**Spijkervrouwtje..Ik geef der eigelijk nooit tussendoor drinken..alleen 'snachts als ze nergens mee tevreden is..maar dan geef ik der alleen opgewarmt water. Ik kan eigelijk tussendoor wel wat drinken geven i.p.v. dat ik der een soepstengel geef. Dat doe ik wel eens als ze heel erg vroeg is geweest met één van de veodingen..om wat tijd te rekken.
Het is zkr wennen. Maar komt allemaal wel goed. Der is er hier 1 aan het knetteren Ze krijgt nu 5 flessen BV en 2 flessen FV maar is nu klein beetje aan de dunne
Dag dames, Daar ben ik weer een keertje. Ben hier een tijdje niet geweest, want helaas is vorige week mijn vader overleden. Ik had al eerder gepost dat hij vorige maand een maagperforatie had enz. Maar daar zijn heel wat complicatie bijgekomen. Gisteren was de crematie. Nu kan het echte rouwen gaan beginnen. Zo oneerlijk dat een eerlijke mooie goede man maar 52 mag worden. Door alle commotie ben ik ook niet meer ongesteld geworden. Ga zeer binnenkort maar eens testen, voor de zekerheid. Allemaal fijne sinterklaas.
Jeetje meis, inderdaad veel te jong. Sterkte voor de komende tijd. Gecondoleerd. *knuffel* voor jou en voor de mensen om je heen!
hoi meiden, ff een vraagje hoor. Wie van jullie heeft er al vakantieplannen voor de komende zomer? wij willen wel graag nog een keertje gaan vliegen met de kids, maar heb geen idee waarheen. Het moet ook wel en beetje betaalbaar blijven natuurlijk, Iemand tips?
Lique: wat vreselijk! Sterkte! Spijkervrouwtje: heb je een liga gegeven van 4 maanden? Ik wil dat ook wel eens gaan proberen eigenlijk :-k Geef je dan een halve ofzo? Laurens heeft nog wel genoeg aan 4 flessen van 180/6, maar hij eet dan wel ook nog een hele pot fruit 's morgens tussendoor en 's avonds groente. Ik zou Isa denk ik ook flessen van 210/7 geven als ik jou was, succes! Ik geef ook geen ander drinken of eten tussendoor, maar ga dus wellicht vandaag de liga eens uitproberen. En binnenkort een broodkorst ofzo Babs: wij gaan volgende maand naar IJsland, is niet te lang vliegen, maar wel erg mooi.
En dan weer over op de gewone orde van de dag, gek toch... @ Mariëlle: Ik geef Mirthe altijd liga in haar fruithap, maar kreeg gister bij het cb op mijn kop: dan wennen ze teveel aan zoet en lust ze het gewoon niet meer zonder....ik moet zeggen, ze hebben gelijk, want geen liga in de fruithap? Protest! Maar ik geef Mirthe sap tussendoor en een rijstewafeltje...en de flessen zijn hier nog altijd 180/6, meer gaat er gewoon niet in, soms drinkt ze zelfs deze niet leeg.... Wat is een vormenstoof? Haha, Mirthe zit al met haar mond open als ik nog de slab om moet doen en nog een lepeltje moet pakken en.....haha, net een vogeltje! Dus geen zorgen, volgens mij komt dat met de dag meer en meer! @ Moon....tja, dat is even wennen die nachten! Heb je Britt bij je op de kamer? Wij hebben na 2 nachten Mirthe op haar eigen kamertje gelegd, omdat wij niet konden slapen van haar geluidjes! Haha.... Enne, griep heerst, dus pas op jezelf! @ Babs, wij willen naar Turkije in mei....niet zo heel erg ver vliegen...eerst maar even testen of ze het wat vindt in het vliegtuig... En Turkije hoeft niet duur te zijn! @ All, wij vieren straks Sint bij mijn tante. Geloof dat er door sommigen vanuit wordt gegaan dat we Mirthe wakker houden tot de eerste cadeautjes, nou mooi niet! Ze beginnen pas om 8 uur, dat red ze echt niet. We gaan rond half zeven die kant op en zullen dus rond 7 uur de papfles geven en dan zien we het wel, maar wil haar voor de extreme drukte in het bedje hebben, anders slaapt ze volgens mij helemaaaaal niet meer.... Mijn neef en zijn vriendin komen geloof ik ook. Hidde nu pas twee weekjes jong, zij net sinds zaterdag uit het ziekenhuis sinds een baarmoedervliesontsteking, nou, ik zou lekker thuis blijven! Maar goed, het zal wel.... Komt bij mij een beetje over om eens te laten zien dat het leven gewoon hetzelfde blijft als je een kindje hebt, je kent dat vast wel, van dat Yuppengedrag.... Als alles nou goed was gegaan, maar nog geen vier dagen thuis uit het ZH, mij niet gezien....ach...ieder zijn eigen ding. Zo, ik ga lekker eten, Rinke heeft hamburgers gebakken, hmmmm Oh ja, wij zijn vandaag ZEVEN jaar samen, wauw! Nou, doei, tot morgen denk ik maar weer! Marlieke, werkse!
@ Lique Gecondoleerd meis... @ judy Nee meteen in haar eigen bedje gedaan. We kunnen alles heel goed horen... de muur is van gipsplaat Zal later nog iets worden hahaha
Lique gecondoleerd meis. Het is idd allemaal zo oneerlijk. Maandag is een van de jongeren waar ik in oktober een reis voor heb georganiseerd op 17 jarige leeftijd overleden. We hebben vrijdag begrafenis. Zaterdag hebben we de herdenking van onze beste vriendin die vorig jaar is overleden op 27 jarige leeftijd met een dochtertje van toen 6 maanden. De vader van mijn man is begin oktober overleden op 64 jarige leeftijd. Allemaal veel te jong. Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Heel veel sterkte de komende tijd. Moeilijke periode..
Moon wat super dat ze thuis is. Het is even wennen, maar dat gaat allemaal vanzelf. Sven krijgt afgekolfde melk in de avond met rijstenbloem en hij slaapt van 7.15 tot 7.15. Heerlijk! Hij had vandaag broccoli..hmmm dat vond hij wel lekker. Verder krijgt hij een beetje fruithapje en vandaag voor het eerst een koekje voor 6mnd van Bambix, smullen... Ben nog wel erg moe en nog steeds niet lekker. Erge kriebel in mijn keel. Heb alles gelezen maar even geen puf om overal op te reageren. Zag dat er weer tandjes bij zijn gekomen, er al bijna gekropen wordt, er opgetrokken wordt aan de box en er een paar flink aan het rollen zijn. Sven doet het nog even rustig aan. Vandaag kwam mijn oma op bezoek. Mijn man wilde hem aan haar geven en hij begon me toch een partij te krijsen. Heb hem nog nooit zo overstuur gezien. Nadat hij even bij mij was bijgekomen en hij wel weer kon lachen hebben we het nog eens gedaan en toen was het prima!? Tot snel Britt
@lique, gecondoleerd meis! Jee wat is dat snel gegaan! Heel veel sterkte toegewenst. @ all, ik heb de meeting genoteerd in mijn agenda. Weinig tijd, moet over 20 min weg en de kleine meid die is nu wakker, dus ik ga er weer gauw vandoor. doei doei.....
@Judy gefeliciteerd hoor 7 jaar alweer en ik zou mijn kindje ook niet wakker houden hoor voor pakjesavond zon beeb snapt er toch geen bal van .....lekker slapen @babs1980: wij gaan wel naar het buitenland volgend zomer maar helaas het oudste kind in huis (mijn vriend) wil niet vliegen haha dus dat wordt met de auto naar Frankrijk of Italie....maar heb wel gezegd dat ik over paar jaar zeker een keer wil vliegen dus dan moet ie er maar wat op verzinnen......bezatten of pillen slikken Hier ook een liga van 4 maanden in de hand gegeven die ik normaal heel af en toe verkruimel door het fruit......ik denk toch dat je beter die van 6 maanden kunt geven die lost volgens mij meer op met sabbelen... Bij Thijmen heeft het nog even geen zin die Liga want doordat hij al zoveel tanden heeft sabbelt hij er niet eens op en beet er zo stuk af dus ik wacht nog maar even maar fruit groente en aardappelen wordt meneer heel erg blij van hij zit echt te wippen in de wipstoel als hij het ziet Gisteren trouwens voor het eerst Nutrilon Goede Nacht gegeven en meneertje wordt nu rond 9 uur wakker......zit weer op zn gewone tijd....sinds zn tandjes werd hij veel eerder wakker maar goede nacht vult zeker erg goed
Marlieke: ge: 89 kg, hg: 84 kg, sg: 65 kg wdg: 82, 84, 83, 82,5, 82, 80,5, 80, 81 oops Barbara: ge: 75 kg, hg: 83 kg, sg: 70 kg wdg: 85/83,2/83,4/80,6/80,3/80,1/80,2/79,5/79,5 Emmie: ge: 64 kg, hg: 75 kg, sg: 64 kg Viona:ge: 79 kg,hg: 82 kg, sg: 60 wdg: 82, 82, 80, 81, 80, 79,5, 79,3, 78,9 Linnepin: ge: 77 kg,hg: 80 kg sg: 70 wgd 79, 77.4, 77.0, 75,0 \/ Judith:ge: 68 kg,hg: 69,5 kg, sg: 65 wdg: 69,5; 68,9; 68,8, 69,0, 68,5, :-# , 68,5, 67,9 Marielle: ge: 58,5 kg,hg: 61,5 kg, sg: 58,5 wdg: 61,2, 61,5, 60,4, 61, 59,8 Senna1979: ge: 79 kg hg: 79 kg sg: 72 Manuela79: ge: 65 kg hg: 78 kg sg: 65 wdg: 77 / 76 Lailae: Af te vallen: 28, nu afgevallen: 8,9, 9,7, 10,2, 10,8 Sandra: Af te vallen: 30, nu afgevallen: 2,0 Hester: ge: 68 kg, hg: 75 kg, sg: 70 kgwdg: 74, 71 karin ge: 59kg hg: 70,8 kg sg: 64 kg wdg: 70.4 Mamasanne: ge:64 kg wdg: 65.4kg sg :62 k,g Pietje77 ge: 74 hg: 86 sg: 70 wdg: 86/86.5 /85.5 /86.5 /85.5/85.5hmm Lique80 ge: 107 hg: 125 sg: 100 wdg: 124; 122,9; 121,6; 121,9; 121,8; 120,5 Natascha30: Af te vallen 25 kg, nu afgevallen:4,5 kg, 5,4 kg, 7 kg Moon ge: 85 hg:82 sg: 70/75 wdg:80 ge = gewicht eerst hg = huidig gewicht sg = streefgewicht wdg = weegdaggewicht