Wij hebben geen H&M Marlieke, hier bijna gelijk groene poep bij de extra care. En stinken! Heeft Marciano ook last van veel scheetjes? Spijkervrouwtje, jij ben vroeg! Bibi, stop je niet te snel met kolven? Anders even bellen met de HA voor een neusspray voor het toeschietreflex. Nicky begon om 4:45 beetje wakker te worden. Een paar keer speentje te geven om te rekken en om 5:30 fles gegeven. Ze had daarna weinig zin om te slapen, zat lekker te brabbelen en met d'r armen te zwaaien. heb haar toen in een hydrofielluier 'ingebakerd' en toen was het vrij snel stil. Alleen had ze het vanmorgen nogal warm. Hydrofiel luier af en nog even geslapen. Om kwart voor 10 ben ik eruit gegaan en heb haar nog even op ons bed gelegd. En net de fles gegeven.
En als je nu de laatste voeding eens rond een uur of 22.30 /23.00 uur geeft want dat probeer ik ook meestal. Misschien dat ze dan wel doorslaapt tot 07.00 uur. Ja dat geluid is wel irritant he Ik probeer me er ook meestal niet aan te storen en leg een deken of kussen erop zodat het wat minder herrie maakt. Je kunt ook eerst ff warm docuhen voordat je gaat kolven of warme thee drinken, gaan de melkkanaaltjes open van. Ena nders ind e huiskamer of zo kolven en niet bij hubbie in bed want als je je ergens aan ergert dan is dat neit echt bevordelijk voor het kolven. Ik probeer meestal wat te drinken en lekker met een boekje op de bank te gaan zitten of zet de tv aan. En niet blijven kijken of er wel wat uitkomt want dan werkt het echt niet Succes Nou heb net weer gevoed en ze ligt nu weer lekker in de box. Dus ga nu toch maar eens ff dweilen.
Het heet syntocinon en zorgt ervoor dat oxytocine vrijkomt, wat voor een toeschietreflex zorgt. Hier op het forum hebben ze het er ook meerdere keren over gehad... misschien dat je daar meer info kan vinden.
@Viona, ik laat mijn lijst dan ook maar gewoon staan. @Bibi, ja wie weet heeft chanelle hem idd op dat idee gebracht. @Shelde, erg he? Dat stinken? En Marciano laat idd ook veel scheetjes. Ik vermoed dat ie daardoor wel minder krampjes heeft nu. Dus ik blijf maar gewoon doorgaan met de extra care. @Manuela, hartstikke fijn dat Louise het goed doet. En hoe gaat het met jezelf? Groetjes!
Jippie! Net na de voeding opnieuw geprobeerd te kolven. Eerst nog ff een kopje thee gedronken en nu kwam er toch weer 70 cc uit
**Shelde..Kan ook online bestellen..weet alleen niet of dit shirtje er ook nog is online. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewhome Ik zie nu net dat de nieuwe collectie er is. Dus niet het hello kitty shirtje. Anders moet je toch echt naar de grote stad
Ook ik ben vandaag op na-controle geweest bij de VK. Heb Vera ook gewoon lekekr meegenomen en manlief ook Bloeddruk gecheckt die prima was en wonder boven wonder mn HB gehalte was weer super, 8.2 zelfs. Maargoed heb gister ook mn laatste staaltablet genomen. Maar wel een lekker idee dat dat ook weer opgekrikt is. Gister mn verjaardag gevierd, alleen met de familie smiddags. Was savonds bekaf en lag om 22.00 uur in bed. Normaal gesproken krijgt Vera rond 23.00 uur nog een voeding maar ik had geen puf meer. Haar laatste voeding was ook pas rond 20.30. En zowaar sliep ze door tot4.00 uur vanacht. Die wa shet ook vast zat, aangezien ze bij beide opas en omas nog heeft gezeten. Maar het was super gezellig! Ook Vera is weer verwend met nieuwe kleren. Echt leuk, een spijkerbroekkie zo scheetig! En het mooie wee rkomt eraan, kan ze eindelijk jurkjes zonder maillot aan en al haar fleurige t-shirtjes zonder lange mouwen romper eronder Euhm, heb verder niet echt bij gelezen, dus sorry voor mn ego-verhaal....
Viona, we gaan vrijdag misschien naar Vlissingen, daar hebben ze een H&M. Er komt er binnenkort wel een bij ons, maar daar heb ik nu nog niks aan.
Nou ehm, dat op mijn werk even reageren zat er dus niet in, maar dat later.....lig nu lekker met een witbiertje in de hangmat in de tuin, manlief is aan het koken, Mirthe ligt lekker te slapen, zucht, wat een leven! Dus: @ Bibi, haha, die Kayleigh, natuuuuuuuurlijk doen die kids dat net voordat je weg wilt gaan, treiteren heet dat! Hoezo ik wil nog wel even wat extra aandacht! Haha, nou ja, gelukkig bleef het daarna wel droog @ Sandra, ooooh, heb jij ook zo'n schoonmoeder, hahaha, nou inderdaad niets van aantrekken, hoe moeilijk dat ook is, wij zijn de mama's, hun tijd is geweest om te moederen! Enne, negen jaar, wauw, gefeliciteerd! @ Cimbomlu/ Spijkervrouwtje, mails zucht... gelukkig had de secretaresse al een heleboel gefilterd! Maar toch, het waren er nog 400, maar wat zag ik tot mijn grote verbazing? Al die onzin nieuwsbrieven van Jobtrack, kranten en andere troep had ze ongelezen in de mailbox laten staan....idioot! Die dus eerst weggehaald, bleef er nog zo'n 250 over, ach, was tegen 11 uur klaar met de mails.... Binnenkort kan ik als het goed is ook thuis mijn mail checken, maar ben blij dat ik dat tot nu toe niet kon, verlof is verlof! Ik kreeg al af en toe mails doorgestuurd, zat ik rustig weer een half uur te werken (hm, die uren moet ik nog even schrijven!)......straks is het wel handig, kan ik thuis nog wat kleine dingetjes afmaken of lezen als Mirthe slaapt.... @ Spijkervrouwtje, ja het gaat goed met de vier voedingen! Gisteren hebben we haar om 21 uur pap/melk gegeven nog even iets gespeeld, ze kletst de oren van onze kop! Bij de eerste gaap, hup naar bed, gelijk slapen! Wij waren bang dat ze dan om vier uur wakker zou worden. Om vier uur wel een beetje gepruttel, maar verder geen kick....dat is zo doorgegaan tot 7 uur, toen heeft Rinke haar maar uit bed gehaald, want 10 uur tussen twee voedingen vonden wij wel genoeg! Mijn wekker stond ook op 7 uur, dus prachtig! Vandaag heeft ze om 7, 11 en 15 uur gegeten, nu slaapt ze en hopen we haar rond 21 uur weer te voeden, misschien proberen we weer iets eerder, of wordt ze eerder wakker! Ze krijgt nu 4 x 180/6 en het is voor haar gewicht niet erg als ze soms een extra fles van 180/6 krijgt, dus we wagen steeds maar de gok en tot nu toe gaat het goed! OOohhhww, even ergens afkloppen! Lukt het jou met de vijf voedingen vandaag? Mirthe krijgt nu zo'n drie weken KV Extra Care, heb nog geen groene poep gezien, soms is het wel minder gelig dan anders, iets donkerder, maar groen? Nee, dat nog niet.... Hmmm, bbq.... @ All, dat Hello Kitty is zoooo leuk, droeg ik vroeger ook, had zelfs pennen en agenda en weet ik wat allemaal! Alleen de echte leuke dingen gingen bij onze H&M vanaf 62, laat Mirthe nu heel hard die kant op gaan! Morgenavond dus maar ff shoppen! @ Candijtje: happy birthday! Oh, ik ga eten, werkverhaal misschien straks nog, anders morgen, dan heb ik weer een vrije dag! Hihi Doei!
Judith, lekker zeg dat ze nu op 4 flessen zit! En was het lekker om weer te werken?! En Hello Kitty... ik heb op zolder een hele doos met Hello Kitty en Sanrio spulletjes. Stickers, notitieboekjes enz. Vindt Nikcy vast leuk als ze wat groter is.
Zullen we vrijdag tussen 10.30 en 11.00 uur afspreken bij het restaurant tegenover het oceanium (bij de ingang) ? Ik herken Viona, Viona en Sally herkennen elkaar, dan hoeft Velobabe alleen maar op zoek naar drie meiden met een baby. (ik wil evt. ook wel mijn mobiel doorgeven via PB)
@ Candijtje, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Gelukkig ben je ook weer helemaal goedgekeurd @ Sandra, volgens mij ben jij dus een Hello Kitty fan (geweest). Ik hoop voor je dat ze bij de H&M in Vlissingen ook die kleertjes in de winkel hebben. Zal toch zeker wel? Nog bedankt voor de info over syntocinon. Zal het onthouden, maar hopelijk heb ik het niet nodig. @ Judith, ben benieuwd of je eerste werkdag verlopen is zoals je het gehoopt/verwacht had. Ik heb trouwens begrepen dat groene poep te maken heeft met teveel voeding. Ik weet alleen niet of dit ook voor FV geldt
@Bibi, ik heb het even opgezocht. Groene ontlasting is gewoon normaal. Zowel bij bv als bij fv. Het kan wel aan de soort fv liggen. Maar het kan dus geen kwaad.
meiden voor blijdorp! Ik kan er helaas niet bij zijn.. Zijn onverhoopt een weekje er tuusen uit gegaan naar limburg! ben sinds gister avond vertrokken ( zit lekker in het huis van mijn tante ) en ben pas maandagavond terug! dus kan er helaas niet bij zijn verdikkeme! hier alles ook ergg goed. Devano slaapt lekekr door! goster had hij echt een slaapdag! de hele dag slapen en eten en poepen.. Nog geneens spelen hihi.. Ach ja als hij dat nodig heeft! En vandaag weer doorgeslapen tot 6 uur! dus vandaag gaat hij een kwartier eerder naar bed.. en dat elke 2 dagen doen zo! ben benieuwd hoe hij er op reageert! vandaag hier is het bij ons erg regenachtig... en domme doos dat ik de ben, heb ik me alleen slippers meegenomen ! whahah dus kan er vandaag niet op uit om te gaan shoppen.. want dan heb ik erg natte poten! nou laten jullie weten hoe blijdoro is gegaan! Ik wou dat ik erbij was eerlijk waar! volgende keer nog een keer alvast hihi kussie sally @candijtje nog van harte gefelicoflaptaart! hihi @ judith weer heerlijk gewerkt! geniet maar van het biertje kheb er ook trek in ! komt goed allemaal nou dikke doei en tot snel weer kus sall
Haha, Sally is niet de enige die zich vergiste Ik had ook geen erg in de data meer. Zit tegen iedereen te verkondigen dat ik morgen naar Blijdorp ga haha. Maargoed dat jij wakker bent Viona. Anders zat ik daar in m'n eentje In principe hoef ik dan vrijdag ook niet zo "vroeg" af te spreken. *moet wel ff om mezelf lachen hoor* Hubbie heeft de komende dagen nachtdienst en ligt dus overdag te slapen. Ik probeer er daarom zoveel mogelijk met Kayleigh er op uit te trekken zodat hij niet wakker wordt als ze bijv. gaat huilen. Vandaar dat het morgen wel goed uitkwam hihi. Ik ga zo denk ik maar even naar de markt.
**Bibi..Hihi..of had ik het verkeerd Je kan in ieder geval wel heerlijk wandelen met dit weer..gister avond ook gedaan..kon vanmorgen amper naar het toilet lopen..:S..voetzolen lekker opgezet..