Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Zo ging het hier niet ...ging meer zo van oh ja hoofdje nog iets verder tegen de plank en hoofdje stil houden en heel langzaam beentjes strekken en meten maar dus zal wel kloppen haha

Gaaf die kaart van je werk

@moon85 haha geen kick geven maar ze heeft wel even laten weten dat ze het er niet mee eens is om dan maar even alles te laten lopen ahahah wat een boef

En wat fijn dat ze het ruisje niet meer gehoord hebben zeg

Vanmiddag zijn we nog even gaan wandelen met een vriendin en haar kids (ook 1 peuter en 1 baby)
    En na lang zoeken en puzzelen en plastic wegzagen :D hebben we eindelijk een plankje achter de kinderwagen zodat Ruben ook kan staan als hij wil bv als je even wat meer haast hebt enzo
    Niet 1 plankje past zo op een X-adventure blijkbaar....moet je dus eerst zagen haha

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Lailae, beterschap! Ik moet nog steeds zelf hapjes gaan maken, hihi... maar wij eten nooit gekookte aardappelen en vaak gekruid... ik heb nu wel fruit in huil gehaald om te pureren. :D

@ Patje, fijne skivakantie! Geniet ervan!

@ Hester, gaat het al wat beter met Laurens?

@ Spijkervrouwtje, Oppedepop heb ik ook, binnenkort maar eens iets uit klaarmaken.

@ Natascha, Nicky heeft 1x zo'n koekje op, maar ze wilde het niet doorslikken hoor, wat er in haar mondje kwam moest er weer uit. (de smaak vond ze wel lekker zo te zien). En hier zitten we ook in maatje 74 hoor, terwijl ze 68 cm is... maar het meeste in maat 68 is toch echt te klein of te kort.

@ Cim, zo 1,5 uur wandelen! Wij zijn vanavond naar de Aldi gelopen (500 meter ofzo, hihi). En 2 kapotte magnetrons, handig! Volgens mij zijn ze allemaal wel ok... wij hebben een panasonic.

@ Ster, gewoon zo veel mogelijk hapjes proberen zoals Spijkervrouwtje al zei!

@ Lique, ja, het gaat echt snel! Gaat denk ik nu ook wel een stuk sneller, nu je al een kleintje hebt. Ook hier de kinderwagenbak omgeruild voor de kinderwagen.

@ Moon, zo dat zijn geen goedkope prikjes inderdaad! Gelukkig wordt het vergoed! En dat oefenen voor het nekje, gewoon op het aankleedkussen 1 of 2x per dag op het buikje leggen. In het begin niet te vaak hoor! Ik vind het al vrij vroeg voor haar.

@ Judith, leuke kerstkaarten hoor! Helemaal zelf gemaakt?

Ik liet vanavond de kerstfoto's zien die ik gemaakt had... Hubbie vind ze helemaal niks. Omdat ze geen kleertjes aanheeft. Het is een baby, daar is toch niks raars aan of wel?
    Vandaag was weer een beetje een zeurdagje. Volgens mij had ze last van d'r tandje, die is NOG niet door. Hij is al 2 weken te zien en eergisteren dacht ik dat hij echt zou komen, maar dus niet. :(
    Nicky haar beentjes zijn trouwens zoooo droog! ik smeer elke dag met olie of vaseline, maar het gaat maar niet over. Denk dat ik maar naar de DA ga, maar ik ben bang dat ik een hormoonzalfje krijg. Ik moet zelf ook weer aan de zalf, want ik heb ook weer uitslag. En ineens kan ik niet tegen wol. Gisteren een trui aangehad met wol en m'n hele hals zit nu onder de bobbeltjes. Echt raar, want tijdens de zwangerschap had ik helemaal geen last van eczeem enzo gehad. Raar soms hoe je lichaam werkt.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    whaaat vind ie de foto niet mooi ik vind hem echt super en ze lacht echt zo lief op die foto

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ san

Haha moet zo lachen om je man.
    Marco is precies zo.
    Die zegt dat ik de foto's van in bad gaan in het ziekenhuis aan niemand moet laten zien omdat ze naakt is :(
    Is toch niks raars aan :(

Sja ik heb het vanmiddag geprobeerd en draaide ze hem naar de andere kant.
    Ze zei dat met sommige dingen ze haar wel corrigeren en met andere dingen weer niet.. ligt aan hoe ze zich ontwikkeld.
    Als ze niks gezegd had had ik haar nooit op haar buikje gelegd omdat ze in het ziekenhuis zeiden dat ik dat niet moet doen.

Ook zeiden ze dat ze laag zat kwa voeding.. op het briefje staat 0 tot 2 maanden 75 tot 100 ml en vanaf 2 maand nog meer.
    Ik begin maar vanaf 0 maanden want kan haar niet in eens vol gaan proppen.

@ natas en judy

Dat zag ik vandaag ook hoor... want op de poli was ze groter dan vandaag. Ze legde haar maar raar neer.
    En de schedel maat was ook anders.

5. Hester

Hester Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal voor de reacties!
    En Judith, vertel jij hem dat het RS-virus het laatste was?

Update: Hij heeft nu ook nog een longontsteking erbij en ligt sinds woensdagnacht in het ziekenhuis :cry:

Maar het gaat inmiddels wel beter, dapper sterk ventje. :)

Ik lees later bij, sorry voor nu!

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Meid meid meid, wat verdrietig. Maar Laurens heeft genoeg vitamine's gegeten in al z'n fruit en groentehapjes, hij komt er vast snel weer bovenop

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Cimbomlu, geeft niet meid. Had toch even voor de zekerheid de ha gebeld en zij zeiden ook dat ibuprofen beter niet kon worden ingenomen tijdens de zwangerschap. Ook niet in het begin, omdat het ervoor kan zorgen dat alles verdoofd raakt daarbinnen, waardoor de innesteling niet of niet goed plaats vindt.

@Judy, 2 magnetrons...echt niet meer te repareren door een handig familielid of kennis?
    Wij hebben er 1 van Sharp. Wel een goede maar was ook duur destijds. Heb wel gezegd dat als ie de geest geeft, ik geen combi-magnetron weer hoef. Gewoon een simpele magnetron is prima, want ik warm er alleen maar in op. Bakken doe ik in mijn oven...
    Succes in ieder geval met je jacht op een magnetron! :)

@Hester, he bah, wat zielig ook. Geef laurens maar een heel dikke knuffel en fluister hem maar in zijn oortjes dat hij maar snel beter moet worden...

@Shelde, tja, je verstuurt de kaarten natuurlijk wel met ook de naam van je hubbie erop...Dus moet hij 'm ook leuk vinden. Maar wacht even...

Hubbie van Shelde:

Blote baby'tjes is heel normaal hoor! Kijk, als ze nu 18 was, tja dan kon ik me voorstellen dat je er niet blij mee zou zijn (zachtjes uitgedrukt :))
    Blote baby'tjes werken juist vertederend! En daarbij, je ziet alleen maar blote beentjes, armpjes en een beetje van haar romp. So, whats the problem?

Marlieke heeft gesproken! :D

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou zeg, arme Laurens.....

Mannetje even naar tante Judith luisteren:
    DIT IS DE LAATSTE KEER, ZIEKENHUIZEN ZIJN NIET LEUK!!!!

Beterschap kleintje, snel weer naar huis en gezond blijven!

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zo en nu de rest:

@ Moon, joepie, geen hartruisje meer! En dat met die lengte, inderdaad, op de poli was Mirthe ook altijd meer richting onze eigen meetkunsten....

Wij krijgen van het ziekenfonds altijd de rekeningen in kopie die zij voor ons betaald hebben......30.000 euro's voor Mirthe's opname, 7.000 euro's voor mijn opname en bevalling en dan nu ook nog die prikken.....denk dat we onze premie er wel uit hebben gehaald afgelopen jaar, hahahahaha....

@ Chiesa, wat een ramp zeg! Ik zou er wat van zeggen, want als zij haar straf niet nakomt, maar daarmee wel jou straft.....pffff....

@ Cim (en anderen), de kaart zelf heb ik niet gemaakt, dat doet een grafisch vormgever, is voor mij teveel werk..... Maar ik heb wel vreselijk veel moeite gedaan dat ding op de server/website te plaatsen en die link te laten werken, wat een gedoe was dat zeg! Maar ben d'r mooi wel trots op!

Het kerstmenu heeft zichzelf opgelost, hahaha...er was nog even discussie bij wie het nu zou zijn, nu het inmiddels 14 mensen zijn, tja, vond ik toch een beetje erg veel worden, ik heb maar 12 borden, haha... Maar mijn tante mailde dat mijn oom al een heel menu had gezocht in zijn nieuwe Jamies uit het kerstpakket, dus ach, als jullie dan zoooo graag willen, dan ga ik niet tegenstribbelen, moet tweede kerstdag ook al voor 10 man hartige taarten maken, dus het is wel goed zo, hoef ik lekker toch niets te doen de eerste! Wauw! ;)

@ Cim nog even, ik heb sinds vrijdag al 7 overuren, dus weer een extra vrije dag, lekker toch? De baas komt er wel achter hoor.....
    Kom ik vandaag werken, zit een P&O/flexwerker op mijn plek, die werkt op dinsdag, als ik niet werk. Zij baalt dat zij, die ene dag dat ze er is, geen eigen werkplek heeft en laat dat goed merken, door op de ene dag mijn bureau helemaal naar haar zin in te richten en wat van mij op het bureau ligt ergens in een hoek op de grond te leggen. De directeur zag vandaag dat ik op een hele andere plek zit te werken, dus het signaal is er, ik krijg een kamer VOOR MIJ ALLEEN.....wat een rust, nu deel ik met flexers, dus het is steeds weer een verrassing wie er tegenover me zit. En de een kan niet tegen radio, de ander niet tegen 538 de volgende zit alleen te bellen...tja....

@ Sandra, mannetje moet even snappen dat blote kindjes juist leuk zijn en dat Nicky heel netjes in de rode doek ligt! Oh oh oh oh...mannen....

@ Marlieke, al pré-zwangerschapsverstrooidheid? Ik heb gewoon een werkende magnetron van 10 jaar oud in de schuur staan.....hahaha.... Cim heeft 2 kapotte.....kan je ze niet samenvoegen? McGyver!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ hester

Oh meis.. zit met tranen in m'n ogen (rot hormonen) wat erg!
    Hoop dat ie snel weer opknapt en lekker met papa en mama mee naar huis kan.

@ judy

Hihi lekkere bedragen :D

Meiden tot vanmiddag ik ga geld uitgeven :)

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ahh, arme laurens, veel succes ermee Hester, wat een gedoe! Mag hij wel naar huis voor de kerst?

12. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Nou, wij naar de winkel voor een nieuwe magnetron. Deniz vond het wel wat, die zat op z'n gemakje in de buggy alle koelkasten, stofzuigers en voetenmassagebaden te bekijken.
    Had ik er eentje gekozen, natuurlijk wat van het prijsje afgekregen, hadden ze hem niet op voorraad. Ik zei dan neem ik het showmodel wel mee, maar dan moet er nog wat van de prijs af, en dat deed hij niet, dus ik deed het ook niet.
    Ga ik morgen naar een andere winkel.

Judy: dure dochter heb jij hoor! ;)

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Jeetje Hester arm moppie van je hoop dat ie gauw weer beter is en zeker voor kerst weer thuis is

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Haha, Cim de onderhandelaar! Good for you!

Enne, dat dure heeft ze van mij.....we hebben dezelfde start gemaakt, dus allebei vanaf de eerste dag van onze geboorte voor lekker veel kosten gezorgd....doe ik nog steeds geloof ik :oops:

Zo, nog een half dagje en dan zes dagen vrij, heerlijk! Ga ik nu maar even pauze houden/boodschapjes doen....

15. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik eindelijk weer eens. Eindelijk zijn we allemaal weer een beetje opgeknapt hier. Heb nu ook lekker vakantie, dus dat helpt ook wel een beetje.

Weet alleen ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb (zijn er hier nog meer met dat probleem? ik kan echt niks meer onthouden)

Hester: heel erg veel beterschap met je ventje meid! Hoop dat hij snel weer mee naar huis mag hoor, en dat dit voorlopig het laaste is voor hem!

16. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Moon, tja mannen... ;) Heeft Britt echt een voorkeurshouding? Wij hebben Nicky's bedje andersom opgemaakt, zodat ze de andere kant op moet kijken om de kamer in te kijken. En ze heeft een hele tijd een zijligkussen gehad. Maar bij Nicky was haar schedeltje ook helemaal aan het afplatten. Is nu echt een heel stuk beter. Heb je nog lekker geshopt?

@ Hester, oh wat erg zeg! Het arme mannetje, het zit hem echt niet mee. Heel veel beterschap! Sterkte meis!

@ Marlieke, ik zal het hubbie laten lezen. ;) Thx

@ Judith, wow, wat een rekeningen zeg! En goed dat je je extra uren allemaal opschrijft! En lekker een eigen kamer! Super!

@ Cim, schiet op met de magnetron! ;)

Nicky's tandje is eindelijk door. YEAH! \:D/
    Ze heeft vandaag een zelfgemaakt shirtje aan met op de voorkant: Oren dicht! En op de achterkant: Ik kan HEEL hard gillen. :)
    Ze zit echt in een gilfase en we krijgen gewoon last van onze oren!
    Ik heb het shirtje bij www.kidsers-kinderkleding.nl besteld... tot 31 dec. geen verzendkosten, dus misschien een tip? (nee, ik heb geen aandelen)

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ san

Ja heel erg, helaas.
    Heb al wat tips gehad van de fysio.
    Britt kijkt niet de kamer in maar naar de muur 8)
    Heb van8 zo als de fysio zei een spuugdoekje opgevouwen onder haar schoudertje gelegd en bleef ze netjes die kant op liggen.
    Hopelijk doet ze het over een poosje uit zich zelf.

Ben net thuis hihi.
    Lekker nieuwe kleren en schoenen voor mezelf.
    Voor Britt een cd van jip en janneke :baby:

Gefeliciteerd met haar eerste tandje!

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Goed dat ze bleef liggen! Gewoon goed stimuleren dat ze allebei de kanten op kijkt!
    (En het is Nicky's 2e tandje. ;))

@ Chiesa, hier een fotootje van Nicky bij de trouwerij... zo heeft ze ongeveer de hele tijd gezeten. :)

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier een fotootje van Nicky's shirtje:

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0