Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi hier ook voor de tv of in de kinderstoel.
    Dan geef ik haar baby laptop en zit ze beetje te spelen en op te letten wat ik doen.
     
  2. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Zo te horen gaat het goed met alle juni beebs en juni mama's :)
    Leuk dat jullie hier ook nog komen een jaar is zo voorbij he ;)

    Met Keano en mij gaat het ook goed.
    Lekker druk.

    @Senna
    Als ik in de keuken bezig ben zet ik Keano in zijn Tripp Trapp.

    @Cindy
    Lekker vaak op vakantie.
    Heb een hubbie die helemaal niet graag op vakantie gaat, dus gaan qwe niet :(

    Iemand nog leuke sint tips?
     
  3. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    zoooo!

    Na een zeer lange tijd geschitterd te hebben in afwezigheid, meld ik me ook maar eens hierzo!

    Remember me? :)

    Chiara is ondertussen ook alweer bijna 18 maanden en t gaat super met haar!

    Ze is een zeer makkelijk meisje, slaapt vanaf 19.00 tot gerust half 12 de volgende morgen :rolleyes:

    Dan smiddags ook nog een heerlijke tuk van ongeveer 2 uur en de tijd dat ze wakker is zit ze vol energie en leven maar vermaakt zichzelf prima!

    Chiaartje is een echte teletukkie ;) fan.

    Ik zal binnenkort eens uitgebreidt de tijd nemen alles door te lezen hier!

    Voor nu een dikke kus!
     
  4. Cindy1975

    Cindy1975 Bekend lid

    8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi!

    @Ninetje, dat is heeeeeeeeeeeeeel lang geleden! Welkom terug!

    Leuk om te zien dat er weer wat meer reacties komen!

    En goed te horen dat het allemaal goed gaat met onze kleintje die inmiddels niet meer zo klein zijn :)

    Wij hebben hier het schoentje al een paar keer gezet. De eerste keer vond ze het maar eng en na 3 keer ging ze zelfs overdag kijken en voelen of er iets in haar schoen zat :confused: Hoe bijdehand! Maar wel erg leuk!

    Ik doe gewoon kleine dingetjes er in, een Hello Kitty eitje, speelgoedje etc.

    Voor Sinterklaasavond al wel diverse dingen gekocht, een babypop die kan praten, een hond die kan rollen (mocht ik van opa en oma voor haar kopen) en een muziekdoosje. Wil ook voor mijn neefje (ook 1,5 jaar) maar dat vind ik moeilijker.....

    Verder genieten we volop van Dewi, ze is zoooo gezellig. Lekker samen dansen op muziek, grinneken en kletsen!

    Velo, ja we zijn dit jaar al 3 keer geweest! Wij zijn allebei gek op vakantie, vandaar! Nu moeten we wel weer een tijdje wachten, maar willen graag nog 1 keer voordat ze 2 wordt zodat ze nog een keer de optimale baby korting krijgt. Daarna zullen wij ook minder gaan hoor, moet wel betaalbaar blijven :(

    Verder kriebelt het hier wel voor een tweede! Weten zeker dat we een tweede willen! Waarbij wij het wel moeiljk vinden omdat juist alles nu heel goed en weer makkelijk gaat. Maar ja, zelfde geld wachten we nog en lukt het dan heel lang niet of helemaal niet.......Moeilijk!

    Hoe is dat bij jullie? Van de juni-mama's zijn er al heel veel zwanger, maar van die gene die dat niet zijn, hoe denken jullie eventueel over een volgend kindje? Ben benieuwd!

    Vanavond feestje hier, dus merendeel is aan kant. Stofzuigen doe ik wel tijdens middagslaapje van Dewi, want anders kan ik het straks weer doen.....Lekkere rommelkont!

    Nou ff rusten voordat de kleine weer wakker wordt!

    Bye bye!

    Liefs Cindy
     
  5. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wat leuk, Ninetje hier weer gespot! Fijn dat het goed gaat met de kleine meid!

    Leuk dat er toch weer wat meer leven hier komt in het topic....

    Vera begint zich steeds meer overal aan op te trekken en blijft goed staan, de stapjes die ze aan je hand doet gaan ook steeds makkelijker, lopen zal nog wel even duren maar het begin is er. Voor de rest schuift ze heerlijk vlot over de vloer op haar billen, komt overal waar ze wil wezen!


    Met mij gaat het ook prima, loop alweer tegen de 30 weken aan, tgaat veel zneller zon 2e zwangerschap. Voel me goed en mag maandag wee rop controle komen.

    Fijn weekend allemaal!
     
  6. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ninetje
    Jij ook hier ;)

    @Cindy
    Hier ook al een keer een laarsje gezet, zat er een koekiemonster in!

    Voor Sinterklaasavond net als jij ook al wat gekocht.
    Megabloks misschien wat voor je neefje :idea:

    Leuk hoor lekker op vakantie.
    Maar ja met een hubbie die al heimwee heeft als 'íe de straat uit rijdt :rolleyes: Als het meezit durft hij eind december wel naar Eurodisney.
    Had ik al verteld geloof ik, weet het niet zeker meer, hihi.

    Wij zitten nu in rondje 4, bij Keano was het derde rondje raak.
    Ja, je weet nooit van te voren wat het beste is en ook niet hoe lang het duurt voor je zw2anger bent. Inderdaad moeilijk.

    Feestje thuis...veel plezier...en succes met daarna weer opruimen :)

    @Candijtje
    Jeetje wat gaat dat snel, alweer zo ver!
    Maandag routine controle ;)

    Iemand al op het cb geweest voor de 18 maanden controle?
    Heb vandaag de oproep gekregen voor a.s. woensdag 26 november...
    Keano is dan echt nog geen 18 maanden :( Wil de afspraak sowieso verzetten maar dat kan dan alleen tussen 08.30 en 12.30 uiterlijk 2 dagen van te voren. Nou ja de brief zouden we ook ruim van te voren krijgen. Niet dus.
     
  7. Hester

    Hester Niet meer actief

    Hihi! Wat leuk! Ik kijk hier toevallig en ja hoor leven! :-D
     
  8. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Hester
    Nu moest je toch ook hier nog even spieken ;)
    Heb je al een afspraak bij de VK?
     
  9. Hester

    Hester Niet meer actief

    Ja haha :D ik was op zoek naar een topic voor augustus 2009, maar toen zag ik dit oude vertrouwde topic :)
    EN ik heb al een afspraak, over 3 weken al, vanwege de feestdagen enz was het OF met 7 weken OF met ruim 11 weken en dat laatste vond ik een beetje te laat. Maar ja, 7 weken is ook wel vroeg ;) Het is ook nooit goed he?

    Wel leuk dat dit topic nog leeft.
     
  10. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Nu hoef je niet zo lang te wachten ;)

    Ben je met Laurens al voor de 18 maanden controle op het cb geweest?
    Vraag me af wat ze allemaal willen weten...
     
  11. Hester

    Hester Niet meer actief

    Ja, we zijn al geweest. Ze wilden de gebruikelijke dingen weten (slapen, eten, spelen, gedrag) en ook wat extra dingen als hoeveel woordjes, of hij loopt, een bal kan gooien met één hand zonder om te vallen,.. dat soort dingen. En verder of hij naar de PSZ zal gaan en of hij nog fles / speen gebruikt. Vervolgens moest hij een torentje bouwen van 3 blokken en dat was het wel zo'n beetje. Het was eigenlijk niet echt anders dan de andere bezoekjes.

    Wanneer mag je weer met Keano gaan?
     
  12. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wij mogen 16 december weer, had een oproep gekregen voor 26 november, maar Keano was toen nog geeneens 17 maanden dus dat vond ik wel heel vroeg voor de 18 maanden controle :rolleyes:
    Nu dus 16 december afgesproken.
    Met wat voor blokken moet er dan een torentje gemaakt worden?
    Keano is meer zo van mama bouwt en ik gooi het om :)
     
  13. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    He, wat gezellig, steeds meer meiden die even komen kijken!

    Hester, wat zie ik nu; 4 1/2 weken zwanger, wat leuk, gefeliciteerd!
    Spannend hoor!

    Bij ons (vooral bij mij 8) ) begint het wel een beetje te kriebelen, ik denk er steeds meer over na.
    Soms denk ik dat ik nog een tijdje wil wachten aangezien Marin het dan bewuster meemaakt en dat ik dan meer aandacht aan de baby kan schenken aan de andere kant zit je dan ook langer met de slaapjes.
    Moeilijk, moeilijk.

    Ik ben ook al met Marin naar het cb geweest (al toen ze 17 mnd was), geen bijzonderheden, ontwikkeling verloopt goed.
    Alles gaat super, blijft een slank grietje (al vanaf het begin op de -2 lijn maar blijft evenredig meegroeien met de gemiddelde lijn, dus netjes.

    Sinds een paar dagen wil Marin alleen nog maar klimmen, op de bank, op stoelen en helaas ook op de trap (nog niet gevallen gelukkig maar je schrikt best als ze ineens op de vijfde tree staat). Lekker ondernemend grietje, erg leuk maar soms ook erg lastig.

    Leuk dat er hier weer gereageerd wordt.

    Kus Senna
     
  14. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey wat super al die reacties hier! Ninetje, wat super je weer hier te 'zien'. Hester, gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk zeg.

    Hier gaat alles goed. Louise is een heel vrolijk, lief, maar oh zo ondeugend meisje. Ze wijst naar de afstandsbediening en roept dan nee-nee-nee-nee hahahaha.... Paar weken terug flink getobd met haar, bleek ze een fikse oorontsteking te hebben. Echt zooo zielig! Gelukkig is het nu weer over en doet ze het goed. Net als Marin is het een slank meisje maar ze loopt mooi mee in de groeilijn.

    Wij zijn nog niet naar het cb geweest, ook geen oproep gehad dus we zien het wel. Louise is trouwens ook niet van de torens bouwen. Maar daarentegen kent ze wel alle delen van het gezicht, neus, oor, oog, mond. Ze kan alles aanwijzen op verzoek en probeert ook het bijbehorende woord te zeggen (neu = neus bijv.)
     
  15. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ hester en velobabe

    Gefeliciteerd wat leuk zeg!

    @ manuela

    Hihi leuk he dat nee nee nee.
    Britt doet dat ook.. waren vorige week bij de dokter die zei: nee is voor 2.
    Hij zei ze is er wel heel vroeg bij hihi.
     
  16. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Moon
    Ik denk he? Hoe weet je dat ik zwanger ben?
    Ach ja, mijn banner :D

    Ik dacht eerst dat ik 3 december ongi was geworden, maar er kwam zo weinig dat ik 6 december toch getest heb... En whaaaaaaaa...

    ZWANGER :whistle:

    Ik kan het niet geloven.

    @Senna
    Keano liep eerder de trap op dan de woonkamer rond.
    Goed opletten!

    @Manuela
    Jullie wachten nog even met klussen voor een brusje, hihi.
     
  17. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    He Velobabe, zwanger!
    Wat leuk, gefeliciteerd!
    En hoe voel je je, misselijk of helemaal niet?

    Kus Senna
     
  18. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Senna
    Super leuk :D
    Ben nog noet zo misselijk als toen ik zwanger was van Keano en hopelijk wordt ik dat ook niet ;)
     
  19. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Velo; wat super! Gefeliciteerd joh.

    Wij wachten inderdaad een tijdje voordat we aan een tweede beginnen. Als Louise 3 wordt stoppen we met de pil en kijken hoe het gaat, maar je weet maar nooit, het kan ook zijn dat het volgend jaar gaat kriebelen en we eerder beginnen ;)
     
  20. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Manuela
    Kom in augustus eens langs, hihi.
    Wedden dat het dan eerder gaat kriebelen ;)
     

Deel Deze Pagina