Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Laatst hadden we het hier over autostoeltjes vanaf 9 maanden, wie weet al welke het gaat worden?

Wij gaan er nu nog geen aanschaffen, maar ik was wel benieuwd naar de prijzen en die kan ik zo gauw niet vinden.

Wie weet hoe duur de verschillende Maxi Cosi autostoeltjes zijn? (PrioriFix bijv?)

En of die stoeltjes ook op de Isofix Base passen?

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier nog eentje die vandaag precies 6 mnd is :D

Tjonge jonge wat een ontwikkelingen allemaal he. Nou hier kan Isa inmiddels aardig goed omrollen van rug naar buik en andersom. En papa had vandaag gespot dat ze haar gatje omhoog deed enhaar beentjes eronder stopte om te gaan kuipen maar ze vergat daarbij dat ze van voren dan ook vd grond af moet komen :)
    Zitten kan ze ook al steeds beter en staan is helemaal favoriet. Nouniet uit zicht zelf hoor maar op schoot wil ze steeds staan en als je haar dan wilt laten zitten houdt ze zich zo recht als een plank. :)
    Praten daarentegen doet ze echt ng niet, wel brabbelen en gillen (waar ze zelf nog wel van schrikt ;) ) en sinds kort ook schaterlachen , echt leuk :)

Fruit gaat al iets beter maar verder dan een paar hapjes komt ze nog echt niet, ben dus benieuwd wat het Cb as donderdag gaat zeggen. Ga denk ik vd week maar eens groenten proberen misschien vindt ze dat lekkerder.
    De combi BV/FV gaat best goed. Heb de 2 voedingen overdag nu volledig afgebouwd. Kon wel merken dat ze nu Fv erbij krijg, ze had vandaag groene poep :confused: :) Weer eens wat anders dan kerriegeel :)

Hester wij gaan voor de MC priori XP(zonder isofix want dat hebben we niet in de auto)
    Shelde bevalt de stoel? Ik zag bij nader inzien dat het om de priori SPS gaat, en omdat wij een XP willen kijken we toch nog even verder.
    Ik wilde eignelijk een hippe kleur maar aangezien ik uit ervaringen heb vernomend at de meeste er toch een hoes overheen doen hebbenw e besloten voor een donkerder (goedkoper) type te gaan. Type harry he ik al gezien voor 159,- euro dus denk dat het die gaat worden. maar ik wacht nog even een week of 2 af want dan komt er meestal de kerstfolder van babyzaak v asten uit en vorig jaar hadden die 19% BTW korting, dus hoop nu eigenlijk weer op zo'n actie ;)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Goed nieuws.. sonde is er uit en als ze zo blijft doen mag ze dinsdag naar huis.

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ooooooooh wat goed meid helemaal top :thumup:

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh wat mooi Moon! Hopelijk nog maar een paar daagjes in het ziekenhuis! :D

Autostoeltje is echt een mooi ding. We hebben hem alvast geprobeerd en Nicky zit er goed in. :D

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Yessss Moon wat een goed nieuws joh!

Prachtige foto van jou en Britt!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Fijn Moon! :D

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Moontje, wat heerlijk voor jullie!

Supermooie foto hoor!

@All, ongie is weer bijna over, dus dan kunnen we weer aan het werk. ;)

Wellicht is het sommigen van jullie al opgevallen dat ik hier iets minder vaak kom. Dit is omdat ik wat minder bezig wil zijn met alles wat te maken heeft met zwangerschap. Tuurlijk zou ik dan alleen hier ven kunnen kijken, maar ik ken mezelf. Automatisch ga ik dan toch ook weer bij de andere topics, waar ik mee klets, kijken.

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    kan het me wel voorstellen meid je gaat dan toch even kijken en dan ben je er veel meer mee bezig

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Thijmen met zwarte piet

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Trouwens hier vandaag al het 4e tandje ontdekt... :D

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het was rustig zie ik hier dit weekend!

Het vierde tandje! Hier komt nu eindelijk een tandje op een plek waar ie ook hoort, dus eindelijk een echte tand waarschijnlijk!

Femke heeft weer heerlijk doorgeslapen vannacht! Van 20.00 tot half 7, toen even gebrabbeld en weer stil/slapen tot 7.15!
    Ik denk dat ze misschien heel erg veel last heeft gehad van het sprongetje van 4 1/2 maand.
    We kennen nu de oude femke weer! Nu maar hopen dat ze niet zo'n last krijgt van het half jaar sprongetje.

@moon, geniet van de tjuiskomst, maak er een leuk feestje van!

@marlieke, kan me wel voorstellen dat je er weer heel erg mee bezig bent, het is toch moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn.

Vanmiddag naar het CB, ben echt benieuwd hoe zwaar ze is en hoe lang ze is geworden.

Gister expeditie robinson weer gemist dus ga ff kijken of ik het nu al kan kijken op internet.

13. Hi

Expeditie Robinson kan je ook vandaag nog kijken. Vandaag is herhaling

Moon: het zou zo mooi zijn als ze toch als sinterklaascadeautje mee naar huis mag

Gr

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Goede morgen meiden!

**Natascha..Hier ook..wij aten ook nooit aan tafel..maar we hebben ons er weer aan gewend als voorbeeld voor Chanelle.
    We aten eigelijk ook weinig aardappelen met groente..maar omdat Chanelle nu ook dat eet zijn wij die goede gewoonte ook weer gaan doen.
    Hihi leuke foto met zwarte piet...Chanelle is van het weekend ook weer naar Sinterklaas geweest en heeft toen ook met zwarte piet gedanst..ik hoop dat ze nog leuke foto's gemaakt hebben..
    En wow alweer het vierde tandjes..hij gaat echt hard!

**Sally..Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie!!
    En dat worden echt hele mooie plaatjes op jullie trouwdag bij het stadhuis! Zeker weten! Ik vind het echt een mooi gebouw!
    Hihi die foto..fantastisch!

**Candijtje..Vera kan ook al zo lekker knoeien!!

Ikea Amersfoort donderdag 10 januari:
    Judy,
    Candijtje,
    Nachtvliinder,
    Viona,

Alleen kan mijn rooster veranderen doordat ik minder ga werken..maar zoals het er nu uit ziet ben ik dan vrij.

**Patje..Ik heb ook gestemd!!

**Hester..Zes maanden!!!!!
    Als je op google maxi-cosi priori of bijvoorbeeld maxi-cosi tobi intypt dan komen er allerlei sites naar voren en dan moet je een beetje uitzoeken welke de goedkoopste is..

**Linnepin..Heerlijk zo'n weekend!! Ja en dan gaat de tijd te snel..

**Spijkervrouwtje..Zes maanden!!!!!
    Ik wacht ook op de acties voor de autostoelen, aangezien het ook nog eventjes duurt voordat ze erin gaat.

**Moon..Wat heerlijk die foto!! Nog heel even geduld en dan kan je lekker met der naar huis..wat gaat de tijd snel zeg..

**Marlieke..Je moet doen waarbij je je lekker voelt en als je er wat minder mee bezig wilt zijn dan moet je dat ook doen.

Zo ik ga even de was en de douche doen..

15. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Bij ons is van het weekend opgevallen dat Chanelle iets van mama brabbeld wanneer ze het niet naar de zin heeft, zoals wanneer ze op der buik ligt en iets van papa brabbelt wanneer ze het wel naar de zin heeft, zoals altijd op de commode..
    Dat word wat later :(
    Doen jullie kleintjes dat ook?

O ja ze kan nu heel goed naar de buik draaien en ook weer terug...alleen vergeet ze af en toe dat ze weer terug kan en dan kan ze een partij klagen zeg..ze vindt al vanaf het begin op der buik niet leuk..

En ze draait in de box rondjes en in der bed draait zo ook vaak 90 graden en dan gaat ze ook nog eens op der buik..en dan maar klagen klagen klagen..wat een muts is het!

En ze kan ook al wat langer alleen zitten en gister ging ze ineens op der kont schuiven..zou het dan toch een kontschuivertje worden?!
    Maar ja ze probeert ook steeds meer gewoon te kruipen..steeds der kont omhoog gooien en alles bewegen..alleen weet ze nog niet welke volgorde ze het moet doen :)

Ik heb net de badkamer schoongemaakt..nou het lijkt wel of ik naar het zwembad ben geweest :confused:

Ik ga straks mijn uggs wassen..nou ja geen echte uggs..ze zijn van replay..ze zien er niet uit, helemaal goor, ga het gewoon proberen, anders gooi ik ze alsnog weg.

Ik wil echt heel graag echt uggs voor Chanelle, zijn zoooo schattig en dan wil ik eigelijk wel dezelfde.
    En misschien wel volgend jaar crocks, van die afschuwelijke dingen, maar vind het wel leuk om hetzelfde te hebben als Chanelle..hihi..
    Voor naar het strand kan het wel 8)

Vandaag een extra dag vrij...heerlijk!

Zo ik ga even verder met de was en het huis :evil:

16. Ik heb ff in mijn agenda gekeken of ik dan geen verjaardag heb ofzo.
    Maar ik kan.
    Als we wat later afspreken moet ik ff wat regelen voor Gui, maar dat zal wel geen probleem zijn.
    Ik was ff aan het dichten maar weer moeilijk hoor.
    En nu ga ik met Joya naar mijn schoonouders waar Gui al is en gaan wij daar eten dus tot de volgende x

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ben net weer terug van het CB.
    Femke is alweer 71,5 cm en weegt 7855gr. Een lange tante dus.
    We moesten echt over naar de 6maanden potjes en langzaam af bouwen naar 3 flessen.
    We moesten haar overdag meer vast voedsel geven zodat ze s'nachts minder honger zou hebben.
    En die witte puntjes die ze had? hahah dat waren epitheelparels.
    Jaja, dat ken ik wel, ahum, nog nooit van gehoord :-k
    Was niet vreemd dat we dachten dat het tandjes waren, ook daar kwijlen ze veel door en zijn echt heel erg harde witte bobbeltjes.
    Maar goed, ze krijgt nu dus ECHT een tandje op een plek waar ie ook hoort hahah.

10 januari kan ik ook niet, heb dan al klanten staan.

uhm ff naar mijn aardappels, want heb ze net ook al aan laten branden. :oops:

18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ikea Amersfoort donderdag 10 januari:
    Judy,
    Candijtje,
    Nachtvliinder,
    Viona,
    Lailae,

19. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Patje..Wat een lange meid zeg!!
    Ik weet nooit hoeveel ik precies klaar maak voor Chanelle, vaak is er nog wel wat over. Maar ik vind het zelf altijd heerlijk om te zien wanneer ukke puk lekker zit te smikkelen. Soms heeft ze zelfs een heel bol buikje..hihi..

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel berichtje... morgen komt ons prinsesje thuis :D

Deel Deze Pagina