**Bibi..Beterschap! Ik mocht wel gewoon paracetemol nemen van mijn VK toen ik borstonsteking had..vier verdeeld over de hele dag.
@Chanelle, ik zie je helemaal zitten hoor, lekker ding! Ach en dat kleine beetje verschil in lengte, de stoeprand is gewillig! haha En ik ben druk bezig met een inhaalrace. Die 3 kilo is niet recent. Dat was vorige week maandag. Toen was ik 50 gram per dag gegroeid. Dus als dat zo gebleven is dan zit ik in no-time op een mooi gewicht. Groetjes en een heel dikke kus op je lekkere bolletje! Marciano, jouw eigen kanjer(tje)
Gedaan! Onderwerp: POEP! hahah, blijft grappig dat je er nu zoveel mee bezig bent en over nadenkt....
Dankjulliewel voor de reacties. Misschien toch maar een paracetamol proberen. @ Viona, ik weet ook niet waar het CB in Hoogvliet zit
Oh ja oma denkt altijd dat als ik lach in mijn droom dat ik dan een mop hoor maar dan lig ik stiekem over mijn lekkere kanjer te dromen Aan jouw mooi lach en je lekkere brede schouders waar ik dan lekker tegen aan lig te doezelen. Ik zou het van de daken kunnen afschreeuwen dat ik een vriendje heb..maar ze begrijpen me nog niet..want dan denkt mama dat ik honger heb en krijg ik weer een tiet in mijn snuffert gedouwd Dikke knuffel jouw lekkerding
@Chanelle, haha een lekkere tiet? Of smaakt ie niet? Ja ik kan rijmen en dichten zonder mijn gat van de luier te lichten. hahah Kussie! Marcianooooooooooooooo hahah
Wij hebben ook een moeizame start gehad met Maik. Maik werd met koorts geboren en moest gelijk naar de kinderafdeling waar hij een infuus kreeg en aan de monitor gelegd werd. De 1e dag heeft hij een paar keer zuurstof moeten hebben omdat hij zich zo blauw huilde (O2 gehalte in het bloed 20 wat 100 hoort te zijn). Die 1e dag heb ik geloof ik in een roes beleefd. Ik vond het eigenlijk wel logisch dat hij zuurtof moest hebben na zo'n zware bevalling. Een paar weken na de bevalling kwam het besef dat dit niet normaal was en dat het toch wel zorgelijk was. (terwijl ik zelf in de zorg werk). Ik las iets over voogdij. Wanneer doe je dit? (ook als je getrouwd bent?) Hoe regel je dit. Vanmiddag naar het inloopspreekuur geweest van het CB. Maik is nu 3880 gr. (610 gram gegroeid in 4 weken). Omdat hij veel wakker is en erg druk is moeten we ons meer gaan houden aan rust en regelmaat. Dus na het wakker worden gelijk voeden en dan max. 1 uur beneden laten. Dan moet hij weer zijn bedje in. Ooh...mannetje komt thuis.
Hey judith, wilde pas al reageren over voogd zijn etc maar toen ging het effe niet Wij hadden precies hetzlefde. Ook wij wilden niet een van onze ouders vragen ivm hun leeftijd. Ze zijn nu nog jong, maar wat straks : We hadden dus besloten om mijn beste vriendin te vragen met wie ik heel erg goed ben en achter haar manier van opvoeden sta etc. We hebben haar gevraagd en ze was ontzettend vereerd en zei volmondig ja. Het makkelijke van ons is dat niemand er van uit gaat om voogd te worden denk want er is door niemand nog over gepraat en ik begin er zelf ook niet over hihi. Het mooie is dat wij alles wel al vast hebben staan bij de notaris, dus alles is al geregelt. Ik weet dat mijn moeder niet over de zeik zal raken als ze hoort dat ik mn beste vriendin heb gekozen maar ik denk wel mijn zus. MAAR we moeten doen waar WIJ ons goed bij voelen en denken dat uiteindelijk dat het beste is voor ons kind toch Ik ben benieuwd hoe het verder gegaan is met je ma die nogal overstuur was...
Zo, zijn we al aan de koppel hier? Mag ook wel Viona, de heren zijn in de minderheid hier, dus goed geregeld! @ Bibi: mijn moeder snapt me wel, maar begrijpt me niet en zegt dat ze zich daar maar bij neer moet leggen.... Ach, we zien wel hoe het loopt, dit is onze keuze en daar moet ze het mee doen... Het gesprek is wel goed gegaan hoor, mijn moeder kan soms een vreselijke muts zijn, zegt ze niet tegen mijn vader wat er is, maar wel lopen huilen, tja, dan wordt mijn vader ook ongerust natuurlijk! Ik snap ook heel goed je bevallingsverhaal! Mirthe werd na 10 seconden op mijn buik gelijk weggehaald, in de couveuse gelegd en naar de afdeling Neonatologie gebracht. Ik ben om 11 uur bevallen en uiteindelijk had ik haar pas om 1 uur echt goed vast! Heb zelfs een half uur alleen in de verloskamer gelegen, omdat Rinke met Mirthe mee was en de verloskundige het blijkbaar niet nodig vond iemand bij mij te laten, kreg een telefoon in mijn handen gedouwd, ga maar iemand bellen ofzo... Dan besef je dus ook helemaal niet dat je zojuist een kind heb gekregen! Maar dat hebben we dubbel en dwars goed gemaakt, de verliefdheid werd steeds groter en pas echt toen ze thuis kwam was het 100% mijn meisje.... (behalve als ze zo ligt te gillen als ze nu doet ) Mooi hè die Velo, laat ons lekker een heel weekend in spanning en is dan gewoon een juni-mama! Haha... Marlieke, mooi mannetje hoor, jammer dat ie al is uitgehuwelijkt! Mirthe valt vast, net als mama, op jongere mannen......
@ Chiesa, dank, je hebt ook groot gelijk! Onze vriendinnen hebben zelf nog geen kinderen, maar willen dat wel.... We vertrouwen hun gewoon het meest Mirthe toe en inderdaad leeftijd speelt een grote rol! Mijn moeder vond gewoon dat Mirthe "in de familie" moest blijven, vanwege de geschiedenis die de familie met ons heeft en ze later ook aan Mirthe door kunnen geven. Ik vind dat onzin, want ik geloof nooit dat, stel dat Rinke en mij iets overkomt, onze families contact blijven houden! Ze zeggen natuurlijk van wel, vanwege Mirthe, maar dat geloof ik gewoon niet.... Geen kritiek op hun, maar zo lopen die dingen gewoon! Ik heb geen contact meer met mijn biologische vader. Zijn zussen en moeder zeiden dat ze ondanks dat wèl contact met mij wilden houden, maar dat is in een paar jaar verwaterd.... Dus tja...ik heb de ervaring... Nou ja, inderdaad onze keuze, het is toch ook ons kind! Jij hebt ook groot gelijk....misschien dat je zus het niet leuk vindt, maar ach, wat is nou de kans dat het nodig zal zijn? En natuurlijk, als het nodig is, moeten we wel een goede vaste thuisbasis hebben voor onze minimonsters!
Ideaal hoor : ik heb de tricot slen en kon vanmiddag eindelijk wat dingen doen en heb zelfs een rondje buiten gelopen en typ dit nu in met haar op mijn buik!
Hahaha, zes jaar, ook leuk! Mijne "maar" twee jaar...... ach, best goed Bekeken toch? Ik word dit jaar 30 (oh oh oh.....zegt men om me heen....) maar heb wel mooi nog een twintigermannetje! Whahahaha....
Ik heb gisteren voor het eerst gekolft met de avent handkolf. Dit ging best goed en later wilde ze ook uit het flesje de melk opdrinken. Maar nu vroeg ik me af: hoeveel moet je eigenlijk afkolven? Ik heb geen idee hoeveel ze namelijk steeds uit mijn borst drinkt. Is hier een richtlijn voor? Als ik ga werken dan lijkt mij zo'n dubbele electrische kolf wel het makkelijkste: anders ben ik uren bezig voor mijn gevoel. Ben blij dat ik donderdag naar het consultatieburo ga want Mira huilt nog veel en heeft veel last van krampjes. Op de meest rare tijden. Ben benieuwd of alles wel oke is.