Juni 2007 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Judy77, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @Judy, wat een vervelend consultatiebureau hebben jullie zeg, getsie, jij bent toch zeker de expert wbt je eigen kind! Ben hier met Vera nog maar 1x bij ze geweest maar toen vond ik het allemaal wel meevallen. de 22e zijn we bij de verpleegkundige aan de beurt, nog maar ff afwachten hoe dat verloopt...

@Viona, kan me helemaal vinden in je besluit om te stoppen met de BV hoor, ook ik heb de beslissing genomen wannee rik ga werken ook stop met de BV, ze krijgt net als Chanelle ook bijvoeding.

@Shanna, die babydoos van de prenatal heb ik ook nog niet. Wel een andere mevrouw die belde ivm een spaarrekening ofzo, die heb ik maar gauw afgewimpeld ;)

@Ster, hoe je de voedingen afbouwt weet ik ook niet echt precies.... beetje uitproberen denk ik... (w.s. heb je al tips gekregen aangezien ik nu de vorige paginas aan het bijlezen ben... :S

@All
    Ik hoop dat de kleintjes de prikjes goed hebben kunnen doorstaan of gaan doorstaan. Vera is de 22e aan de beurt.... Heb al wel zetpilletjes in huis mocht het nodig zijn krijgt ze die dus gewoon... Ben beneiwud hoe ze erop reageert...

Als ik nou op nog oudere berichtjes ga reageren word het erg onduidelijk ben ik bang dus ik laat het hierbij :D

2. Julie is 15/06 geboren, en als ik dit hier zo lees allemaal van haar leeftijdsgenootjes, zo herkenbaar! :) Leuk om te lezen allemaal!

3. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Welkom welkom!

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Anja: ik hoop dat het onderzoek vrijdag laat zien dat alles in orde is, en dat het gewoon bij de genezing hoort. Er zit natuurlijk wel een joekel van een litteken daarbinnen.

Linnepin: vreselijk zulk nieuws. Daar kan je echt kapot van zijn. Je denkt altijd maar dat het jouw deurtje voorbij gaat... Sterkte hoor.

Bibi: let op dat douchen ook contact met water is. Wat dat betreft is het lood om oud ijzer (droogt de huid dus even hard uit als badderen). Is het een beetje vet die creme?

Patje: ik hoop dat die osteopaat in ene keer de hele familie klachtenvrij kan maken!

Velobabe: prikjes krijgen ze als ze zo klein zijn in hun beentjes. Ik heb er naderhand wat arnicazalf opgesmeerd, maar eigenlijk had hij er toen al geen last meer van. Dus dat deed ik meer voor mezelf...

Ster: een knuffeltuttel. Hihihi

Judy: wij vinden het best gezellig dat je aan ons denkt op je werk...!
    Slapen van half 8 tot 7. Zo'n slaapkoppie, fijn hoor
    Gefeliciteerd, 4 maanden alweer! :whistle:

Clau: het is jammer dat het niet meer lukt met de bv, maar wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt en overstapt op de fles. Jesse zal er zeker ook van smullen!

Hester: proficiat, nu even doorzetten en hij slaapt straks net zo goed als Judy's dochtertje!

Viona: hihihi, met :evil: :evil: :evil: staat het hele NOD forum vol... Maar deze is leuker he: \:D/ \:D/ \:D/
    oei oei oei, je eerste werkdag komt heel dichtbij :( :cry: Of eigenlijk moeten we daar deze voor gebruiken: :evil: :evil: :evil:

Spijkervrouwtje: dus Isa lijkt op haar moeder, die duimde vroeger ook. En idd die kan niet vallen...!

Britt: dat duurt ook lang he, die wond van onderen. Wat kan de gynaecoloog eventueel doen?

Shelde: hahaha, dus jij bent de "buurt-gek" geworden met je gekke geluidjes!
    Maar lekker blijven doen hoor, als je dochter het leuk vindt!

Candijtje: ook al een duimertje, ja, Vera is dan ook wel zwaar erfelijk belast ;)

Julieke: welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Heb ik iedereen gehad?
    Mezelf dan nog?
    Ik heb niet zoveel te melden, Deniz is weer lekker uit logeren, kan mama eens even naar de koffer kijken vast!

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Judith, Core rithms hihi ik zie je het al doen in je woonkamer... Vergeet je gordijnen niet dicht te doen hahah ;)

Laat effe weten hoe het is als je het weer doorzet.

Echt zulke dingen die je thuis kunt doen, daar kap ik altijd zooo gauw mee he. Ik heb totaal geen dicipline :( Succes ermee! :D

Wat een irritante CB arts zeg!

Wat slaapt Mirthe al heerlijk ´s nachts zeg! :D Ik mag ook niet klagen met Siënna, maar zij krijgt haar laatste voeding nog om 22.00 uur en Mythe 20.00 dan ben je ´klaar` en heb je de avond voor jezelf zeg maar. Heerlijk! :thumup:

Viona en Clau, gaat helemaal goed komen met flesvoeding!! :D
    Clau, sterkte met je borsten AUW.

Hester, wat goed van je hoe je het ´s nachts doet met je kereltje. Als Siënna soms ´s nachts wel eens wakker word dan fop ik haar ook met dr speen en slaapt ze zo weer in. Wel irritant dat ze hem soms achter elkaar per ongeluk uitspuugt. Gelukkig ligt ze binnen hand bereik hihi ;)

Spijkervrouwtje en Ster ,aah dus Mira krijgt al 5 voedingen per dag. Ik ga proberen om tijd te trekken wat je zei met effe wandelen of iets dergelijks. Ze komt nog steeds om de 3 uur en elke dag de zelfde tijden, dat vind ik niet erg maar als ik straks moet werken komt het om de 4 uur beter uit.
    Ik moet op mijn werk om 07.00 uur beginnen dus ze moet dan ook eerder drinken etc. Ga er volgende week maar mee beginnen om alvast te wennen... aah nog geen zin in hihi.

Moon, ik ben wel effe nieuwsgierig wat het wordt hoor!! Het maakt niet uit hoor, maar het is zo leuk om te weten he :D

Britt, Siënna heeft ook traantjes als ze huilt hoor maar ik laat het alleen nooit zover komen :oops: Ik zag het een keer en ze was zo overstuur dat ik het niet meer wil zien hihi.

Linnepin, jeetje wat erg voor je vriendin zeg!! Heel veel sterkte voor haar!!

Julieke, welkom hier. Klets gezellig mee :D

Groetjes

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dennis weer uit logeren... Wat zullen opa en oma gek om hem zijn zeg!

Mijn moeder mist Siënna nu al en we zijn nog niet eens weg hihi.

7. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    opa stond vanmorgen gewoon te juichen bij de deur toen we eraan kwamen, ze vinden het zo leuk als ie komt!

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Jaah daarom... is zo leuk he! :D

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Blijdorp..Hoelaat spreken we vrijdag af?!

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Tussen 13.00 uur en 13.30 uur bij het restaurant aan de Oceaniumzijde vlakbij de ingang?
    Dan kunnen we beginnen met een lekker bakkie koffie ofzo.

Ik hoop dat Sally en Velobabe ook nog steeds van de partij kunnen zijn.
    En Lailae misschien?

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben er hoor! ;)

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Sally zo ie zo..ik haal haar op anders moet ze met het OV..kunnen ook achter elkaar aanrijden dan ;)..
    Het word wel weer proppen :S

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    gezellie weer hihi..

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dus hierbij Velobabe kom jij ook nog mee naar Blijdorp? en Lailae weet je al of je kan?

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja, haha zie ons al lopen met die kleine ukkies. Die zijn zo klein, die snappen er nog niets van. Liggen misschien zelfs te slapen. En de mamma's maar kwekken ;)

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK
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
    Hihi ;) 8)

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
  18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi kon het niet laten..vind het zo grappig om te zien :oops:

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Deze is ook leuk:

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

20. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Wij zijn ook helemaal niet melig ofzo :^o
    :) :) :)

Deel Deze Pagina