**Judith..Ik ga straks de voetjes van Chanelle maar masseren..hoop dat het helpt..want ze is toch een beetje anders..of zal het "het sprongetje"?! Maar vind het wel zielig dat ze zo haar best doet met persen en er komt niets uit.. :S
Hoezo mijn moeder is volslagen maf? Groetjes allemaal! Marciano en zijn gekke moeder. p.s. mijn moeder word niet voor niets door al mijn neefjes en nichtjes tante Malle Lieke genoemd.
Nee, het is gewoon een meeting in Amersfoort..... Geen idee, wat mij betreft: hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?
Ehm, nou ja, volgens mij is er besloten zonder kids te komen, er zitten nl ook zwangeren en poging-tot dames bij...geloof ik.... Sally, weet jij meer? @ Malle lieke, hahaha, grapjas! Maar toch lekker van die 4 kilo! Ik was net voor de bruiloft lekker afgevallen toen ik zwanger raakte, bang dat ik weer op mijn oude gewicht zou eindigen ben ik ook wel blij dat ik alweer terug ben op de bruiloftskilo's pffff... het is wat die kilo's! Maar ja, jij traint in ieder geval de gezichtspieren al goed, hihihi...
**Marciano..Zo'n malle schoonmama kan ik wel aan..hihi..ik ben ook erg goed in gekke gezichten trekken.
Oh, zucht, op RTL 5, Groeten uit Nidia (welk land zoeken ze?) en om het moeilijk te maken een plaatje van Bollywood op de achtergrond. Werkelijk, die stomme spelletjes zouden verboden moeten worden, onderbreken ook nog eens de leuke programma's! Wil me al uren omkleden, straks eten bij vrienden, geloof dat ik maar gewoon in dit kloffie ga....geen zin. Heb echt geen reet uitgevoerd vandaag, he-le-maal niets! Wauw! Komt Rinke over drie kwartier thuis, zit ik er nog steeds zo bij als toen hij vanmorgen weg ging..... oh nee, ben wel gedouched en aangekleed, maar de pose met laptop op schoot is niet veel gewijzigd..... :shame:
Die Utrecht meeting waar ik het eerder over had is voor alle forumdames, met/zonder of BIB.... en dan zonder kids aanwezig... Maar ja, kan natuurlijk ook een aftakking maken met alleen juni-dames.... gewoon een andere meeting....daar hadden we het een tijdje terug al over, toen we nog de enige twee bevallen dames waren....(lijkt al een eeuw geleden...)
haha, ja en toch zijn er mensen die dan bellen! Volgens mij huren ze mensen in om een dom verkeerd antwoord te geven... Eeehhmmmm "Diana"? Nee helaas, maar je zit warm! Zucht... Nou nu dan, je zou je hele huisraad zo op tv zien, haha, ben je alles kwijt! Hihihi....groot gelijk! Wat een spender, dacht dat ik erg was!
**Judith..Inderdaad lijkt al heel lang geleden..mij lijkt het leukste om met de juni-mama's te gaan..
Ja want ik ben voornamelijk alleen op dit topic actief..dus lijkt mij het leukste..maar ja anders ga ik toch ook wel hoor
@judy, ja die training heeft wel goed geholpen. Ben die onderkin al bijna kwijt! @Chanelle, wen er maar vast aan, je schoonmama doet altijd van die rare dingen. Het blijft niet bij gekke gezichten trekken. Trouwens, jij kunt er ook wat van idd. Dikke kus van Marciano!