juni 2008 mama`s deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door bulldog, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Ja dat zal je altijd zien he. Maar gelukkig slaapt ze nu.

Succes vanmiddag bij de vk. Gaat opschieten voor jou nu zeg! :$

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

leuk hoor wat worden ze alweer groot heh:)

hier klimt E nog niet haar bed uit en zolang ze dat niet doet w88 we wel om een nieuw bed te kopen al ben ik wel erg beneiuwd hoe ze het zal vinden in zo'n groot bed

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Knap hoor want poepen is juist het moeilijkst!!;)

Linda: Leuk zeg zo'n babyfoon, lekker dat ze toch is gaan slapen. Succes bij de verloskundige.

Coco: Hier precies hetzelfde met eten, brood en groente niet zoveel en wel heel veel fruit!! En slapen ook is nou gerust 10 uur met de warmte. Ze ligt wel in bed maar dan te kletsen enzo af en toe komt ze eruit dat is wel irritant! Dus hier gaan we eerdaags ook over op een groot bed.
    Ikea bed maten weet ik niet hier ook alleen maar grote bedden gelijk gedaan. Ik weet wel dat ze bij ikea rare tussenmaten heb en dat je het beddengoed het beste daar gelijk bij kan kopen!

Bulldog: Lekker zeg dat doorslapen, hopelijk is het nou blijvend

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zonde zeg zou terug gaan of proberen little tikes te mailen. Is een dure tafel moet goed zijn vind ik dan!8)

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Sjoon; Hij werkt hier perfect! Moet alleen opletten met vuil in het water, want dan zuigt hij het niet goed meer op, maar verder geen problemen mee... Wat jammer zeg!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik had gisteren gebeld met klantenservice van Bart smit.
    ik kon kiezen of het helemaal terug sturen en een compleet nieuwe weer krijgen. (als het een klein doosje was misschien wel gedaan) of ik werd door verbonden met de technische diens, en die zouden mij een nieuw batterijcompartiment toe sturen maar dat duurt een weekje of 3 die moesten ze bij little tikes bestellen.
    ik heb maar voor het laatste gekozen, had geen zin om met die grote doos te slepen en nu kan chiel mooi buiten met water spelen ook al doet dat ding het even niet.

hij zegt wel iedere keer mooi mooi, als hij het aan had gezet de zaterdag. echt wel leuk en goed kado geweest voor hem!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Volgens mij was dat tot een paar jaar geleden altijd zo, dat Ikea afwijkende maten had maar nu niet meer. Het logeerbedje van J. bij mijn schgoonouders was een tweedehands en komt daar ook vandaan. Is iets van 110 x 55 cm ofzo. Maar tegenwoordig zijn de ledikantjes van daar wel gewoon 120x60.
    En het grote bed wat ik voor ogen heb heeft als maximale lengte 208 cm, dus neem aan dat de matrasmaat gewoon standaard 2 meter is.
    Kleinste maat is 138 cm. Ben dan ook wel benieuwd hoe het matras er dan uitziet, zal dat uit lossen delen bestaan ofzo?

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
  9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    het bed is 70 bij 160 geloof ik.

alleen het dekbed is irritant want dat is 150 bij 200 en de leuke hoezen daarvoor zijn 140 bij 200...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ppfff zoonlief was om half 12 wakker gister avond vannnacht om half en vanmorgen om kwart over 6 word een lang warm dagje vandaag denk.....
    hij had maar weer eens honger zn maag knorde en wat eet hij op een halve boterham....

t ging zo goed hopelijk pakt hij alles weer op als he tnie tmeer zo warm is...
    morgen word het wel heel extreem......

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ook een leuk bed inderdaad. Maar wij willen eigenlijk meteen voor een bed van 2 meter gaan. Vanavond gaan we waarschijnlijk even kijken bij Ikea of het bed dat ik heb gezien wat is. Maar dan wil ik hem meteen op de grote stand zetten en eenpersoonsbeddengoed erbij kopen, anders krijg ik hetzelfde probleem als jij nu hebt.
    Maar we gaan het sowieso niet meteen neerzetten, de nachten zijn al moeilijk genoeg met die warmte, wil het hem niet aan doen om hem dan ook aan zn nieuwe bed te moeten laten wennen.

Ben jij al weer vanaf 6.15 wakker? Succes vandaag!

Hier heeft J. geslapen van 20.45 tot 7.45. Eindelijk weer eens een hele goede nacht gehad, maar hij had het echt nodig ook.

Het wordt weer een warme dag vandaag. En morgen nog warmer! Ben vandaag lekker nog vrij. Morgenmiddag komt mijn vriendin op visite met haar kindje, kunnen de kids lekker spelen in het badje. En morgenavond moet ik weer werken, niet zo fijn met die hitte...

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, is er één van jullie lid van de Disneyboekenclub? Mijn oma was vroeger lid hiervan voor ons, vond dat altijd erg leuke boekjes.
    Zit nu te denken om weer lid te worden voor J.

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Coco,ik ben lid van de disney boekenclub.. ik vind het erg leuk!:D

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo zoonlief slaapt net ff het badje opgezet dan kan hij er straks lekker in.

@coco dan zou ik geen beddengoed bij ikea kopen want daar zijn die dekens 150 bij 200...
    en de leuke overtreksetten zijn 140 bij 200...

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vandaag is mn vruchtbaarste dag snap er geen zak van want normaal heb ik dan altijd veel slijmverlies en nu helemaal niks....

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zit net even op de site te kijken, maar ik vind het eigenlijk best wel duur.
    Hoe lang ben jij al lid? En bevalt het?

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Raar joh van de Ikea. Maar ik vind dat ze bij de Hema ook vaak leuke spullen hebben dus dan ga ik daar even kijken voor beddengoed. Bedankt voor de tip!

Wij zitten hier nu lekker aan een broodje kip kerrie in de tuin. Het badje staat hier ook de hele dag al op, maar hij heeft er nog niet naar omgekeken vandaag. Het wordt denk ik te gewoontjes voor hem...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ikea heeft altijd van die rare maten
    ik heb er op dat moment niet aan gedacht ik wou een winny the poeh overtrekset kopen maar dat is 140 bij 200 ggrrrr....
    ga niet weer een ander dekbed kopen..

hier is het niet zon waterratje alleen met zn voeten en niet meer haha maarja hij heeft plezier mt het water eruit te goiien.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex doe jij nog wel eens pendelen?

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hoi lieve allemaal,

Het is al weer meer dan een half jaar geleden dat ik op zp een berichtje plaatste zie ik. Pffff wat vliegt de tijd.

Leuk dat jullie nog steeds foummen! Ik heb wel gezegd dat ik vaker zou komen, maar ik moet zeggen dat ik niet zo vaak meer online ben.

Met Babet gaat het prima, overmorgen is ze al weer twee! Ze babbelt en zingt er flink op los, en ik doe hard mijn best haar te volgen in haar eigen taaltje met woorden tussendoor.
    We zijn vanaf vandaag ook actief met de zindelijkheid begonnen. Ze is al eerder op het potje geweest, maar nu gaan we echt aan de gang. Bij elk plasje en poepje mag ze een sticker op de pot plakken. Er zit er nu 1 op. We hebben maar geen sticker op de bank en de keukenvloer geplakt;).

Wat hebben jullie je kindjes allemaal voor hun verjaardag gegeven? Ik vind het zoooo moeilijk.

Gaat het verder goef met iedereen?

Knuffel

Deel Deze Pagina