Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Cindy,

Ja, ik geef nog steeds borstvoding. We zijn er allebei happy mee!
    Met mij en de kleine gaat het goed, bij jullie ook alles ok?
    Ik heb gelukkig mijn nieuwe laptop weer terug, compleet met nieuwe drive dus ik kan weer draadloos internetten!

Ik vind het opzich leuk dat er nog wel ergens een juni 2007 mama's forum is, maar mis het eigenlijk ook wel op deze site. Ik ga altijd toch even kijken, maar in tegenstelling tot "vroeger" is het hier errug rustig.

Ik mis het beppen hier ook best wel. Ergens anders is het toch anders.

En ik ben nu een beetje emo als ik bijvoorbeeld de juni 2008 mama's lees die allemaal op het punt staan te bevallen (bijna dan). Het is wel een hele spannende periode geweest voor iedereen en ik denk er nog graag aan terug. Nou ja, genoeg sentimenteel gedoe!

Dat heb ik ook hier zeker nu de kleine bijna een jaar is.
    De tijd gaat zo snel. Het lijkt nog zo kort geleden allemaal.

Groetjes,
    Velobabe

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik sluit me er helemaal bij aan vellobabe, ik kom hier ook wel af en toen nog, en lees dan onze verhalen.
    Tja het is allemaal alweer bijna een jaar geleden, de tijd is voorbij gevlogen.

Ik moet trouwens soms wel goed nadenken wie wie is, zoals shelde en spijkervrouwtje een andere naam hebben ergens anders....hihih moet dan ff denken wie wie ook alweer is.

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hoi hoi!

Velobabe, gelukkig ben je weer draadloos :p ! Ja, ik kom ook altijd even kijken of er toch nog iemand even een berichtje achter heeft gelaten.

Ja, de tijd is voorbij gevlogen! Ik herinner mij het allemaal nog als de dag van gister. Was vanaf 10 mei met verlof en zat echt dagen op deze site :oops: :oops: :oops: om maar weer te volgen wat we allemaal voelden en beleefden! Nu inmiddels druk bezig met uitnodigingen te maken en taarten te bestellen voor haar allereerste feestje :)

Patje! Ja wennen is dat he met die andere namen :( Gelukkig herken ik het daar dan wel weer snel aan de namen van de kleintjes, dan denk ik weer "Ooohh dat is die en die" :D

Was weer een fijn weekend. De kleine gaat steeds beter slapen overdag, nu al bijna 2 keer 2 uur, van 10-12 en van 15-17. Dus dat zijn mooie ontwikkelingen. Komt doordat ze de hele dag door wil lopen (aan onze vingers) dus die is écht op! En wij ook, inclusief pijn in onze rug! :p Ze loopt ook nog wel erg met haar voetjes naar buiten, maar dat komt goed zegt men ;)

Volgende week de 11 maanden prik nog......bah! Geen zin in, weet zeker dat ik weer even een traantje weg moet pinken want ze heeft nu al een tijdje geen prik meer gehad dus mama moet weer even wennen aan het feit dat ze haar kleine meid pijn doen....Boehoe :cry:

Hoe hebben jullie kleintjes gereageerd op de 11 maandenprik? Heb namelijk wel eens ergens opgevangen dat ze van deze meer last hebben, dus goede verhalen dat ze nergens last van hadden zijn welkom :)

Morgen weer werken, drukke week voor de boeg! Dus we gaan maar eens naar bed (kan boven geen TV meer kijken, de TV is net kapot gegaan.....maar een mooi boek lezen, is lang geleden :p !).

Trusten, kus kus!

Cindy

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi cindy,

Femke reageerde tot nu toe wel goed op de prikjes, ze sliep overdag wat minder goed, en afgelopen nacht was ze heel veel aan de klets, hihih.

Het prikje zelf was heel erg zielig, ze zat op tafel en begon heel langzaam en heeeeeel erg zielig te huilen. Ik ben met mijn hoofd tegen haar hoofdje aan gaan zitten en dat vondt ze heel erg fijn geloof ik.

Vorig jaar was ik ook de dagen aan het aftellen maar achteraf moest ik er nog 13 extra.....
    Ik was het nog niet echt zat, maar ik was wel heel erg nieuwsgierig wat het zou worden.

Ik moet onze dame wegbrengen naar de oppas, dus tot later.

gr patje.

5. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Aaaah, zo zielig! Ik kan zo ter plekke gaan huilen :( Zielig is dat he? Goed dat je iets hebt kunnen vinden wat ze fijn vond.

Gaat het verder goed bij de oppas. En het achterlaten heeft Femke daar nog moeite mee of gaat dat ook goed? Hier (dan hebben wij de luxe dat we ze bij opa & oma achterlaten) gaat het goed. Soms even huilen maar als ze afgeleid wordt dan is het al snel over.

Groetjes Cindy

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Femke heeft geen last van verlatingsangst, gelukkig gaat dat goed!
    Lijkt me erg vervelend als je kleine daar last van heeft!
    Femke gaat ook naar oma, en daar zijn meer kinderen dus dat vindt ze geweldig!

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Patje
    Hoe gaat het nu met jou?
    Ook al aan het nadenken wat je de kleine cadeau zal doen?
    Ons venteke heeft echt nog niet genoeg gekregen dit jaar hoor :)

@Cindy
    Waar bestel jij de taart? Denk zelf Hema.
    Is de tv al gemaakt of gaan jullie voor een nieuwe?
    Wij gaan 6 juni naar het cb. Dan ben jij denk ik al geweest dus ik ben benieuwd...

Groetjes,
    Velobabe

8. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Patje, fijn he als ze bij oma mogen blijven? Gelukkig geen verlatingsangst! Hier ook niet echt hoor. En bij ons is het ook zo dat bij mijn ouders ook mijn 2 neefjes zijn dus ze toch leert spelen met andere kindjes.

Velobabe, wij hebben als thema Nijntje. We hebben allerlei leuke versiersels besteld op internet en bordjes en bekers etc. Wij wilden dus ook graag een Nijntje-taart, die hebben ze helaas niet bij de Hema. Wij hebben dus besteld bij bakker Ammerlaan (is denk ik een plaatselijke?), alleen is die niet groot genoeg als echt iedereen komt die is uitgenodigd, en dus willen we wel nog als extra de Jip & Janneke taart van de Hema (is voor 9 personen).

Oooohhhh het is zooo heerlijk genieten van die kleine meid! Echt ze is zo lief en gezellig. Ze begint ook echt ontdeugend te worden en dan heel ondeugend te lachen, heerlijk!

Nou ik ga lekker mijn mandje in,morgen vroeg weer op!

Trusten!

Groetjes Cindy

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Sally heeft blijkbaar besloten mij niet toe te laten op ...

Daardoor kan ik al een hele tijd niet meer meekletsen met de juni 2007 mama's. Ik wil jullie laten weten dat ik jullie niet vergeten ben.

Allemaal alvast hartelijk gefeliciteerd!

10. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @Velo, neeeee dat geloof ik nooit! Er gaat vast iets niet goed op de site. Ik zal het eens navragen

Ja iedereen alvast of nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleintjes!

Groetjes Cindy

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Ik ga jou even een mailtje sturen.. want dit vind ik dus echt niet leuk!

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nu ik toch hier ben..

zal ik anders even kijken of ik bevallingslijst juni 2007 kan kopieëren?

13. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Velo...ik wilde je eigenlijk pb-en, maar ja, nu kan ik gelijk Cindy haar antwoord geven:

Bij mijn weten is je account gewoon open, ofwel, je bent zeker welkom. Mijn beeld van het verhaal was eigenlijk dat jij, na dat gedoe met die stemmen en een vriendin van jou, zelf niet meer mee wilde kletsen....

Maar goed, Sally heeft je dus niet geblokkeerd, ik kan het weten, kan in de gebruikersgegevens, dus als je niet online kan komen, ligt dat niet aan de inlog, maar misschien toch aan je computer?

Goed, verder geen woorden meer vuil maken, meekletsen of niet, we kunnen overal wel lang over ouwenelen, maar dat is zonde van onze mooie tijd met beebs en zon.....toch?

Doei!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @velo, hoe is het bij jullie? Alles goed met de kleine?
    Je bent van harte welkom hoor bij .....
    Nog 2 weekjes en dan is keano ook alweer 1 jaar!

@cindy, bij jou is het ook al aftellen! En ja, wat kun je heerlijk genieten van zo'n klein mensje!
    Je wordt er steeds gekker op, heerlijk! Het wordt ook gewoon nog steeds leuker.

15. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hello,

Net terug van vakantie in Turkije! Heerlijk!

Mijn actie om het te melden bij Sally was goed bedoeld.Gelukkig dat het een misverstand was, maar volgens mij dachten we dat toch ook allemaal.

Velo, nou je hoort het, je bent van harte welkom!

Hier nog 40 minuten en dan ............is Dewi 1 jaar! Wat is die tijd toch voorbij gevlogen en écht elke dag denk ik weer "leuker dan dit, kan het niet worden" en toch is het wel zo!

Nu is Dewi in de fase dat ze alles nadoet! Echt leuk! En als ze iets doet wat niet mag, doe ik met mijn wijsvinger heen en weer dat het niet mag. Nu doet Dewi dat bij mij als ik haar haar zin niet geeft , hahaha Mama stout :)

Enneh met haar vinger in haar neus, vindt ze ook geweldig :(

Alles is al versiert hier in Nijntje stijl en een mooie taart met Nijntje. LEUK!

Vannacht om 3.15 braken een jaar geleden mijn vliezen en werd Dewi 's ochtends om 11.11 uur geboren! Wat een belevenis en wat een lekker wijffie!

Meiden, geniet van jullie kleintjes!

Liefs Cindy

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Cindy, van harte gefeliciteerd met Dewi!

Iets anders even, ligt het aan mijn computer of internet? Ik kan niet op ... ?

What happened?

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Volgens mij ligt de site er af Marlieke, ik kan er ook niet op :( Wilde net uitgebreid over Vera haar verjaardag tiepen, icl. fotoos... Nouja da tmoet maar ff wachten dus.... morgen werken :(

Cindy, Van harte met je kleine meisje!

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @cindy, nog van harte met je dochters eerste verjaardag! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Femke begint ook alles na te doen en bijna alles wat je zegt doet ze ook.
    Vandaag was ze met mijn oude pop aan het knuffelen en ze was druk bezig om de pop de kleren aan en uit te doen, het uit doen ging iets gemakelijker dan het aan doen, hihih.
    Ik heb er echt met veel plezier naar zitten te kijken.

Vandaag naar het graf van mijn tante geweest, wow wat heeft ze een mooie steen gekregen! Echt super gaaf, zelfs haar eigen geschreven stukje tekst stond op de steen.

@candijtje, we zijn benieuwd...ga ff kijken of het gelukt is.

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Nee, ik kom er ook niet op nu!

En nu maar lekker naar bed.

20. Cindy, van harte gefelciteerd met Dewi!
    Kom jij ook naar de andere site om te kletsen?

Wij hebben donderdag een minimeeting gehad was errug gezellig en de kids hebben zich heel goed vermaakt.

Liefs

Deel Deze Pagina