dan in de flessenwarmer (ook op advies van cb) en als we onderweg zijn neem ik altijd een thermosflesje met gekookt water mee, koud water in het flesje en dan mengen zodra ik het flesje klaar moet maken!
    Maar nu Mirthe geen Johannesbroodspul meer in haar fles hoeft, kan in inderdaad ook warm water gaan gebruiken, is sneller klaar dan die ellendige flessenwarmer... Maar ja, ik moest altijd een uurtje van tevoren de fles klaarmaken en in de koelkast bewaren, zodat het iets kon indikken...

@ Britt, net als Deniz slaapt Mirthe erg lang, hier van half zeven tot acht de volgende ochtend. Soms moeten we rond 5 uur haar luier verschonen omdat ze gepoept heeft, maar verder gaat het prima. Ja, nu even in haar sprong niet, maar gewoonlijk....heerlijke lange nachten. Luiers van het Kruidvat, werken fantastisch!

@ Candijtje, kan je zitje niet jouw kant op dan, op de wagen? Ik heb Mirthe altijd met haar gezicht mijn kant op. Rinke vaak andersom, omdat er dan makkelijk boodschappen in het mandje kunnen ;) maar ik vind het wel zo gezellig, zijn we samen aan het zingen onderweg, haha....

Ehm, het schema...
    Wij hadden vóór de opvolgmelk en hapjes het volgende:
    8.00 eerste fles
    12.00 tweede fles
    15.30 derde fles en
    18.30 vierde (pap)fles.

Toen we met hapjes begonnen ging het eigenlijk als vanzelf en nu is het als volgt
    8.00/9.00 eerste fles
    10.00/11.00 fruithap
    14.00 tweede fles
    16.30 groentehap en
    18.30 derde (pap)fles, die de laatste tijd steeds minder vaak op gaat.

Ik ga nu ergens starten met een broodje om 13.00 uur denk ik, en dan steeds minder melk in de tweede fles, zodat die gaat vervallen... Moet dinsdag naar het cb eens kijken of ze het met me eens zijn, maar eigenlijk is het vervallen van flessen tot nu toe vanzelf gegaan...

@ Patje, hier ook snipverkouden en keelpijn, bah!
    En eenkennig? Het wordt hier nu echt steeds erger, haha... Moest ze gisteren toch niets van mijn schoonvader hebben, hihihihi.....en toen mijn schoonmoeder op de stoep stond (hyper hyper) lag Mirthe te slapen, hahaha.....

@ Marlieke...jeetje, raar hoor, die "ongesteldheid" van je.... maar inderdaad alle kwaaltjes waren er....hmmmm :(

@ Laila, ik ben met 6,5 maand begonnen met groente en aardappels, maak het altijd zelf en dan voor twee dagen achter elkaar. Omdat ik om de dag werk is dat voor mij super handig... Op maandag moet ze een potje bij het KDV, dus ik kook op dinsdag voor di&wo, op do voor do&vr en op za voor za&zo....ideaal!

Oeh, Turkse pizza......en succes bij de Arbo....doen wat jij voelt, jij kent je lichaam het beste..

Ik wil de Tobi Indian Spice....maar dat is oude collectie. Mijn schoonvader gaat m bestellen, dus wellicht lukt hem dat. Vind de kleurtjes van de 2007 collectie veel mooier dan de 2008.....had ik nu maar eerder besloten....

MEETING: Ikea Amersfoort toch? Kunnen we gratis koffie bijtanken, hahahaha....

Zo, ben weer bij, weer een overbekende Judith-lap-tekst geworden vrees ik.... Ik ga een fruithap maken en dan deze rotcomputer uitzetten, wordt er toch alleen maar chago van!

Doeiiii!

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Spijkervrouwtje, ik heb hem gisteren besteld en morgen komen ze hem al afleveren. Het was precies de kleur die wij wilden, dus wij zijn blij!

@ Marlieke, zou kunnen een vroege miskraam, maar dan had je denk ik ook een positieve test moeten hebben... ga ermaar niet vanuit (ook als 'zelfbescherming')

@ Lailae, Nicky ligt ook nog in de winderwagenbak hoor! Maar slapen lukt haar om een of andere manier niet meer. Hoeveel groente en fruit geef je? Succes bij de Arbo!

@ Judith, balen dat de pc kapot is! Hopelijk kan hij gemaakt worden.

Nicky wordt ook steeds eenkenniger. En ik mag de kamer ongeveer niet meer uit, dan is het huilen. Ik denk dat we bij het volgende sprongetje aanbeland zijn. Zal zo eens gaan lezen in Oei, ik groei. ;)

6. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Hoe is het hier.
    Ik lees dat Shanna goed nieuws had. Wat fijn zeg. Vast een enorme opluchting...
    Patje, zorg goed voor jezelf, want aan een zieke mama heeft Femke niks. Maar ja, soms kun je het niet voorkomen...
    Marlieke, jammer dat het niet raak was. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten.
    Moon, ik duim voor je dat het zondag echt zover is. Wat zal dat heelijk en tegelijkertijd vreemd zijn om haar lekker thuis te hebben.

Hier alles rustig. Ik ben er achter gekomen dat ik morgen (op m'n verjaardag) helemaal niet hoef te werken.... Echt een lekker vooruitzicht. Maar wat we verder gaan doen is nog steeds geheim, dus ik begin nu wel nieuwsgierig te worden.
    Finn heeft vannacht voor het eerst 12 uur achter elkaar geslapen. Ik ben helemaal trots op hem.
    Gisteren heeft hij voor het eerst een groentepotje voor 6 maanden gekregen. Nou, dat vond hij maar niks. Maar het danoontje, wat hij ook voor het eerst kreeg, ging er wel in. Hij zat helemaal te slaan met z'n armpjes als het niet snel genoeg ging. Zo leuk.
    Nou, meiden, als ik jullie voor het weekend niet meer spreek. Alvast een fijn weekend en jullie horen wel wat mijn verrassing uiteindelijk geweest is....
    xxx Linda

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ook even mijn frustratie uiten hoor... haha... Ik had net wat gedaan op de pc... vraag me niet wat maar in ene staat mn werkbalk bovenin met allemaal rare icoontjes en de werkbalk onder in verdween steeds... ik maar puzzelen hoe ik het goed krijg, maar het is gelukt, vraag me alleen niet hoe... haha

Ik hou graag alles lekker vertrouwd op de goeie plek :)

Wij hebben een autostoeltje gekregen van mijn zwager zijn kids zitten er niet meer in dus wij mochten hem hebben... ook een maxicosimerk maar vraag me niet welke serie :)

Balen Marlieke dat je ongesteldheid zo heftig is... kan je knap beroerd onder zijn hè.

@Laila, van de week hebben we Vera ook aardappel door de groente gegeven, vind ze veel lekkerder en eet het een stuk beter! Ook ik maak voor 2 dagen klaar (soms wel 3 dan vries ik het in...)

@Judy, vervelend zeg van je pc / laptoppie.... je voelt je zo onthand dan he, terwijl het eigenlijk maar een luxe ding is ;)
    Denk dat ik volgende week maar eens ga proberen of de vroege fles van Vera wat later kan, om 8 uur b.v. en dan pap Nu krijt ze om 6 uur de 1e fles omdat manlief dan opstaat om te gaan werken, en ja dan ben ik al wakker... daarna duik ik nog verder mn bedje in namelijk... en Vera ook... Nouja vraag het wel op het CB aangezien we daar half december naar toe moeten....

Tsja die meeting wil niet echt van de grond komen geloof ik hè.... Ikea A`foort vind ik nog steeds een prima plan :) Wanneer en wie komen er dan :D

Ik heb een mutsearts kinderwagen die kan ik niet omzetten helaas, in het kinderwagengedeelte zit ze als ene prinsesje ;) Nu heb ik de kap nog omhoog ivm de wind maar "straks" als het beter weer is kan die naar beneden en dan zie ik haar wel zitten...

@shelde, vervelend dat Nicky zo eenkennig word... Ik heb een neefje die in december 2 word maar die begint nog te brullen als papa of mama weglopen.... lastig hoor...

@Linnepin, Wauw, spannend joh morgen een soort van surprise party! Dat je al niet hoeft te werken is al een feestje op zich natuurlijk ;) Heel veel plezier en ik ben beneiuwd wat het geworden is... En natuurlijk al vast Gefeliciteerd :)

Goed, ik ga de wasmachine maar weer eens leeg halen, hoeveel wassen draaien jullie in de week? Ik denk dat ik echt op 2 tot 3 wassen zit.... Sjee dat ik vroeger maar 1 wasje in de week had zeg.....

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier hetzelfde... vroeger meestal ook maar 1 was. Nu 3 (1 donkere, 1 witte en 1 met Nicky's kleertjes).
    En tussendoor soms nog een miniwas als ze fruit of groente gespuugd heeft, anders krijg ik het er niet meer uit.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Candijtje

Wou dat ik zou weinig was had.
    Ik heb wel stuk of 4/5 :(

@ all

Ben echt mega pissig!
    Haar sonde gaat er nu in eens niet meer uit.
    Degene die voor haar zou zorgen haar eigen zuster die is er nu ineens niet en die nu voor haar zorgt begont: ja maar ze is nog geen 36 weken blah blah blah.
    En dat is te jong om uitgedaagd te worden.
    Iedereen zegt telkens wat anders.
    De dokter zei dat ie er uit mocht als de logopediste het er mee eens was en nu is het in 1 keer de zuster die beslist.
    En gisteren had ze niet goed gedronken want er was 1 fles rest.
    Maar goed die heeft ze wel binnen want hebben ze met de sonde gegeven.
    Als je steeds volle maag houdt dan leer je nooit wat honger is.
    Ik word het echt zo zat... en telkens andere dingen die verteld worden.
    Dus zondag zal het wel niet meer worden :cry:

10. Zo ik ben terug ik heb wel wat aankopen gedaan, helemaal kapot ben ik al. Krappe Intertoys met kinderwagen en tassen en haasten om Gui te halen van school maar die is met een vriendje mee[quote="shelde
    @ Lailae, Nicky ligt ook nog in de winderwagenbak hoor! Maar slapen lukt haar om een of andere manier niet meer. Hoeveel groente en fruit geef je? Succes bij de Arbo!

Ik geef zo'n kuipje frutapra of kruidvat pot met fruit en die eet ze nu helemaal op
    En ze krijgt zo'n groente potje van Olvarit voor 4 maanden en die gaat nu ook op

Linnepin: Hele fijne dag toegewenst.
    En vanaf wanneer " mogen " ze een danoontje?

Wat meeting Amersfoort vind ik prima. Ook al mag ik geen koffie hahah ivm homeopatisch middel tegen migraine wat helpt.
    Misschien in januari?
    Doordeweeks of in het weekend? Dames roep maar kunnen we misschien wat gaan plannen

Ik heb nog de bak maar die kan straks omgebouwd worden als zitgedeelte en die kan je naar je toe en van je af plaatsen

Candijtje: nou wel meer wassen hier hoor. maar wij hebben nog een zoon van bijna 8 en van beide mannen voetbalkleding ook nog eens

Moon: wat flauw en raar. Baby's van 36 weken mogen als ze geboren worden ook gelijk naar huis dus zo jong is ze niet meer
    Kan je niet weer een gesprek aangaan met de dokter?
    Maar meid probeer je niet te druk te maken en probeer van je af te bijten!

ik ga weer

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @all, hier lekkere (maar niet heus) krampen.

@Moontje, ik sluit me bij Lailae's woorden aan...

12. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Welk homeopatisch middel is dat als ik vragen mag?

13. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    @ Lailae: Ik weet eerlijk gezegd niet eens vanaf wanneer ze danoontje mogen. Maar met 6 maanden wel, volgens mij.

Over die was: Ik heb gemiddeld zo'n 7 a 8 wassen per week. Niet meer normaal he.....

xxxx

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nou ik heb de kinderarts gesproken en die zegt nu in eens... ja ik heb niks beloofd.
    Dus ik zei: je hebt gisteren gezegd dat als de logopediste het er mee eens is gaat ie er morgen (vandaag) uit.. jaja maar ja Britt geeft het tempo aan en je kan niet dwingen.
    En ze groeit nu langzaam enz enz... en daar ligt het ook allemaal aan.
    Ze groeit 150gr per week en dat was goed zeiden ze.
    En ik had gisteren al gevraagd of m'n melk dat niet goed genoeg is omdat ie vind dat ze te langzaam groeit.. toen werd ie een beetje geirriteerd dat ik het net weer vroeg.
    Ja waar moet het anders aan liggen dat hij vind dat ze te langzaam groeit.
    Ik kan er niks aan doen dat mijn dochter boven gemiddeld is dat andere prematuurtjes volgens hun.
    Maar dan hoeven ze toch niet precies te doen zo als in het boekjes geschreven staat.
    Iedereen is weer anders.

Zelfs de zuster die net voor haar zorgde snapte er helemaal niks meer van.

Maar als hij er volgende week er nog in zit dan hebben ze de poppen aan het dansen.
    Want ik word het knap zat en ze roepen al vanaf zondag dat ie er uit gaat.

15. Ik ben bij een homeopaat geweest. De moeder van mijn buurvrouw/ vriendin. Ik kon ook tijdens zwangerschap en na bevalling haast niet meer op mijn voeten staan deed echt enorme pijn mijn voeten. Zij is ook voetreflextherapeut. Nou 1 x masseren en wat een opluchting niet normaal , geen pijn meer. En dan masseerde ze bij mijn grote teen, pijn! dat is je nek, klopt wel met mijn whiplash en dat auwwwww zijn je bekken en dat auwwwww is je baarmoeder en dat zijn je darmen. Ik heb niet gegild hoor maar raar dat die plaatsen je hele lichaam aangeeft.
    En ze heeft me echt onwijs veel vragen gesteld over vroeger enzo. En nav dat een middel gemaakt. Dat neem je 1x in en dan mag je geen cafeine en mint ( ook speciale tandpasta) en ik ben 2 maanden migraine vrij geweest. Echt heel lekker aangezien ik het wel vaak heb en ook als ik ongesteld wordt. Maar na 2 maanden uitgewerkt heel raar precies op de dag dat haar man overleden was. En weer nieuw middel gekregen en nu weer migraine vrij. Ik heb wel eens hoofdpijn maar geen migraine~.
    Ik zou het echt iedereen aanbevelen. Ook voor andere dingen

Nou, Moon sterkte meid. Lijkt me erg frustrerend!

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh Moon, laat die pb maar zitten, dit is wel heel raar! Mirthe haar sonde was er met 35 weken uit en volgens mij was ze toen kleiner dan Britt nu is! Dus hoezo te jong met 36 weken? Trouwens, Wiebe, die naast Mirthe lag, had ook al eerder de sonde eruit.....ik zou het gewoon zeggen, dat je al van twee moeders die ook hun kindje daar hadden liggen gehoord hebt dat die sonde er eerder uit was!

En tja, het kan natuurlijk zijn dat ze Britt nog te zwak vinden, maar dan moet je niet eerst van alles beloven!
    tssss

@ Linda, veel plezier morgen!

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    He Moon, wat een naar nieuws. Waarom zegt iedereen iets anders en komen ze hun afspraken niet na? Dat mag toch niet kunnen in een ziekenhuis! En gewoon op je strepen blijven staan hoor!

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @moon, he bah wat een geklooi daar zeg! Ik hoop toch echt dat ze snel mee naar huis mag!

Vandaag lekker rustig aan gedaan, ik ga zo eens even lezen over het sprongetje van 6 maand, want heb een beetje het idee dat ze die al gehad heeft, ze is nu heerlijk rustig, slaapt overdag zelfs 2 uur weg! dat is echt zeldzaam.
    Vannacht heeft ze ook weer goed geslapen, alleen om 0.30 speentje erin en om 6.15 was ze klaar wakker, dus toen de fles maar gedaan. Om 7.00 weer in bed gelegd en tot goed 9.00 uur geslapen!
    Heerlijk zeg.
    Ben zelf nog een beetje een dweil, maar ja gewoon weer op tijd naar bed om nog bij te komen van al die slapeloze nachten.
    Om 21.00 uur lig ik erin.

Over de meeting, tja het maakt mij niet uit wat voor dag, als ik het op tijd weet dan kan ik het inplannen met mijn werk, dus als we het minimaal 6 weken voor de tijd afspreken dan kan ik er rekening mee houden.

Weltrusten alvast!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    net werd er ook iets gezegd door een zuster.. die denkt dat ze zeker voor 9 dec thuis is.
    maar ik luister nu nergens meer na en zie het wel.
    vandaag of morgen trek ik m'n mond is heel erg goed open.

20. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Shelde: heb 'm besteld, hoor, de autostoel. Voor in de auto van m'n ouders. Voor mezelf weet ik het nog niet.

Judy: vandaag was het nog "erger": ik kwam om kwart over 5 uit m'n werk, zag Deniz, kon 'm een schone luier geven en z'n slaapzakje aan, de fles en binnen 20 minuten na mijn thuiskomst sliep ie. De dikzakjes slapen het best, hihihi.

Moon: dat is nou ook wat, verheug je je erop, gebeurt er weer iets dat alle verwachtingen in het water laat tuimelen. Nou, ik hoop op een sinterklaasverrassing voor je...!

De kleine heeft nu echt een nog groter repertoire aan gekke geluiden ontdekt. Tsjongejonge, gillen, piepen, brommen, alles. Wordt vast een 2e Freddy Mercury ofzo.
    Iedereen een leuke sinterklaas gewenst, ik ga maar eens naar Spanje om hem te verwelkomen als ie terugkeert ;)
    Tot over een weekje!

Deel Deze Pagina