Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    BRR, zie er nu al tegenop :(

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Chiesa, ja hoor, dat was door mijn mama geschreven. Ik vind 1 vrouw wel genoeg!

@Cimbomlu, ik mag nog niet trouwen van mijn mama en papa. Ik moet eerst heel veel centjes verdienen en goed sparen!

@Clau, ach, whatever, we kunnen toch allebei de lekkerste knul van twente zijn? Gaan we lekker samen op pad om heel veel meiden de kop gek te maken! :)

Groetjes

Marciano!

p.s. Chanelle, als je dit leest: kussieeeeeeeeeeeee

:)

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Cimbomlu, het komt vast wel goed. Het heeft alleen tijd nodig. Helaas worden de kindjes niet met een gebruiksaanwijzing geboren!
    Dan wist je tenminste waarom ie bepaalde geluidjes maakt en hoe je er voor kunt zorgen dat ze doen wat ze moeten doen!

Groetjes!

4. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marciano..Goede morgen kanjertje van me, gister kon ik gewoon heel de dag niet slapen omdat ik alleen maar aan jou kon denken. Maar ik heb het toch een paar keer heel hard geschreeuwd dat Marciano de lekkerste hunk van de hele baby-wereld is (want van de grote-mensen-wereld is papa dat natuurlijk.................................zegt mama ;) )!
    En mama heeft dat ook gehoord en kreeg toen een brede glimlach op haar gezicht :D
    Papa moet er nog aan wennen dat hij nu concurentie heeft :rolleyes:

Vanacht heb ik wel heerlijk over jouw sprankelende mooie nu-nog-blauwe ogen gedroomd *SMELT* :oops:

Ohhh ik heb zin om met je te doeken met onze neusjes..lijkt me heerlijk met heerlijke jonge god van me 8)

Dikke zoennnnnnnnn Chanelle

p.s. van jouw complimentje bloost mama helemaal.
    Dat wil ik bij jouw mama ook zien..dus hierbij..
    Schoonmama! Jij bevalt mij ook wel!

5. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Nee de lekkerste!

Kus Chanelle

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Lailae..Joya heeft ook al zo'n heerlijk bos haar :D

7. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Oké, waar gaan we naartoe? :p

8. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Omgeving Rotterdam ;)
    Heb je in ieder geval al twee meiden..Chanelle en Kayleigh.. ;)

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Oh ja gister hebben we de Lodger Shelter binnengekregen!

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Chanelle, :oops: :oops: :oops:

Je schoonmama!

@Chanelle, hey lekker ding van me! Ik heb wel geslapen, ik droomde dat wij hand-in-hand over het strand rolden. :)

Dikke kus van Marciano!

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Jesse, wat denk je? Lijkt die kayleigh je wat? Is wel een lekker ding he? Niet zo lekker als Chanelle weliswaar maar goed...

Greetz!

Marciano

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey hey omgeving rotteram hoor ik?
    :)

ik bied mij ook aan :) ;)

ben wel een heel pittig mannetje, maar ik ben wel de allerliefste hoor voor de dames! :D

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    en dit ben ik

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hallo juni-moeders,

Ik ben helemaal nieuw in dit topic, dus ik hoop dat ik nog mee mag kletsen met jullie. Ik heb het hele topic zo ongeveer doorgeworsteld en ik herken heel veel in jullie verhalen, dus het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.

Ik zal me even voorstellen:
    Ik ben Anakin en op 7 juni bevallen van een zoontje, Bram.
    Ik had een probleemloze zwangerschap en een goede bevalling die thuis heeft plaatsgevonden, wel een knip gehad en ik hoop dat dat allemaal ooit weer goed komt daar beneden :( .
    Bram doet het goed, alhoewel hij ook wel huildagen heeft...
    Ik geef borstvoeding en dat gaat goed, ik wil deze week beginnen om eens een flesje afgekolfde melk te geven, kan ik ook eens een avondje weg.
    Ik heb nog verlof tot 7 september, daarna ga ik 2.5 dag werken, ik sta voor de klas op een basisschool. Ik moet er nu nog even niet aan denken, maar dat zien we in september wel weer.

Hebben jullie dat nou ook dat de dagen echt voorbijvliegen?
    Ik moet mijn best doen om voor 10.30 uur zelf aangekleed te zijn en een ontbijt achter de kiezen te hebben.
    Het zal ook schelen dat Bram nog niet echt een goed ritme heeft, ik doe mijn best, maar daar heeft Brammetje nog geen boodschap aan.

Nou, het is een heel verhaal geworden, ik ga mijn best doen om actief mee te praten met jullie.

Groetjes, Anakin.

15. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marciano..Jammer dat we dat alleen kunnen dromen want buiten is het niet zo'n lekker weertje..kunnen wel samen douchen in de regen..alleen wel een beetje koud;)
    Maar dan gaan we lekker saampjes in de plassen spetteren..hihi..

Dikke zoen je lekkerding!

**Devano..Jij woont heel erg dichtbij mij..mama en ik zijn heel vaak langs jou gereden toen wij nog in onze mama's buik zaten. Mama werkt vlakbij jou..hihi..grappig hè..

Groetjes Chanelle
    =================================

**Anakin..Welkom!
    Bram is ook al zo'n lekker mannetje;)
    Ik moet er ook nog niet aan denken om te gaan werken..half augustus moet ik weer en wel full-time..maar hoop dat daar snel verandering in komt (als mannetje meer gaat verdienen)

Kusss Viona

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    ja ja, gezellig :whistle:

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Anakin, welkom, klets gezellig mee.

Ik zal ook even wat foto's van Kayleigh showen

18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marciano..Deze is voor jou:
    Dikke dikke zoennnnnnnnnnn je lekkerding!

19. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    @ Anakin, welkom :D

Wat heeft bram (leuke naam trouwens) een leuk shirt van lief aan. Siënna heeft hem ook maar dan in het roze ;)

Het staat ze ook zooo lief he.

Ik heb van de week ook voor het eerst een flesje gegeven met afgekolfde melke en het ging goed joh. Ik heb nu het gevoel dat ik dus gerust kan zijn als ik ook idd een avondje of middag what ever weg ga :D

Mijn bevalling liep ook op rolletjes, in totaal 4 uurtjes over gedaan en helaas kreeg ik in de laatste wee een knip verdorie.

Nu heb ik gisteren nog een hechting ontdekt die niet oplosbaar is :( Ik zou vandaag de verloskundige bellen maar dat doe ik morgen...

Hier vliegen de dagen ook zo voorbij. Ik moet mn eigen hier ook toe zetten om voor 12.00 zelf gegeten en gedoucht te zijn haha.

Ook ik moet in september werken en moet er nog niet aan denken zeg! Doe ik dus ook nog niet tot nu ;)

Ook een stukje van me zelf..

Groetjes

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het is hier een datingsite voor baby's geworden geloof ik. :)

Anankin, welkom hier! Om 10:30 aangekleed en ontbeten... ik kon pas om 11:30 mezelf gaan aankleden en een bakje vla naar binnen werken. ;)

Chiesa, Ik heb ook nog van die mooie zwarte draadjes zitten. Het duurt 6-8 weken tot deze weg gaan. En anders bij de nacontrole vragen of de VK ze even wegknipt.

De laatste 2-3 dagen zijn nogal rommelig verlopen.
    Vooral rommelig qua drinken. 's Ochtends drinkt ze meestal goed, maar vanaf de fles van 16:00 is het vaak kliederen. Vaak de speen loslaten en vaak spugen. Ik heb verschillende flessen en spenen geprobeert, maar geen verschil. :(: Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Het ritme is zo ver te zoeken en ik kom bijna nergens aan toe! Ze ligt nu te slapen. Ik hoop dat dat eventjes zo blijft!

Deel Deze Pagina