Ik heb in het begin al steeds verschillende olie gebruikt in het badje en die van Balneum was toen het beste voor haar. Die ben ik dus blijven gebruiken. Zwitsal durfde ik nog niet omdat daar parfum in zit. Misschien toch maar een keertje proberen. Ook hebben we olie en bodymilk van Naturalis om haar mee in te smeren, maar ik moet wel bekennen dat we af en toe eens een dagje overslaan . Mijn KV zei ook dat haarolie helpt tegen berg, maar wij hadden het idee dat het erger werd en zijn er toen mee gestopt.
Siënna kreeg er een tijd geleden een heel klein beetje last van... Mn vriendin zei dat het kwam doordat ik de shampoo niet goed uitspoelde. Je moet dus ook niet het zelfde badwater gebruiken waar je de kleine net mee heb afgespoeld. Ik gebruik elke dag een bakje met schoon water en dan gooi ik dat erover en het was zo weg! Eerst nog een nachtje met babyolie laten trekken. Ze heeft het daarna niet meer gehad Succes
Vanmorgen komt Siënna om 07.00 om te drinken, ze gaat hierna direct weer slapen... Om 09.30 maak ik dr wakker want ik had met mn tante afgesproken om boodschappen met haar te doen. Siënna drinkt 1 borst leeg (meestal neemt ze nog een 2e borst maar nu niet) en valt vervolgens in slaap... Ik leg haar terug in bed en zeg tegen mn vriend die OOK nog ligt te pitten dat ze zo wakker kan worden omdat ze maar 1 borst gedronken heeft, maarrr zeg ik: Ik ben zo terug hoor. Bijna 2 uur later... NU dus: Liggen ze nog uitgebreid te pitten met zn 2en haha. Heerlijk stel he Ik smelt als ik ze zo samen zie liggen... (ondertussen heeft mama er alweer een dagtaak op zitten haha )
**Chiesa..Hier nog eentje die zo slaperig is vandaag..daarnet onder de eerste borst lag ze alweer te slapen en onder de tweede borst weer..pfff.. En zodra ik naar haar kamertje loop met der..is ze klaar wakker..pfff.. Maar toen kon ik der wel even aankleden en der vitaminedruppeltjes geven Vanavond gaat ze lekker bij mijn broer thuis in bad en dan kan ze lekker gaan slapen.. hoop dat ze blijft slapen als we der 'savonds overzetten in de maxi-cosi en daarna van de maxi-cosi in haar bedje.. [-o<
Nou ja, ehm, hoe ga ik dat uitleggen...we zijn semi-ambtenaren, misschien nog wel erger, haha... Vroeger waren het ambtenaren, sinds 1997 zijn we "zelfstandig" (daardoor zijn sommige woningcorporaties zo rijk, toen kregen ze ineens alle subsidie voor de komende 20 jaar ineens op de rekening en tja, wie niet bouwt kan sparen, haha...wij zijn overigens niet zo rijk hoor!) Maar, iedereen gedraagt zich wel als ambtenaar! Toen ik er net werkte moest ik erg wennen aan het feit dat deadlines eigenlijk niet bestaan en alles lekker rustig aan kan.....daar hebben we wel wat verandering in gebracht, want daardoor was er ook veel commentaar van de huurders, kortom, we gaan eens even wat rode pepers uitdelen! Chiesa, daar heb je gelijk in hoor, dat is net zoals mijn schoonfamilie. Iedereen zegt dat ik mijn eigen ding moet doen en me er niets van aan moet trekken, maar dat doe ik ook.... Dus dames die zich onzeker voelen over wel of niet genoeg drinken: gewoon lekker het cb of ha bellen (of Ilja hier bevragen, die weet ook wel aardig wat over voeding geloof ik, ik heb daar wel veel aan gehad in ieder geval!) Enne....postbankblauw past bij jou! Whahahaha...die slogan wordt ook lekker achterhaald, hoe zouden ze dat gaan doen: postbankoranje, ik ken je niet maar ik kan je..... Gut, wat rijmt er nou leuk op oranje, Cimbomlu, jij bent ook nog wel eens zo crea, weet jij iets? @ all, dus meer kale plekken, haha....nou ja, zolang we ze zelf niet krijgen.... Mirthe is net Stevie Wonder, ligt de hele tijd van links naar rechts te draaien met dat koppie, geen voorkeur, ze kan gewoon niet kiezen! @ Viona, mag ik ook bij je broer in bad, hmmmmmm lekker hoor! Allemaal veel plezier vandaag met dit prachtige weer!
Judith, hahaha die leeuw! Mamasanne, wow, die heeft veel gedronken! Niks uitgespuugd? Hier wordt de laatste fles niet leeggedronken, dus verhogen schiet niet op. Cimbomlu, ik vind Pampers ook niet alles. De eerst pamper uit het pak die ik aandeed lekte gelijk door. Ik vind die van c1000 wel fijn, maar die vallen ook erg klein (nog kleiner). En ook Nicky ligt het liefst met het hoofdje naar 1 rechts. Viona, heerlijk dat ze zo goed slaapt! En ik ben ook pulkerig. EN tegen berg heb je ook speciale 'pads'. Geen idee of het helpt. Bibi, ik leg haar wel eens op haar linkerzij. Ze draait niet door en ik doe het alleen soms overdag. Je kan zo'n speciaasl kussen kopen zodat ze niet door kunnen rollen. Oh en heb je verschil in Pampers? Wist ik niet. Ik had ook de groene uit de aanbieding. Hier heeft Nicky van half 1 tot half 8 geslapen. En dat met maar zo'n 80cc in haar buikje. Ik kreeg haar echt niet wakker om meer te drinken. Blijkbaar heeft ze het niet nodig dan... Om half 8 liet ze ook nog een 30cc staan. Zo gaat die 3 dubbele onderkin wel weg. Gisteren lekker naar Vlissingen geweest, even door de stad (heb een Hello Kitty jurkje gekocht) en langs de boulevard. Daarna langs de oma van m'n man en daar de fles gegeven. Oma vond dat ze al behoorlijke beentjes had voor haar leeftijd. Ach een beetje spek kan toch geen kwaad. En ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot 11 uur. Vanmiddag naar m'n vaders verjaardag. De halve familie heeft Nicky nog niet vastgehad, dus zal dit wel willen... we zien wel hoe het gaat. M'n opa en oma mogen haar i.i.g wel vasthouden, is voor zulke 'ouwe mensjes' toch wel speciaal.
Vraagje aan borstvoedende mama's: Hebben jullie ook van die donkere tepels? Ik kijk nu zo en zie dat ze donker rood paarsig zijn :S Was me nog niet eerder opgevallen..maar heb er voor de rest ook geen last van..
Hoi hoi allemaal, Zo, dat bijlezen komt er even niet van hoor (als ik dat ga doen, is Britt al weer wakker, ben ik bang....). Dus even een update van ons: Lees op deze pagina iets over een voorkeurshouding na rechts. Dat heeft Britt ook. Wat je ook doet, ze blijft met haar koppie naar rechts liggen.... Alleen als ze heel diep slaapt, blijft ze liggen als ik haar omdraai. Wij zijn lekker een paar dagen wezen zeilen. Voor de eerste keer met Britt. Vond het wel spannend, maar ging allemaal prima. Toch is het zeilen minder ontspannen dan eerst. Je bent continu alert, met Britt bezig (ook op momenten dat het niet echt nodig is). Heeeel zielig: ze heeft een stuk op 10 muggebulten op haar hoofdje! Die beesten komen volgens mij zo door het vliegennet heen. Volgens mij heeft ze er geen last van, maar toch sneu.... Britt had gisteren wel wat last van de warmte. Iedere keer als je haar weer een broek aantrok, was het huilen geblazen. Deed je hem weer uit, was het weer goed. Volgens mij zit ze nu ook ergens in haar 2e sprongetje. Tenminste de 3 H's zijn absoluut aanwezig. Nou, dat was het weer even voor nu, want ik hoor haar weer! Tot gauw!
Hoi Dames, Alles goed? Hier gaat het prima... Net even foto's bekeken van jullie. Wat een droppies allemaal zeg Hihi die hebben wij ook Heb eigenlijk te veel van feyenoord gekocht... straks is het een meisje denkt iedereen een jongetje door al die spullen van feyenoord
Bibi: 2 maanden alweer...! hahaha, je kan beter dit jaar feyenoord-fan zijn dan vorig jaar! Deniz heeft trouwens ook een beetje berg, maar niet in zn haar, maar tussen zn wenkbrauwen. ik smeer er gewoon enkele malen per dag olie op (van natusan, zonder parfum), dat werkt perfect. ik zou dat ook doen bij Kayleigh: in ieder geval 's avonds lekker haar haartjes mee volgooien en de volgende ochtend kan je dan met een ansichtkaart de schilfertjes er voorzichtig afwrijven eerlijk gezegd zou ik oppassen met lotion, Viona, dat droogt vaak de huid juist uit. Zelfde voor bodymilk. (dermatologen raden zulk soort dingen vaak af, net als wasverzachter in de was) Judy: Postbank oranje - je geld voor altijd kwijt, zonder franje t is nog steeds warm in Turkije(lees: bloedheet). Ik las vanmorgen dat de burgemeester van Ankara gezegd heeft dat alle ambtenaren maar eens 2 MAANDEN extra vakantie moesten krijgen, dan konden ze naar familie op visite, bij voorkeur elders in het land, en werd er minder water in Ankara verbruikt...hihihi, ook de semi-ambtenaren van de woningbouwverenigingen... shelde: hahaha, vond oma dat ze behoorlijke beentjes had? Mijn oma keek naar Deniz en zei: "nou, die komt niks tekort he!" Nou Deniz had vannacht toch weer een aktie: hij besloot weer om middenin de nacht zn luier vol te poepen. Dus mama met een slaapkop die luier verwisselen. Had ze m net losgemaakt, zette Deniz wat kracht en pang, schoot er nog een stuk drol als een kurk uit de champagnefles uit zn kontje. Ik kon het nog net opvangen voordat het richting vloerbedekking zou vliegen. En wat doet meneer hierna? Lachen! Nee, schaterlachen ! Ik vermoed hier toch een lichte vorm van opzet
whawhahaha, ik heb ff snel alles doorgelezen,kan niet alles onthouden, maar die leeuw ziet er wel heel erg leuk uit in het inbakerdoek! Even een vraagje over het ongi zijn, wie zijn er allemaal al ongi geworden? Als je borstvoeding geeft blijft het toch langer uit of niet? Ik geef geen borstvoeding meer en ik ben wel benieuwd wanneer iedereen weer ongi is geworden. Misschien een tip voor in de lijst?
nog 2 weekjes en dan weet je het! wij hadden een voetbal pakje, maar ook als het een meisje was geweest, had ze het aangekregen hoor! Deniz is er ondertussen trouwens al lang en breed uitgegroeid. Maar we kunnen nooit genoeg fans hebben van de goeie ploegen (lees: in Nederland Feyenoord)
@cimbomlu, dat was mooi op tijd zeg! Ik ben nog in afwachting wanneer het gaat gebeuren. Het mag van mij nog wel ff uitblijven...... @ moon, wat fijn dat alles goed met je gaat!
Zooo! Nee dame heeft alles binnengehouden en ik ben vanaf nu maar over op 5 flessen van 150! Ben benieuwd hoe dat gaat! Vandaag: half 4 8 uur half 12 4 uur 8 uur En ze slaapt nu dus ben benieuwd wat ze gaat doen! Hier ook allang ongesteld geweest hoor! Ik gaf ook geen bv, en werd na een paar weken ongesteld... ik geloof 4 al ofzo... toen ik net klar was liep mijn strip van de pil alweer af en werd dus NOG EEN KEER ONGESTELD.. jammer... ! Maar nu nie meer gelukkigggg! Ik hoop dat mijn meisje goed slaapt...kweet het niet... ze krijg nu wel "meer" op een dag.. eerst 6x120 =720 en nu 5x150 dus750... nou ja we zien wel ... spannendd! van het cb moest ik nog steeds op 6 of 7x100cc zitten joh... GEKKERDS! Toen kwam ze wel 7 keer of zelfs 8 soms! nou ja, woensdag inentingen.. gelukkig is mijn man lekker thuis deze week! KUSJES IK GA ALVST NAAR BED BEN KAPOT! xxx
Hier ook zoiets......heb zes weken borstvoeding gegeven, maar dat maakte niets uit hoor..... Ik werd nog geen vier dagen na het stoppen met bv ongesteld, dus dat had niets met bv oid te maken denk ik, want die eerste ovulatie moet dan toch echt al tijdens de bv geweest zijn... Maar in de lijst? hihi, zulke nare dingen wil ik er niet in hebben staan hoor, alleen maar goed nieuws in de lijst, haha, geen
Die lui sporen niet! Ik moet maandag weer, ben benieuwd hoe ze kijken als ik zeg dat ze Nutrix krijgt in de laatste fles, dat ze 4 flessen krijg en fruithapje en dat de kinderarts dit een goed plan vond..... haha, kan niet wachten op die gezichten daar! Consternatiebureau, dat is het!
Ik moet deze nog even met jullie delen hoor: Rinke heeft net ontdekt waar het woord Boerin vandaan komt! Hij zegt tegen Mirthe "zit er geen boer in vandaag?" en vervolgt, hé, nu weet ik waar het woord boerin vandaan komt: Daar zit een boer in.....dus is het een boerin....haha....hoezo logisch redeneren na een paar biertjes en een bbq.....
Patje, ik geef nog steeds vollledig borstvoeding en werd een maand na de bevalling alweer ongesteld pff... toen 2 weken later dus ik ben benieuwd wanneer de volgende keer weer zal zijn... Haha die Rinke, wat een logica na een paar biertjes he Ooh ja Stevie Wonder hahahaha, moest er ineens weer aan denken LOL Shanna, wat sneu zoveel muggenbulten op britt dr hoofdje... Siënna heeft er gelukkig nog geen 1 gehad... Maar wat niet is kan nog komen