Oh gelukkig dan zullen die tandjes best nog wel komen!! Champy: Wat een goed idee, de box moet eerdaags ook de deur uit!! Bwtje: WAT SPANNEND, SUCCES MET BEVALLEN!!!
Oh spannend BW'tje... spannend... ik kijk morgen nog wel eventjes. vanavond geen tijd. Hier is Suzanne al een paar dagen van de leg af. Beetje hangerig, geen avondeten. Terwijl die normaal gesproken heel goed gaat. Trouwens ontbijt ging vanochtend ook niet zo lekker. Verder weet ik 't niet hoe het ging; want ik ben nog werken. Tandjes is de enige optie waarvan ik denk dat ze zo is. wat een rotweer zeg vanochtend. Hopelijk wordt 't snel zomer, kan ik weer naar buiten toe en hoef ik m'n auto niet te krabben.... en kou te lijden.... sneeuw is wel leuk; als je niet er niet meer doorheen hoeft... maar goed.. ga nog even 20 min. werken en dan kijk ik morgen wel als BW'tje is bevallen.
alle zieke hangerige kindjes beterschap!! Noa is ook snotterig en veel hoesten.. ik begin ook keelpijn te krijgen @bulldog ik voel me redelijk...ben nog erg moe/soms misselijk nog steeds erg last van de hormonen...krijg idd al een beetje een buikje beetje van mezelf en een beetje beeb.. @bwtje veel succes!!! zet m op!!! owww spannend!!!
Hee lees nu net van de gebroken vliezen bij Bwtje en rende meteen naar m'n telefoon, maar nog niks geen sms... We zitten nog in Curacao en hebben hier internet dus kom zeker nog even kijken/posten snel hoor... Hier heerlijk weer (30 graden), kan me niet voorstellen om over een week weer in de sneeuw in Nederland te zijn.
oooow zonneschijn! ben echt jaloers op je! heerlijk zeg curacao! hier is het maar niks met die rotsneeuw! wij gaan volgend jaar (mijn broer gaat daar trouwen) zit dat met een kind van bijna 3 en 1 van 8 maanden ben benieuwd hoe dat gaat met vliegen dan... ben hier snipverkouden en heb geen oog dichtgedaan omdat noa zowat aan 1 stuk door heeft zitten hoesten...heb dr op een gegeven moment maar mee naar boven genomen en ben in t logeerbed gaan liggen...ze wilde bij mij in bed liggen..vond t zo zielig...echt zo'n rot kriebelhoest...paar keer thijmsiroop gegeven en een balsoclase zetpil (tegen kriebelhoest) maar hielp allemaal voor geen meter.. kwam hier ook met de hoop wat van bwtje te horen maar nog niets dus....
Ik heb net even bij de Februari mama's gespiekt en jawel Bwtje is vannacht bevallen!!!!! Om 3.04 is ze bevallen van Bas! Gefeliciteerd Bwtje met Bas!!
owww wat geweldiG!!!!! Alle krakertjes gefeliciteerd met jullie zoon en broertje BAS!!!! leuke naam! geniet lekker van hem! hopelijk is je bevalling meegevallen!
Bwtje en Fam, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje BAS!! Heel veel geluk met zijn 5en!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje BAS! wat een leuke naam! geniet ervan met zijn allen!