Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hihi hier ook bijna 10 kilo schoon aan de haak

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0

;)

3. Hi,

Ff diep graven in mijn slechte geheugen want ik heb in gedeeltes alles gelezen.

Lique: wat fijn dat alles ok is. Wat je werk betreft zal niet leuk voor ze zijn. Maar ze weten nu nog hoe het moet als jij er niet bent, toch!

Moon: ik gebruik kruidvat kersspenen. Maar misschien zijn 1,2,3 spenen wat?
    De s speen / fles van difrax zuigen bij Joya ook vacuum.
    Leuke foto trouwens

Natascha: lekker zeg een midweekje weg. Het is dat ik aan schoolvakanties gebonden maar anders wist ik het wel! Weerterbergen? Leuk!

Mij hebben ze volle yoghurt met wat water aanbevolen om te geven. Ik heb het nog niet geprobeerd. Nog niet gekocht wij hebben altijd mag. yoghurt.

Wat de nachtbrakertjes betreft, laat jullie papa en mama ff lekker slapen!

Hier nog geen last. 's morgens moeten wij haar wakker maken en ze ligt er altijd rond 8 uur in.

Joya heeft nu 2 dagen verhoging maar ze is alleen een beetje huilerigf maar ze heeft nog steeds haar lach momenten dus zo ziek zal ze niet zijn.

Wat betreft de meeting, donderdag is mijn vrije dag en ik kan evt dinsdagmiddag ( woensdagmiddag moet Gui naar de voetbal en dat vraag ik liever niet aan de oma's) en in het weekend.

Zo , morgen op mijn buurjongetje passen van 2 1/2 dus dat wordt een dagje thuis. Ook wel eens lekker.

Verder een vakantie geboekt voor de zomervakantie. Ziet er errug leuk uit Kidsworld in Bulgarije.
    Met 4 gezinnen met allemaal 2 kids waarvan straks eentje van 3 a 4 maanden.

Verder scheeuwt Joya er op los. Wel lachen, Gui verstaat echt niets meer op tv als zij bezig is.
    Steeds meer klanken komen eruit, jajaja, mamama af en toe lijkt het wel dat ze Gui zegt.

Oh ja , gisteren naar de gyneacoloog geweest omdat ik na het plaatsen van de Mirena spiraal bijna alleen maar ongesteld ben. En ze heeft vorige x een hormonenkuur gegeven. Als het niet weg ging moest ik terugkomen. En bleek dat er vorige x 1 cyste in mijn linker eierstok zat en nu in mijn rechter 2 van ongeveer 2 cm. Dus niet zo raar misschien dat ik ook zo chago was . Maar nu een heftige hormonenkuur van 30 dagen van 100 mg ( vorige x 10mg) dus zal wel weer lekker te genieten zijn. En dan over 4 weken weer een echo. Zo blijf ik mijn gyneacoloog zien en zij Joya, maar is niet geheel de bedoeling.

Zo weer wat bijgekletst ( in mijn uppie)

Tot de volgende x

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Moon, :) Wat een geinig gezicht zeg!

5. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Velobabe..Ik kan de 22e en in principe 24 en 25e ook, maar ik moet dan tot 13 uur werken. En ik zit er heel dicht bij met mijn werk, alleen moet eerst naar huis om om te kleden en Chanelle op te halen. Dus dan zou ik pas een uur of 14 uur er zijn.
    Dus ik kan echt op de 22e dus ;)

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Moon..Chanelle kon ook zo scheel kijken :D

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Chanelle is nu bijna negen kilo, zo dat vind ik al zwaar en vooral als ik Chanelle in de MC moet dragen..
    Kan niet wachten tot we een andere autostoel gaan halen :p

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    In het begin keek ze heel vaak zo of nog enger.. m'n vader was er soms een beetje akelig van .. ze kon/kan zo in een horror film spelen :)

@ laila

Hoop dat ze snel weg trekken.

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hihi ze kan er indd wat van zeg haha

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    rustig hier zeg

Gisteren de kinderwagenbak eraf gehaald en omgebouwd tot wandelwagen
    had niet gedacht dat mijn dikke beer het vol zou houden in de bak tot deze leeftijd maar de x-adventure heeft best ruime bakken
    hij vindt het wel erg leuk in de wandelwagen en ligt heerlijk te teuten en te rammen tegen zijn speeltje

denk doe het nu maar volgende week op vakantie en die bak neemt elke keer zoveel plek in

11. Wij hebben het ook zondag pas omgebouwd. Dit terwijl Gui al met 5 maanden eruit was. Maar deze bak is groter en ze vind alles best.

Mc dragen? Jeetje, heb ik dus maar 1 x gedaan. Ook voor mijn bekken. Ik laat 'm lekker in de auto staan net zoals een autostoel voor nu.

Ik vind Joya ook behoorlijk zwaar met haar 8,2 kilo. Wordt echt een propje. Maar dat was Gui ook en is nu een slanke jongen. Dus gelukkg niet mijn bouw.

Jeetje net ff hart in aktie gekeken. Ik heb alleen maar gejankt. Doe ik normaal ook wel maar is nu geen houden meer aan. Misschien door die hormonenpillen en ontzwangeren? Dubbel op dus , lekker hoor!

Bye

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    Dan wordt het dus 22 januari.
    De dag na mijn verjaardag ;)
    Dus Cim als je ook mee wilt...

Wie heeft de kleine nog in de kinderwagenbak?
    Ikke wel maar hij ligt dan wel krapjes :idea:

13. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Hier ook nog hoor, het is een hele grote bak en hij ligt wel wat opgevouwen, hihihi, maar dat heeft ie ervoor over!
    Maar volgende maand gaan we op vakantie, en dan wil ik hem wel omgebouwd meenemen (de kinderwagen ;) )
    22 januari moet ik werken, dus dat gaat dan sowieso over.

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb het eigenlijk ook gedaan omdat we over een week op vakantie gaan en ik nu al weet dat het weer teveel wordt wat ik allemaal mee ga nemen en zonder die bak scheelt al heel veel

en het gaat super hoor hij ligt er heerlijk in en kijkt lekker mee naar alles en rampt tegen zn speeltejs en als hij moe is valt hij gewoon in slaapt
    alleen als het erg hard waait doe ik even regenscherm ervoor

En jullie geloven het niet maar gisteren heb ik zijn 6e tandje ontdekt poeh wat komen die snel achterelkaar zeg

wel apart....hij heeft dus onder die 4 tanden op een rij (voortanden en tanden ernaast links en rechts) maar boven heeft hij juist die tanden niet en dan links en rechts van waar die 4 horen te zitten wel haha (draculaatje :D )

15. dat zijn een hoop tandjes.
    Hier nog geen 1 te bekennen. Ik dacht van de week aangezien ze vehoging had en af en toe niet wil eten, en wat huolerig is er komt er 1.
    Maar nog niets te bekennen!

16. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Jee, de 6e tand alweer! Hij heeft z'n complete gebit voor zijn eerste verjaardag als hij zo doorgaat! :)

17. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zooo dat zijn een hoop tandjes zeg..en dan zeggen ze dat Chanelle's twee tandjes er snel zijn.

Velobabe..22 jan. is prima!! Moeten even tijden e.d. afspreken..

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    In overleg met Bibi: 12.45 bij de ingang :idea:

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Keano heeft ook al 2 tandjes :) mooi naast elkaar :)

20. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dat is prima. En gezellig dat Bibi ook mee gaat :D

Deel Deze Pagina