Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik ga maar weer over op de kleine flesjes van difrax dan maak ik het maar in 2x want ze krijgt mega last van veel boertjes met die van etos echt zielig.
    Moet trouwens 1 schep forte gaan geven van cb.
    Ik zei dat ik raar vond van vorige week maar ze durfde niet zo omdat ze niet wist hoe britt gaat reageren enz.

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Shelde
    OK. Dan ga ik ons ventje dus net als Nicky 50 ml geven :)
    Wat voor Danoontje geef je?

3. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Velobabe: hier geven we Turkse yoghurt, dat is gewoon alleen yoghurt, zonder suiker, of andere toegevoegde middelen. Te koop bij elk Turks winkeltje in het land! En dat gaat er hier ook in als ... ehm ... als koek, hihihi

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik zie trouwens dat je over 12 nachtjes slapen de magische grens van 30 gaat bereiken ;)

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    smaakt dat anders dan gewone hollandse yoghurt? milder of ?

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    veel lekkerder, niet zo zuur (en dat zonder toegevoegd suiker!)
    probeer maar eens!

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    zal deze week eens kijken dan
    is het ook dikker dan? vindt de gewone yoghurt zo dun en onhandig met lepelen bij een kind

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb nu eigenmerk Danoontjes geloof ik. De Danoontje start kan ik nergens vinden (is speciaal voor babay's), ik heb er gewoon opgelet dat er geen suiker toegevoegd is.
    En anders Kwakolino of Yogolino van Nestle (bij de babyvoeding). Ik deed wel 2x met zo'n bekertje, maar ze vond die ook erg lekker!

En Turkse yoghurt MOET wel zoeter zijn dan normale Nederlandse yoghurt. ;) Alles is zoet daar. :)

9. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    't is dikke yoghurt, Natascha, en, Shelde, hihihi, soms is een hapje baklava wel lekker, maar bij de tweede vallen m'n tanden al uit m'n mond en bij de derde hap ben ik al misselijk...
    Maar die yoghurt is dus niet heel zoet ofzo, gewoon lekker (heb ik nu genoeg reclame gemaakt :) ?)

10. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    heeee, 1500 berichtjes! En jij ook bijna Natascha!
    Oei, Shelde, daar kunnen we niet tegenop...

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Manuela, het brood geven aan Vera ging eigenlijk vanzelf. Eerst een keer een korstje toen wij brood aten... daar zat ze lekker op te sabbelen en ze ging protesteren als we het weg haalden, daarna steeds kleine stukjes aan haar gegeven gewoon zo zonder iets erop. En nu eet ze een half boterhammetje met smeerkaas en ze vind het heerlijk! Fles van 120 cc erbij en haar buikje is weer vol!

Als toetje geven we Vera nu gewone fruityoghurt, ook zo`n 50 - 75 ml... toetje vind ze heerlijk. Hadden ook eerst die babydanootjes en die danoontjes van het eigen C1000 merk maar toch vond ik ze nog aardig duur en deze yoghurt eet ze ook prima. Biogarde is ook wat milder van smaakt trouwens.

Had Vera Gister bruine bonen gegeven, haha de velletjes vond ik vanmorgen in haar luier ;)

12. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Nou, hier weer een nacht om over te schrijven....
    Dus bij deze....
    Gisteren ging Britt om 20.00 naar bed (had al tijd lopen rekken, uitgebreid in bad gedaan, dikke papfles gegeven.... ja, je grijpt alles aan om maar een nacht door te kunnen slapen).
    Nou, het leek goed te gaan, dus wij gingen ook om 21.00 slapen. Om kwart over 11 was het drama! Huilen, huilen, huilen.... Het leek wel of ze niet in haar bed wilde liggen en al helemaal niet alleen gelaten wilde worden. Haar water gegeven, speen + druppel cinababy, niets hielp. Het leek alsof ze krampen had ofzo. Ze wilde ook niet onder de deken liggen, die werd meteen weer afgeschopt.
    Het enige waar ze stil van werd, was haar op de arm vast te houden. Ja, dat hou ik natuurlijk niet eeuwig vol (ze weegt al ruim 9 kilo). Maar ze viel op mijn arm wel in slaap. Dus haar toen in bed gelegd, mevrouw direct weer huilen. Weer op de arm en wat langer gewacht tot ze diep sliep en weer weggelegd.... Nou, dat werkte.... 10 minuten.
    Zo hebben vriendlief en ik dit meerdere keren gedaan tot ze uiteindelijk om 01.30 toch echt even sliep.... tot maar liefst 4.45. Weer hetzelfde liedje.... Haar toen maar een klein flesje gegeven. Om 5.30 viel ze weer in slaap tot 7.00....
    Dus al met al.... het was me het nachtje wel weer!
    Hoop zo dat deze fase snel over is.
    Als ik erover praat of schrijf, kan ik gelukkig de lol er nog wel een beetje van inzien. Maar 's nachts staat het huilen me nader dan het lachen hoor. En ik heb al wel eens dikke tranen gelaten!

Zulke nachten slopen je.... Dus binnenkort gaat Britt maar weer eens een nachtje uit logeren. Kunnen wij ff bijtanken!

Tot gauw!

Oh ja, Britt is trouwens vandaag precies 7 maanden! wat gaat het toch snel....

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    jeetje meid lijkt me ook erg moeilijk hoor ik hoop echt dat het gauw weer is zoals het was

@cim....nou ik ga die yoghurt van de week maar eens halen dan
    even denken waar zo'n winkel hier in de buurt zit
    en indd 1500 berichten....shelde halen we niet gauw in nee hihi
    maar flink doorkletsen dan

@Candijtje....wij geven nu ook niet altijd meer die toetjes...onze oudste at ze eigenlijk altijd wel....maar die eet eigenlijk ook net zo goed zijn yoghurt of vanille yoghurt of een keertje vla dus nu gaan we maar gewoon pakken yoghurt halen en Thijmen werd er helemaal wild van

Net mijn chef gemaild of ik over 1.5 week een week vrij kan krijgen omdat ik dus die midweek heb geboekt voor 30 euro.....

We hebben net twee weken vakantie gehad maar doordat Thijmen een week ziek is geweest en we nog een paar dagen bij anderen hebben gelogeerd heb ik helemaal niet dat echte vakantiegevoel gehad...
    dus die aanbieding hebben we met 2 handen aangegrepen en gelukkig hebben we allebei vrij gekregen.......heerlijk :)

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cimbomlu
    Leuk :D
    Waar is hier eigenlijk in jouw geval? Als ik vragen mag ;)

Heb een hele youghurt duscussie opgestart hier, hihi

@Shanna2
    Gefeliciteerd, Britt is een maandje ouder dan Keano.
    Ik weet, net als veel juni mama's hoe zwaar het kan zijn.
    Het gaat weer over!
    Wij hebben trouwrns niemand waar we de kleine kunnen laten logeren.
    Met Velobink's mama, Oma Nijntje dus... gaat het niet meer beter.
    Haar zicht blijft 20 procent :confused:

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    hier is bij ons thuis, hihihi, da's niet zo ver van Rotterdam
    Mijn oma ziet ook nog maar een paar procent. Moeilijk hoor, je bent echt gehandicapt dan

Shanna hoop dat Britt het niet zo moeilijk blijft doen, die nachten. Zou het 'm in de naam zitten, Moon heeft het met haar Britt ook niet makkelijk?

Natascha en, vrij gekregen?

16. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
  17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cim
    Ik vroeg het omdat je dan misschien ook wel mee wilt naar de dierentuin :( Ja, schoonmama kan niks meer alleen doen.
    Boodschappen doen wij of mijn zwager nu samen met haar in het weekend... Dat is nu haar uitstapje en wij maar balen :rolleyes:
    Nee, we vinden het echt heel erg en dan is het jammer als je een kleine familie hebt.

@Natascha
    Fijn dat je vrij hebt gekregen :p

18. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ja misschien is het de naam..
    Ze zit nu in haar wipje wil te bewegen en te kreunen en onder tussen telkens deze kant op kijken.

20. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Velobabe: wat hadden jullie dan in gedachten? Lijkt me op zich wel erg leuk, maar moet zeggen dat ik niet zo toekom aan andere dingen, ben echt op m'n max bezig met m'n intensieve job en nog intensievere zoon. De intensieve man is deze maand aan de studie, dus dat scheelt (oei, laat ie het niet horen!);)
    Mijn oma komt ook d'r huis niet meer uit. Tenminste, dat dachten we. Maar de buurman zei laatst dat ie haar af en toe met 'r rollator ziet scharrelen. We houden ons hart vast.

Natascha: leuk hoor, lekker een midweekje voor bijna niks!

Ster: Prachtig dat ze zo heeft genoten van het zwemmen!

Moon: maar het is wel een droppie hoor, die Britt (ff op je website gegluurd)

Opa heeft trouwens weer eens met onze vent op de weegschaal gestaan (om daar nou voor naar het CB te gaan), en hij is toch echt bijna 10 kilo. :confused:

Deel Deze Pagina