Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hier weer van 11 tot 6 geslapen! heerlijk! Nu netjes rond 10 uur voeding...zo even de stad in lopen, daar slaapt ze ook altijd lekker op, hihi...

    De verhoging door de vaccinaties is weer gezakt, dus we konden gisteravond gelukkig inbakeren....

    Ben benieuwd wat Chanelle doet, misschien wordt ze eerst nog een beetje onrustig van voeden op verzoek......ik lees het zo vast wel weer van je!
     
  2. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ohhh lekker hoor dat ze heeft doorgeslapen..nu maar hopen dat ze dat doorzet [-o<

    Ik ben ook erg benieuwd hoe Chanelle op die vaccinatie reageerd..mijn moeder zij dat ik het beste van te voren al een zetpilletje kan geven.

    Ja even aankijken met het voeden..
     
  3. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    misschien niet helemaal netjes dat ik je moeder tegenspreek, maar in het cb zeiden ze dat de inentingen van tegenwoordig al veel minder bijwerkingen geven dan de prikken die jij en ik vroeger kregen... Mirthe had 37,6, dat is 0,1 graad verhoging, ofwel, geen.....verder heeft ze alleen maar heeeeerlijk geslapen, beetje sloom dus, maar dat was gosteravond al over... Ik zou het gewoon ff aankijken, ben zelf niet zo'n voorstander van "preventief medicijngebruik"...

    vind je idee van een meeting wel leuk trouwens!
     
  4. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik ben er ook niet zo'n voorstander van..als het wel meevalt tegenwoordig dan proberen we het gewoon zonder.

    Ja hè is wel leuk om te doen..alleen denk dat er heel veel nu er nog niet zo over na zitten te denken..dus zal het tegen die tijd wel weer naar voren brengen.
     
  5. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Moet ook zeggen dat je het voorstel net deed toen Patje vertelde dat het begonnen was, dus alle aandacht ging even een andere kant op...haha... Inderdaad, nog een maandje ofzo, dan is iedereen zeker weten bevallen, kunnen we weer eens een poging wagen!

    En, hoe gaat het met Chanelle? Heeft ze een lekker ritme of ben je nu elk uur bezig.....

    Mirthe dacht mij maar lekker beet te nemen na zo'n heerlijke nacht... Ze heeft wat moeite met poepen, moet wel, het is ook niet dik ofzo, maar op de een of andere reden lukt het haar niet zo makkelijk te lozen... Als ik nu boven haar wieg hang denk ik dat het inmiddels wel gelukt is, maar jeetje...dan slaapt ze dus niet...

    Ben om 10 uur, na de voeding, even de stad in geweest, kijken voor vaderdagcadeautjes.... Toen ik om 1 uur terug was wilde ze gelijk eten, dus niet netjes de vier/vijf uur die ze gisteren aanhield... uiteindelijk kreeg ik haar om 3 uur pas weer slapend in bedje, ik hoop dat ze het even volhoudt, maar vrees dat het een onregelmatige dag wordt...

    Heb ik dat boek Oei ik Groei gekocht, staat daarin dat ik met de sprongetjes moet terugtellen naar het aantal weken dat ze te vroeg geboren is. Op tijd geboren kindjes krijgen hun eerste sprongetje op 5 weken, hallo, denken ze in dat boek dat Mirthe pas met 13 weken een sprongetje gaat maken?

    Chanelle is toch drie weken te vroeg? Dus haar eerste sprongetje zou niet met vijf, maar met acht weken moeten zijn..... Ik snap dat niet zo goed hoor, die kindjes maken nu al duidelijk ontwikkelingen door, Mirthe begint te lachen, zoals veel kindjes met 8/9 weken doen....dus waarom dan niet gewoon vanaf week 1 tellen met de sprongetjes....

    En dan staat er dat de overige weken, als er geen sprongetje is, het kindje relatief makkelijk in omgang moet zijn....nou, als Mirthe nog geen sprongetje heeft gehad denk ik dat ik haar terugbreng naar Neo als ze het wel heeft, hahaha.....

    Oh, morgen is Rinke weer lekker vrij, kunnen we eens zonder wekker testen hoe lang Mirthe slaapt, want ik heb het gevoel dat het geluid van de douche en Rinke die door het huis rommelt haar ook wel een beetje doet ontwaken...

    Dames mama's, jullie nog leuke ideetjes voor vaderdag? Die vent van mij heeft alles eigenlijk wel en hij is over een maandje ook jarig.... Heb nu maar een leuke blous, riem en 2 shirts gekocht, want hij koopt zelf niet vaak meer iets leuks voor zichzelf, te weinig tijd.... Maar als je net moederdag hebt gehad is alles ineens zo onorigineel.....
     
  6. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi inderdaad het was niet het beste moment om ermee te komen..en ja over een maandje zal iedereen wel bevallen zijn.. 8)

    Vanmorgen was eerst om 4 uur, toen 8 uur, toen half 11 en daarna om half 2. Niet echt een ritme. Maar ze was ook tussen half 11 en half 2 bijna heel de tijd wakker. Had ze ook nog eens de hik..is niet fijn voor die kleine ukkies.
    Maar mijn moeder was ook inene langsgekomen en dan is het ook wat minder rustig in huis. Had juist gedacht van vandaag dat het een heerlijke rustige dag zou zijn en dan wat makkelijker is om dan uit te proberen.
    Maar ze ligt nu heerlijk te slapen.

    Ja af en toe denk je moet dat nou bij die kleintjes..moeilijk poepen..krampje..en dergelijke..

    Chanelle is juist wanneer wij naar bed willen niet in slaap te krijgen..om gek van te worden..en dat is dan ook elke avond.

    Ik wil dat boek ook graag hebben..zal het in mijn telefoon zetten voor de volgende keer..moet 'm echt hebben.

    Oh Chanelle heeft honger..half 5.. :( ..steeds toch om de drie uur :rolleyes:

    Ik weet ook niet waarom er niet vanaf dag 1 wordt geteld. Ben wel nieuwschierig wat er nog meer in dat boek staat.

    Ben wel benieuwd hoelaat Mirthe morgen ochtend wakker zal worden :D

    Chanelle hoord ook alles..ze reageerde vandaag ook op de stem van mijn moeder.. :(

    Ohhh ik moet ook nog wat kopen voor Patric..heb ook geen idee wat ik zou moeten kopen..iets wat wel bijpassend is bij zijn eerste vaderdag 8)
     
  7. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja dat is nou juist het probeem, wat past er bij een eerste vaderdag. Dacht iets met een foto, maar ja, kan een lijstje voor op zijn werk doen, is ook weer zo truttig.... Maar, wat dan wel.... Hij heeft mij al zo'n gipsafdruk gegeven, dus dat is ook niet leuk. En al die papa is de liefste rompertjes en speentjes lagen hier ook al ver voor de bevalling...hih....

    Nou ja, heb net gezegd dat ik wel iets bruikbaars gekocht heb, maar dat hij voor zijn verjaardag wel weer een echt leuk cadeau krijgt, ga ik donderdag nog even een flinke zak drop kopen, dat is altijd goed bij Rinke....haha....
    En tja, dan is het zaterdag ook nog eens onze trouwdag. Zegt Rinke net dat hij ook nog iets voor die dag moet kopen voor mij....heb even gezegd dat dit niet MOET, zo blijf je elkaar cadeautjes geven. Leuk natuurlijk, maar het verrassingseffect is dan wel een beetje weg....

    Als Chanelle uit zichzelf om de drie uur komt, zal ze het blijkbaar nodig hebben....maar je hebt ook dikke kans, dat als je dit zo door blijft zetten, ze op een gegeven moment ook uit zichzelf wat langer blijft slapen. Mirthe heeft net toch nog van 3 tot 6 geslapen, dus vijf uur tussen de voeding, terwijl daarvoor nog drie uur.....

    Nu ligt ze weer in bed, te huilen en niet zo'n klein beetje ook, ben benieuwd of ze uit zichzelf rustig wordt. Het is niet nonstop huilen....dus er is niets aan de hand, alleen boos dat ze weer in bed ligt...

    Tja, onverwacht bezoek is altijd onhandig nu. Ben je net ergens mee bezig, komt er iemand langs...ik heb iedereen gemeld dat ze eerst even moeten bellen als ze willen langskomen....

    Ik las net even een topic over doorslapen.... daar wordt het niet doorslapen door iemand verklaard door de vroeggeboorte... Ik heb daar wel wat moeite mee hoor, dat mensen veel dingen verklaren door de vroeggeboorte... Mirthe slaapt ook door nu (tenminste, afgelopen week, kan vannacht ineens weer anders zijn ;) ) en er zijn kindjes die op tijd geboren zijn en na een half jaar nog niet doorslapen...
    Zo dus ook in Oei ik Groei, we moeten alles maar interpreteren zoals wij onze dochters zien en niet teveel letten op het tijdstip van lachen, lopen, eten enz enz... Het boek is wel fijn om dingen te herkennen! Mirthe wilde voordat ze de afgelopen drie nachten ging doorslapen alleen maar bij mij op schoot slapen......nu lees ik dat het bij het eerste sprongetje dus een "symptoom" is..... Nou ja, die zou een kindje bij 5 weken krijgen, Mirthe dus niet bij 13, maar 8/9 weken....

    leuk boek, moet je echt kopen!

    Zo, ik ga even kijken bij Mirthe, of Rinke haar goed heeft ingebakerd, denk het wel, want ze wordt wel wat rustiger..... En dan lekker eten...hmmm, zou ik dan toch weer eens warm kunnen eten? Hihi...
     
  8. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

    kom me hier ooknog even officeel melden :) Nog even en dan zit het hele clubje hier :D

    Wel fijn hier hoor om jullie ervaringen mbt voedingen etc te lezen. Onze kleine meid krijgt nl BV maar komt vanaf dat ze een week oud was al om de 4 uur, ook snachts. Erg fijn voor ons want dat betekent dat we er snachts maar 1 keer uit hoeven ;) Maar aan de andere kant maakt ik me een beetje zorgen omdat ze hierdoor maar 6 voedingen per dag heeft (waarin ze overigens wel goed drinkt) terwijl voor zo'n kleintje als Isa (nog geen 6 pond) ze toch liever 7/8 voedingen zien. Wakker maakt heeft echter geen nut want dat hebben we een paar keer geprobeerd maar ze valt dan dan een paar slokjes al weer in slaap :( Dus voed ik haar maar gewoon als ze pas weer wakker wordt. Ik verschoon haar de laatste dagen overigens ook tussen het voeden door want dat blijft ze wat wakkerder als ik haar de 2e borst nog aanbiedt want anders valt ze na 10/15 min zuigen al weer in slaap ;)
    Vandaag heeft ze overigens wel een regeldag volgens mij. Ze komt vandaag nl erg onregelmatig en huilt wat meer maar goed ik leg haar gewoon aan als ze komt en hou de tijden of het aantal voedingen niet meer zo bij hoor. Ik zie het wel. ;)
    Donderdag komen ze langs van het CB dus dan overleg ik het wel even met hun.

    Oja zijn die van jullie ook zo'n druktemakertjes in bed. Isa slaan we meestal een hydrofiele luier om haar schoudertjes als we haar in bed liggen want anders maait ze zich steeds in haar eigen gezichtje en ze kruipt al omhoog in haar bedje. Op de laatste dag van de kraamphulp lag ze op een gegeven moment al boven de dekens met haar voetjes op haar dekentje :confused: Hoezo bijdehand, en dit doet ze nu dus al geregeld. Dus ook maar even aan het CB vragen of wel al een slaapzakje mogen gaan gebruiken...
    Verder begint ze ook al te duimen, echt een lief gezicht en die lachstuipjes tja daar ben ik helemaal verliefd op ;) :D
     
  9. Hester

    Hester Niet meer actief

    Ja, die lachjes zijn zooooo schattig!
    Onze Laurens kan zich ook al helemaal bovenop de deken wroeten in zijn bedje, je doet er volgens mij niets tegen. We hebben wel kleine slaapzakjes (maat 50) en die heeft hij al vanaf de 1e paar dagen gedragen, alleen de laatste nachten niet omdat het te warm is ervoor.
     
  10. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ja kom me ook melden hoor dames! ben zo wie zo nog weinig online maar ja.. en ben overal te vinden hoor! alleen ff vraagje he!
    wie had in het begin ook zulke zere tepels, en dat je kleintje er echt blaasjes aan het zuigen was. Lijken net blaartjes nu.. ik ga weer ff staan die buik van mij is nog steeds beurs ;)
     
  11. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Chanelle komt om de drie/vier uur..tenminste dat was gisteren..sinds gisteren laat ik der zelf komen.

    Ze kan ook flink om der heen slaan..maar dat doet ze meestal alleen als ze honger heeft. Maar als we der een speen geven wordt ze rustig..dus alleen wanneer ze honger heeft krijgt ze de speen even..want ik moet eerst nog even afkolven.

    Laatst lag ze ook inene met der beentjes boven der deken..stond wel even raar te kijken toen ik der uit bedje wilde halen. Daarna heeft ze het tot nu toe niet gedaan.

    En een trappelzak kreeg Chanelle ook al aan het begin..er zijn ook gewoon maat 50.
    En als het te warm is kan je je beeb ook in alleen het rompertje erin doen..en als je ook in bed ook ergens onder wil hebben..kan je ook alleen het lakentje doen..dan is het ongeveer even warm als met een dekentje.
    Trappelzak+Lakentje = Dekentje+Lakentje
    Ongeveer even warm.

    Hihi Chanelle zuigt ook af en toe op der duim..maar dan moet ze niet perseen der duim..want als ze honger heeft zuigt ze overal op..ook aan je neus als je die erbij houdt. Hihi..lekker hoor zo'n natte neus ;)
    Maar ze zuigt dan voornamelijk aan die dingen die vaak langs der gezichtje gaan..of te wel der armpjes en handjes.

    Het val wel op dat ze de laatste tijd toch meer besef krijgt dat die armen en handjes van haar zelf zijn. Met bijvoorbeeld grijpen en wegduwen.

    Ohhh en wij zijn ook verliefd op der lachstuipjes..daar blijf naar kijken..*smelt*..

    En dat alleen huilen om dat ze weer in bed ligt ken ik maar al te goed..maar als ze dan ook nog eens van die grote tranen erbij heeft..breekt dat echt mijn hart..

    Ben benieuwd hoe Chanelle het doet met der voedingtijden..ze drinkt in ieder geval genoeg..tussen de 600 en 700 ml per dag.

    En nu ik der zelf laat komen ben ik er veel rustiger onder..zit niet meer zo op de klok te kijken..

    Een foto voor vaderdag is heel erg leuk..maar dan moet die weer speciaal zijn afgedrukt..op een doek bijvoorbeeld..ik moet er nog even over nadenken :rolleyes:

    Dat doorslapen heeft volgens mij weinig te maken met vroeg geboren zijn..het is maar net hoelang ze op hun voeding kunnen teren. Volgens mij..

    Misschien ga ik dat boek vandaag halen..kan ik ook wat beter over meepraten over die sprongetjes enzo ;)
     
  12. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    hey meiden!

    Ook ik nkom hier officieel melden nu.

    Dano krijgt ook BV, en is al vrijwel direct na zijn geboorte om de 4 uur gekomen en snachts zelfs een pauze van 5,5 uur. mijn VK vertelde dat ze snachts een voeding mogen overslaan met een maximum van 6 uur. ik zet mijn wekkerna 5,5 uur als hij nog niet is gekomen en maak hem dan wakker door zijn luier te verschonen, supertip dat vinden ze niet leuk vanuit hun warme bedje een nat luierdoekje tegen hun billen:p gemeen he.

    @spijkervrouwtje, om de 4 uur was goed hoor zei mijn VK, Dano woog 3150 gram dus ook niet heel zwaar. het is een minimum, en blijkbaar heeft hij geen honger anders komt hij wel vaker.

    Mijn borsten hebben trouwens wel een enorm toeschietreflex, het spuit er bijna uit in het begin dus ik knijp er af en toe eerst wat uit, anders verslikt Dano zich steeds.

    Zoals jullie waars wel gelezen hebben heeft Dano borstvoedings geelzucht, in het ziekenhuis vroegen ze of hij genoeg drinkt, ik was daar zelf wel van overtuigd. nou mijn vermoeden werd bevestigd want hij is in 2 weken al ruim 4 ons aangekomen. dat was perfect zeiden ze. dus hij krijgt genoeg voeding gelukkig. al zie ik dat ook wel aan de luiers die hij verslindt haha

    Over de dekens wegslaan.... Dano is extreem druk als hij in slaap gaat vallen, als hij eenmaal slaapt is het net een pop. handjes omhoog en roerloos liggen. ik leg hem neer en als hij wakker wordt is het net alsof ik hem net heb toegedekt.
     
  13. Niet meer actief

    Hallo,

    Hier even een upje van ons:

    Maandag gehoortest en hielprikje gehad. Bij de gehoortest was ze bij beide oren de eerste keer al geslaagd! En ze hield zich erg goed met het hielprikje, ze liet alleen even weten dat ze het er niet zo mee eens was, maar huilen deed ze niet (gelukkig!). 's Middag heeft de Vlos de hechtingen eruit gehaald, want ik had er echt heel erg veel last van. Ze heeft er één laten zitten, want daar kon ze niet bij, maar als het goed is lost die uiterlijk vrijdag op.

    Mijn SM is maandag gearriveerd en het is verschrikkelijk! Ze was nog geen 10 minuten binnen en ze zei al "die buik moet je wel aan werken hoor Ky". Dus ik zei "die baby is er nog maar een week uit!". Zegt ze "ja maar je moet nu alvast beginnen, anders komt het nooit meer goed". Sjesus wat was ik kwaad zeg! Ik heb Lara gepakt en ben op bed gaan liggen. Later zei ze dat ze een taxi wilde bellen en dan even lekker wandelen. En toen ik zei dat ik helemaal nergens heen ging vond ze dat ik me aan stelde en wat sterker moest zijn. In ben immers een volwassen vrouw. Gelukkig heeft de kraamhulp haar even heel goed duidelijk gemaakt dat ik helemaal niet naar buiten moet gaan en dat ik veel moet rusten.

    Dinsdag is SM ook de hele dag hier geweest terwijl Jop aan het werk was en ik heb het geklokt; ze heeft me een preek van 53 minuten gegeven over alles wat anders moet! Gelukkig komt ze vandaag pas om 16u...

    Gister was de kraamhulp voor het laatst geweest en dat is erg jammer. We hebben echt een superkraamhulp gehad! We konden ons geen betere wensen! Echt een supervrouw! Wat hebben we daarmee geboft!

    Ik heb nog steeds last van mijn gezichtsveld, gelukkig niet zo heel erg, maar lezen, tv-kijken en internet is erg vermoeiend, zelfs met bril. Volgens de HA moet het vanzelf over gaan zodra ik wat langer kan doorslapen 's nachts.

    Iedereen zegt "geniet van je buik zolang het nog kan, want die buik ga je nog missen", maar voor mij ging dat niet op. Geen seconde heb ik die enorme, onhandige en zware buik gemist! Wel had ik de eerste paar dagen nog dat ik steeds met mijn handen op mijn buik zat, maar dat was meer gewoonte dan gemis. Nee, ik ben echt blij dat ik van dat onding af ben! Hebben jullie dat niet?
     
  14. Niet meer actief

    Ik heb trouwens foto's van het geboortekaartje in mijn album staan...
     
  15. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    lekker Ky zo'n schoonmoeder. gelukkig zijn mijn schoonouders iets subtieler. het is ook al hun 5e kleinkind dus dat scheelt. ;)
    Wees gewoon eerlijk en duidelijk naar haar toe, als dat kan dan.

    WIj hadden ook zo'n super kraamhulp echt een toppertje! was wel ff wennen toen ik voor het eerst alleen was met Dano...... Maarja het wennen gaat sneller als je denkt.

    Ik mis mijn buik ook echt niet hoor... pfff geen seconde last van gehad. ik vroeg nog aan de kraamhulp wanneer gaan de meesten hun buik missen, zegt ze nou meestal vrij snel na de bevalling.

    Ik was dolblij dat ik van die buik af was. denk ook wel door de spannende tijden die we gehad hebben laatste weken, dat ik niets liuever wilde dan dat hij eruit zou komen.

    Leuk geboote kaartje, zal die van ons ook even online zetten binnenkort.
     
  16. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Onze kleine meid ligt in de box oefeningen te doen, op de buik en hoofd optillen, jeetje dat doet ze nog best wel goed eigenlijk! Nu nog draaien, haha.... Het is zo'n poepie!

    Vannacht iets minder geslapen, gisteren wilde ze al om tien uur eten en sliep ze tot vier uur...ja weet het lijkt een eeuwigheid, maar als je al een paar dagen van 11 tot 6/7 gewend bent...haha... Maar goed, tot nu toe zit ze op 4 uur 9 uur 14 uur, dus om de vijf uur....

    Spijkervrouwtje, lijkt me geen probleem hoor, om de vier uur en dus 6 voedingen....als de kleine maar goed plast duidt het op genoeg voeding en dan maakt het niet zoveel uit...toch?

    Hé Angela! Borstvoedingsgeelzucht, ik heb het nog niet op het andere topic gelezen....wat doen ze daaraan? Gewoon afwachten? Geen lamp? Verder gaat het allemaal goed zo te lezen, mooi zeg!

    Ky, meid, schop die sm je huis uit als ze zo doet! ten eerste mag je pas buikspieroefeningen doen als je de eindcontrole van de VK hebt gehad en je buikspieren weer terug op zijn plek zitten....zelfs bij mij heeft dat nog ruim vier weken geduurd, dus moet je nagaan!
    Ten tweede moet ze oma zijn, dus geen zeurende moeder die alles beter weet! Oma's horen leuk te zijn, alles te doen wat juist niet mag en de kleine verwennen! Mijn moeder heeft het helemaal begrepen, misschien eens aan elkaar voorstellen?
    Nee, maar serieus, het moet niet zo zijn dat jij straks helemaal overspannen bent als de kraamhulp weg is en jij alleen tegenover je sm staat! Zeker als Lara straks regeldagen/sprongetjes krijgt en dus een of twee dagen niet te genieten is, dan moet jij je geduld kunnen bewaren en op en top voor je kindje kunnen zorgen... Als je dan al gestrest bent door die sm.....

    Zegt Jop daar niets van dan? Ma, prima als je er bent, maar help Ky liever een beetje in het huishouden, maar laat haar bepalen hoe alles gebeurt? Het is jullie kindje, niet dat van haar! En toen Jop klein was, waren alle "regeltjes" anders!

    Maar goed, nu de leuke mededelingen: een geweldig kaartje! Was al benieuwd naar dat kleine aanhangsel! Vooral het gedichtje is leuk! Lekker ongedwongen! Heb nu al vijf kaartjes liggen met "blij en gelukkig zijn wij met de geboorte van..." (ik hoop niet dat ik nu iemand tegen zijn hoofd stoot, maar ik kan me niet voorstellen dat er iemand niet blij en gelukkig is....en als iemand dat niet is, dan stuurt die persoon ook geen kaartje denk ik.....;) )

    Nou, ik ga nog ff in de zon liggen met een boekie, Mirthe ligt nog lekker te slapen, als het goed is.....

    Doei!
     
  17. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zoo ik heb Chanelle tot nu toe nog nooit zo snel in slaap gekregen!
    Ik heb het "Magisch Liedjesboek" van V-tech gehaald..een soort van boekje met allemaal liedjes met muziek..super leuk!
    "Klap eens in je handjes" "Op een klein stationnetje" "Visje visje in het water" "Slaap kindje slaap" "Op een grote paddestoel" "Boer wat zeg je van mijn kippen"
    Heb alle liedjes gezongen met muziek erbij..en ze sliep echt supersnel.

    Heb ook het boek "Oei ik groei!" gehaald..
    nu nog lezen ;)

    Chanelle kwam vandaag tot nu toe om 0400, 0830, 1230 en om 1600 uur.
    Vandaag blijft ze wat langer slapen dan gister. Heb wel het idee dat ze het fijn vindt om zelf te komen. Dus een goeie zet om dit uit te proberen :D

    Oh ja en het valt me op dat ze bij de laatste voeding meer drinkt dan de rest van de dag. Misschien wil ze wel heel de nacht doorslapen..maar toch om 4 uur wakker wordt :rolleyes:

    **Judy..Chanelle lag vanmorgen ook oefeningen te doen..maar dan op der aankleedkussen..heb gelijk foto's gemaakt :D Zal er eentje even in mijn album zetten.
    Heb vandaag nog een speelkleed gehaald..kan ze op liggen in der wakkere-uurtjes :D
    Hihi..ik hoop ook altijd dat Chanelle zo lang mogelijk blijft 'savonds..tot 11 uur ongeveer..
    En dan wil ze weer meer eten dan de rest van de dag..ben je als nog heel lang met der bezig.
    Patric gaat meestal later naar bed..dus mag hij haar bezig houden ;)

    **Ky..Wat een leuk geboortenkaartje!
    Zal gelijk ook van de onze een foto maken en in mijn album plaatsen.
    Pffff van zo'n SM wordt je inderdaad wel gek..hoop dat Jop er wat van zegt.
    Ik heb juist een SM die zich te weinig met ons bemoeid..niet zo heel erg is dat..Maar ze heeft Chanelle tot nu toe maar twee keer gezien :(
    Zegt genoeg over onze band..die is net zo min als dat Patric met der heeft. Eerst was het nog minder..maar gaat steeds beter.

    Zo ik ga even foto's in mijn album zetten..
     
  18. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Tekst op het geboortshirtje is trouwens:

    Chanelle
    Lucia
    14 mei 2007

    Ik ben 48 cm groot en weeg 3085 gram bloot

    Als je van te voren even belt
    en aan mijn ouders verteld,
    wanneer je mijn luier komt verschonen,
    dan zal ik je met een volle belonen.

    Mama en ik rusten tussen 12 en 15 uur
    en na 21 uur.


    en natuurlijk onze namen, adres en telefoonnummers..
     
  19. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Vanavond gaan we proberen gipsafdrukken te maken van een voetje en een handje van Chanelle..hoop zo dat het gaat lukken!

    Oh ja vandaag had Patric een sollicitatiegesprek..hij wil meer gaan verdienen..als ze hem aannemen en hem betalen waar hij om heeft gevraagd..dan kan ik bijna de helft gaan werken dan wat ik deed..
    Ik wil in ieder geval minder gaan werken als Patric meer gaat verdienen.
    Hij moet met dat werk wel naar het buitenland..geloof Hong Kong enzo..maar dat vind ik niet erg als ik daardoor minder hoef te gaan werken..

    [-o<
     
  20. Niet meer actief

    Angela, wat een cool geboortekaartje! Lekkere humor! Ik was al wel veel alleen met Lara geweest, omdat Jop zaterdag alweer moest werken en hij werkt 's avonds, dus van 17:30u tot 2:00u ben ik dan alleen thuis. Maar het is toch wel lekker als iemand je broodje smeert en je fruit klaar maakt. Maar gelukkig dat ze weg is, want ik begon al aardig te wennen aan al die luxe, haha!

    Judith, gelukkig staat Jop echt 100% aan mijn kant en hij begrijpt me volledig. En ook mijn moeder heeft een en al oor als ik even moet spuien en dat helpt enorm. Ze zeggen dat ik op moet komen voor mezelf, maar ik heb helemaal geen zin om in mijn kraamtijd energie te steken in dat soort zaken. Jop zorgt er nu voor dat ze zo min mogelijk alleen met me is en als Jop er is kan ik lekker op bed gaan liggen met Lara onder het mom van wij zijn moe. Ik wil trouwens helemaal niet dat ze me helpt in het huishouden want dan voelt ze zich belangrijk. Ach ja, nog maar twee weken en 4 dagen...

    Viona, wat schattig Chanelle aan het gymen! Ahhh * smelt *. Lara houd haar hoofdje nu ook al omhoog, maar is het al snel zat. En ik moet het ook niet forceren natuurlijk... En wat grappig die liedjes. Ik kan niet wachten tot ik weer de straat op kan en lekker kan winkelen! Al is het maar heel even, even wat geld over de balk smijten, ik ben zo braaf geweest de laatste weken... En leuk zo'n geboorteshirtje! Met ook al zo'n dosis humor! Wat zijn de juni-mama's toch leuk! Oja, waar koop je dat gips-ding? Lijkt me leuk om dat aan Jop te geven voor vaderdag.
     

Deel Deze Pagina