Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Lieve allemaal,

dank voor alle tips die jullie geschreven hebben (beetje late reactie maar ik kreeg mijn pc niet aan de praat.
    Finn heeft overigens Forte op advies van de VK en de kraamdames omdat hij zo kort hazeslaapjes doet.
    Maargoed ik twijfel wel een beetje aan alles op het moment, die zegt dit, die zegt dat. De gesprekken met het CB waren goed (ritme creeren voor Finn) maar ook daar verschillen de dames soms van mening/advies.
    Fijn te horen dat ik in elk geval niet de enige ben die zo moeeeee is omdat de baby niet doorslaapt. Finn heeft het 1x 4 uur gedaan, en de meeste keren komt hij om de 3 uur s'nachts terug.
    Ik ga hem idd niet meer verschonen na jullie verhalen bij een plasluier in de nacht want dan wordt hij idd wakker.

Voor diegene die flesvoeding geven: welke flesmerk hebben jullie? ik heb avent maar denk nu dat difrax beter gaat... hij valt nm steeds in slaap omdat hij zo hard moet zuigen op die avent flessen.. en krijgt dus niet voldoende voeding wat ook een reden is dat hij snel weer voor eten komt? ik moest hem van het cb wakker houden en wat op en neer schudden :( en anders een nat washandje in zijn gezicht doen dat hij genoeg dronk,...maar hij spuugt daarna de hele riedel uit, maw hij trekt dat niet :cry: dus ondanks hun advies kan ik dat niet volhouden... en tja hij groeit goed (dag 13 al 5 kilo) en plast goed etc. dus tja....

Liefs,
    Dora

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hester wat een super leuke foto van je kleine! :)

Ik moet er dan zelf ook meteen van lachen hihi.

Die nuvaring lijkt me ook niets en erg vind ik het niet om rubbers te gebruiken hoor maar manlief wel hahhaa.

Jammer dan ;)

Shelde, wat lijkt me dat vermoeiend zeg om de 2,5 uur dat ze komt :confused:
    Ik hoop dat het gauw beter zal worden!
    Veel plezier met je bezoek ;)

3. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    08-04-07
    Judith (29) Mirthe: GGL: 1790 gr, 40 cm HGL: 5000 gr, ong. 54 cm MT:50/56CB: 08-08 GS: 7-8 VD: 5 x FV GM: -3 kg

14-05-07

Viona (22) Chanelle: GGL: 3085 gr, 47 cm HGL: ong. 5000 gr, ong. 55 cm MT:50/56CB: 19-07 GS: 3-4 VD: 6x BV GM: +2 kg

28-05-07

Britt (28 ) Sven: GGL: 4120gr, 53 cm HGL: 5120 gr, 57 cm MT:56CB: 16 aug GS: 4VD: Volledige borstvoeding GM: +2 kg

01-06-07

Spijkervrouwtje (30 ) Isa: GGL: 2850gr, 49 cm HGL: 3550 gr, 51 cm MT:50/56CB: 02 aug GS: 3/4VD: 6/7 x Volledige borstvoeding GM: +1 kg
    Hester (27) Laurens: GGL: 3210gr, 50 cm MT:50/56CB: 13 juli VD: 8 x Friso 1 normaal GM: +6 kg

04-06-07

Bibi (28 ) Kayleigh: GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 4705 gr, 54 cm MT: 56CB: 07-08 (1e vaccinatie) GS: 4-5 VD: 6x BV GM: +4 kg
    Cimbomlu (37) Deniz: GGL: 3630gr, ? cm HGL: 5090 gr, 57 cm MT:56-62CB: 2 aug GS: 4VD: 6-7x150 ml FV GM: +3 kg

06-06-07
    Laila (32) Joya: GGL: 3780 gr, 50cm hoofdj 35cm HGL:4385gr, 53,5cm, hoofdje 37 cm MT:50/56 CB: 02-08 wv en vaccinatie GS: overdag 3, 's nachts 4 VD: 5x BV+ 1x FV GM: +14 :(

07-06-07
    Ster (31) Mira : GGL: 3880 gr HGL: ong. 4535 gr, 54,5 cm MT:50/56CB: 08-08-07 GS: 3 VD: 7 / 8 GM: ?
    Anakin (31) Bram: GGL: 3529 gr, 52 cm HGL: 4450 gr, 54 cm MT:50/56CB: 7 aug GS: 4VD: 6/7 x BV GM: +5 kg

08-06-07
    Clau (28 ) Jesse: GGL: 3330 gr, 52 cm HGL: 4350 gr, 54 cm MT: 50-56 CB: 15 augustus GS: 4 VD: 6-7 x BV GM: ?

09-06-07

Nachtvliinder(23) Devano Giovanni: GGL: 3650 gr, 50 cm HGL: ong. 4080 gr, 51,5cm MT:50/56CB: 07 aug ( 1e vaccinatie) GS: 4 VD: 6 á 7 x Bv GM: -5
    Shanna (28 ) Britt : GGL: 3670 gr, 50 cm HGL: 4100 gr, 52 cm MT:50/56CB: 12-07 GS: 5 / 6 VD: 6 x FV 120 ml GM: -1

12-06-07

Chiesa Siënna: GGL: 3820 gr, 51 cm HGL: 4850 gr, 54 cm MT: 56/62 CB: 9 augustus GS: 5 VD: 8 GM: + 2 kg
    Patje (29)Femke: GGL: 4410gr, 57 cm HGL: 4345 gr, 57 cm MT: 56/62 CB: 06-08-07 GS: 4 VD: 6xFV GM: + 0 kg

13-06-07
    Marlieke (31) Marciano: GGL: 2760 gr, 49 cm HGL: ong. 3700 gr, 53 cm MT:50/56CB: 23-07-07 GS: 4 VD: 7 x FV GM: -4 kg

15-06-07

Sandra (24) Nicky : GGL: 3520 gr, 51 cm HGL: ong. 4000 gr, 53 cm MT:50/56CB: 28-07 GS: 4-5 VD: 7 x FV GM: +5,5 kg
    Angelique (27) Sam : GGL: 3420 gr, 50 cm HGL: ong. 3750 gr, ? cm MT:50/56CB: 27-07 GS: 4-5 VD: 7 x BV GM: +20 kg

18-06-07
    Manuela (28 ) Louise: GGL: 3060 gr, 49 cm HGL: 3330 gr, ? cm MT:50/56 CB: 20-07 GS: 5-6 VD: 6 x FV GM: +15 kg

20-06-07
    Rachel82 (25) Sem GGL: 3390 gr, 50 cm HGL: ong. 3900 gr, 52 cm MT: 56 CB: 24-07 GS: 4 VD: 7 x FV GM: + 2 kg

21-06-07
    Candijtje (28 ) Vera Maria Sophia GGL: 4780 gr, 53 cm HGL: ong. 5200 gr, ? cm MT: 56/62 CB: 23-07 GS: 4 VD: 6 x BV en 60cc FV GM: + 1,5 kg

25-06-07
    karin35(36)Danique GGL: 4250 gr, 53 cm HGL: 4340 gr, ? cm MT: 50/56 CB: 26-07 GS: 5-6 VD: 6/7xbv GM:+13

27-06-07
    Marion68 (39) Yonna GGL: 3455 gr, 50 cm HGL: 4090 gr, ? cm MT:50/56CB: 26-07 GS: 3-4 VD: 7 / 8 GM: ?

Verklaring:

GGL: Geboortegewicht en lengte
    HGL: Huidige gewicht en lengte
    MT: Maat kleertjes
    CB: Volgende afspraak CB
    GS: Gemiddeld aantal doorslaapuren
    VD: Voedingen per dag
    GM: Gewicht moeder

Wie gaat er mee naar Blijdorp ? (datum nader te bepalen)
    ** naam : laatste dag verlof **

Bibi: ga mijn baan opzeggen
    Sally: Over 5 maanden pas
    Viona: 18-8
    Manuela79: 17-9
    Laila: 26 augustus
    Shanna: 10 september
    Angelique: officieel 23 aug, maar dan nog een maand vakantie!
    Spijkervrouwtje: 24 september (inclusief vakantie)

================================================

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Wij hebben eerst Difrax gebruikt, maar dat ging veel te snel, gloek-gloek-gloek en t was op. Toen zijn we overgestapt op Dodie 1-2-3, die heeft 3 standen. In het begin doe ik dan standje 1, daar moet ie moeite voor doen, als het langzamer gaat, draai ik naar standje 2 of 3, dat zuigt makkelijker. Nu hij wat ouder is, kan ik ook gewoon de Difrax flesjes weer gebruiken hoor, het maakt nu niet zoveel meer uit.

"bevallen" moet het nou juist niet doen, hihihi ;)
    Maar ik zou bang zijn dat ik de ring verlies zonder dat ik het doorheb... :oops:

Chiesa: hoe was het vanmiddag? Was het niet moeilijk om te doen (de as van je vader uitstrooien)? Ik kan me ook voorstellen dat het als het ware een soort afsluiting is. Toch heel veel sterkte, want ik denk dat je best verdrietig zult zijn dat hij je kleine Siënna niet heeft gekend.

Remember: was het niet dat je zo'n doof gevoel in je gezicht had, waren dit niet je klachten? Ik weet niet of je nog tijd hebt om online te gaan, maar nogmaals het allerbeste. Ik hoop dat je kracht put uit de aanwezigheid van O'Mayra!

Anja: leuk hoor, je drie ventjes! Ondanks alles heb je echt een mooi mannetje gekregen!

Patje: ik kan me voorstellen dat je de visite nu wel eens zat bent. Nu wil je gewoon rust voor jezelf en je kleine meid!

Shelde: jij ook nog steeds aan het kraambezoek? Nicky heeft zo'n mooie bos haar! Deniz' haar is uitgevallen, maar nu krijgt hij er een prachtig fluwelen coupe voor terug...

Spijkervrouwtje: die foto van je kleine meid op die stapel handdoeken, die is leuk!

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier valt het ook uit... vooral vanboven, van die inhammen zeg maar. :)
    Ja, nog steeds kraambezoek... gelukkig is het niet veel meer, want ik raak het wel een beetje beu. Maar het was gezellig. En Nicky was de hele tijd wakker (niet de hele tijd stil) en ligt nu nog steeds mopperend in bedje. Als die vannacht niet goed slaapt weet ik het ook niet! :rolleyes: :)

DORA, ik heb verschillende flessen. Ik heb er 2 van Etos, maar dat is gewoon een Avent fles, 1 dr. Brown fles en 2 difrax flessen.
    De speentjes zijn eigenlijk allemaal hetzelfde.
    Ik kan wel de Dr. Brown fles aanraden. Heet tegenwoordig BFree hier in NL...Deze is tegen krampjes en zulk soort dingen. ZIt een 'ding' in wt er voor zorgt dat ze geen lucht binnen krijgen. En het werkt echt! Bij de andere flessen moet ik echt halfverwege een boertje laten doen, bij deze fles niet. Echt een aanrader (wel wat duurder)... ze zijn nu bij hetrietje.nl in de aanbieding voor 2 stuks. Ik denk dat ik er zelf ook nog bijkoop (die ik heb gaat maar tot 120ml)!

6. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Volgens mij klopt het inderdaad en heeft Kayleigh dus zo'n sprongetje gehad. Ze is vandaag zo ontzettend lief geweest. Heeft niet eens gehuild en vanmiddag maar liefst 2,5 uur achter elkaar geslapen. Ben weer helemaal gelukkig. \:D/

Dankjewel Cimbomlu.

Sommigen hier op het forum kunnen echt goed de juiste woorden vinden om mensen een hart onder de riem te kunnen steken. Jij bent er één van. Net als bijvoorbeeld Judith, Viona etc. Knap hoor. Ik wou dat ik mijn gedachten zo goed onder woorden kon brengen.

@ Anja, wat fijn dat je extra hulp krijgt. Veel plezier/succes met de kraamvisite de komende periode

@ Manuela, fijn dat Louise het zo goed doet. Mis je geklets wel hoor ;)
    Net als Ky, Velobabe, Judith enz.

@ Chiesa, het was een bijzondere dag voor je. Hopelijk heb je het wel als "fijn" kunnen ervaren. Het weer was gelukkig weer opgeklaard.

@ Daiquiri, ik ben er ook nog niet helemaal uit welke anticonceptie het moet gaan worden ivm BV. Wat lekker dat Mirte zo lang heeft doorgeslapen.

@ Hester, wat leuk dat het je gelukt is om zo'n lachje op de foto te krijgen. Vind ik best lastig. Je moet toch maar op het juiste momente de camera bij de hand hebben. Ik ben steeds te laat :(

@ Sandra hoe was het vandaag met je kraambezoek? Trok je het nog een beetje? Oh, zie net dat je een berichtje plaatst dat het gezellig was. Gelukkig maar.

Hebben jullie trouwens gezien dat Natasja nu ook (eindelijk na 2 jaar) zwanger is? Ik vind het zo leuk voor haar. Hopelijk gaat ze een voorspoedige bevalling tegemoet.

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bibi..bedoel je zwangerschap?
    Wat leuk voor natasja zal haar even feliciteren. Zat toen met haar bij Tempkaartjes.

Het inbakeren werkte gisteren zo goed dat hij nu weer heerlijk in de doekjes ligt. Alleen ik weet niet hoe hij het doet maar in de ochtend en nacht lag hij met zijn armen uit de doeken. Hij is zo sterk.
    Hij heeft gisteren van 21.30 tot 3 en van 3.30 tot 6.30 en van 7 tot 9.30 geslapen. Nu ligt hij er vanaf 22.15 in ben benieuwd hoe laat hij nu wakker wordt.

Britt

8. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    hoi hoi

nou, ik moet morgen met Kevin naar de osteopaat. Hoop zo dat hij iets kan betekenen, want Kevin zi echt niet lekker in zijn vel.
    Ik hen de week al geprobeerd om hem in een hydrofiele luier te wikkelen, maar hij is zo sterk dat hij idere keer weer loskomt, of ik doe iets verkeerd.
    Zo ik ga een flesje klaarmaken en dan mijn bedje opzoeken

9. Hester

Hester Niet meer actief

Babs, heb je de hydrofiele doek om de beide armpjes in 1 keer gewikkeld?

In het ziekenhuis hebben ze me voorgedaan dat ik eerst 1 armpje langs zijn lichaam leg --> daaroverheen de doek slaan. Dan het andere armpje langs zijn lijfje leggen en de doek vervolgens rond slaan en onder hem leggen met de punt / uiteinde. Zo werkt het over het algemeen wel, Laurens is ook bere sterk en daarom pakken we hem ook wel eens in een molton of handdoek (=wat steviger) ipv een hydrofiele doek. Is wel wat warmer, dus wel uitkijken dat je baby niet te warm ligt.

Ik doe hem als hij zo ingepakt in bed ligt alleen een rompertje aan en dan laken + deken. Of een romper & slaapzakje aan en dan alleen een laken.

Vandaag heeft Laurens het brabbelen echt ontdekt! Niemand ontkomt er meer aan, zelfs zijn speelgoed kletst hij de oren van het hoofd :D

Daarbij heeft hij een GROTE grijns!

10. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Heerlijk dat gebrabbel! Chanelle doet dat ook sinds vorige week woensdag en steeds komen er meer verschillende geluidjes bij..en nu komt bij het lachje ook een geluidje.. elke keer smelt ik ervan :D

Chanelle slaapt al vier nachten hartstikke goed..vannacht heeft ze zelfs van kwart voor elf tot half negen geslapen..ik stond vanmorgen ook helemaal verbaasd te kijken..ik was zelfs eerder wakker dan haar :confused:

Gister heb ik mijn minimonkey's ook binnengekregen :D Kreeg gister ochtend een mailtje dat ze eergister opgestuurd waren. Heb ze nog niet uitgeprobeerd..maar ga ik zeker snel doen 8)
    Keek 'smiddags in de brievenbus en daar lag er maar eentje..dacht dan zal de andere morgen wel komen..maar toen had Patric 'savonds nog even gekeken (wat hij normaal nooit doet) en daar lag de andere..twee keer postbode ofzo :(

Chanelle moet vanmiddag naar het CB..ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is! En ze krijgt der prikken..ben toch wel een beetje zenuwachtig :rolleyes: Ben echt benieuwd hoe ze zal reageren..ja huilen..maar daarna he..hoop dat ze er niet ziek van wordt :(

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Hester, wat leuk dat Laurens zo lekker ligt te brabbelen. Kayleigh maakt af en toe ook een brabbelgeluidje, maar het is nog geen kletskous hoor.

@ Babs, veel succes vandaag met Kevin bij de osteopaat

@ Viona, wat een goede berichten toch weer, maar aahhh die arme Chanelle. Vandaag naar het CB voor het prikje. Sterkte meisje, maar het is voor je eigen bestwil.

@ Britt, ik bedoelde idd zwangerschap, maar ach, een voorspoedige bevalling is ook niet verkeerd toch? Alleen nog wat vroeg haha.

Ik heb weer een voortreffelijke nacht gehad met Kayleigh. Na de laatste voeding kon ik om 00.30 uur gaan slapen tot 05.10 uur en daarna weer van 06.00 uur tot 08.45. Net als gisteren :p

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Chanelle is aangestoken met het brabbelen door het zoontje van een vriendin van me..zal ik even langs komen..kan Chanelle Kayleigh aansteken..gaan we er even een kletskous van maken ;)

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Nou, dat is natuurlijk wel heeel gezellig :)

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Gaan we het lekker een kippenhok ervan maken..met al dat geklets :D

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Moeten we wel oppassen dat de kippen van de kinderboederij bij jou aan de overkant niet jaloers worden en er ook bij willen horen. Dan wordt het toch wel een beetje een smeerboel. Chanelle en Kayleigh zijn tenminste lekker schoon en ruiken lekker.

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi getsie..
    Onze meiden ruiken in ieder geval heerlijk..ik blijf altijd maar snuffelen 8)

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hoe was trouwens de babymassage?

18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Leuk dat je het vraagd :D
    Ja was erg leuk..heb ook twee meiden gezien van de yoga..hebben ook mooie kindjes :D
    Chanelle was erg ontspannen..ze liet alles gewoon gebeuren..niet huilen of tegenstribbelen. Ook als enige van alle baby's :p .
    Het was erg leuk..heb het thuis alleen nog niet gedaan. Heb een blaadje meegekregen hoe het moet enzo..

Hier wat foto's:
    Eerste: Alle baby's Tweede: Rugmassage (Chanelle ligt lekker te chillen Derde: Helemaal ontspannen na al dat gemasseer 8)

19. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    maak jij dalijk van mijn zoon ook een babbelkous dan :)

hgier ook een hele goede nacht gehad.. dat inbakeren helpt dus wel goed bij Devano! Stomme fysio gaf het te snel op.. :p
    nu ga ik weer ff mijn huis aan kant maken, wantd at komt er niet vabn gne gne gne geniet te veel van mijn rust nu haha..

Viona veel succes met de prikken! ik hoop ook dat ze er niks van over houd hoor!

Meiden ik ga aan de strijk.. tot vanimddag

kussie

ps nog iets van judy gehoord? die is ook ineens van de aardbodem verdwenen...
    heb haar al gpbt! maar goed die komt vanzelf wel opdagen hoop ik!
    nou ik ga en tot strakkies!
    ( en dan lees ik ff alles terug ) 8) ;)

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Gossie, kom ik weer eens even kijken lees je dit! Bibi :oops: :oops: ik ben er nog wel hoor, maar ja, tijd...... Weet zeker dat ik straks op het werk wel wat minuutjes pauze mee kom kletsen, haha... het is lastig, Mirthe is nu natuurlijk wat meer wakker, dus ik wat meer bezig. Ga van hot naar her, maar probeer toch een beetje rust te houden.... Nog 12 1/2 dagen echt vrij en dan eerste werkdag, moet zeggen, heb er echt zin in! Ik zal Mirthe wel enorm missen, zeker nu ze steeds leuker wordt!

Heb een fotosite voor Mirthe gemaakt, zal het adres even in mijn banner zetten!

Hé, zag dat we nog een Mirte hebben, maar dan zonder H! Wat leuk, mooie naam hoor ;) en welkom!

Ik ben dinsdag met Mirthe naar het ziekenhuis geweest voor controle. Wat een verademing na die vreselijke cb-arts zeg! Die zei bij elke vraag dat ik het maar aan de kinderarts moest vragen... Hij moest daar erg om lachen en zei "kom maar op met je vragen, het orakel spreekt", hahaha...

Maar het gaat top met Mirthe! Ze hoeft waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar niet meer lichamelijk gecorrigeerd te worden, want ze zit al zeker in boven de helft van de groene zones in de curve (met haar gecorrigeerde leeftijd dan natuurlijk). Motorisch schijnt ze het ook fantastisch te doen! De fysio was onder de indruk hoe goed ze haar hoofje op kon richten in buikligging, voelde dat ze al druk wilde gaan draaien (alleen kan ze het zwaartepunt nog niet onder controle krijgen) en ze volgt alles met haar ogen, prachtig! En die lach hè........*smelt*

En verder:
    @ Remember, had je al gepb'd, maar vanuit hier nog ff een knuffel voor jou!

@ de bakers: Mirthe doet het heel lekker in de Pacco-bakerdoek! Maar goed, zij past voor geen meter in die hydrofiele luiers en wordt daar heel driftig van, haha, die bakerdoek vindt ze wel best, lacht zelfs als ik haar inpak! Sinds vannacht ligt ze in haar "grote bed", het wiegje werd te klein, wauw, zo'n poppetje in zo'n mega ledikant, haha en dan ook nog in die baker... We moeten wel gaan afbouwen nu ze probeert te rollen....hopelijk werkt het.....

@ Hester, Viona, Bibi enz... Ook hier wordt het brabbelen ontdekt! In plaats van minuten liggen huilen in bed om in slaap te komen, houdt ze hele verhalen op tegen het nijlpaardje dat haar overal vergezeld! Of ze ligt gewoon lekker om zich geen te kijken alvorens lekker te gaan slapen... Maar dat brabbelen, het is alleen even minder als wij ook gaan slapen, hahaha.... Weet je waar ik nu echt op wacht? Dat echt lachen, met geluid zeg maar, echte hahaha geluidjes.....zoals op You Tube te zien is...

Oh ja, die minimonkey, ga ik ook even bestellen. Rinke is volgende week jarig, da's wel een leuk "bij-cadeautje"

Wij mogen van de arts beginnen met pap in de laatste fles en fruithapje enzo. Gisteren de eerste hapjes gegeven, zal de foto's zo even op onze site zetten, ze vond het zowaar lekker! Die pap wachten we nog even mee tot het weekend, want we gaan dan eens kijken hoe lang ze erop slaapt.... We moeten haar steeds met veel moeite wakker maken voor die laatste fles en dan drinkt ze het niet helemaal op, of als ze dat wel doet, dan komt de helft er weer uit... We gaan dus langzaam proberen steeds iets vroeger de papfles te geven en over te gaan naar vier voedingen. Het zou toch wat zijn zeg, dat ze straks net als haar grote neef om 7/8 uur op bed ligt tot de volgende ochtend? Kunnen papa en mama ook weer eens lekker ongegeneerd om half tien in bed gaan liggen zonder bang te zijn in slaap te vallen....kan wel even een nachtje van 8 uur gebruiken denk ik.....zeker als ik straks ga werken!

Nou ja, dat is het nadeel van zo weinig online zijn....lange berichten. Sorry all, het is ook wel erg ego, weinig reacties, maar moet ook zeggen dat jullie af en toe wel erg kakelen, haha...leuk hoor!

Ik ga ff die site aanpassen....oh, zie nu dat het al kwart voor elf is, Mirthe ligt al sinds half zeven te slapen, hm, zo maar even wakker maken dan....

Dan nog een laatste bericht:
    @ Sally: Ja het gaat goed hier dus....het spelletje, kom er erg weinig aan toe moet ik zeggen, misschien vanmiddag weer eens tijd voor maken! Ik antwoord snel je berichtje! Echt waar! haha..

Doei!

Deel Deze Pagina