Hoi allemaal, Ik ben het helemaal zat! Femke wil weer eens niet slapen, vannacht is het weer helemaal mis, ik heb nog geen half uur geslapen. Vandaag het cb maar eens bellen, want dit trekken we niet langer meer. Ze zit nu naast me op de bank.............ik kan wel janken. Ik kom hier iig even wat minder want heb er ff geen zin meer in........nergens in.....
Sterkte Patje! ik weet (helaas) precies hoe je je nu voelt. Kevin slaapt ook al weken heel erg slecht, en als hij dan eens een nacht wat beter slaapt begint Sanne te spoken. Ik hoop dat ze op het cb iets voor je kunnen doen! Dikke kus!
Heel veel sterkte meid. Laat je even weten wat ze op het CB gezegd hebben? Het is erg herkenbaar. Britt slaapt overdag weliswaar beter, maar 's nachts weer erg slecht. Op het CB zeggen ze dat dit 'normaal' is rond de 7 maanden, aangezien ze dan gaan dromen etc. Nou, ik vind er niets normaals aan! Vooral nu er ook weer volop gewerkt moet worden (weliswaar 24 uur, maar toch). Die nachten (en dan niet 2, maar heel veel achter elkaar) breken je echt op. Ik heb het geluk dat ik pas om 11 uur hoef te beginnen met werken en Britt rond 5 uur weer in slaap valt en dan nog even doorslaapt tot 8 uur, maar.... tjonge, jonge, jonge.... Dit is echt vermoeiend! En dan komt er nog bij dat je niet weet hoe lang deze periode gaat duren. Wisten we dat maar.... Patje en Babs: Sterkte en een groot hart (met veel geduld) onder jullie riem Misschien moeten we hier maar wat steun bij elkaar zoeken/vinden. Zijn er nog meer beebs die slecht slapen?
wie voor een paar euro (40 euro geloof ik totaal zonder borg) nog een midweek weg wil in januari http://www.inpakkenenwegwezen.nl/bookingsactions/pages/weerterbergen
Hier nog 1 die er door heen zit. Ze huilt de hele avond als ze in het bedje ligt. En elke x een half uur voor de voeding word ze helemaal wild omdat ze honger heeft. Ze huilt nu ook echt met traantjes.. moet ik zelf zo wat huilen. Heb haar gisteren maar weer de hele dag beneden gehad... Ja ik weet het ben soft Ik trek morgen ook weer bij de cb aan de bel want mevrouw heeft weer erg honger en in water trapt ze niet. Vraagje: welke fles hebben jullie? Difrax zuigt ze nu telkens dubbel of hij trekt de fles in Heb net 1 van etos merk gekocht met speentje 2 maar die loopt iets te hard voor haar denk ik want liep soms wat uit de zijkant van haar mondje. Verder ongesteld dus niks aan de hand gelukkig
Hallo dames, Wat een slaapdrama's. Sam heeft van het weekend ook zo'n avond/nacht gehad. Nu lijkt het beter (afkloppen) maar als ik jullie hoor belooft het niet veel goeds. Moet namelijk ook weer werken de komende dagen. Na een heerlijke vakantie. Ze is vanavond wel uit logeren, dus dat scheelt alweer! Veel succes ermee dames, en als het te lang duurt, even een nachtje wegbrengen! Verder ben ik vandaag voor de echo geweest en alles lijkt helemaal in orde! Vooralsnog wordt het gewoon begin augustus. Weer een zomer vrij dus, haha! Ga het van de week of volgende week maar eens voorzichtig vertellen op mijn werk. Het bedrijf is gelukkig groot, maar naaste collega's zullen wel niet heeeeeeel blij zijn!
Oei spannend Lique, succes! Ik vond het ook zo eng om te vertellen. En de anderen: als het jullie steun geeft : Laurens wil ook al nachten een fles! Haha! Vreselijk he, die kindjes van ons! Wat hebben ze toch? Het zal een fase zijn die zo weer voorbij gaat (hoop ik toch). Laurens sliep al weken geruisloos van 19.00 tot 08.30 uur....en nu is het om 2 uur opstaan, om 3 uur opstaan, om 4 uur een fles, om 6 uur begint zijn dag.. gaaaap! En ook overdag slaapt hij veel minder. Hij blijft gelukkig nog wel heel vrolijk en gezellig wanneer hij wakker is, maar je wordt er zelf wel echt moe van ineens weer van die gebroken nachten. Hij slaat ook graag met zijn speen in het handje tegen het ledikant om ons te roepen op zich wel geestig, maar 's nachts toch minder leuk. Gelukkig hebben we nu vakantie en we gaan in deze vakantie een aantal dagen weg (IJsland) dus ik ben hier ff minder. Tot later allemaal! En we laten ons allemaal niet gek maken! Alle slechte gedrag / gewoontes kunnen ze weer afleren en het is maar een fase.
overdag sliep ie al weinig, maar nu is ie plots ook 's morgens ik weet niet hoe vroeg wakker. En mama heeft diarree en buikkrampen, ga vanavond weer vroeg onder de wol. Moon: wij hebben nu ook difrax, maar helemaal in het begin hadden we dodie, dat ging erg goed toen. Patje: sterkte meid. Een gedoe, he, een baby, zouden onze moeders dit nu ook allemaal meegemaakt hebben? Hester fijne vakantie! Geniet van de mooie natuur daar!
Meiden, wat een problemen met niet slapende beebs! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en maar hopen dat het een "fase" is! Vera slaapt snachts prima, overdag zit ze op 1 slaapje. Zo na het broodeten rond een uur of 1300. Vandaag hield ze het zelfs vol tot van 1315 tot 1600 uur! En nu net ligt ze er weer in na de laatste fles. Geven jullie trouwens ook melk bij het broodeten? Ik geef haar een halve fles ongeveer, aangezien ik anders bang ben dat ze niet aan de 500 cc per dag komt, sochtends de 1e fles krijgt ze 210, bij deboterham 90 of 120cc en savonds 150 cc en 75 tot 100 gram yoghurt. Ach als ze er een keertje niet aan toe komt is het ook geen drama natuurlijk. Verder drinkt ze nog 120 cc diksap tussendoor. Soms is het echt net een natnekje @Hester, fijne vakanite en houd Laurens en elkaar natuurlijk lekker warm in het koude ijsland! @Manuela, ik zit niet vast op de donderdag hoor voor een eventuele meeting. Judy riep toen maar wat zo maar spontaan een dag en een datum dus... Ik kan op di -woe - do in iedergeval!
Jeetje meiden dat is indd balen zeg van dat slapen zou helemaal gaar worden dus hopen dat het ons bespaard blijft Thijmen slaapt nog steeds erg veel zelfs overdag nog 4x
Marlieke; dankjewel en wat lief dat je het vraagt. Het gaat wel met haar, ze is weer een paar weken flink ziek geweest maar is aan de beterende hand. Haar uitkering was stopgezet omdat ze vergeten was een of ander formulier in te vullen. Ze zegt dat ze het niet gehad heeft, maar ik vraag het me af. Als je altijd je post overal her en der door het huis neerlegt zonder open te maken, weet je idd niet altijd wat je hebt gekregen! Ik word er af en toe een beetje moe van dat ik de enige ben die in de familie haar zaakjes op orde heeft en ik steeds hun puinzooi kan opruimen. Maar ja, het blijft mama he, dus ik kan haar ook niks weigeren. babs, moon en patje; heel veel dikke knuffels vanuit hier. Ik hoop dat het een fase is en jullie snel weer lekker kunnen slapen en je weer goed zullen voelen. moon; wij hebben sinds Louise's geboorte de Avent flesjes gehad, eerst met speen 1, toen 2 en nu al een tijdje 3. En gelukkig dat je weer ongi bent Lique; wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine in aantocht! En weer een zomer vrij is inderdaad erg lekker zeg... hihi Ik kan me wel voorstellen dat ze niet zo heel blij ervan worden. Maar ja, dat is het risico. Een collega van mij is anderhalf jaar geleden bevallen van een tweeling en een dag voor de bevalling was ze nog aan het werk. Ze is nu zwanger van haar derde kindje maar heeft nog zoveel energie dat ze zegt eigenlijk geen verlof nodig te hebben Hester; heeeeeel erg veel plezier op vakantie! (wow IJsland lijkt me echt prachtig). Geniet ervan. Cim; niet ziek worden hoor! Veel beterschap. Candijtje; wat fijn dat Vera het zo goed doet op dit schema! Wanneer ben jij begonnen met brood geven? En donderdagen komen mij op zich ook het beste uit want ik werk op dinsdag, woensdag en vrijdag. Maar als een andere dag tot meer aanmeldingen lijdt, dan heb ik gewoon pech. Natascha; wat een leuke foto! Heerlijk die bolle toet en die glinsteroogjes! En fijn om te zien dat Louise niet de enige Kojak is Zo ik ga mijn bedje in, vandaag hard gewerkt en morgen gaat de wekker ook weer op 6 uur.. Slaap lekker allemaal!
@ Patje, Babs, Moon... ik hoop dat jullie kleintjes snel weer beter gaan slapen! Hopelijk kan het CB jullie helpen! @ Moon, ik heb nu de Difrax S fles, en die werkt heel goed. Er zit aan de onderkant een membraam waardoor hij niet vacumm kan zuigen. Je kan er geweeon door ademhalen eigenlijk. Speentjes is echt even uitproberen. Ik heb er ook veel gehad. (De difrax speentjes vind ze helemaal niks, die zijn niet glad. @ Lique, super dat alles goed is op de Echo! En jammer voor je collega's hoor! @ Hester, veel plezier in het koude IJsland! Lekker maillootjes aan voor Laurens. Fijne vakantie! @ Cim, beterschap! Wanneer komt je hubbie weer thuis? @ Candijtje, nog maar 1 slaapje! Dat redden we hier echt niet. Ze slaapt nog 3 keer (waarvan 1 mini slaapje). Ik geef nog geen brood, maar ik zou er idd wel melk bijgeven. @ Natascha, leuke foto! Grote jongen hoor!
@ san Wij hebben ook de s fles. Maar had de brede gekocht maar ze lekken en ze zuigt ze dubbel. Nou gisteren geprobeerd met etos eigen merk en gebeurd het niet alleen heeft ze hem binnen 10 min op. Dat is toch ook niet goed of wel?
@Viona Ons kleurtje hebben ze daar niet en ik heb inmiddels een leuke deal bij Prenatal gemaakt. Kan de stoel op mama-maandag ophalen @Manuela en Marlieke Thanks, hij is nu bijna helemaal beter! @Manuela Een tweeling van anderhalf en een derde op komst en dan zoveel energie. Wat is haar geheim @Manuela en Viona Had Bibi ook gevraagd en die kan: dinsdag 22 januari donderdag 24 januari of vrijdag 25 januari Kiezen jullie maar, ik maak wel tijd @Babs Always look on the bright side of life @Ster Ik geef nog steeds BV en vindt het wel moeilijk om te bepalen wanneer ik fruit of iets dergelijks het beste kan geven. Op welke tijden bedoel ik. @Patje Het gaat weer over. Believe me en de andere meiden. @Shanna Keano was verkouden, was bezig met zijn sprongetje, slaapt overdag altijd maar 20 minuten en 's nachts was hij om de 2 uur wakker... Nu slaapt hij gelukkig weer 's nachts en wij ook. Nu maar hopen dat het zo blijft. @Moon Ik ben ook soft hoor @Lique80 Ik wil de gezichten van je collega's wel zien @Natascha30 Wat een snoeppie. Ik wil Keano dit weekend voor het eerst yoghurt geven. Hoeveel zouden jullie geven?
Manuela, vervelend dat je er helemaal alleen voor staat wat betreft de zorg voor je moeder. @Moontje, de aventfles is ook heel fijn. En de kids moeten tussen de 10 en de 30 minuten over een fles doen.
@ Moon, 10 min is wat snel... kan zijn dat ze daarna nog zuigbehoefte heeft... maar op zich is het niet veel te snel. Ik heb ook de brede fles van de Etos. Is ook eigenlijk een Aventfles... Welke speen heb je? Gewoon met 1 gaatje? Anders een beetje Nurtriton erdoor, maakt het wat dikker, is het minder snel op. @ Velo, ik zou beginnen met 50 ml yoghurt. Nicky krijgt dat ook, maar dan in de vorm van een Danoontje.
hier ook de Avent....bij beide kids gebruikt en bevalt super Gisteren hebben we vanille yoghurt geprobeerd....poeh de lepel ging bijna mee naar binnen wat bunkeren