Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi nou wij krijgen aankomend weekend ons neefje van 2,5 maand te logeren dus wie weet ben ik dan al wel om. Mijn vriend zei in de kraamweek al, wanneer gaan we voor de tweede? Dus aan hem zal het niet liggen ;)
     
  2. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Manuela
    Dat wordt vast een leuk weekend :D
    Jouw hubbie was dus veel sneller klaar voor een tweede beebje dan de mijne ;)
     
  3. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

    Mijn hubbie zei vanavond dat hij ook voor een tweede wil gaan, hij vind het wel spannend (het feit of dat het hem lukt om voor twee kinderen te zorgen).
    Wij gaan er dus steeds meer over nadenken, zeker omdat ik bij Marin zwanger ben geraakt met hulp van de gyn (hormonen).
    Spannend hoor!

    Velobabe, hoe gaat het met je?

    Manuela, succes met oppassen op je neefje, lekker even tutten!

    Kus Senna
     
  4. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Senna
    Ben moe, maar happy.
    Ga zo lekker een tukkie doen.

    Mijn hubbie vraagt zich ook af hoe het straks zal zijn als papa van 2, maar dat komt vast vanzelf goed :)

    Duurde het lang voor je zwanger was van Marin dan?
     
  5. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Voordat ik zwanger was heb ik ongeveer een jaar bij de gyn "gelopen", ik was wel vrij snel doorverwezen aangezien ik niet ongesteld werd.
    Maar geen dramatische zaken hoor, ik had maar zelden een eisprong en deze werden opgewekt.
    Ik ben benieuwd of dat ik weer snel doorverwezen zal worden of dat de huisarts eerst gaat bekijken of dat ik nu wel zelf ongesteld zal worden.

    Gezellig om hier weer te kletsen.

    Kus Senna
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja wat dat betreft heb ik heel erg geboft hoor, hij is degene die meestal het voortouw neemt in dit soort zaken en langzaamaan ga ik ook overstag. Nu moet hij alleen nog eindelijk het initiatief nemen om me ten huwelijk te vragen :)

    Senna, wat spannend joh! Volgens mij zijn al veel juni 2007 mama's opnieuw zwanger he?!
     
  7. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Senna
    Ik hoop dat je gewoon doorverwezen wordt als je dat wilt en dat je niet eerst een half jaar moet wachten ofzo.

    @Manuela
    Je moest eens weten hoeveel juni 2007 mama's er zwanger zijn van de tweede. Er zijn er vandaag weer 2 bijgekomen :confused: :D
     
  8. Candijtje

    Candijtje Fanatiek lid

    19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Veel plezier dit weekend met het oppassen op zo`n kleine kruimel manuela en wie weet ben je daarna ook om ;)
     
  9. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Velo; vandaag weer 2 bijgekomen? :confused: wie dan? Kunnen we niet een lijstje maken? Ben wel erg benieuwd!

    Candijtje; ja ik ben heel benieuwd hoe dat gaat met een dreumes en een baby. En het verschil is natuurlijk wel dat als ik zwanger zou raken het ook nog eens 9 maanden duurt, dan is Louise al ruim 2! Enne, we moeten maar eens een keer afspreken, we wonen zo dicht bij elkaar!
     
  10. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Nou eh, ik weet niet of ze het leuk vinden als ik het hier vertel.
    Misschien willen ze het liever zelf vertellen...
     
  11. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Oh nu ben ik ook nieuwsgierig.......

    Het grote voordeel van twee kinderen wat dichter op elkaar is dat je minder lang met de slaapjes rekening hoeft te houden.
    Marin slaapt toch zo`n drie uur overdag.

    Ga ff op het andere forum spieken haha.

    Kus Senna
     
  12. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wow, Senna slaapt Marin 3 uur :confused:
    Keano slaapt hooguit 45 minuutjes bij mij na het drinken of in de Quinny :idea:

    Heb je al gespiekt? Volgens mij komen Judith en Sanell hier toch niet meer dus durf ik het wel te verklappen :baby:
     
  13. sanell

    sanell Bekend lid

    16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Velo: nou zeg mij zo maar verraden :confused: , Nee hoor in dit topic ben ik niet zo thuis omdat ik meer ergens anders zit :) Maar heb met nu wel aangemeld voor de augustus 2009 mama's dat vond ik wel leuk. Tja ik heb dit forum pas na de geboorte van Nienke ontdekt...
     
  14. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Sanell, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet ervan meid!

    Enne meiden prettige feestdagen!

    Gaan jullie nog iets leuks doen?
    Wij krijgen vanavond acht eters, wij gaan gourmetten, lekker degelijk haha.
    Morgenavond gaan wij naar vrienden voor een casual cristmas party, lekker makkelijke kleding aan en je moet iets meenemen wat je zelf graag wil eten.
    Helemaal leuk, ik heb er zin in.
    Gelukkig ben ik weer een beetje op de been want ik ben deze week twee keer door mijn rug heengegaan.
    Met spierverslappers en pijnstillers is het toch redelijk snel weer beter gegaan (je zit gelijk in de problemen want ik kon mijn schoenen niet eens aankrijgen laat staan Marin uit bed halen :( )
    Door de goede zorg van mijn ouders en vriendin is het allemaal gelukt.

    Kus Senna
     
  15. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Sanell
    Ga je nu meekletsen bij de augustus 2009 mama's?
    Ik heb er nog niet gekeken.

    @Senna
    Eerste kerstag zijn we met zijn viertjes (ons geheimpje, hihi)
    thuis geweest. Het was de bedoeling om tweede kerstdag (straks dus) naar Blijdorp te gaan en evt. naar de La Place. Maar ik werd gistermiddag niet zo lekker en ben nu snipverkouden dus wat we uiteindelijk gaan doen :(
    Met zijn 8en gourmetten, origineel :)
    Een casual cristmas party, lekker makkelijke kleding aan en je moet iets meenemen wat je zelf graag wil eten.
    Dat klinkt goed!

    Wel fijn dat je ouders en je vriendin je zo goed hebben geholpen.
    2x door je rug, bah, bah. Heb je dat vaker? Zware dingen gesjouwd ofzo?
     
  16. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik ging Marin `s ochtends even snel in het autostoeltje zetten, de auto stond dicht tegen de heg aan dus ik had niet echt veel ruimte.
    En toen ging ik door m`n rug, balen.
    Het is nu nog gevoelig maar het gaat beter!

    Even een vraagje; hebben jullie van die klemmetjes op je keukenkastjes, aan de ene kant vind ik dat Marin het moet leren om van de kastjes af te blijven aan de andere kant ben ik de strijd wel eens zat.
    Ze is momenteel zo gericht op mijn keukenkastjes (plastic bakjes, handdoeken, bekers enz).

    En hoe voel je je nu velobabe?
    Fijne en gezellige dag toegewenst vandaag!

    Kus Senna
     
  17. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Dat doe jke dus geen tweede keer!

    Wij binden/knopen de kastjes dicht met een touwtje.
    Eerst met strik, maar nu Keano weet hoe hij die losmaakt dus met een knoop. Die klemmetjes dat vind ik zonde van de kastjes.

    Ik voel me ***. Zitten we dus helaas de hele dag binnen.
    Ach, ben allang blij dat ik de enige ben hier die ziek is.
     
  18. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ah, balen zeg!
    Dan maar gezellig maken met de kaarsjes aan, dekentje op de bank en een kop soep!
    Ik hoop dat de klachten snel af zullen nemen.

    Kus Senna
     
  19. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal! ;)

    Veel beterschap voor de meiden die ziek zijn/waren. Senna, balen zeg van je rug! Hopelijk gaat het al iets beter. En om je vraag te beantwoorden... wij hebben alleen een klemmetje op het keukenkastje met de schoonmaakmiddelen. Ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik te laat ben en ze iets opdrinkt daarvan. Opvoeden en dingen leren gaat met vallen en opstaan. Je kunt soms niet een keer niezen en ze hebben alweer je schaaltjes uit de kast getrokken. We hebben overigens een haakje aan de binnenkant van het kastje dus je ziet het niet.

    Hopelijk hebben jullie leuke kerstdagen gehad en ik wens jullie allemaal een fantastisch 2009 toe! Sommige krijgen alweer een nieuwe beeb erbij.. echt leuk! Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft want we hebben besloten met Louise's verjaardag weer met de pil te stoppen... is toch alweer een jaar eerder dan we oorspronkelijk van plan waren ;)

    Fijne dagen verder!
     
  20. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Whaa, Manuela, I knew it :)
    Een vruchtbaar 2009 toegewenst.

    De schoonmaakmiddelen staan bij ons hoog en droog in de voorraadkast en die zit altijd op slot :idea:

    Ben overigens nog steeds ziek :rolleyes:
    Keano is 1 dag ziek geweest, maar nu weer in topvorm en mijn hubbie is ziek gaan werken.
     

Deel Deze Pagina