hier ook al een tijdje de nutrix door de laatste fles en sinds deze week dan echt begonnen met fruit en groente.....ene dag fruit andere dag groente of hoe soms de dag valt met de fles allebei een beetje (voor de middag beetje fruit en rond etenstijd groente) meneertje smult ervan en had ook wel idee dat hij er aan toe was heb deze week even met potjes geoefend maar ga volgende week vers geven @Linnepin van harte gefeliciteerd @Patje ga zo even voor je stemmen @cimbomlu hele fijne vakantie geniet er maar lekker van @moon wat fijn dat je een hele dag voor haar mag zorgen en nu maar hopen dat ze echt snel naar huis mag
Jee, was net op de site van Nutrica aan het kijken voor de menu's van 6/7 maanden... hoe krijg je dat allemaal in 1 dag gepropt? En zijn er al mama's die begonnen zijn om te laten drinken uit een (antilek)beker? Ik ga dit weekend de eetstoel maar eens van zolder halen. Ik moet eerlijk bekennen, dat wij nooit aan tafel eten. Maar we moeten wel het goede voorbeeld geven natuurlijk! Alleen ligt onze eettafel vol met van alles (zoals de laptop waar ik nu op zit). Dat wordt dus opruimen.
ik heb een anti lek gekocht van Avent ......binnenkort eens kijken wat hij ervan vindt ja voor de geboorte van onze eerste aten wij ook nooit aan tafel....sinds hij er is en mee eet zitten we netjes aan de eethoek......vindt het ook wel erg gezellig (is een goede eter dat maakt het wel gezellig haha) zie het straks ook al helemaal voor me om met de twee kids aan tafel te zitten
@ judy De moeder van britt's vriendje had ook al dingetjes.. die komt ook uit wkz. @ patje Ik heb femke m'n stem gegeven. @ all Thnx voor het stemmen..
nou ff ik weer hoor! Marlieke Jammer dat je zon last heb van de ongi! Ik heb er nu ook meer last van na da zwangerschap Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt! Linnepin Fijne verjardag meid en ik hoop dat het een leuk uitje wordt! Moon wat een *(&%*&% zeg! Goed op je strepen staan hoor! Wat een ellende zeg. Nog ff en dan is je kleine meid thuis en dan heb je geen last meer van stomme zusters @ lailea een homeopaat hmm gped idee ik had er van de week weer erg last van ( door mijn regels) dusik denk dat ik een alternatieve weg in gaat slaan! Klinkt goed in iedergeval 2 maanden migraine vijr! Cimbolu hahah leuk is dat he dat gegil.. hier zegt hij al een tijdje papapapapa en mamamamama achter elkaar heel leuk , maar soms oooooooo zo vermoeiend 8) Nog een fijne vakantie judith wat vervelend zeg dat mirthe niet zo lekker is ! Ik vind dat zaltijd zooo mega zielig! Ik hoop dat ze snel aansterkt! Wel ff goed rusten he! Ik kan me goed begrijpen dat je kapot bent! Sandra ik geef al drinken uit een antilek. Hij heeft dan nog wel geen tandjes maar om te oefenen! hahah maar hij is zo'n slimmerd hij doet het al helemaal zelf! Ook zijn flessen mag ik niet meer aankomen! Nou ff een updatje van Dtje Hij gaat super en echt als een tierelier! Hij kan van ligstand zichelf omhoog hijsen! toen ik het voor het eerst zag nou mijn b*k viel open Hij zit ook echt al bijna hoef hem al vaak niet vast te houden. Staan vind hij echt heerlijk en Hij doet al veel klamet de rage mee JUMPEN hahah en lachen dan als hij dat doet! de woorden vliegens ons om de oren echt al mega nken kan hij zeggen.. echt een heel wijs mannetje! De fles hoef ik hem niet te geven hij ligt of zit bij me en dan geeft hij zelf de fles wel tis wel een heerlijke muppet hoor! Hier erg druk bezig met de voorbereidingen van de bruiloft! we schieten al erg op! zijn ff langs het stadhuis gelopen en heb ff een foto gekiekt! Kriebels schoten gelijk naar mijn maag toe Zucht! Nou ok dan nu nog naar een jurk opzoek en een pak voor jur! hahah nog maar een paar maanden! Oja dinsdag word ik geopereerd aan mijn oog! En ik zie het niet zitten! Ik ben zo onwijs bang voor de prik! Ben al 3 x geopereerd eraan geweest dus ik weet hoe het voelt! bah bah bah nou ik ga me klaarmaken wij gaan zo weg! oja hmm nog ff MEETING? hmm ja leuk ik wil ook wel mee ! kussiieeesss
Kon het ff niet laten hoor Zat ik van de week nog te bedenken hoe je over gaat op 3 flessen, sinds gister zit ze nu volgens mij op 3 flessen... (is er eigenlijk een minimum aan flesvoeding wat ze binnen moeten krijgen?) Vera slaapte gister van 8 uur savonds tot vanmorgen 8 uur, heerlijk hoor. En in bed ligt ze eerst ff te gieren / zingen en dan boempats valt ze in slaap... Heerlijk vrolijk kind overdag ook! Fruit ging vanmorgen niet zo, volgens mij was ze te moe... Dus nu ligt ze al bijna anderhalf uur te slapen, lekker hoor! @Judy, vervelend joh dat Mirthe ziek is, altijd zo zielig bij die kleintjes.... Je kan zo weinig dan he... @Natascha, ga bnnenkort ook eens een antilek beker proberen misschien lukt het haar wel.... @Nachtvlinder, die devano is ook een boeffie hoor... ook zo`n lekkere kletser... En al gaan staan! Nou als ik Vera recht op houd kan ze ook al ff op haar beentjes staan en dikke lol dat ze dan heeft... gaat allemaal razendsnel met die ontwikkeling! @Shelde, wij eten eigenlijk ook nooit aan tafel hoor, dus je bent niet de enige hihi... maar als Vera mee gaat eten gaan we dnek ik wel aan tafel, goede voorbeeld geven he En nu zit ze nog in het wippertje, ben beneiuwd wanneer ze goed in de kinderstoel kan zitten.... Lijstje maken wat betreft de meeting in Ikea Amersfoort? donderdag 10 januari 2008 Judy Candijtje Nachtvlinder (toch?) Aanvullen graag wie ook komt Zo nu weer naar mn surprise en gedichten, moeten af voor maandag....
Ik kan niet 10 januari. Ben dan op vakantie! Sven heeft van 6 tot 5 geslapen op de fles van 200 met 3 scheppen rijstenbloem. Heb de voeding van 23u afgekolft en die geef ik weer vanavond met de rijstebloem. Heb net via bakjes van 240ml bij de prenatal gekocht. Die hadden ze nooit, dus heb alleen bakjes van 180 ml melk in de vriezer. Is toch te weinig voor hem denk ik. Ook al krijgt hij 5x op een dag.
Oh ja en begin dan volgende week met fruit hapjes. Ben benieuwd of hij dat wel lekker vindt. Mijn kookkunsten vindt hij nu nog niet echt super! Britt
Hoi meissies, Ik wil wel mee maar Britt mag tot de uitgerekende datum niet onnodig naar buiten en ook niet te veel drukte... dus denk dat ik dan niet mee kan
Femke heeft vannacht helemaal doorgeslapen van 20.00 tot 6.00! Heb haar niet gehoord! Dus vanavond weer bambix in de fles ipv nutrix. 10 jan moet ik nog ff kijken of ik al klanten heb staan. Heb mijn agendan op zolder liggen en heb nu geen zin om naar boven te lopen, want dan moet ik 3 trappen op Vandaag ook voor het eerst echt koken voor mijn meisje, bietjes met aardappel en kip! Alles bij elkaar in koken en pureren maar. Ben benieuwd of ze dat lekker vindt. Bedankt voor de stemmen die ik al heb gekregen! Ik zag dat ik er nog heel wat mag krijgen om te winnen , hihih!
Wat een heerlijke foto's allemaal! En Sal, die Devano gaat snel zeg! Mijn meissie staat ook bij de baby van de maand. *hint* Ik ga eens hapjes inslaan. Heb 4 bonnen van Nestle om de aankoopbedragen terug te krijgen. Erg vervelend.
Nee he, heb ik een heel stuk getypt, ben ik het kwijt! Hoe dan ook! Ik zag dat een paar beebs al echt snel gaan: zelf gaan staan? Wow! Goed hoor! Laurens kan nog niet echt omrollen (heeft het een paar keer gedaan en vindt het sindsdien niet meer nodig ) Zitten kan hij wel en vanavond gaat hij voor het eerst in de kinderstoel aan tafel! Vandaag is hij 6 maanden!! Hoera! En dus krijgt hij vanaf vandaag de GROTE potjes groente, hij zal echt zo blij zijn, want hij wilde altijd meer wanneer die kleine 4 maanden potjes leeg waren Over de meeting: leuk! Maar ik kan 10/1 niet, dan ben ik op vakantie. @all: Hebben jullie van je CB een eet-schema gekregen? Ik moet bekennen dat ik sinds Laurens 3.5 maanden was niet meer naar het CB geweest ben Geen tijd! Maar vrijdag a.s. gaat m'n man naar het CB met hem, hij heeft dan compensatie van een 24 uurs dienst, dus dat schikt! Ik ben wel heel benieuwd naar wat ze daar te zeggen hebben, m.n. wat betreft voeding. We volgen nu gewoon de eet-schema's van Nutricia, makkelijk! De laatste keer dat ik daar was at Laurens alleen maar 5 flessen en nog niet eens pap / fruit / groente enz en nu... Alleen komen we vaak maar aan 3 flessen van 180 ml ipv 4 (naast een potje fruit en een potje groente; verder geen ander drinken of water ofzo). Zou dat te weinig melk zijn? Ik zag dat Candijtje zich ook al afvroeg of er een minimum is aan melk dat een baby van 6 maanden zo'n beetje per dag moet binnenkrijgen? Wie weet dit?
Ik geloof dat je (als je groente en fruit en ander dirnken geeft) minimaal 300 ml aan melk moet geven. Had ik pas hier op de site ergens gelezen. Gefeliciteerd met z'n halfjarige verjaardag!
He meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik ben gisteren meegenomen naar een hotel. Lekker een nachtje zonder kinderen en dieren. Dus heerlijk kunnen slapen. We zaten in Vlissingen. En als we het hotel uitkwamen, liepen we zo het strand op... Ja, was wel heel leuk.... Nou, nu ga ik maar weer aan m'n eten beginnen.... Tja, het gewone leven is alweer begonnen. Tot later. xxx Linda
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82, 80,5, 80, 81 oops Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3/80,1/80,2/79,5/79,5 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80, 79,5, 79,3, 78,9 Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0, 75,0 \/ Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5, :-# , 68,5, 67,9 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4, 61, 59,8 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 / 76 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9, 9,7, 10,2, 10,8 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74, 71 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg wdg: 65.4kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 /85.5/85.5hmm Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6; 121,9; 121,8; 120,5 Natascha30: Af te vallen 25 kg, nu afgevallen:4,5 kg, 5,4 kilo Moon ge: 85 hg:82 sg: 70/75 wdg:80 ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht Joepie, ik ben er bijna!