Helaas Ik heb vandaag met Kayleigh net zo'n vervelende huildag als gisteren Alleen in mijn armen wil ze rustig worden, maar ik kan haar toch moeilijk de hele dag op schoot houden. Oke na een tijdje valt ze wel in slaap, maar als ik haar dan in haar bedje leg is ze na een minuut of 10 ook alweer wakker.
Van het weekend was het in Chanelle's kamertje 25graden..maar nu nog steeds..normaal is het rond de 22graden. Misschien moet je toch maar even kijken hoe warm het is in der kamertje. Ik heb zelfs even het raam open gezet om door te tochten..nou hielp niet.
Wij hadden wel zo'n mailtje en de mini monkey al in 2 dagen binnen gekregen! Maar ik krijg Laurens er niet goed in Hij ligt er te diep in weggezakt en ligt ook niet lekker: een beetje te "bol" met zijn kin op zijn borst en zijn rug rond zeg maar. Hoe doen jullie dit anders / beter? Tips graag, want het lijkt me zo leuk!
@Bibi, ik durf me wel te wegen maar heb er gewoon niet zoveel zin in. Ik zit immers toch al ruim onder het gewicht waar ik de zwangerschap mee inging. @Anja, joh meid, wat hebben jullie veel mee moeten maken. Als er iemand is die ik alle geluk van de wereld wens dan is het jullie wel. @All, ik moet weer offline, Marciano-alarm!
Nou ik heb ook een andere draagzak en daarin ligt Chanelle ook wel eens zo..maar is volgens mij niet zo erg..en zij zelf vindt het ook niet erg..het is een soort van foetus-houding. Maar voor de rest moet ik zelf ook het gaan uitvogelen. Er staat op de site van minimonkey dat je de zak eerst om moet doen en dan de baby erin moet leggen. Bij die andere draagzak moest ik juist eerst de draagzak plat neerleggen..dan de baby erin leggen en dan pas oppakken..je hoofd en arm erdoorheen steken. http://www.lodger.nl/index.asp?taal_id=1&id=147
wanneer is de grote dag ik heb een site gevonden over inbakeren: http://www.inbakeren.nl/ en ik heb de pacco doek piccolo zie www.pacco.nl ik ben nu het boek van ria blom aan het lezen regelmaat en inbakeren Sinds het inbakeren slaapt ze na de voeding van tussen 11 en 12 na wat piepen tot 5 uur en dan komt ze om 8 uur weer en vandaag weer om 12 uur heerlijk ik heb het er van genomen want volgende week kan het niet meer dan is het vakantie (gui gaat vandaag naar de overblijf)
Haaai dames, ben een poos bezig geweest met bij lezen en net nu ik wat wil schrijven moet ik weer aan het "werk" Nog effe snel van Anja en dora, wat een bevallingsverhalen zeg! Moon, wat fijn dat het zo goed met je/jullie gaat. Met de rest natuurlijk ook he. Tot snel hoop ik....
ik heb devano nu ingebakerd in zijn bedje liggen.. moet zeggen dat hij wel wat stiller is beetje gemopper.. ik kijk het even aan.. ik hoop dat het werkt! LINNEPIN bedankt meid!
@ nachtvlinder - en istie nog steeds stil? Zijn net naar het cb geweest, Mirte deed het bijzonder goed, weegt nu 4290 gr en is 53 cm. Ze vond het allemaal volgens mij harstikke leuk. Ik heb gelijk gevraagd over hoe lang ze nu mocht doorslapen en het ging erom dat er niet meer dan 10-12 uur tussen de voedingen mag zitten, dus we gaan vannacht geen wekker meer zetten en eens even kijken hoe lang ze dan blijft slapen vannacht. Wat is trouwens die mini-monkey?
yup kleine is in slaap gevallen.. helaas moet hij over een uur weer gevoed worden.. maar ikkijk het dadelijk na de volgende voeding aan.. ben benieuwd!
nachtvlinder: fijn dat het beter gaat. trouwens met inbakeren en rust en regelmaat is er een dip op dag 3. blijven volhouden!
Grappig om te lezen dat meerdere mensen nu aan het inbakeren zijn! Kleine Mira ligt nu ook ingebakerd! Na flink mopperen /huilen (ben zelf maar onder de douche gaan staan om het niet de hele tijd te hoeven horen en daarna was ze stil). Het werkt echt hoor dat inbakeren, maar soms breekt mijn hart wel en vind ik het heel zielig om te doen! Maar als ze slaapt dan komt ze wel tot rust en is het niet zielig meer natuurlijk! Ik had gisteren zo'n huilmiddag (Mira dus ), jeetje ik was kapot 's avonds! Gelukkig gaan de nachten wel vrij goed (zo'n 5 uur slapen in ieder geval). Ga nu even jullie verhalen bij lezen als dit lukt (het is eigenlijk voedingstijd). Maken jullie je baby wakker voor voeding overdag (of gewoon lekker laten slapen)? Ik probeer in ieder geval niet langer als 4 uur er tussen te laten (maar meestal lukt dat toch al niet)
Had ik gisteren dus ook. Hij wilde alleen maar in mijn armen liggen en het liefste met een tepel in zijn mond. Niet dat hij hier de hele tijd uit dronk. Nee zo af en toe een slokje. Nou dat had ik gauw door..AU! Nu wil hij ook niet slapen. Is steeds wakker... Heb overigens al een tijdje sex geprobeerd, maar dat doet ongelooflijk veel pijn aan mijn baarmoedermond en schaambeen...andere hier ook last van. De verloskundige moest het randje tijdens de bevalling weg masseren en ik hoop toch echt dat dit goed is gegaan voordat de pomp erop is gezet en ze niet mijn baarmoedermond ook nog eens hebben beschadigd. Vond de wond in mijn bil wel genoeg. Britt
Hij ligt nu in doeken gewikkeld. Ben benieuwd bedankt voor de adviezen en ik laat het snel weten. Britt
Krijgen de beebs niet rond de 7 8 weken weer last van zo'n sprongetje? Volgens mij zag ik dat in het "oei ik groei" boek. Femke had laatst ookhaar eerste sprongetje, ze was alleen stil te krijgen als ik haar op mijn buik had, dan viel ze in slaap en als ik haar in bedje legde dan was het weer brullen. Gelukkig na 2 of 3 dagen was het over en sliep ze bijna de hele dag, ze had nog niet eens door dat ze tussendoor had gegeten geloof ik. Ik had vrijdag een mailtje gehad dat de minimonkey was opgestuurd en ik 'm gister in huis zou hebben, nou ik heb nog niks gezien.... Ik ben zo benieuwd! @ britt, ik heb de zex nog niet geprobeerd, ik wil eerst de nacontrole afwachten volgende week. Bij mij moesten ze ook het laatste stukje wegmasseren en de vacuum erop gehad. Ik begin trouwens nu echt veel stukjes hechtingen te verliezen Ik kan het gewoon ook voelen dat het geneest, af en toe van die lekkere naalde prikjes zeg maar.