Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marciano..ventje van me! Ik heb jouw super zachte zoentjes van je gevangen..heerlijk :oops: :oops:

Blauwe of leger groene..hmmm..ik vind het allebei kei stoere kleuren..dus ben wel erg nieuwschierig welke jij kiest ;)

Ik houd ook van jou :)

Knuffel Chanelle

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja leuk he? wij hebben ook speentjes van merk Bibi. Had van hubbie ook al een slabbertjes van dat merk gekregen vlak voordat ik zwanger was hihi.

Inderdaad 1 maand alweer. Wat gaat dat snel he met die kleintjes? De tijd vliegt echt voorbij.

Die bink van jou is al echt een kanjer zeg. Tjonge wat is die gegroeit.

Ik zou eigenlijk ook vandaag met Kayleiggh naar het CB gaan, maar dat ging helaas niet door. Echt balen want was wel nieuwsgierig hoe het met haar gaat. Nu kunnen we pas 23 juli. Ik ga morgen mijn eigen HA bellen. Kijken of we daar terecht kunnen. Heb trouwens het idee dat ze teveel voeding binnen krijgt. Ze krijgt echt zo'n dik koppie. :( Heeft heel veel de hik. moet zo nu en dan kokhalzen, en slaapt weinig door de krampjes.
    Misschien dat hij een tip voor ons heeft

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Mijn hemel, moet bijna een teiltje naast me neerzetten als ik dit topic wil lezen......slijmballen!

Ik ga zo even een plaatje voor Cimbomlu inscannen, want die zoon van jou is wel erg snel met zijn carriere bezig volgens mij......

wacht ff hoor.....

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    OOh hij is toch oplosbaar dus?

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey judith, had je al gemist haha. Meestal ben jij wel aardig online ;)

KY trouwens ook. Ben je druk met LAra meid?

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Judith en Ky..Jullie zijn er de laatste dagen wel erg weinig..druk met de kleintjes?!

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nee judy heeft een nieuw spel ;)
    hahahahaha

8. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hier gister naar de fysio geweest, D'tje is ok verklaard ;)

maar we hebben een heel gespannen kindje, wat heel erg op prikkels reageert! dus vandaar hier ook ff rustig want moet nu dus veel ontspanningsoefeninngen doen met hem..

we blijven dus ook bij de fysio voor tips en zij helpt ons zoveel mogelijk ( hoop ik dan) volgende week dus weer fysio..

ga nu maar ff kijken bij hem want hij is weer aant huilen..

Viona volgende keer als je langsrijd kommie dan bakkie doen! :)

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Lijkt me erg gezellig ;)

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Vraagje aan de borstvoedende mamas, hoelang drinkt jullie kleintje per borst? Ik zit 2x een kwartier ongeveer nu heb ik geen idee eigenlijk of dat te lang of te kort is... Vera krijgt daarnaast ook nog de bijvoeding maar dat spuugde ze vannacht en vanmorgen eruit... Ben vannacht ruim 2 en half uur met haar bezig geweest incl. spugen :S
    Het ging zo goed, hmmzz...

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja, ook.....

Nee, gisteren ben ik lekker lang met Mirthe weg geweest en wilde ze niet in haar bedje slapen, dus ja, druk met de kleine. Vandaag, elke woensdag trouwens, is Rinke vrij, dus dat ga ik niet de hele dag online... Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

Maar goed, hier dus het plaatje voor Cimbomlu, dat kreeg ik gister in de bus!

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    me 2 je komt maar hoor! :)

13. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik weet niet precies hoelang ze aan borst bij mij zit..maar meestal rond de tien minuten per borst. Meestal krijg ze dan nog bijvoeding..30cc is meestal wel genoeg dan. Als ze in slaap valt bij de tweede borst laat ik haar slapen

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dat moeten we toch een keertje een datumpje prikken 8)

15. Niet meer actief

Hoi mama's,

Gisteravond was het weer helemaal mis met Lara ze begon verschrikkelijk te brullen en daarom hebben we vanochtend het CB en de HA gebeld. Het CB zei doe maar in een warm badje en de HA zei kom maar langs. Dus we zijn vanmiddag langs geweest en volgens de HA komt het door de FV (we geven sinds maandag één flesje FV per dag). Dus nu moeten we direct stoppen met FV en weer volledig BV geven, ookal betekent dit elk uur aanleggen, pfff. En dan zegt ie ook nog dat ik anders wat moet kolven zodat Jop het kan geven. WANNEER DAN?! Ik heb verdomme non stop een baby aan mijn tepel hangen!
    Dus dat was weer tranen met tuiten huilen vandaag.

Ik heb af en toe echt het gevoel dat ik ongewenst betast word. Het klinkt misschien heel overdreven maar ze komt zo ontzettend vaak en heeft zo'n ontzettende honger dat het voeden niet meer prettig is. En omdat ik wel moet voelt het als ik misbruikt word. Okay, ik snap wel dat het veel erger is om echt misbruikt te worden en ik weet dat ik het er niet mee mag vergelijken, maar ik vind het verschrikkelijk.

Het is niet dat ik te weinig voeding heb, want we hebben ook flesjes afgekolfte melk gegeven en dan drinkt ze 80cc en zit ze vol, maar anderhalf à twee uur later heeft ze wéér honger en drinkt ze weer 80cc! Alleen 's nachts komt ze lke drie of vier uur, dus dat snap ik ook niet...

Ik durf nu ook niet over te stappen naar FV, omdat ze zo ontzettende buikpijn heeft van die twee flesjes die ze tot nu toe heeft gekregen.

Morgen moeten we naar het CB en dan gaan we en second opinion aan een VROUW vragen, want ik kan toch niet de hele dag door elke anderhalf à twee uur voeden?! Dat is toch niet normaal?! Het zijn geen regeldagen, want het gaat al bijna twee weken zo.

Maar goed, genoeg geklaag van mij. Ik ga effe terug lezen en dan proberen als een gek de boel op te ruimen want het huis ziet eruit of er een orkaan is langs geweest. Oef, ik heb daar ook helemaal geen puf meer voor. Eerst effe wat Ky-time!

16. Niet meer actief

Oja, ik heb nu ook officieel een huilbaby \:D/

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sven drinkt in de nacht eerst 10 min aan de ene borst en valt dan in slaap. Ik verschoon dan zijn luier en dan drinkt hij nog 5 tot 10 min aan de andere borst. Ik heb melk in overvloed, hij krijgt dan ook volgens mij veel binnen. overdag drinkt hij iets langer tenzij hij moe is.

Tegen het spugen helpt bij ons 15 min recht op houden na het voeden en eerst even proberen te laten boeren
    Liefs Britt

18. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Nou, ik had een heel verhaal geschreven, maar Deniz bleef zo huilen, dat ik echt even hem aandacht moest geven. Ondertussen is mannetje achter de computer gekropen, en...weg verhaal van mij...
    Maar Deniz had een poepbroek, en ging, toen domme mama hem verschoonde, lekker zich uitrekken met als resultaat: poep aan zn voeten, poep aan mama's handen en een douchebeurt erachteraan.

Bibi: Deniz heeft ook een dik koppie, vaak de hik en 's avonds krampjes. Ik ben benieuwd of je huisarts je iets kan adviseren.

Nachtvliinder: ik ben blij dat je zoon is goedgekeurd door de fysio en ik hoop dat de onstpanningsoefeningen helpen!

Hahaha, Judy, hoe kom je daar nou weer aan? Maar je weet toch, Deniz betaalt nu zn eigen luiers van zn eerstverdiende centjes ;) :baby:

19. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ky: nou, gefeliciteerd dan maar met het predicaat huilbaby :( :( :(
    Ik denk dat jij de enige bent die een beslissing kan nemen wat je moet doen, iedereen adviseert je wat anders. Jij bent Lara's mama, en als je in je hart kijkt, voel je wel wat het beste is voor haar.
    Sterkte!

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ky, zo is het niet te doen joh!
    Ik snap helemaal dat je het zat bent! Ik had het ook, dat ik of een baby of een apparaat aan m'n borst had hangen. Kwam echt nergens aan toe. Nu ik flesvoeding geef, heb ik meer rust en kunnen m'n tepels weer de oude worden. Kolven hoeft nog maar 2-3x per dag, omdat het al snel terug aan het lopen is.
    Ik hoop dat het CB je morgen beter advies geeft. Want Lara moet toch ooit aan de flesvoeding! Ik weet niet welke KV je geeft en hoeveel?
    *knuffel*

Deel Deze Pagina